eitaa logo
کانال رسمی اندیشکده اسما
816 دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
7.4هزار ویدیو
70 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶 کلی آدم رسانه‌ای معروف از سراسر دنیا برای "جشنواره بین‌المللی صبح" اومدن ایران. اینجا هم رفتن نمایشگاه هوافضا. اونی که رفته تو شاهد۲۸۵ نشسته «تاد هیکی» طنزپرداز ایرلندیه :) بعد از عملیات وعده صادق خیلی از رسانه‌ها و خبرنگارهای جهان، مشتاق شدن درباره صنعت دفاعی ایران بیشتر بدونن. چه‌کرد این عملیات وعده صادق؛ به‌به💪👏 / آدم
رسانه‌ی ولات اقلیم کردستان : علی جوانمردی سال 2021 به بهانه ی هک موبایلش اطلاعات اشخاصی که با وی در ارتباط بودند را تحویل دستگاه اطلاعاتی اقلیم کردستان قراره داده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سازمان اطلاعات سپاه با ورود به ده پرونده اقتصادی موفق به بازگرداندن چه میزان از اموال بیت المال شد؟
🔸چرا پلیس لباس‌های نامتعارف در مغازه‌ها را جمع‌آوری نمی‌کند؟ 🔹رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا: پلیس نظارت بر اماکن عمومی مسئولیت دارد کالایی که قاچاق، غیراستاندارد و نامتعارف است را جمع‌آوری کند اما باز در قانونی می‌بینیم که قانونگذار گفته است در صورت مشاهده توزیع لباس‌های نامتعارف در مغازه‌ها یا حتی اصلاح ویترین‌ها پلیس به‌عنوان پشتیبان عمل کند. 🔹یعنی در ابتدا صنف و اتحادیه مربوطه باید به آن واحد صنفی متخلف تذکر دهند و از او بخواهند تا طبق قانون عمل کند. اگر مغازه به اخطار صنف مربوطه تمکین نکرد در آنجا صنف به پلیس موضوع را اطلاع داده و از پلیس می‌خواهد تا به موضوع ورود کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به هیچ وجه از خطر نمی ترسید. گلوله های کالیبر ۲۳ شوخی نیست، اگر به دیوار اصابت کند از آن طرف دیوار رد می شود! در منطقه این گلوله ها از کنار و بالای سر حسین رد می شد و او کاملا آرام بود.. وقتی که همه روی زمین می خوابیدند او تیراندازی می کرد. به حسین گفتم: حسین قناصه می زنند! سرت رو خم کن.. حسین بدون اینکه نگاهم کند، جواب داد: اگر من سرم رو خم کنم همه نیروهام سینه خیز می شن.. رفیق کناریم گفت: قناصه داره سر مارو هدف میگیره.. حسین جواب داد: "نگران نباشین! اگه قرار باشه تیری به من بخوره اسمم روی اون نوشته شده!" این نوع رفتارهای حسین واقعا مایه شجاعت ما و دیگر نیروهایش بود. شهید مرتضی حسین پور (حسین قمی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ما با سرطانی مواجهیم به‌نام بلاگرهای کربلا! 🔺آیه قرآن رو از رو اشتباه می‌خونن، بعد به مردم دین یاد می‌دن! 📝پی‌نوشت: این پدیده در سال‌های اخیر در بین بلاگرهای مروّج «معنویت‌های نوپدید» نیز در بستر شبکه‌های اجتماعی به وفور مشاهده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی در سرتاسر دنیا آیا روزهایی که با زبان روزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در خیابان‌های ایران اسلامی، شعار مرگ بر اسراییل سر می‌دادید، فکرش را می‌کردید که یک روز این شعار به زبان فارسی در کشورهای دنیا طنین‌انداز شود. حامیان فلسطین و معترضان به جنایات اسرائیل تاکنون در ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، دانمارک، آمریکا و حتی ژاپن؛ شعار فارسی «مرگ بر اسرائیل» را سر داده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢زمزمه صلوات خاصه امام رضا(علیه‌السلام) توسط رهبر انقلاب | مرداد ۱۳۹۵ 🌷 یک روز تا سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التّحیّة و الثّناء)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کودک نابینایی که پس از درمان، حالا برای اولین‌بار دنیا را می‌بیند.
