eitaa logo
آرشیو مطالب(سخنرانی)
2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
995 ویدیو
22 فایل
💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠 https://eitaa.com/joinchat/2017460411C29baaffe93 تعرفه وتبلیغات👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼 @kianatv ─┅═ ༅✤ ⃟ ⃟ ‌✤༅═┅─ #کانال_آرشیو_مطالب_سخنرانی #احادیث_روایات_صوت_متن_سخنرانی @archive_mataleb_sokhanrani
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖊️ بسم الله الرحمن الرحیم 🌿 درّی ناب از كلام استاد بزرگوار حاجیه خانم اکبری: 🔸 دعای روز یازدهم هر ماه قمری، امام رضا(ع) فرمودند: 🍃 هر ماه، خودتان و زندگیتان را با این دعا بیمه کنید: 🌸 «سُبْحَانَ خَالِقِ النُّورِ سُبْحَانَ خَالِقِ الظُّلْمَةِ   سُبْحَانَ خَالِقِ الْمِیَاهِ سُبْحَانَ خَالِقِ السَّمَاوَاتِ سُبْحَانَ خَالِقِ الْأَرَضِینَ سُبْحَانَ خَالِقِ الرِّیَاحِ وَ النَّبَاتِ سُبْحَانَ خَالِقِ الْحَیَاةِ وَ الْمَوْتِ سُبْحَانَ خَالِقِ الثَّرَی وَ الْفَلَوَاتِ سُبْحَانَ اللَّهِ وَ بِحَمْدِهِ»‏ 💫 شادی روح مطهر استادحاجیه خانم‌اکبری(ره) صلوات 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 به نیت شفای عاجل وکامل مادر بزرگوار مالک محترم کانال های مجمع الذاکرین ( شعبانپور ) که در بیمارستان وبخش مراقبت های ویژه بستری هستند 🤲😭تمنای التماس دعا وخواندن این دعا را از جمیع بزرگواران و مادحین گرامی داریم 👇👇 سهم شما ۱۴ مرتبه 🤲🤲🤲🤲😭 التماس دعا برای سلامتی جمیع بیماران اسلام و مریض منظور سفارش شده 🤲😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹※  بِسْــمِ اللهِ الرَّحْــمٰنِ الرَّحیـــمْ ※🌹 هو الشافی باسلام درود و ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات محضر جمیع رهروان راه طریق معرفت ♻️آمین بگویید به حق خدایی که نامش دوا و ذکر یادش شفا است. انشاالله که بر تن همه ی بیماران لباس سلامتی بپوشاند. آمین یا رب العالمین ✍از جمیع مادحین گرامی عاجزانه طلب دعای خیراز درگاه خداوند متعال و شفای کامل و عاجل مادر بزرگوار مالک محترم کانال وگروهای مجمع الذاکرین ( شعبانپور ) رو از داریم 🤲🤲😭😭😭 ✅ سهم شما خواندن دعای مشلول و حمد شفاء به امید سلامتی همه بیماران اسلام 🍀 با نوای سید بزرگوار: استاد وحیدی التماس دعای فرج 🤲 به نیت سلامتی مادر عزیزمان خوانده شده 🤲😭😭😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
55535بیاید-امشبو-دستامونو-به-دعا-بگیریم.mp3
6.01M
🥀🤲🥀🤲🥀🤲🥀 به نیت شفای کامل و پوشاندن رخت شفاء بر اندام جمیع بیمارانی که چشم امیدشون به دعا و ذکر وثنای منو وشماست🙏🙏 آن هم به دستان بی دست کربلا🤲😭 🤲😭😭😭😭😭😭😭😭😭 بزرگواران عاجزانه طلب التماس دعای ویژه داریم برای مادر عزیزمان یا ابوفاضل (ع) دخیلک 🤲😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در میدان امام حسین تهران آغاز شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک 🤲
1.49M
🚨صوت فوری استاد: چرا اینقدر امــر به معــروف را به تقلیل میدهید⁉️ این شبهه رو باید از ذهن همه مردم پـــــــاک کنیم 🔊این صوت رو برای تمام گروهها و کانالها و افراد مذهبی بفرستید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴اوضاع نابسامان آخرالزمان باعث وقوع «نبردی هسته‌ای» می‌شود⁉️ 💥نبردی به غایت خونین و هراس انگیز که امیرالمؤمنین(ع) اینگونه از آن یاد می‌کنند: 🟡«حَتَّى تَقُومَ الْحَرْبُ بِكُمْ عَلَى سَاقٍ بَادِياً نَوَاجِذُهَا، مَمْلُوءَةً أَخْلَافُهَا، حُلْواً رَضَاعُهَا، عَلْقَماً عَاقِبَتُهَا؛ 🟠پيش از ظهور حضرت أرواحنافداه تباهكاری ها خواهد شد، تا اينكه جنگ و خونريزى سخت به آيندگان از شما رو آورد و از شرار آن همه چیز بسوزد و چون شیر خشمگین دندان نماید؛ و چون ماده شتری از این سو و آن سو آید، پستان ها پر از شیر و مکیدن آن شیرین، اما پایان آن تلخ و زهرآگین».[۱] 🔹«الساق» را «الشدّه» معنا کرده اند؛ این واژه کنایه از شدت آن نبرد آخرین دارد.[۲] 🔸حضرت علی(ع) با به کارگیری تعبیر «بادیاً نَواجِذُها» وحشت این نبرد خونین را به تمامی به تصویر می کشد. «دندان نمایاندن جنگ»، به شدت خوفناکی جنگ اشاره دارد؛ چه آنکه به قول «ابن ابی الحدید» همان گونه که «نواجذ» یعنی دورترین دندان ها که در حالت خنده شدید نمایان می شوند، در آن قیام آخرالزمان نیز، جنگ دندان های بُرنده خویش را به رخ می کشد.[۳] 🔹دیگر شارحان نهج البلاغه این تعبیر را از اوصاف درندگان به هنگام خشم دانسته اند که به هر ترتیب با تصویرگری حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) از نبردی وحشت انگیز حکایت می کند.[۴] 🔸این آشوب آخرالزمان در آغاز برای فتنه جویان دلچسب و شیرین به نظر می رسد و عبارات «مملوءَهٌ اخلافُها و حُلواً رَضاعُها» نمایانگر همین امر است، که البته در نهایت با تعبیر «علقماً عاقبَتُها» معنایی عمیق می یابد؛ چه آن که به قول خویی: طعم شیرین آرزوی پیروزی بر جان ها می نشیند، اما در نهایت چیزی جز کشتار و هلاکت برجای نمی ماند.[۵] 🔹از نگاه مؤلف «فی ظلال» نهج البلاغه نیز در آغاز جنگ، اهل جهالت به شوق می آیند و آفرین می گویند، ولی درنهایت با جنگی ویرانگر روبرو می شوند که همه را می سوزاند.[۶] 🔸بنابراین، از نگاه حضرت علی علیه السلام در ظلمات این مبارزه دشوار، فرجامی تلخ نصیب آشوبگران خواهد شد و آتش پرشراره اش بسی سوزناک خواهد بود. 📚منابع: [۱]. نهج البلاغه، خطبه ۱۳۸. [۲]. شرح نهج البلاغه، ابن ابی الحدید، ج۹، ص۴۱؛ و از دیدگاه مؤلف اختیار مصباح السالکین ص۲۹۸ ؛ و نیز مؤلف الدرّه النجفیه ص۱۷۷. [۳]. ج۹، ص۴۱. [۴]. اختیار مصباح السالکین،‌ ص ۲۹۸؛ الدرّه النجفیه، ص ۱۷۷. [۵]. ج۸، ص۳۳۵. [۶]. ج۲، ص۲۹۸. 🟡امام علی علیه‌السلام مى فرمايد: «(اين وضع همچنان ادامه مى يابد) تا جنگ همچون حيوان خطرناک و خشمگينى روى پاهاى خود بايستد در حالى که دندان هايش آشکار باشد».[۱] ☄سپس به پیروزی‌های آغاز جنگ و تلخی هاى سرانجام آن اشاره کرده، مى فرمايد: «پستان هايش پر از شير است و نوشيدنش شيرين، اما سرانجامش تلخ و ناگوار مى باشد؛ مْملُوءَةً أَخْلاَفُهَا[۲]،حُلْواً رَضَاعُهَا،عَلْقَماً[۳]عَاقِبَتُهَا». 💥گويى جنگ شيرهاى شيرين و در عين حال مسمومى در پستان دارد، که افراد هوسباز را به اميد پيروزى سريع به سوى خود مى کشد. ولى عاقبت آنها را زمين گير و متلاشى مى سازد. ☀️سپس حضرت به ظهور حکومت الهى اشاره کرده، مى فرمايد: «آگاه باشيد، فردا ـ همان فردايى که حوادثى با خود مى آورد که شما نمى دانيد ـ کسى بر شما حکومت خواهد کرد که از غير آن طايفه (آتش افروزان جنگ هاى خونين و ظالمانه) است، و او عمّال حکومت هاى ظالم پيشين را بر اعمال بدشان کيفر مى دهد». 