eitaa logo
اسرار پیدا
282 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
277 ویدیو
97 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
😔 سلسله تمام نشدنی مصادره یک آیت‌الله: قلمی تأسف‌آمیز به نام {آیت‌الله} جوادی آملی و به کام دین‌ستیزان 💠اسرار پیدا کانال جریان‌شناسی و تاریخ معاصر: 💠 @asrar_p
هدایت شده از تاملی دیگر
72.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور حجت‌الاسلام حسن غفاری فر ، مدیر محترم موسسه مُجاب 🖇 ➖ نسبت حکومت مبتنی بر ولایت فقیه با دموکراسی چیست ؟! ➖ دموکراسی به معنای حضور مردم در تأسیس و بقاء حکومت ، امری قراردادی نیست بلکه است. ➖ همراهی حکومت ها با مردم ، امری اجتناب‌ناپذیر است. ➖ عمده ی عقب نشینی ها در انقلاب های بزرگ دنیا از زمانی شروع میشود که مردم صحنه را ترک کنند. ➖ اصلی ترین عاملی که جمهوری اسلامی را در دنیا قوی نشان میدهد ، حضور مردمی است. ➖ در سال ۱۳۸۲ که در انتخابات شوراها شرکت در انتخابات افت عجیبی داشت ، رهبری فرمودند: مردم از مدیران بی عرضه خسته شدند. ➖ به لحاظ مبانی شیعی یک وظیفه امت دارد و یک وظیفه امام: امت باید به دنبال امام حق بدود و امام هم باید به اندازه ی ظرفیت امت کار کند. 📮مُجاب ، جریان شناسی انقلاب ؛ 📲 ایتا | تلگرام | @mojab_ir
هدایت شده از ذبیح الله نعیمیان
🦋 درآمدی بر جریان شناسی مذهبی سوریه ⭐️ نویسنده: ذبیح الله نعیمیان 🔅 سال چاپ: 1402 🌸 نشر: پژوهشگاه تقریب مذاهب اسلامی سفارش خرید ✅ معرفی: جمهوری عربی سوریه به عنوان بخش مهمی از خلافت عثمانی اهمیت استراتژیک خاصی در منطقه غرب آسیا دارد. فروپاشی عثمانی وضعیت بسیار وخیمی را در یک صد سال گذشته برای سوریه به دنبال داشته است. ✅ تحولات در سوریه بازتابی در وضعیت دینی این کشور داشته است. وضعیت اجتماعی ـ سیاسی سوریه در دوره معاصر جریان‌های دینی را نیز تحت تأثیر قرار داده است. در این میان، نظام روحانیت و جهت‌گیری‌های علما و مبلغان دینی در سیر تطورات در صد سال اخیر نیز تحولات مهمی را تجربه کرده است. ✅ نوشتۀ حاضر این مسأله را مورد تأمل قرار می‌دهد که تحولات سیاسی سوریه در دهۀ اخیر چه بازتابی در شکل‌گیری جریان‌ها و جهت‌گیری‌های دینی ـ سیاسی این کشور داشته است؟ در راستای پاسخ به این مسأله، چند پرسش فرعی مورد بررسی قرار گرفته است: 1. رویکردهای دینی در سوریه کدامند؟ 2. نهاد مدیریت دینی در سوریه چه فراز و فرودی یافته است؟ و وضعیت فعلی آن چگونه است؟ 3. بازتاب شورش‌های سیاسی پس از بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی در روحانیون و علمای سوریه چگونه بوده است؟ 4. گروه‌ها و تشکل‌های دینی غیرمعارض در سوریه کدامند؟ 5. گروه‌ها و تشکل‌های دینی معارض در سوریه کدامند؟ 6. هیأت‌های شرعی در تشکل‌های نظامی ـ دینی معارض چه فعالیت‌هایی را دنبال می‌کنند و شخصیت‌های مشهور آنها کدامند؟ https://eitaa.com/naeimyan_ir
◽️ سوریه؛ میدان نبرد ایدئولوژی‌ها و بازیگران سیاسی 🔸 پانزدهمین نشست از سلسله نشست‌های گفتمان مقاومت با موضوع «جریان‌شناسی بازیگران فکری و سیاسی سوریه» برگزار شد. 🔹 حجت‌الاسلام ذبیح‌الله نعیمیان در این نشست به تحلیل تحولات سوریه و نقش گروه‌های مذهبی تحت حمایت ترکیه پرداخت و تأکید کرد که با وجود تغییرات سیاسی، جریان‌ها و شخصیت‌های مذهبی در این کشور همچنان پابرجا مانده‌اند. وی همچنین به بررسی تأثیر داعش بر تلاش‌ها برای احیای خلافت و تفاوت‌های موجود بین گروه‌های سلفی و جهادی اشاره کرد. 🔍 ادامه را اینجا بخوانید👇 🌐 iict.ac.ir/syria-3 I سایت I ایتا I بله I آپارات I اینستاگرام 🆔 @iictchannel
