May 11
🔴انتقام سخت یا خویشتن داری
🔺هنوز پیکر غرق به خون سردار بزرگ اسلام دفن نشده ،پیاده نظام داخلی استکبار به دست و پا افتاده تا شمشیر انتقام که از نیام فرمانده و ولی فقیه و حاکم جهان مسلمین بیرون کشیده شده است را کُند نماید.
🔺 #سروش_محلاتی در رویارویی تمام استکبار با تمام اسلام که می تواند به قطع کامل دست آمریکا از مال و جان و ناموس مسلمین منجر شود ,دایه شفیق تر از مادر گردیده و در برابر انتقام سخت، سخن از خویشتن داری به جای انتقام رانده است و تلویحا فضای موجود را فضای خشم کینه دانسته که با با نفی افراطی گری به اخلاق برگردد.
🔺 #حسن_بصری نیز در گرماگرم نبرد امیر المومنین چنین اجتهاد های بی پایه و بی مایه ای در برابر حضرت داشت:او در جنگ جمل و صفين و نهروان على (ع) را يارى نكرد و در كربلا نيز حاضر نشد وبراى دوری ازيارى حضرت امام حسين (ع)بخراسان رفت، وقتى حضرت امير المؤمنين (ع) او را ديد كه وضو ميگيرد و در آب ريختن اسراف مينمايد، فرمود اسراف نكن حسن بصری جسارت كرد و گفت تو كه خون مسلمان هائى كه اطراف معاويه بودند ريختى اسراف نبود، آن حضرت فرمود محزون از ريخته شدن خون آنهائى گفت بلى فرمود پس هميشه محزون باشى لذا بنفرين آن حضرت گرفتار شد و پيوسته محزون بود تا مرد.
🔺و در مذمتش همين بس كه على (ع) باو فرمود: لكل امة سامرى و انت سامرى هذه الامه، براى هر امتى سامرى هست و سامرى اين امت مسلمان تو هستى كه موجب گمراهى و ضلالت جمع كثيرى از مسلمانها خواهى بود:
أَمَا إِنَّ لِكُلِّ قَوْمٍ سَامِرِيّاً وَ هَذَا سَامِرِيُّ هَذِهِ الْأُمَّةِ إِلَّا أَنَّهُ لَا يَقُولُ لا مِساسَ وَ لَكِنَّهُ يَقُولُ لَا قِتَالَ بحار الأنوار (ط - بيروت) ؛ ج42 ؛ ص141
آگاه باشید که هر قومی سامری دارد و این شخص(حسن بصری)سامری این امت است با این تفاوت که او می گفت به من دست نزنید و لکن وی می گوید به جنگ با دشمنان نروید.
#حوزه_سکولار
#انتقام_سخت
#آخوند_انگلیسی
#خیانت
@howzehsecular
هدایت شده از رحا مدیا
نکات انتخاباتی
امام خامنه ای حفظه الله
14/3/1398
این هم خطا است که ما از همهی کسانی که انقلابی هستند، یک نوع عمل انقلابی توقّع داشته باشیم؛ یا یک درجهی از انقلابیگری توقّع داشته باشیم؛ نه. به قول ما طلبهها انقلابیگری مقول به تشکیک است. ممکن است یک نفر نسبت به مفاهیم انقلاب و عمل انقلابی بهتر حرکت کند، یک نفر به آن خوبی حرکت نکند امّا در همان راه دارد حرکت میکند. اینکه ما هرکسی خوب حرکت نکرد یا بهطور کامل حرکت نکرد را متّهم بکنیم به غیر انقلابی یا ضدّ انقلابی این هم خطا است؛ نه، ممکن است یک نفری صد درجه میزان حرکت او ارزش دارد، یک نفری کمتر ارزش دارد، یک نفری از او کمتر ارزش دارد امّا همه در این راه حرکت میکنند. مهم این است که آن شاخصها تطبیق بکند. مهم شاخصها است. مهم این است که آن کسی هم که با آن شدّت و با آن جدّیّت حرکت نمیکند، شاخصهای انقلابیگری را داشته باشد. اگر این شاخصها وجود داشت، آنوقت طرف انقلابی است، فرد انقلابی، مجموعهی انقلابی، دولت انقلابی، سازمان انقلابی؛ عمده این است که شاخصها را بشناسیم.
#ملاک_وحدت
#شاخص
#رحا
@resalathozehenghelabi
♨️ در ادامه پروژه #قم_هراسی که برخی جریانات خاص به بهانه شیوع ویروس #کرونا آغاز کرده اند، این بار #حسین_دهباشی سازنده فیلم انتخاباتی #روحانی در سال ۹۲ به صحنه آمده و #حوزه و #روحانیت را زیر تیغ توهین های خود برده است!
🔻متاسفانه دولت بنفش و دنبالههای رسانهای اش در حال تکمیل این پروژه توسط دکتر #جهانپور (سخنگوی وزارت بهداشت) که از بازداشتی های #فتنه_۸۸ و از مریدان #سعید_حجاریان بوده، می باشند.
