eitaa logo
کوله بار خدایی...)🕊
976 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.8هزار ویدیو
7 فایل
🌱﷽🌱 تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 تــا خـ‌دا هـ‌سـ‌ت بـــہ مـ‌خـ‌لـ‌وق دمـــے تــ‌ـڪـ‌یـہ مـ‌ـڪـ‌ن :)! الحمدالله کما هو اهله ♥️🕊 کپی:حلالت مومن✋🏻✨️ جهت تب ادمینی و تبلیغات : @Rezapour000
مشاهده در ایتا
دانلود
کوله بار خدایی...)🕊
حسین‌جانمシ همه‌ی‌دلخوشی‌ام،آخرشب‌هااین‌ است،دوسه‌خط‌باتوسخن‌گفتن‌و آرام‌شدن.. ♥️
آیت الله سید علی قاضی : ‏لقمه حرام انسان را دشمن دین می‌کند همانطور که ٣٠ هزار حرام خوار در روز عاشورا با امام حسین علیه السلام دشمنی کردند. لقمه شبهه ناک هم انسان را شبهه افکن در دین می‌کند. @asheghanalah1400
کوله بار خدایی...)🕊
خدایا! تو منو از نور ِ خودت خلق کردی مگه میشه ولم کنی؟! 🌱😌
{🍂🧡} تمامِ نوࢪ معنوۍ و فیوضاتۍ ڪہ انسان از عبادات و زیاࢪات ڪسب مۍڪند با نیشۍ ڪہ بہ وسیلہ زبان بہ دیگࢪان میزند،نابود مۍشود. [شیخ‌ ࢪجبعلۍ خیاط] شاید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
'♥️𖥸 ჻ -میگفت: اگر‌به‌واسطه‌خونم‌حقی‌ بر‌گردن‌دیگران‌داشته‌باشم به‌خدای‌کعبه،از‌مـردان‌بـی‌غیـرت‌ و‌زنـان‌بـی‌حیـا‌نمی‌گذرم...! ✨ ‎‌‌‎
⚖ تقسیم گرفتاری ها به صورت مساوی بین مردم ☑️ آیت الله بهجت (ره): ⭕️ « البته فقرا در کمبودها و فقر و ناداری باید صبر و شکیبایی داشته باشند و بدانند که آنها هم از نعمت‌های دیگری برخوردارند که اغنیا برخوردار نیستند. 💡 ثروتمندان بلاها و ابتلائات و گرفتاری‌‌هایی دارند که مستضعفان و محرومان ندارند. طاووس را می‌بینی، پایش را هم ببین؛ زیرا خوبی و خوشی عیش، تنها به زیادی وسایل راحتی نیست؛ راحتی درونی و رفاه و خوشی و آرامش دل، به داشتن وسایل رفاه و راحتی نیست، بلکه چه‌بسا وسایل رفاه اسباب نگرانی و ناراحتی و اضطراب درونی را فراهم کنند. ✅ در کلمات امیرمؤمنان علیه‌السلام آمده است: 📜 «أَلْمَصائِبُ بِالسوِیهِ مَقْسُومَهٌ بَینَ الْبَرِیهِ؛ 📃 گرفتاری‌ها به‌صورت مساوی و یکسان میان مردم تقسیم شده است». (۱) ✳️ یعنی پیمانه‌ها مختلفند و باید از فقر، بلا، خوشی و... پر شوند. ❓ آیا اگر همه مثل هم شوند، و همه در مال و ثروت یکدیگر شریک گردند، و همه (با هر نوع شغل و هر مقدار کار و تلاش و ... که باشند،) در مال و دارایی مساوی و یکسان باشند، نظم در جامعه برقرار می‌شود؟!» ⬅️ در محضر بهجت، جلد ۱، صفحه ۶۸ (۱). مستدرک‌الوسائل، ج۲، ص۴۸۱؛ بحارالانوار، ج۷۵، ص۵۳ و ...