eitaa logo
اسرار پیدا
297 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
255 ویدیو
95 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 این سفر حاوی جهات و نکات مثبت گوناگونی است، چنان که می تواند این رخداد از بعضی حیثیات جای تامل نیز باشد. ◻️ به هر حال اینکه رهبر سریر مقدس و اسقف اعظم کاتولیک رم جناب آقای «خورخه ماریو برگولیو» ملقب به «فرانسیس» از میان حدود ۲۰۰ کشور رسمی جهان، برای سفر، عراق را برگزیده است می‌تواند جای سؤال و تامل باشد. ➖ جناب پاپ جزو اسقف‌های تندرو علیه مسلمانها تلقی می‌شده و زمانی که ایشان بنا شد به عنوان پاپ انتخاب بشود این مطلب در فضای عمومی روابط بین الادیانی منعکس شد که ایشان با گفت و گوهای دینی موافق نیست. ❓ آیا بهتر نبود ایشان در زمانی که رئیس جمهور مسیحی امریکا که به بهانه واقعه یازده سپتامبر، مدعی بود به الهام الهی به کشورهای اسلامی منطقه لشگرکشی کرده است! بیایند. ◻️ اکنون بهتر نیست جناب پاپ فرانسیس در این میان، به یمن هم سری بزند و از آنجا به پشتیبانان رژیم سفاک و به ظاهر مسلمان و به باطن یهودکه همگی مسیحی و غالبا کاتولیک‌اند پیام بدهد که این منطقه را به بازار کاذب فروش سلاحهای مرگبار و آزمایشگاه تسلیحات کشار جمعی جدید خود بدل نکنید؟ ❓ آیا آقای پاپ نمی‌داند که اگر دولتهای غرب مسیحی دست از پشتیبانی صهیونیستها و سعودیها در منطقه بردارند، جنگ تمام خواهدگشت و منطقه امن و آرام خواهدشدجناب فرانسس چه اقدامی در جهت رفع و دفع جنگ و جنایت در مناطق مختلف از جمله این منطقه کرده است؟ ❓چرا ترور فرمانده نابودی داعش را محکوم نکردید؟ ❓آقای پاپ چرا حالا؟ به تعبیر شاعر ایرانی که حالا که: «دارها برچیده خون‌ها شسته اند»! و جناب پاپ می خواهند قدم به سرزمین سوخته و ملت داغدیده عراق بگذارند، عراقی که هزاران یتیمی که بر اثر ظلم مدعیان مسیحیت والدین خود را از دست داده‌اند! ◻️ما از حضور جناب پاپ از منطقه استقبال می کنیم ولی اینها پرسشهایی منطقی است که عرض می کنیم و توقع داریم ایشان نسبت به این پرسشهای اساسی پاسخ بدهند. 🆔 @Rashad_ir
💢 واکنش آیت‌الله رشاد به سفر ، رهبر کاتولیک‌ رم به کشور عراق 📸 اکنون بهتر نیست جناب پاپ فرانسیس در این میان، به یمن هم سری بزند و از آنجا به پشتیبانان رژیم سفاک و به ظاهر مسلمان و به باطن یهودکه همگی مسیحی و غالبا کاتولیک اند پیام بدهد که این منطقه را به بازار کاذب فروش سلاحهای مرگبار و آزمایشگاه تسلیحات کشار جمعی جدید خود بدل نکنید؟ و آیا بهتر نیست ایشان به یمن به خاک و خون کشیده سفر کند و دستی به سر دهها هزار یتیم گرسنه و در حال احتضار یمنی بکشد که با سلاحهای کشتار مسیحیان والدینشان کشته و منابع و ذخایرشان نابود شده و و خانه‌هایشان ویران شده ، هستی‌شان از بین رفته است ؟ 📌 آیت الله ، ۱۶ اسفندماه ۹۹ 🆔 @Rashad_ir
📸 ماه بهمن 🔰 تصرف پادگان قلعه مرغی تهران با مشارکت و راهبری آیت الله با همراهی نیروهای انقلابی و مردمی مرحوم والد (روحانی سمت راست) 📌 تهران، بهمن ۵۷ 🆔 @Rashad_ir
هدایت شده از  استاد محمدی قائینی
