eitaa logo
آنتی سکولار
13.4هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.7هزار ویدیو
43 فایل
♨️دشمن، سیاستی را طراحی کرد که از قم "آنتی تِز انقلاب" درست کند؛ یعنی همانطور که انقلاب از حوزۀ علمیۀ قم جوشید، یک ضدّ انقلاب هم از قم به وجود بیاورد (امام خامنه ای؛89/8/4) 🌐تحلیل خرده نظریه های غیرانقلابی ادمین کانال: @admin_antisecular
مشاهده در ایتا
دانلود
شدن ادواردو ادواردو می‌گوید: «در نیویورک که بودم یک روز در کتابخانه قدم می‌زدم و کتاب‌ها را نگاه می‌کردم که چشمم افتاد به ، کنجکاو شدم که ببینم در قرآن چه چیزی آمده‌ است، آنرا برداشتم وشروع کردم به ورق زدن و آیاتش را به انگلیسی خواندم، احساس کردم که این کلمات، کلمات نورانی است و نمی‌تواند گفته بشر باشد. خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم، آن را امانت گرفتم و بیشتر مطالعه کردم و احساس کردم که آن را می‌فهمم و قبول دارم». ادواردو از ابتدای اسلام آوردن توسط والدینش تهدید شد که اگر می‌خواهد مسلمان بماند خبری از ارث نیست. شدن ادواردو نخستین آشنایی او با تشیع و انقلاب اسلامی ایران از طریق یکی از مصاحبه‌های دکتر محمدحسن قدیری ابیانه (رایزن مطبوعاتی سفارت ایران در ایتالیا بین سالهای 1358 تا 1361) از طریق تلویزیون ایتالیا بوده‌است و پس از آن برای دیدار با وی به سفارت مراجعه می‌کند و پیوند دوستی بین آن‌ها ایجاد می‌شود. ادواردو چند بار به ایران سفر کرده و با امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خامنه‌ای دیدار کرده و به زیارت حضرت علی ابن موسی رضا(ع)، امام هشتم شیعیان مشرف شده بود. در یکی از این سفرها در هفتم فروردین 1360 در نماز جمعه به امامت آیت‌الله شرکت می‌کند. در همین سفر ادواردو با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دیدار کرده و حضرت پیشانی ادواردو را می‌بوسد. @antisecular_ir
ادورادو به دست در 15 نوامبر 2000 (24 آبان 1379) پیکر بی جان ادواردو در بزرگراه - ساوونا زیر پل «ژنرال فرانکو رومانو» پیدا شد. از آن جا که خودروی او روی پل در بالای محل پیدا شدن پیکرش پارک شده بود ظاهر قضیه نشان می‌داد که وی از روی پل به پایین پرت شده‌ است و مقامات قضایی علت مرگ او را خودکشی اعلام کردند. در سال 2009 در ایتالیا کتابی دربارهٔ مرگ ادواردو آنیلی به قلم روزنامه‌نگار و نویسنده ایتالیایی، جیوزپه پوپو، منتشر شد که مرگ ادواردو را قتل دانست، و نوشت: هیچ‌کس وی را ندیده‌ است که از روی پلی که بر روی بزرگراهی که در هر لحظه خودروهای فراوانی از روی آن می‌گذرد، به پایین بپرد. ضمناً در آن زمان ادواردو می‌لنگیده‌است، و از عصا استفاده می‌‌کرد و حداقل دو دقیقه طول می‌کشیده که از دیواره بزرگراه بالا برود و خود را پایین بیندازد، و این احتمال دیده شدن را بالا می‌برد. ضمناً دیده شده که وی کمربند و بند کفشش بسته بوده، با وجودی که از هشتاد متری به پایین پرت شده‌است. آنچه شک‌ها را بیشتر می‌کند، این است که وی را سریعاً به خاک سپرده‌اند، بدون این‌که کالبدشکافی انجام دهند. نویسنده کتاب بیان می‌دارد که از سه منبع مختلف اطلاعاتی به دست آمده‌است که چند هفته پیش از مرگ، از وی خواسته‌اند که سندی را امضا کند که طبق آن از همه حقوق خود در کارخانه فیات را در عوض مقادیر فراوانی پول و دارایی دست بردارد، ولی ادواردو آن را نپذیرفته‌است. @antisecular_ir
