eitaa logo
اعراف
82 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
362 ویدیو
21 فایل
وَبَيْنَهُمَا حِجَابٌ ۚ وَعَلَى الْأَعْرَافِ رِجَالٌ يَعْرِفُونَ كُلًّا بِسِيمَاهُمْ ۚ (اعراف/۴۶) لینک کانال‌های آرشیویِ بذل خون،متفکر غریب و میراث: @miras_68 @bazl_61 / @gharib_58 این کانال هم تولیدی و هم توزیعی است! @aliasgari1378
مشاهده در ایتا
دانلود
کشف حجاب در کشور به تناسب صورت میگیرد. مثلا در تهران به عنوان پایتخت، میزان برهنگی شدیدا به چشم می آید. در قم به عنوان یک شهر متمدن دینی و حوزوی، میزان بد حجابی هایی که شاید در ۳ سال گذشته در تهران مشهود بود اکنون در قم رویت میشود واین مسئله ی مطلوبی برای قم نیست. هر چند بگوییم کشف حجاب نیست ولی عقب نشینی عجیبی در زیست بوم فرهنگی قم صورت گرفته است. در اصفهان، شیراز و شهر های توریستی نیز هر کدام به حسب خودش. شمال و جزایر جنوب نیز که از لاس وگاس عبور کرده و شما خود بهتر میدانید! نکته این است که ما لایحه ی حجاب را هم نخواستیم.بررسی آن نیز برای بهارستانی ها بماند پیشکش. اینکه چرا شوری عالی انقلاب گزارشی از فعالیت هایش در زمینه حجاب ارائه نمیدهد هم عطف بما سبق بشود. سازمان تبلیغات نیز همچون کمپ تمرینی تیم ملی پشت در های بسته، برای روز های تاسیس کاباره ها خودش را آماده میکند شاید آنوقت توانست به خودش بیاید. برخی بچه انقلابی ها هم گوششان به بلاگرها ی انقلابی و مطالبه کنندگان هست و حتی حوصله ی خواندن اندیشه انقلاب را برای به ثمر نشاندن جهاد تبیین ندارند. با این اوصاف مسئولین فرهنگی نه قاطعانه از قانون حمایت میکنند و نه لااقل ساماندهی درستی نسبت به مردمی کردن امر نظارت بر حجاب دارند. آنوقت دائما میگویند کار فرهنگی باید انجام بشود... خب من که در میدان جامعه میبینم، مردم حوصله ی بحث و جدل ندارند و انقلابی جماعت هم انگار از تنگ و تا افتاده و نظاره گر برهنگی است و فقط مطالبه ی بی اثر میکند، چه باید بکنم؟ آیا باید به حاکمیت فرهنگی امیدوار باشم؟ در یک هفته رئیس دوقوه صحبت کردند اما هیچکدام از لایحه ی ننگینی که از زیر دستشان عبور کرده تا به مجلس رسیده، سخنی نگفته اند. این طبیعیست؟ رفقای انقلابی و دغدغه مند خودتان دست به کار شوید و هر مسجد یک پایگاه فرهنگی بشود. مجهز شوید به اندیشه و اجرای آن در کف میدان. هیات امنا و یا مسئولین مسجد را راضی کنید که کمی غیرت به خرج دهند و ۲۴ ساعته مسجد را باز بگذارند و یا حد اقل برای جوانان موقعیت حضور ایجاد کنند تا برای فریاد زدن به مسجد بیایند بلکه کمی نظام توحیدی را درک کنند. تشکیلات شوید و گروه گروه به سطح شهر بروید و صحبت کنید. بی منطق ها را وادار به تفکر و تحلیل کنید چرا که آنان در خودیت و حیوانیت در حال مسخ شدن هستند. انسانیت خویش را گم کرده اند. مطهری فتح بابی برای گشودن اذهان قفل شده است. عقل خاک گرفته را گرد گیری میکند و فرصت تحلیل میدهد. درجمع هایتان سیر مطهری بخوانید. از جهانبینی اسلامی شروع کنید. برای معنای آزادی و لزومش در جامعه انسان کامل و آزادی معنوی بخوانید. والله جواب میدهد. تجربه کرده ام. آمار های فساد در غرب را با تحلیل اومانیستی برای جوانان بگویید و با آنان بحث کنید. نگزارید تنها بشوند و بروند به امان خدا. پیگیری کنید. قرار های مستمر بگزارید. طلبه و دانشجوی دغدعه مند اگر باهم کار کنند که نور علی نور است. مکمل هم هستند. ول کنید حاکمیت فشل فرهنگی را. وزیر آموزش و پرورشی که نمیداند دربی چیست، چگونه زبان جوانان را بلد است؟ سیاهنمایی نمیکنم ولی طبیعیست که کار فرهنگی بلد بودن زبان را میخواهد و اینرا همه ی شما میدانید. بسم الله... @araf11