💢 گزیده بیانات آیت الله در نقد سخنان اخیر سروش محلاتی و حسن روحانی 💢 📌 بخش دوم: ❇️ این آیه می گوید برخی از کفار در یک مرحله ای چندبار نقض کردند. حال با آنها چه باید کرد؟ خوب آیات 56 و 57 آن را هم بخوانید. تثقفنهم که در آیه بعد می آید که ثقف یعنی هجوم بردن و به سرعت چیزی را درک کردن و به قول معروف مثل عقاب بالاسر آن حاضر شدن. فَإِمَّا تَثْقَفَنَّهُمْ فِي الْحَرْبِ یعنی پیامبر به جنگ اینها برو و مثل عقاب بالاسر اینها حاضر باش فَشَرِّدْ بِهِم شرّد یعنی تفرقه. طوری با اینها بجنگ که عقبه و تابعین و پشتیبان اینها بر خودشان بلرزند و فرار کنند یعنی جوری سیلی در گوش اینها بزن که برقش بقیه را هم بگیرد. ❇️ فَشَرِّدْ بِهِم مَّنْ خَلْفَهُمْ نه تنها اینها را نابود کن و ریشه آنها را بکن بلکه جوری باید ضربه سنگین باشد که بقیه حساب کار خودشان را بکنند مثل ضربه به ، مثل پهبادی که بالای خلیج فارس زدند. این گونه باید زهر چشم بگیرید که روس ها تعجب کرده بودند که شما چطور توانستید بزنید؟ اگر جواب می داد، چه می کردید؟ گفتند اگر می زد بازهم می زدیم. لذا ما 400 یا 500 موشک آماده کرده بودیم که اگر جواب می دادند کل مواضع آنها در منطقه را می زدیم. خوب کسی که عین الاسد را بزند در دل آنها می افتد و شرّد بهم می شود و جرات نمی کنند جواب بدهند. ❇️ قرآن می گوید اینهایی که عهدهای متعدد را یا یک عهد را چندبار نقض کردند اولا تثقفهم یعنی مثل عقاب بالای سر اینها بروید و تهاجم سنگین داشته باشید ثانیا فشرّد بهم جوری اینها را نابود بکنید که تابعین و پشت سری ها و تدارک چی ها و حامی آنها متفرق بشوند لَعَلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ تا به قدرت خداوند پی ببرند که با اسلام نمی شود که در بیافتند. آیا الان رابطه ما با آمریکا این جوری است؟ ما مثل عقاب رفتیم بالای سر اینها ایستادیم؟ آیا جوری سیلی توی صورت اینها خورده که اروپایی ها و بقیه هم در بروند و فرار کنند؟ قرآن می گوید اینهایی که نقض می کنند فَإِمَّا شرطیه است باید این گونه با آنها برخورد بکنید نه اینکه ساکت سر جات بشینی تا آنها هی نقض کنند و تهدید کنند و توهین بکنند تحریم بکنند تحقیر بکنند شما بازهم برید مذاکره بکنید. ❇️ کجای آیه قرآن این را می گوید که اگر نقض عهد کردند شما حق ندارید ترک مذاکره کنید؟! تا آخر ادامه بده چون در قرآن آمده فی کل مرّة! آیه 58 می گوید نه تنها نقض که حتی اگر احتمال نقض عهد هم دادید باید آن گونه برخورد کنید. وَإِمَّا تَخَافَنَّ خوف یعنی احتمال می دهم آنها عمل نمی کنند. وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِن قَوْمٍ خِيَانَةً فَانبِذْ إِلَيْهِمْ عَلَى سَوَآءٍ إِنَّ اللَّهَ لاَ يُحِبُّ الخائِنِينَ اگر از قومی از غرب، و که پیمان بستند ولی ظاهرا نمی خواهند به پیمانشان عمل کنند. آیه نمی گوید خیانت می کنند می گوید میترسی که خیانت بکنند، احتمال می دهید که بکنند فَانبِذْ إِلَيْهِمْ قرار داد را به طرف اینها پرتاب کن. ❇️ آنها گفتند ما پاره می کنیم شما بزنید و به طرف آنها پرت کنید. عَلَى سَوَآءٍ همانطور که آنها کردند. آنها مگر قرارداد را برای ما پاره نکردند. آنها مگر نگفتند که ما عمل نمی کنیم. مگر نگفتند که زیر پا می گذاریم و خارج می شویم. خوب شما هم خارج شوید دیگه. برای چه سر پیمان تان ایستاده اید؟ فَانبِذْ إِلَيْهِمْ. تازه آیه اشاره به خوف می کند نه جنگ واقعی نه اینکه یقین داری آنها عمل نمی کنند. ❇️ درباره اینها که بالاتر از یقین است که عمل نمی کنند و نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند. صریحا این را گفته اند. گفتند از بمب اتم ایران هم نمی ترسیم. ما از قوی شدن ایران که در بُعد اقتصادی و صنعتی و همه پیشرفت های علمی که الگو برای جهان شوند می ترسیم. و الا بمب اتم هم ایران بسازد محققین یهودی شان گفتند که ما از این نمی ترسیم. ایران مگر چندتا بمب اتم می خواهد درست بکند و داشته باشد؟ آنها از این نمی ترسند. پس یقین داریم که اینها عمل نمی کنند نه اینکه خوف داشته باشیم و احتمال بدیم عمل نمی کنند. قرآن می گوید اگر خوف هم دارید قرارداد را کنار بگذارید فَانبِذْ إِلَيْهِمْ. پرتاب کنید القا کردن و با قدرت و شدت چیزی را به طرف کسی انداختن را إنبذ می گویند. یعنی با غضب پرتاب کنید و در صورتش بیاندازید. إِنَّ اللَّهَ لاَ يُحِبُّ الخائِنِينَ خدا خائنین را دشمن می دارد لذا شما خوف و احتمال خیانت هم داشتید باید این کار را بکنید چه برسد یقین کنیم اینها خائن هستند و حتما عمل نمی کنند. ❇️ آیه بعدش دارد که از نظر نظامی آنقدر خودتان را قوی کنید که عدو خدا از شما بترسد و عدو شما هم از شما بترسد یک عده منافق هم که در داخل هستند که لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم آنها هم بترسند و حساب کار خودشان را بکنند. 🆔 @ghaeeni
💠 تأکید امام بر مخالفت با مسئولان ناسالام ✅ اگر در يك ميليون احتمال، يك احتمال ما بدهيم كه حيثيت اسلام با بودن فلان آدم يا فلان قشر در خطر است، ما مأموريم كه جلويش را بگيريم تا آن قدرى كه مى‌توانيم. ✅ هر چه مى‌خواهند به ما بگويند، بگويند كه كشور ملايان، حكومت آخونديسم و از اين حرفهايى كه مى‌زنند. ✅و البته اين هم يك حربه‌اى است براى اينكه ما را از ميدان به در كنند. ما نه، از ميدان بيرون نمى‌رويم. 🌐 سخنرانى [در جمع ائمه جماعات و وعاظ تهران و قم (وظيفه روحانيون)] زمان: صبح 31 خرداد 1361/ 28 شعبان 1402 «1» مكان: تهران، حسينيه جماران‌ 💠اسرار پیدا کانال جریان‌شناسی و تاریخ معاصر: 💠 @asrar_p
1_54124205.mp3
8.01M
💥هشدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی در خصوص پدیده در قم ◀️سالروز فوت آقای سیدمحمدکاظم شریعتمداری 🔹جامعه انقلابی حوزه علمیه هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص انگیزه‌هایی برای از حوزه علمیه قم به یاد دارند اما با این وجود و برخی غافلین مشغول کارند و به تردیدافکنی در خصوص فعالیت‌های انقلابی می‌پردازند. 🔸پیش از این رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در واکنش به این تردیدافکنی‌ها سخنان مهمی را ایراد کردند که به مناسبت استمرار فعالیت‌های کارشکنانه آن را بازنشر می‌کنیم. در این صوت می‌شنوید: 🔹 تبیین فعالیت‌های اختلاف‌افکنانه شریعتمداری پیش از انقلاب با تأسیس دارالتبلیغ و ایجاد دو قطبی کاذب میان فعالیت علمی و فعالیت میدانی 🔸هشدار ظهور پدیده در قم 🔹پاسخ به شبهه‌افکنی برخی در خصوص تجمعات طلاب انقلابی @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