🔰 مدافع راستین 🔹برخی معممین با سوء استفاده از پوشش و عنوان های جاری در حوزه علمیه و انتساب به بیت مراجع معظم تقلید شیعه که به رحمت خدا رفتند، خود را علامه و مرجع و صاحب افتاء معرفی می‌کنند اما به آثارشون که رجوع می شود دردی از جامعه اسلامی را دوا نمی‌کنند ولی شخصیتی مثل علامه طباطبائی، با تواضع مثال زدنی عنوان را رها کرد و به میدان دفاع از معارف عمیق شیعه پرداختند.... 🔸ملاقات _طباطبائى با هانرى کُربن با مشقت بسیار براى ایشان که مجبور بودند براى این منظور از قم به تهران مسافرت کنند، آن‌هم با اتوبوس‏ هاى معمولى؛ همه براى شناساندن واقعیّت شیعه و معرّفى چهره واقعى ولایت و علائم شیعه بودن و... صورت گرفت. 🔸این عمل حقیقتاً خدمتى بزرگ بود؛ هانرى کُربن علاوه بر آنکه مطالب را کاملاً ضبط و ثبت می نمود و در اروپا انتشار می داد و حقیقت تشیّع را معرّفى می کرد، در سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها دفاع و پشتیبانى می نمود و در پاریس کاملاً در صدد معرّفى بود. @antisecular_ir
🔰 علامهِ عالم به زمانه 🔸ویژگی‌های شخصیتی و توانائی سبب ایجاد تحول شده است و آشنایی او با زمانه سبب و زمینه این تحولات شد؛ بنیه علمی و زمانه زیستن در ایجاد این نقش دارند. برای علامه عنوان فیلسوف کم است چراکه فیلسوفی یکی از ابعاد علامه است؛ او به جامعیت کاملی در علوم مختلف رسیده بود؛ مفسر، فیلسوف و عارف بود، مولفه‌ها و اجزا یک نظام واحد بود و دغدغه اصلی علامه طباطبائی اندیشه و است. 🔹علامه طباطبایی می‌خواهد اندیشه و فکر اسلامی را به عنوان یک نظام فکری چند بعدی و نظام عملی و اعتقادی که جامع باشد و یک نظام عملی و رفتاری که بعد رفتاری و اجتماعی دارد، ارائه دهد... @antisecular_ir
🔰 سیّد عبدالباقى طباطبایی از مرحوم علامه طباطبایی نقل کردند: یک روز، با نشاط خاصّى گفت: این پروفسور کربن به اسلام مؤمن شده، ولى رویش نمی شود که ایمانش را بر زبان بیاورد! 🔸چند صباحى از این گفته پدر گذشت و یک روز پروفسور کربن در یک کنفرانس در خارج، سخنرانى جنجالى کرد و درباره عجَّل اللهُ تعالَى فرجَه سخنان پرشورى ایراد کرد و ضمن آن گفت: «من به‌خاطر بحث درباره اسلام و رسیدن به این حقائق، نزدیک بود پست تحقیقى خودم را از دست بدهم، یعنى مرا از این پست خلع کند». پدر وقتى از این موضوع مطّلع شد، بسیار مسرور شد و گفت: نگفتم این پروفسور کربن مؤمن به اسلام شده، ولى رویش نمی شود که صریحاً اعتراف کند؟!). @antisecular_ir
🔰 اعتقاد هانرى کربن درباره (عج) و اسلام و تشیّع‏ 🔹کربن معتقد بود که در دنیا یگانه مذهب زنده و اصیل که نمرده است، است؛ چون قائل به وجود امام حىّ و زنده است و اساس اعتقادخود را بر این مبنى می‌گذارد، و با اتکا و اعتماد به حضرت مهدى قائم آل‌محمّد، محمّدبن الحسن العسکرىّ پیوسته زنده است. 🔹چون کلیمیان دینشان با فوت حضرت موسى مُرد؛ و عیسویان با عروج حضرت عیسى، و سائر طبقات مسلمانان با رحلت حضرت محمّد(ص)، ولى شیعه زمام‌دار و امام و صاحب ولایت خود را که متّصل به عالم معنى و الهامات آسمانی است زنده می داند؛ و این مذهب شیعه، فقط زنده است. @antisecular_ir
🔰 پیش از عزیمت به ، تقریبا برای کربن مشخص شده بود که مرگ، انتهای جهان نیست...! 🔸این پرسش، همان چیزی بود که ماموریت سه ماهه کربن را ۲۰ ‌سال به درازا کشاند و او را طی این مدت طولانی، حیران و سرگردان، اندر خم کوچه‌های سرگردان، یا به تعبیر بهتر، مقیم کرد. 🔸کربن سرگردان، گمگشته، حیران و خسته از ، به کنار جویبار حکمت شیعی پناه آورده بود. در این خستگی، دیدن برای او یک اتفاق مهم در زندگی‌اش بود. علامه برای کربن، در حکم شمس برای مولانا بود؛ البته علامه نیز به کربن اعتقادی عمیق داشت. او در جایی گفته بود: از الطاف خداست که معارف اسلامی به وسیله این دانشمند و همکارانش در جهان غرب اشاعه یابد. اینها در فرانسه مجله‏ دارند که معارف شیعه را معرفی می‏ کنند.(حسینی تهرانی، ۱۳۸۷). (ره) @antisecular_ir