هدایت شده از تعلیقات
📝 در این چند یادداشت کوشیدیم از زوایای مختلف مسئله و را بررسی کنیم. انشاالله در ادامه سلسله یادداشت‌های " نسبت به آینده جبهه مقاومت" را ادامه خواهیم داد. 🔻 درآمد: اهمیت و کارکرد روایت و نسبت آن با جهاد تبیین https://eitaa.com/taalighat/1865 🔻۱. نقدی بر روایت‌های جاری از حاج قاسم https://eitaa.com/taalighat/1868 🔻۲. فرصت ماجرای سوریه برای وحدت ملی حول مقاومت https://eitaa.com/taalighat/1871 🔻۳. روایت نقش ایران و محور مقاومت برای جهان اسلام https://eitaa.com/taalighat/1874 🔻 ۴. روایت پیشرفت، روایت عصر مقاومت (عبور از دوگانه پيشرفت _ مقاومت) https://eitaa.com/taalighat/1876 🔻5. ایده ای برای روایت پیشرفت https://eitaa.com/taalighat/1880 🔰️ سه یادداشت زیر به‌عنوان تکمله یادداشت آخر تقدیم می‌شود: 🔻آسیب‌شناسی ستاد ملی روایت پیشرفت 🔹قسمت اول https://eitaa.com/taalighat/1293 🔹قسمت دوم https://eitaa.com/taalighat/1294 🔹قسمت سوم https://eitaa.com/taalighat/1295 🆔 @taalighat
هدایت شده از حسین
📝 درآمدی بر اندیشه مقاومت 🔻 بخش اول: انواع روایت‌های انفعالی از مقاومت https://eitaa.com/taalighat/1846 🔻 بخش دوم: ابعاد عقلانیت مقاومت https://eitaa.com/taalighat/1847 🔻 بخش سوم: مقاومت، پیشرفت، استقلال https://eitaa.com/taalighat/1853 🔻 بخش چهارم: مقاومت، تفکر، سبک زندگی https://eitaa.com/taalighat/1858 🔻بخش پنجم: فاطمه س الگوی مقاومت https://eitaa.com/taalighat/1861
هدایت شده از تاملی دیگر
👈 سخن سیدبزرگوارخطیب جمعه سلسله جبال زاگرس در شبکه های اجتماعی در دفاع "برداشتن فیلترینگ" دست به دست شد، که جای گفتگو دارد ضمن احترام به خطیب محترم، به جهت جایگاه و سیادتش، مطالب منسوب به ایشان را نقل و سپس نقد می‌کنیم. این سخنان دارای دو بخش است: دربردارنده سخنی‌استدلال‌گونه که ، می‌دهد. ادعایی از زبان ایشان مطرح شد مبنی بر اینکه: (عده‌ای "فیلترشکن_فروش"؛ حامی فیلترینگ هستند) : این ادعا یا ناصادق و بی سنداست یا سخنی صادق اما با رویکرد پوپولیستی مطرح شد که قصد پیگیری حقوقی ندارند. توضیح: اگرخبر از افراد«فیلترشکن‌فروش» دارند، ولی شکایت نمی کنند، قطعا در دنیا و آخرت حق داریم از ایشان شاکی باشیم به دلیل عدم پیگیری و تنبیه حقوقی فیلترشکن‌فروشان. اما اگرصرفا ادعاست و سند ندارند، باز هم شاکی هستیم بابت تضعیف نظام به واسطه‌ی شایعه پراکنی. بخش اول : به نقل از ایشان نوشتند که: ( فیلترینگ یک شوخی بود / روزی حکم کردیم رادیو حرام است و بعد باز شد/ بعد از انقلاب گفتند ماهواره ممنوع است ولی بعد باز شد) با نگاهی به تاریخ پر افتخار شیعه در مواجهه اهل بیت علیهم السلام و علماء ربانی در این مکتب، با پدیده های زمان‌مند، مکان‌بند، مستحدثه و اضطراری ؛ متوجه خواهیم شد این سخن غیر مطابق و ناسازگار با مبانی قویم فقهی شیعه است. طبق این منطق غیر دقیق، رفتار زمان مند حضرات معصومین باید مورد استهزاء و نقد قرار گیرد؛ مثلا: امیرالمومنین علیه‌السلام،به پیرمردان امرفرمودند ریش های‌شان را حنا ببندند تا با پیران یهود شبیه نشوند، اما بعدها این عمل از ضرورت خارج شد و