هدایت شده از اندیشکده فقه حکومتی
@andishkade_f_h 🌷🇮🇷 اندیشکده فقه حکومتی 🇮🇷 🌷
هدایت شده از اندیشکده فقه حکومتی
سکولاريسم پنهان (بررسي انديشه‌‌هاي دکتر داود فيرحي.pdf
3.88M
🔴گروه تاريخ انديشه معاصر مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) به صورت غير‌رسمي منتشر کرد: 🔴سکولاريسم پنهان: بررسي انتقادي انديشه‌هاي دکتر داود فيرحي 🔴 مجموعه‌‌اي از مناظره‌‌ها و گفت‌وگوهاي انتقادي، يادداشت، مصاحبه، سخنراني و مقالات متعدد که به صورت غير‌رسمي انتشار مي‌يابد. 🔴با نوشتارها و گفتار‌هايي از: 🔵حجج اسلام: 🔸سيدمحمدمهدي ميرباقري 🔸حميد پارسانيا 🔸 عبدالحسين خسروپناه 🔸داود مهدوي‌زادگان 🔸محمدجواد نورزوي 🔸مهدي اميدي 🔸ذبيح‌الله نعيميان 🔸 محمدعلي ليالي 🔸 ابوذر مظاهري 🔸علي احمد‌ي‌خواه 🔵و آقايان: 🔸موسي نجفي 🔸علير‌ضا جوادزاده . @andishkade_f_h 🌷🇮🇷 اندیشکده فقه حکومتی 🇮🇷 🌷
هدایت شده از اندیشکده فقه حکومتی
🔵مفهوم‌شناسي «استبداد» و «استبداد ديني» در رساله تنبيه‌الامه و بررسي نسبت آن با حکمراني فقيهان @andishkade_f_h 🌷🇮🇷 اندیشکده فقه حکومتی 🇮🇷 🌷
هدایت شده از اندیشکده فقه حکومتی
1100024.pdf
514K
🔵مفهوم‌شناسي «استبداد» و «استبداد ديني» در رساله تنبيه‌الامه و بررسي نسبت آن با حکمراني فقيهان 🔷مقاله انتشار يافته در نشريه علمي ـ پژوهشي «معرفت سياسي» 🔶چکيده: ميرزاي نائيني در رساله مهم تنبيه الامه، واژه‌هاي «استبداد» و «استبداد ديني» را در موارد متعدد استعمال کرده است. برخي مفسران تنبيه‌ الامه، به گونه‌اي، مفهوم اين دو واژه را از منظر نائيني بر حاکميت سياسي فقيهان تطبيق داده‌‌اند. نوشتار حاضر، با رويکرد تاريخي و روش تحليل محتوا، به بررسي انتقادي اين تفسير و نسبت مي‌پردازد. نتايج پژوهش بيانگر آن است که مفهوم عام و اصلي واژة «استبداد»، استقلال و انحصار است. از آنجا که استقلال و انحصار در نسبت با چيزي در نظر گرفته مي‌شود، معناي خاص استبداد، متعدد و شناور بوده است. مقصود نائيني از اين واژه، عمدتا، «ظلم به فرودست»، و مفهوم مورد نظر وي از «استبداد ديني»، «اقتدار عالمان ديني فاسد و دنياطلب» است. بر اين اساس، حکمراني فقيهانِ جامع‌الشرايط که عدالت ازشروط لازم و اصلي آنان است، فاصلة زيادي با اين دو مفهوم دارد. از سوي ديگر، قيد «اطلاق» در اصطلاح «ولايت مطلقه فقيه»، ‌ناظر به گسترده بودن اختيارات فقيهِ حاکم در چهارچوب شريعت جهت تأمين مصالح مردم، و نيز تقدم حکم اهم بر مهم هنگام تزاحم است. در نتيجه، اين اصطلاح، با مفهومي که نائيني از دو اصطلاحِ «استبداد»‌ و «استبداد ديني» اراده کرده، تفاوت بنيادين دارد. @andishkade_f_h 🌷🇮🇷 اندیشکده فقه حکومتی 🇮🇷 🌷
🧭 آغاز پروژه منجی سازی صهیونیستی 🔯 دستبوسی منجی موعود در اسرائیل 💠اسرار پیدا کانال جریان‌شناسی و تاریخ معاصر: 💠 @asrar_p
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖼️او قیام کرده است❗️ توییت عجیب مایک پمپئو و کیلی مک.اننی (مفسر سیاسی و دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در دوران ترامپ) درست همزمان با رژه فرعونیان و مراسم شیطانی در مصر❗️ 📹 پس از اینکه عده ای در مصر اجساد فراعنه باستانی را طی مراسمی با شکوه به نمایش گذاشتند، تا بازگشت آن‌ها به قدرت را به رخ همه بکشند ناگهان خبر رسید در اردن کودتایی رخ داده و ... 🔻👈حالا کلیپ فوق در مجازی منتشر شده که نشان میدهد در اسرائیل هم خاخام‌ها منجی آخرالزمان یهود را انتخاب کرده، و بزودی او را معرفی خواهند کرد‼️ 🔻به طبع این وقایع به هم مرتبطتند و بزودی مردم عادی نتیجه این سناریوهای مشکوک شیطانی را خواهند دید ! ✅ به رادار انقلاب بپیوندید: @Radar_enghelab
جرعه‌ای از صداقت خدشه کدیور در خاطرات حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی و پاسخ به آن 💥اختصاصی|| سعید احمدی‌فرد شربیانی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 [صفحه ۱ از ۳] ▫️یادداشت حاضر درباره نوشتاری از جناب آقای محسن کدیور است که در بهمن ماه سال 1399 در فضای مجازی منتشر شده است. این نوشتار ناظر به بخشی از جلد چهارم کتاب جرعه‌ای از دریا است که در آن مطالبی درباره مرحوم آیت‌الله آذری قمی به نقل از حضرت آیت الله شبیری زنجانی آورده شده است. در این مطالب، ضمن نقل خاطرات آیت الله شبیری زنجانی از آن دوست دیرینه، برخی از ویژگیهای اخلاقی مرحوم آذری نیز مورد اشاره قرار گرفته است. آیت‌الله شبیری زنجانی در بیان یکی از ویژگیهای اخلاقی آقای آذری قمی، آن مرحوم را فردی احساساتی دانسته و کنش‌گری های سیاسی و وی را نیز ناشی از همین ویژگی وی دانسته اند. در ادامه آیت الله شبیری زنجانی چند مورد از مواضع عجولانه و ضد و نقیض آقای آذری قمی را بیان کرده و در ضمن آن به نامه‌ای اشاره کردند که آن مرحوم در اواخر عمر خود خطاب به مقام معظم رهبری نوشته‌ است. طبق بیان آیت‌الله شبیری زنجانی، آقای آذری قمی در این نامه از مواضع خود نسبت به انقلاب و رهبری پشیمان شده و خود را دعاگوی رهبری و اعضای دفتر ایشان خوانده است. 🔻آقای محسن کدیور در نوشتار اخیر خود به نقد این مطالب پرداخته و وجود چنین نامه ای را از اساس کذب و بر خلاف واقع دانسته است! سخنی گران و گزاف که لازمه آن خدشه در خاطرات آیت‌الله شبیری زنجانی است و تالی فاسدهای فراوانی را در پی دارد. ⭕️ما در این یادداشت به بررسی بخشهایی از نوشتار آقای محسن کدیور - که در بخش سوم تحت عنوان «پشیمانی و عذرخواهی» آمده است - می پردازیم تا میزان عیار و اعتبار گفته های او برای خوانندگان روشن گردد. 1. آقای کدیور در ابتدای بخش سوم از یادداشت خود چنین آورده: «ادعا شده است که آذری قمی در اواخر عمر از مخالفت با مرجعیت رهبری پشیمان شده است. سند این پشیمانی نامه ای است به قلم آذری قمی که تاریخ و مضمون آن نقل شده است». این در حالی است که عبارت آیت الله شبیری زنجانی در کتاب چنین است: «.. ولی چند سال بعد وقتی با آقای خامنه ای اختلاف نظر پیدا کرد با ایشان مخالف شد. اواخر عمر هم از این کار خود پشیمان شد و در تاریخ 27 اردیبهشت 1376 نامه ای به ایشان نوشت». گفتنی است آنچه در عبارت آیت الله شبیری زنجانی