⭕️‏افتتاح سد قیز قلعه‌سی محصول مشترک🇮🇷 و🇦🇿 فردا با حضور رئیسی و علی‌اف این سد با تنظیم ۲میلیارد مترمکعب آب سالانه، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه آبی مرزی شمال غرب کشور است که علاوه بر رونق اقتصادی و...تثبیت حقابه ایران وحقوق آبی کشور از منابع آب مرزی را دارد
⚫️ درگذشت شیخ علی کورانی روحانی مشهور لبنانی علامه مجاهد شیخ علی کورانی، که کتاب‌های ایشان در مهدویت مشهور است، یکی از محققان بزرگ تاریخ ائمه به شمار می‌رود. ایشان از مجاهدان مقاومت در جوانی و حامیان آن بود. آن مرحوم از شاگردان و یاران شهید سید محمد باقر صدر و از اعضای فعال حزب الدعوه بودند و به همین واسطه برخی از بزرگان و فرماندهان حزب‌الله را ایشان به این حزب آورد. آیت الله العظمی حکیم ایشان را به عنوان نماینده خود به کویت فرستاد و پس از رحلتشان، آیت الله العظمی خویی هم ایشان را نماینده خود انتخاب کرد. وی در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی فعال زیادی داشت و از موسسان مسجد و بیمارستان رسول اکرم بیروت بود. علامه کورانی با تأسیس مرکز معجم فقهی، اولین برنامه رایانه‌ای جامع جهان اسلام را تولید کرد که ۳۰۰۰ جلد کتاب را دربرداشت و به ۴۷۰۰ جلد رسید. آن مرحوم قربانی ترور حزب بعث هم بود که از فاصله نزدیک به سر ایشان شلیک کرده بودند اما به لطف خدا گلوله در جمجمه گیر کرد و ایشان زنده ماند و گلوله به عنوان سندی از جنایات بعثی‌ها در بدن ایشان ماند. 🇮🇷🇱🇧
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌨تصاویری از بارش شدید تگرگ و باران در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام ❣ اینجا قلب ایران است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 شستشو و گل آرایی ضریح حرم مطهر رضوی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)💐
⭕️ جزئیات سرقت فرش‌های سعدآباد در دولت قبل 🔻 معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به پیگیری‌های جدی دستگاه قضایی در پرونده فرش‌های گمشده سعدآباد در دولت گذشته، اعلام کرد: برای دستگاه قضایی اصل وقوع جرم محرز شده و در این‌ باره از چند نفر از متهمان نیز بازجویی شده است. محمد دهقان روز گذشته در حاشیه نشست هیأت دولت، با اشاره به اینکه با پیگیری‌های معاونت حقوقی، مرجع قضایی که موضوع فرش‌های کاخ سعدآباد را پیگیری می‌کرد به نتیجه خوبی رسیده است، اظهار کرد: اصل جرم برای مرجع قضایی کاملاً محرز شده است، تعدادی از متهمان را نیز دعوت و از آنان بازجویی کردند؛ بزودی نیز قاضی پرونده از مکان سابق این فرش‌ها بازدید می‌کند. وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه هرچه زودتر قاضی این پرونده به رأی برسد یا اینکه امکان استرداد این فرش‌ها فراهم شود، اضافه کرد: البته باید با کسانی که مرتکب جرم شدند، در هر مقامی که باشند، برخورد شود. گفتنی است که متهم اصلی این سرقت حسن روحانی است که پرونده وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش شبکه خبر از اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در منطقه جلفا پرچم بالاست 🇮🇷✌️
نیروهای امدادی و امنیتی عملیات گسترده ای جهت پیداکردن هلیکوپتر حامل رئیس جمهور آغاز کردند. پرچم بالاست 🇮🇷✌️