💢 جهانپور این طور وانمود می کند که #قم باعث انتشار این ویروس در سطح کشور بوده است! درحالی که متخصصان با رد این حرف، این کار #جهانپور را در راستای تکمیل پروژه #قم_هراسی عنوان کردند.
#علی_ابراهیمی
#براندازان
#حوزه_سکولار
#ویروس_کرونا
#سرطان_اصلاحات
@howzehsecular
🔘 منفعلانه عمل نکنیم
🔶 شهر مقدس قم همواره مورد بغض و کینه معاندین بوده و #ویروس_کرونا دست آویز جدیدی برای چنگ و دندان نشان دادن دشمنان علیه سرچشمه #انقلاب_اسلامی شده است. توهم شیوع این ویروس از شهر مقدس قم باعث شده تا توهین های زنجیره ای علیه قم و روحانیت افزایش پیدا کند.
🔶هر چند بزرگان قم از همان ابتدا با توصیه های متخصصین وزارت بهداشت همگام شدند ولی نباید در قبال سیاست کاری پایتخت نشینان و ولنگاری رسانه های بی تقوا علیه شهر مقدس قم و #حوزه_های_علمیه منفعلانه عمل کنند.
🖋 #رضا_خدری
#رحا
#رسالت_حوزه_انقلابی
#حوزه_انقلابی
#انقلاب_اسلامی
#ماه_رجب
#كرونا_را_شكست_ميدهيم
#قم_هراسی
@howzehsecular
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 انتظار فقط به معنای نشستن و دست روی دست گذاشتن نیست؛ انتظار یعنی آماده شدن
باید در راه ایجاد جامعهی مهدوی تلاش کنیم
🔻 سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت ولادت حضرت امام زمان(عج):
🔹 در اسلام خواسته شده است از ما که انتظار داشته باشیم. «انتظار» فراتر از نیازمندی است، فراتر از احساس نیاز است.
🔹 گفتهاند منتظر باشید؛ انتظار یعنی امید؛ انتظار یعنی اعتقاد به اینکه یک آیندهی قطعیای وجود دارد؛ صِرف نیاز نیست، انتظار سازنده است، لذا در روایات ما، معارف ما، انتظار فرج جایگاه بسیار مهمّی دارد که من حالا یک توضیحی در مورد انتظار فرج بعداً عرض میکنم.
🔹 در انتظار فرج امید هست، تحرّک هست، اقدام وجود دارد. اینی که پیغمبر میفرماید «اَفضَلُ اَعمالِ اُمَّتی اِنتِظارُ الفَرَج»، ناظر به همهی مشکلاتی است که برای زندگی انسان پیش میآید؛ مشکلات گوناگونی در زندگی پیش میآید، انسان در مواجههی با این مشکلات نبایستی مأیوس بشود؛ باید انتظار فرج داشته باشد؛ باید بداند که فرج خواهد آمد.
🔹 انتظار به معنای فقط نشستن و دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن هم نیست؛ انتظار به معنای آماده شدن است، به معنای اقدام کردن است؛ به معنای این است که انسان احساس کند عاقبتی وجود دارد که میشود به او دست یافت، برای رسیدن به آن عاقبت بایستی تلاش کند. ما که انتظار فرج داریم، انتظار ظهور حضرت بقیّةاللّه (ارواحنا فداه) را داریم، باید در این راه تلاش کنیم؛ باید تلاش کنیم در راه ایجاد جامعهی مهدوی؛ جامعهی مهدوی.
🔺 خود را به هر اندازهای که در وسع و قدرت ما است بتوانیم به جامعهی مهدوی نزدیک کنیم که جامعهی مهدوی جامعهی قسط است، جامعهی معنویّت است، جامعهی معرفت است، جامعهی برادری و اخوّت است، جامعهی علم است، جامعهی عزّت است. ۹۹/۱/۲۱
💻 @Khamenei_ir
♨️ جریان احمدالحسن و انتخاب کشور عراق
🔻 با وجود گذشت بیش از ۱۰ سال از ادعای احمد الحسن بصری مبنی بر قیام یمانی و نادیده گرفتن روایاتی که #قیام_یمانی_و_خراسانی و نیز #خروج_سفیانی را در سال واحدی می داند، سر در آوردن یمانی دروغین از شهر بصره و متولد شدن او در کشور #عراق، مطلب دیگری است که شخص به اصطلاح امام سیزدهم شیعیان، منجی و احیاناً #اربابان_پشت_پرده او، بدان نیندیشیده بودند و یا اینکه مصلحت را بر انتخاب کشور عراق برای شروع این کار می دانستند.