مسلمانان این اقدام را به عنوان یک تکلیف اجتماعی، رها کردند. امام صادق ع بخاطرمسائل بهداشتی و یا به دلیل دیگر، به مردان توصیه فرمودند که سر را از بیخ بتراشید، اما بعدها این اقدام از ضرورت خارج شد و عموم مردم این اقدام را رها کردند و بقیه مومنین هم، از باب اینکه بیخ‌ تراشی سر، خلاف عُرف است، دیگر سر را از بیخ نمی‌تراشیدند و و و . آیا حالا حق دارید ( مردمانی که به دلیل اطاعت از اوامر امامان، باتوجه به ضرورت زمانی یا مکانی، محاسن خودشان را حنا می بستند، یا موی سر را از بیخ می تراشیدند) به ریش آن مسلمانان بخندید، از اینکه دیروز آن اقدامات را واجب می دانستید ولی امروز واجب نمی دانید، یا به ریش مسلمان بخاطر تحریم البسه کفار در عصر مشروطه بخندید که چرا البسه کفار را حرام می دانید و بگویید شما از همان نسلی هستید که تا دیروز حنا بستن را واجب می دانستید اما امروز ترک کردید، واقعا اینگونه استدلال خیلی جای تعجب دارد این خطیب محترم که افتخار اتصاف نمایندگی مقتدایمان را دارد، آیا فراموش کرد که در دهه 80 به دلیل ناتوانی جبهه‌ی ارزش‌مدار در کنشگری در فضای مجازی، مقتدایمان، فضای مجازی را ابزار شیطانی توصیف کردند تا مردم کم اطلاع بی مهابا آلوده به آن نشوند، اما همین مولا در دهه 90 که دست نیروهای مسلمان در کنشگری باز شد، فرمودند اگر رهبر نبودم، متصدی جریان فضای مجازی می شدم. تا کنشگران توانمند بیشتر در این عرصه حاضر و تاثیر گذار شوند. یا وقتی عطاء الله مهاجرانی مثل همین خطیب جمعه و با همین سبک در برابر معتقدین به کنترل آنتن ماهواره سخن به استهزاء گشود و گفت: به‌زودی نیازی به آنتن ماهواره‌ای نیست پس آنتن ماهواره را آزاد کنید؛ اما دام ظله_ در خطاب به آن وزیر به خارج سفر کرده، فرمودند: برخی گویند حال که قرار است چند سال دیگر بمیریم، پس از الآن خودکش کنیم. و صدها شاهد تاریخی دیگر از صدر اسلام تاکنون که بر حسب ضرورت از ائمه هدی یا شاگردان مکتب این خانه، به صورت مقطعی یا فرمودند. ! هیچگاه از دقت داشتن ضرر نمی‌بینید! https://eitaa.com/tammoly
هدایت شده از ابوذر
💢 بدعت در بدعت ♦️بخش اول بسم‌الله الرحمن الرحیم 🔻 در یادداشت گذشته به تفصیل از آثار سوء بدعت در تعلیق یا تعطیل قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی یا مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام سخن گفتم. امروز قانون حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پس از چندین ماه رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت و چکش کاری‌های فراوان نهایی گردید لیکن بر اساس سلیقه غیر استدلالی ریاست محترم جمهوری و اصرار وی، این قانون از ناحیه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ابلاغ نشد و در نهایت متوقف گردید که بدعت جدیدی شمرده می‌شود و می‌تواند برای قوانین مهم‌تر و امنیتی هم تکرار گردد که باید جلوی آن را گرفت. 🔶 ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، علت عدم ابلاغ و توقف این قانون، پیشنهاد کتبی مورخ 23 شهریور دبیر شورای عالی امنیت ملی بود که مقرر گردید بعد از سه ماه، دراواخرآذرماه همین سال ابلاغ و اجراء گردد. 