3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻محافظهکاری در کربلا؟!!
‼️ گفت: اگر در کوفه میماندم، دین نداشتم و اگر با شما باشم، دنیایم در خطر است!!
💥 امام حسین علیه السلام پاسخ داد ...
#امام_حسین
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
مبلغ اسلام علوی باشید نه اسلام آمریکایی
❗جناب آیت الله مسعودی خمینی! امثال شما باید مروج آموزههای شیعی و علوی باشند نه مبلغ نظریات و تفکرات افراد و جریاناتی که پیرو اسلام آمریکایی هستند
🔹️امیرالمؤمنین علی علیهالسلام در مورد جنگ فرمودهاند فَإِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِيَائِهِ... اما شما میگویید "کدام آدم عاقلی میگوید جنگ امر مطلوبی است جنگ چه در حالت پیروزی و چه شکست، نتیجه آن ویرانی است و امر صحیحی نیست. جنگ برای هیچکس مطلوب نیست."
❌ علاوه بر این اگرچه اکثر مردم ایران ترسی از جنگ ندارند اما دلیرمردان دست به ماشه حاضر در میدان نیز شکایتی از ادامه جنگ ندارند و منتظر حضور جنابعالی و امثال شما و حتی کسانی که علیه آنها مشغول سیاهنمایی هستید نیز نیستند که دیگران را به خط مقدم فرا میخوانید
#امام_حسین
#مذاکره
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
در شفقنا چه خبره
📌 دستاندرکاران پایگاه اطلاع رسانی شفقنا وابسته به بيت حضرت آیتالله العظمی سیستانی آیا از انجمن حجتیهای بودن و اقدامات پررنگ انجمنی آقای سید حمید خویی باخبر نیستند که این گونه از او حمایت میکنند
⁉️ آیا اگر کسی دارای افکار انحرافی باشد اما چون وابسته به بیت مرجعیت است و مثلاً نوه آیتالله خویی اعلیالله مقامه است، رسانهای مثل شفقنا باید به آن بپردازد
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
تجویز صلح با چشم بستن بر «واقعیات»
🔸 آقای فاضل میبدی از اعضای مجمع اصلاحطلب محققین، در یادداشتی ضمن تمجید از امضای تفاهم یادداشت میان ایران و آمریکا از ضرورت صلح و البته سکوت منتقدان، نوشته است!
🔸 صرف نظر از سابقۀ حزبی، خوب است ایشان بداند که هیچ ایرانیِ عاقلی از جنگ استقبال نمیکند و هیچ دلسوزی نیز، از کاهش فشار اقتصادی بر مردم ناراحت نمیشود؛ اما تفسیر و تبدیل هر انتقادی به برچسبهایی نظیر «کاسبی تحریم»، «همراهی با اسرائیل» یا «نفهمیدن درد مردم»؛ صرفاً فرار از پاسخگویی محسوب میشود نه چیزِ دیگری!
🔸 اینکه در زمانۀ کنونی اعتماد به مسئولان و حفظ وحدت ملی از ضروریات است به جای خود، اما تاریخ و تجربه ثابت کرده است که ایرانیان همواره به کیفیت، ضمانت و پیامدهای احتمالیِ مذاکره با دولت تروریست و بدعهد آمریکا خوشبین نبوده و نیستند؛ پس آیا طبق ادعای آقای میبدی، امضای یک یادداشت تفاهم با دشمن میتواند رفاه، تا آن حدی که اصلاح طلبان برای آن توقع ایجاد میکنند را، به جامعۀ ایرانی بیاورد؟!
🔸 اگر امتیازاتِ نقد به دشمن داده شد و دستاوردها نسیه ماند، شبیه آنچه که جناح ایشان در برجام کرد، چه؟! 👉 آیا این پرسش در مقطع کنونی حق و وظیفۀ ملی نیست؟!
🔸 مگر نه اینکه نقد، منجر به تلنگر و مانع از تکرار اشتباهات پُر خطر میشود؛ پس ایشان و دوستانشان به چه سبب از نقد و انتقاد، چنین آشفتهاند؟!
🌐#آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir