هدایت شده از ســادات☁️
فدایی داری داداشم🔥
آره واقعااا حیفه
خب باید یه پیج فعال و مرتبط داشته باشیم که بره اکسپلور، مثلا باید یه سری ادمین پیدا کنیم بسپریم بهشون😭.
هدایت شده از ســادات☁️
آره شاید ولی خب
از این لحاظ که پستاش خیلی دیده میشه خوبه برای همین نسل جدید ایرانی. ولی توی پیجش نمیذاره شاااید کانالش رو بذاره.
اینم ایده خوبیه👍🏻
کسی از شما یا خودت تیک تاک داره که بخواد بذارتش؟
هدایت شده از ســادات☁️
ممنون از احوال پرسیتتت💕
بله خداروشکر
الان دیگه چسب داره
شما چطوریی؟ حالت خوبه؟