🔻آنان عراق را انتخاب کردند تا بتوانند در زمان مناسب، از سویی این کشور را کانون حوادث، #آشوب و #فتنه جدید، قرار دهند و به #تقابل با فرهنگ شیعی و #مراجع_عظام_تقلید شیعه و قدرت معنوی آنها برآیند و از سویی دیگر همسایگی این کشور با کشورهایی که اکثریت جمعیّت آن را #شیعیان_دوازده_امامی تشکیل می دهند، باعث میشود تا به نوعی آنها را جذب خود نموده و با #انشعاب گروهی از شیعیان، روند #فرقه_سازی اجانب و استعمارگران در خاورمیانه، تداوم پیدا کند و به نوعی پازل تکفیر در اسلام، با تشکیل #داعش در اهل سنت و تشکیل #جریان_مدعی_یمانی در شیعه، تکمیل شود.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#جریان_انحرافی
#مدعیان_دروغین_مهدویت
@howzehsecular
♨️ مشترکات مدعیان دروغین مهدویت با جریان مدعی یمانی
🔸 فرق انحرافی، به ویژه آنان که به نوعی #مدعی_بابیت_و_مهدویت هستند، مشترکات فراوانی دارند که از جمله به چند مورد از آنها اشاره می شود:
🔷 پنهان بودن سرکرده فرقه از دید عموم مردم
🔻معمولاً سران فرق #مدعی_مهدویت از دید عموم مردم پنهاناند، چون اگر در انظار عمومی باشند نقاط ضعفشان بر همگان روشن میشود. نمونه آشکار این بحث، #علی_محمد_باب شیرازی است که #مدعی_بابیت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بود. او در ابتدای توسط حاکم شیراز، دستگیر شد و به انظار عمومی آمد و در حبس خانگی قرار گرفت تا در میان مردم باشد. مردم رفتار وی را دیدند و گفتارش را شنیدند و بررسی کردند و در مدت کوتاهی، همه به کذب ادعای او پی بردند؛ لیکن با مرگ حاکم شیراز، فرار کرد و به اصفهان آمد، و مجددا از دید مردم مخفی شد. پیروان و انصار او، چنان برای وی، تبلیغ کردند که هر آن کس او را نمیشناخت، گمان میکرد امام زمان ظهور کرده است. از اینرو به سویش آمدند و در راهش جان دادند.
🔻جالب است، بدانید پس از #اعدام_باب، سفیر روس با یک نقاش سر جنازه او حاضر شد و از جسد بیجان او تصویری تهیه کرد و به گونهای وانمود شد که او #مهدی_موعود بوده و شهیدی مقدس است.
🔷 تقطیع و تحریف، از شیوههای مشترک در استناد به آیات و روایات
🔻همه فِرقی که از اسلام منشعب شدند، در استناد به آیات و روایات یا در پی تحریف لفظی یا معنویند، از اینرو دست خود را به #تقطیع، #تأویل و #باطنگرایی، میآلایند؛ یعنی با کم و زیاد لفظی یا معنوی، یا آیه و روایت را تکه تکه میکنند و قسمتی را به قسمت دیگر میچسبانند تا معنای دیگری بهدست آید، یا تأویل و باطن را به میان میکشند و میگویند معنای ظاهری، مراد نیست و معنای حقیقی نزد ماست. برای این مورد نیز نمونههای فراوانی از فِرق مختلف وجود دارد که میتوان در مواردی چون: «شیوه استناد بابیت و #بهائیت به حدیث سنه ستین» یا «شیوه استناد بهائیان به حدیث لوح» و … مشاهده کرد.
🔻در غیر آیات و روایات، نیز نمونههایی هست، برای نمونه #اسماعیلیه به حدی باطنگراست که معنای ظاهری را به کلی نفی میکند و وضو را به معنای امام و تیمم را به معنای نائب امام معرفی میکند. و همین سیر و خط در #جریان_احمد_الحسن بصری #مدعی_یمانی نیز دنبال میشود؛ هرچند مصادیق آن متفاوت است.
🔷 ادعاهای پلکانی و صعودی در عقاید
🔻 معمولاً سران فرق انحرافی به یک عنوان بسنده نمیکنند؛ برای نمونه علی محمد باب از ادعای ذکریت به #بابیت و از بابیت به #مهدویت و #نبوت و #الوهیت رسید. او در سالهای ۱۲۶۰ تا ۱۲۶۴ تنها ادعای ذکریت و بابیت دارد، لیکن از سال ۱۲۶۴ تا ۱۲۶۶ که به چهریق و ماکو، منتقل میشود، از امامت و نبوت و الوهیت دم میزند. این وجه اشتراک در #مدعیان_امروز نیز وجود دارد که دم از یمانی بودن و فرزند امام زمانی میزنند و سپس ناگهان و به یکباره جانشینی امام عصر، را برای خویش، مصادر می کنند و بعد تمام صفات و ویژگی های امام عصر را برای خویش مصادره کرده و گویی اینکه مهدی میشوند و از #قائم_آل_محمد و منجی موعود بودن خود سخن می گویند.
#سید_علی_شبستری
#حوزه_سکولار
#جریان_انحرافی
#مدعیان_دروغین_مهدویت
@howzehsecular