🍀سپس به اوضاع رضايت بخش و پر خير و برکتى که بعد از قيام او به وجود مى آيد، اشاره کرده، مى فرمايد: «در آن زمان، زمين گنج‌های درونش را بيرون مى ريزد و کليدهايش را تسليم وى مى کند، آن وقت او روش عدالت گسترى را به شما نشان مى دهد، که چگونه است و آنچه را از کتاب و سنت مرده است زنده مى کند؛ ✅ وَتُخْرِجُ لَهُ الاَْرْضُ أَفَالِيذَ[۴] کَبِدِهَا، وَتُلْقِي إلَيْهِ سِلْماً مَقَالِيدَهَا، فَيُرِيکُمْ کَيْفَ عَدْلُ السِّيرَةِ، وَيُحْيِي مَيِّتَ الْکِتَابِ وَالسُّنَّةِ».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ ✨ذڪر روز سه شنبه صد مرتبه✨ ✿یا ارحم الراحمین✿ ✿ای مهربانترین مهربانان✿ شنبه •┈••✾🍃🌹🍃🌹🍃✾••┈•  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔴جالوت را کلوخی از پا انداخت و نمرود را پشه‌ای. موسی (ع) را تکه چوبی در نیل نجات داد و محمد (ص) را تار عنکبوتی در ثور. امداد الهی گاهی کلوخ و پشه را آلت قتّاله می‌کند و چوب و تار را آب حیات. خدا گردنکشی را با پشیزی تحقیر می‌کند و اولوالعزمی را به ارزنی گرامی می‌دارد. رجال الله، مسلّح به آلات قتّاله‌ی الهی‌اند و مؤیّد به آب حیات ربّانی. گنبد آهنین برای پهپاد حزب‌الله تار عنکبوت می‌شود تا سربازان صهیون تار و مار شوند. ایهاالناس! اسرائیل رفتنی است، چه با سطل آب، چه با انتفاضه‌ی سنگ. تا خانه ربّی دارد، ابابیل حریف فیل است. این سنت خداست؛ پابرهنه‌‌ی بیابان‌پروری که طعم شِعب ابی‌طالب را چشیده، مزّه‌ی حصر دریایی را به غاصب سرزمین‌های اشغالی می‌چشاند. این خون کودکان غزه نیست که بر زمین می‌ریزد؛ آبی است که به خوابگاه مورچگان می‌رود و ضیافتِ تکاوران کودک‌کش را «شام آخر» می‌کند. در دایره‌ی هستی، جفت و جور کردن پشیز و ارزن کار خداست، اما نصر الهی تنها از آنِ کسانی است که باریکه‌ی غزه را مثل تنگه‌ی اُحد رها نکنند. فتح قبله‌ی اول تنها در گِرو پشت کردن به قبله‌‌ی دنیا (ینگه دنیا) است. کور خوانده‌اند غاصبان خودخوانده‌ی درمانده؛ «نهر تا بحر» مِلک طلق بندگان مستضعف است، نه «ارض موعود» راندگان مستکبر. «النّصر بالرّعب» نصیب کسانی است که نترسند و نترسانند. باذن الله، پیروز این نزاع تمدنی جبهه‌ی مقاومت است. رمز نصرت فئه‌ی قلیله بر فئه‌ی کثیره، خدایی شدن است.
🔳 ربای قرضی ▫️ اگر شخصی نیاز به مبلغی پول داشته باشد و کسی را پیدا نکند که به او قرض ‏الحسنه بدهد، آیا جایز است برای دستیابی به آن مبلغ به این طریق عمل نماید که کالایی را به‌صورت نسیه به بیش از نرخ حقیقی آن بخرد و سپس آن را در همان مجلس به قیمت کمتری به فروشنده بفروشد، مثلاً یک کیلوگرم زعفران را به مبلغ مشخصی به‌طور نسیه برای مدّت یک سال بخرد و در همان مجلس آن را به‌صورت نقد به شخص فروشنده به مبلغ دو سوم قیمت خرید بفروشد؟ ج: چنين معامله‏ ای که در واقع نوعی حيله برای فرار از ربای قرضی است، شرعاً حرام و باطل است.
🔹امیرالمؤمنین علیه السلام: ظَفِرَ بِالشيطانِ مَن غَلَبَ غَضَبَهُ، ظَفِرَ الشيطانُ بِمَن مَلَكَهُ غَضَبُهُ هر كه بر خشم خويش چيره شود، بر شيطان پيروز شود هر كه مقهور خشم خويش شود، شيطان بر او پيروز گردد 🔹غررالحكم حدیث۶۰۴۸ و ۶۰۴۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 راه پیوند معنوی با آقا امام زمان (عج) سخنران استاد فرحزاد
اونی که دونه میریزه از اونیکه دونه میخوره بیشتر لذت میبره... معامله با خدا سوخت ندار‌ه! ‌‌دو دوتای خــــــــــــــــــــــــــدا هزارتاس مهم دلته خدا به دلت نگاه میکنه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این وعده‌ی قرآن است: همه‌ی دعاها حتماً مستجاب می‌شوند ! (پس تکلیف اینهمه دعای اجابت نشده چیست؟) استوری| استاد_شجاعی