♨️ به لیست، ربیعی را هم اضافه کنید... این پازل بازی هنوز تمام نشده... فتأمل. مطالعه مطلب در پست بعدی👇👇👇 https://eitaa.com/antisecular_ir/515 @antisecular_ir
♨️ به لیست، ربیعی را هم اضافه کنید... ⭕️ در این چند سال عمر دولت تدبیر، مردم کم و بیش حاشیه سازی‌های این را به عینه دیدند و جنگ روانی که راه انداختند را هم مشاهده کردند. این دولت که اساس فعالیت‌اش را مذاکره با دشمنِ جانی میلیون‌ها مسلمان قرار داده و با داشته های گذشتگان در قدرت هسته ای را بتن ریخت، حال با جریان سازی رسانه، توانسته جنازه برجام را در شیشۀ ، به دور از نگاه مردم شبه زنده نگه دارد. با حاشیه‌سازی توانستند بر گردۀ مردم سوار شده و با وقت تلف کردن، خود را به خط پایان دولت برسانند. این تقسیم کار، بین ارکان مختلف دولت با محوریت جناب آشنا که مشاور رسانه‌ای دولت است مدیریت می شود. هر وزارتخانه در مدت زمان خاص یک حاشیه سازی؛ پاک کردن تابلوی نام شهید، روزی فیلتر کردن شبکه‌های مجازی، ورود زنان به ورزشگاه، انتشار تصویر همجنس بازان توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری، گران کردن بنزین، ، آمار و اقدامات دیگر... اما چه اتفاقی افتاده است؟! به واسطه قدرت تحلیل مردم، دولت پیرمردها فهمیدند طرفندهای جنگ روانی‌ و منحرف کردن ذهن‌ها بیشتر از یک تا دو هفته، دوام ندارد. لذا خود جمهور با گرایش مسائل دینی و مطرح کردن صلح امام معصوم(ع)، با عنوان نسخه جدید به میدان آمد...! مردم مومن به هر حال در زمان مناسب اقدام می‌کنند، هر چند این امور تا مدتی تمام مسائل خباثت بار دولت را پوشش می دهد. این پازل بازی هنوز تمام نشده... فتأمل. @antisecular_ir
هدایت شده از رحا مدیا
🔘 موضع قاطع علمای اهل سنت کرمانشاه در مقابل سخنان تفرفه انگیز «کمال حیدری» 🔻ماموستا مرادی 🔹سخنان «» سرشار از ابهامات و سخنان بی ارتباط با مسایل دینی است، در کلام وی به عینه می توان نشانه هایی از افکار لیبرال دموکرات را مشاهده کرد. 🔻 ماموستا شیخی: 🔹سخنانی که از زبان شیخ حیدری بیان می شود شیعه یا سنی را هدف قرار نمی دهد، بلکه اصل اسلام را نشانه گرفته است که این می تواند بدعت خطرناکی باشد. 🔻 ماموستا ملا احمد فخری: 🔹بی شک هدف از سخنان و خطابه های «حیدری» تخریب و تحریف اسلام است و این راهی که وی می رود به دودستگی و... در جهان اسلام مبدل خواهد شد و عملا وی در حال محقق کردن آرزوی دیرینه دشمنان اسلام است./خبرگزاری رسا @resalathozehenghelabi
◾️حوزه سکولار ⛔️ آنچه در جستجوی تاریخ آموزه‌های شیعی بروز و ظهور دارد دوری این نهادهای علمی از سیاست است اگر چه دلایل متعدد خودداری حوزه نشستن گرد سیاست بر دامنش را توجیه می‌نماید اما این پرهیز اثر ناگواری نیز با خود همراه داشت. ⚠️ دور ماندن از سیاست به تدریج موجب شد دامنه هدفی که حرکت اجتهادی پدید می‌آورد محدودتر گردد و این اندیشه را از اذهان متبادر سازد که یگانه جولانگاه آن عرصه انطباق فرد است با اسلام و نه جامعه. این چنین بود که در ذهن فقیه اجتهاد با چهره فرد مسلمان ارتباط یافت نه با چهره اجتماع مسلمانان. ✍🏻 محمدرضا فلاح @farhang_puya @antisecular_ir