بیان شده است «اختلاف نظر با رهبری و مخالفت با ایشان» است و چیزی که در نقل آقای کدیور از کلام آیت الله شبیری زنجانی آمده است «مخالفت با مرجعیت رهبری» است و تفاوت این دو موضوع بر خواننده روشن است! و عجیب آنکه آقای کدیور برای القای برداشت خود تلاش کرده نقل آیت‌الله شبیری را جهت‌دار و نادرست نقل کند! 2. آقای کدیور در نوشتار خود چنین استظهار کرده که « ظاهرا آقای شبیری خود نامه را ندیده است» و گویا به عنوان شاهدی بر استظهار خود این عبارت را به نقل از آیت الله شبیری زنجانی ذکر کرده که «مسعودی خمینی از این پشیمانی و نامه اطلاع دارد». در این باره باید توجه داشت که سیره آیت الله شبیری زنجانی آنست که مطالبی که از دیگران نقل می کند را با ذکر منبع بیان کند. این رویه را می‌توان در جای جای کتاب جرعه‌ای از دریا نیز مشاهده کرد. دیگر آنکه، آنچه به عنوان شاهدی بر نقل آیت‌الله شیبری زنجانی از آقای مسعودی خمینی آورده شده، قابل استناد نیست. آیت‌الله شبیری زنجانی پس از ذکر برخی از مفاد نامه، در پایان کلام خود گفته اند: «تفصیل این را آقای مسعودی خمینی اطلاع دارند». ظاهرا منظور آیت الله شبیری زنجانی تفصیل مفاد و مضمون نامه است. 🔻استظهار بی اساس دیگری که در کلام آقای کدیور آمده این است که «مسعودی این مطلب را ظاهرا در نخستین روزهای پایان دوران تولیت خود برای آقای شبیری نقل کرده است». آقای کدیور روشن نکرده است که از کجا به این نتیجه رسیده و چگونه تاریخ نقل آقای مسعودی برای آیت الله شبیری زنجانی را کشف کرده است!! گویا آقای کدیور تاریخ بیان آیت الله شبیری زنجانی را به منزله تاریخ نقل خیالی آقای مسعودی خمینی برای ایشان تلقی کرده است. اشتباهی فاحش که پایه انکار اصل نامه توسط وی قرار گرفته است. ادامه یادداشت: صفحه ۲؛ https://eitaa.com/rozaneebefarda/7769 صفحه ۳؛https://eitaa.com/rozaneebefarda/7770 @rozaneebefarda ادامه‌👇
هدایت شده از نویسندگان حوزوی
✔️با مقدمه عبدالحسین خسروپناه؛ 💐کتاب «روش‌شناسی جریان‌شناسی» منتشر شد کتاب «روش‌شناسی جریان‌شناسی به‌مثابه نظریه-روشی میان‌رشته‌ای» با موضوع روش‌شناسی علوم انسانی، نوشته علی ابراهیم پور و با مقدمه دکتر عبدالحسین خسروپناه و دکتر محمدصادق کوشکی روانه بازار نشر شد. «روش‌شناسی جریان‌شناسی» به دغدغه‌ی تقویت ادبیات بومی علوم انسانی و پاسخی به چالش «روش» در تولید علم می‌پردازد. این کتاب برای نخستین‌بار، جریان‌شناسی را به‌مثابه «نظریه-روش» صورت‌بندی کرده است، که می‌تواند در عرض روش‌های مرسوم علوم انسانی همچون تحلیل گفتمان مطرح شود. مهم آنکه این پژوهش پیش‌رو، روش جریان‌شناسی را به‌عنوان فرآیندی میان‌رشته‌ای معماری کرده است و بر مبانی حکمت اسلامی پی‌ریزی شده است. «جریان‌شناسی» اصطلاحی نوپدید و پربسامد در فضای فکری-فرهنگی و علمی ایران معاصر است که با ادبیات جذاب خود، توجه مخاطبان و اندیشوران بسیاری را جلب کرده است؛ اما بیشتر از آن به‌عنوان الگویی رسانه‌ای و ژورنالیستی برای تنظیم محتوا در سخنرانی‌ها، مقالات و یادداشت‌ها استفاده می‌شود. @HOWZAVIAN
🖌 کتاب «روش‌شناسی جریان‌شناسی» 🌐 @currents_studies