7.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ این آزادی‌ها ممنوع است! ▶️ اخیراً شهید بهشتی گفته است که هیچگونه استدلالی برای نداشته‌ است و اعمال آن به هیچ وجه با اندیشه‌های شهید بهشتی سازگار نیست؛ حالا بد نیست نظر خود شهید بهشتی درباره حد و حدود آزادی را دوباره بشنویم: 🔹 محیط اجتماعی نقش آسان‌کننده يا دشوار‌کننده تغییرات دروني دارد؛ از اين رو، در هدايت يک جامعه به سوی فلاح، نمی‌شود به وضع محيط اجتماعی به کلی بی‌اعتنا بود... 🔸بنابراین در نظام اسلامی آزادی‌های اجتماعی حدودی دارد: ➖اول، یک فرد تا آنجا اعمال شود که به آزادی دیگران ضربه نزند. ➖دوم، آزادی‌هايی که محیط را فاسد می‌کند و زمينه‌ها را برای رشد فساد در جامعه آماده می‌کند، است. 🔺 برشی از صحبت‌های در مناظرات تلویزیونی با موضوع «آزادی، هرج‌و‌مرج، زورمداری» در سال ۶۰ @araf11
هدایت شده از علیرضا زادبر
واگنر و پوتین https://eitaa.com/Politicalhistory
هدایت شده از ديانت و عقلانيت
✍️ مراقب رخنه تفکرات سکولار در فرهنگ و جامعه باشیم. https://virasty.com/MJafari_ir
تحریف شهید بهشتی. نوشته ی روح الله کوشکی. @araf11
هدایت شده از سَرْدَرْگُمْ|سیدمحسن حسینی
هیأت خودش فرم است، خودش قالب است، رسانه است! همین قالب بوده که نسل‌به‌نسل، ۱۴۰۰ سال معارف حسینی را منتقل کرده! این فرم و محتوا با هم ممزوج و آمیخته شده‌اند. اشکال مداحی‌های استودیویی و مثل آن، انتقال آن مفاهیم به وسیله‌ی قالبی است که قرابتی با آن ندارد، یا اقلا آن کارایی را ندارد. به بهانه‌ی تغییر ذائقه‌ی مخاطب و لزوم تغییر شیوه‌ی انتقال معارف، دارند ذائقه‌سازی می‌کنند. مداحی‌استودیویی جذب به خود می‌کند؛ نه جذب به هیأت، نه جذب به امام‌حسین که اگر آن هم باشد قوام ندارد، متزلزل است. هر چه‌قدر حجاب‌استایل‌ها مؤثر در گرایش به دین و حیا شدند و هویت دینی ساختند، این کار هم تربیت شاگرد خواهد کرد. حکایت آن است که گفت اجازه دهیم عرق‌خورها به هیأت بیایند و جذب هیأت بشوند؛ چندوقت بعد خود او سفره‌دار شده بود=)))) رفتند جذب کنند، جذب شدند. شاید دیر بفهمیم... تم. @srdrgm
نمیشود بگویی محور انسان است ولی از طرفی بخواهی بر این محور سلطه و استیلاء پیدا کنی. نمیتوانی بگویی ای انسان انسانیت را دنبال کن و انسان باش، ولی از طرفی به خواسته های استیلاء جویان، تن بدهد درحالیکه خواسته ی تو حیوانیت انسان است! اسلام انسانیت انسان را محوری در جهت رشد او میداند ولی اومانیسم، انسانیت انسان را تحریف میکنند تا به سلطه برسند! @araf11
هدایت شده از سَرْدَرْگُمْ|سیدمحسن حسینی
پارسال می‌گفتیم این جریان محدود به حجاب نمی‌شه حجاب شروع کاره ول کنیم به هم‌جنس‌بازی هم می‌رسه حالا شما استوری بذار من محجبه‌ام ولی با فلان مخالفم به درک که محجبه‌ای طرف آیت‌الله بود گفت من با اسلام سیاسی مخالفم حزب‌الله از روش رد شد تو که دیگه یه پارچه رو سرته فقط @srdrgm
اعراف
پارسال می‌گفتیم این جریان محدود به حجاب نمی‌شه حجاب شروع کاره ول کنیم به هم‌جنس‌بازی هم می‌رسه حالا
جمع کنید این دینداران کافر را! به جرئت میگویم: یک تار موی گندیده ی صد تا جوان جاهل به مبانی دین می ارزد به دیندارانی که اعتقاداشان از روی اعتیاد بوده نه تفکر!!!!
اعراف
پارسال می‌گفتیم این جریان محدود به حجاب نمی‌شه حجاب شروع کاره ول کنیم به هم‌جنس‌بازی هم می‌رسه حالا
سید محسن حسینی برادر خوبم نوشت: متحجرین، صورتی‌ها و انجمنی‌ها ج.ا را متهم می‌کنند به این‌که باعث دین‌گریزی و دین‌ستیزی مردم شده است و در عین حال با آزادی‌پوشش، توزیع مشروب و در آینده‌ای نزدیک با آزادی ال‌جی‌بی‌تی‌ها، خود سعی در بی‌دین‌کردن جامعه دارند این جریان منبری دارد، مداح دارد، استاد دانشگاه دارد، و از هرکس که بتواند مؤثر واقع شود استفاده کرده است