🔶 متاسفانه پس از گذشت مدت مقرر در اوایل دی ماه و در پی اعتراض اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و نیز اعتراض دادستان محترم کل کشورمبنی براین که؛ «نباید اصل قانون را کنار گذاشت. اگر قانون ناقص یا ابهام داشته باشد باید از مجرای آن برای اصلاح اقدام کرد» (دردیدار دادستان کل کشور با مشاورعالی و دستیارویژه رئیس قوه قضاییه) ومتعاقب اعتراض یکی از نمایندگان در جلسه علنی، ریاست مجلس در پاسخ و البته بدون ذکر نام مرجع اعلام کننده، گفت: «بنده گفته بودم که قانون عفاف و حجاب ۲۳ آذر ابلاغ می‌شود منتها همان مرجعی که این تاریخ را به ما ابلاغ کرده بود، مجدداً آن را تمدید کرد» . 🔻 با ابهامی که در کلام رئیس مجلس در مورد مرجع اعلام کننده توقف قانون مورد اشاره وجود دارد، دو فرض قابل بررسی است: 🔻الف- مرجع تصمیم گیردرتوقف قانونِ "حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف وحجاب" شورای عالی امنیت ملی است. ♦️ طبق اصل ۱۷۶ قانون اساسی، شورای عالی امنیت ملی به منظور تأمین منافع ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی، به ریاست رئیس‌جمهورتشکیل می‌گردد. تصمیم‌گیری درباره سیاست‌هایی که حساسیت‌های بالایی بر روی آنها وجود دارد و یا تصمیماتی که نهادهای تصمیم‌گیراتخاذ واجرای آن می‌تواند به مصالح و منافع و یا امنیت کشور خلل وارد سازد، به شورای عالی امنیت ملی سپرده می‌شود؛ نهادی فراقوه‌ای که در راستای تأمین امنیت ملی، اتخاذ تصمیمات الزام‌آور در خصوص مسائل کلان امنیتی و دفاعی کشور را در دستور کار قرار می‌دهد. 🔻کلیه مصوبات این شورا در صورت تأیید مقام معظم رهبری قابل اجرا خواهد بود که در بحث ما چنین موضوعی منتفی است زیرا برخی اعضای شورای عالی امنیت ملی در سخنان رسمی و غیر رسمی طرح این قانون و تصویب توقف آن را در جلسه شورای عالی رد کرده‌اند. ضمن این که اگر مصوبه شورا باشد باید منتظر نظر رهبر معظم و تأیید از سوی معظم له بود که این نیز منتفی می‌باشد. 🔻 ب- دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تصمیم بر توقف قانون مذکور گرفته است. چون درخواست اولیه توقف از طریق دبیرشورای عالی امنیت ملی مطرح و جناب قالیباف اجرای این خواسته را منوط به ارسال درخواست کتبی نموده‌اند حسب قرائن غیر قابل رد، مرجع اعلام کننده توقف "قانون حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف وحجاب" دبیر شورای عالی امنیت ملی است. 💢 حال این سؤال طرح می‌باشد؛ آیا دستور یا درخواست توقف قانون مصوب مجلس شورای اسلامی از اختیارات دبیر شورای عالی امنیت ملی است؟ توقف وعدم ابلاغ این قانون تا چه زمانی خواهد بود؟ دلیل آن چیست و چه توجیهی بر این عمل مترتب است؟ برای پاسخ حقوقی به این مسئله وظیفه واختیارات دبیر شورای عالی امنیت ملی را مرور می‌کنیم تا ببینیم آیا در پس بدعت عدم ابلاغ قانون، بدعت دیگری که می‌تواند اقدام دبیرشورای عالی امنیت ملی خارج از صلاحیت محوله تعریف شود، وجود دارد؟ دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتخاب مستقیم رئیس‌جمهور تعیین می‌شود و فقط مسئولیت اداره دبیرخانه و نظارت بر اجرای صحیح تصمیمات و مصوبات شورا و امور اداری و اجرایی شورا را بر عهده دارد. با این وصف که شورای امنیت ملی مصوبه‌ای در مورد توقف قانون "حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب" ندارد لذا دستور یا درخواست اجرای قانون مجلس یا توقف آن خارج از صلاحیت اداری وی می‌باشد. 🔻 ادامه دارد... https://eitaa.com/bahqom نشر در 👇 ✍🏻 کانال رسمی استاد مجتهدزاده "⚖️" https://eitaa.com/Mojtahed_Zadeh 📩ارتباط با استاد: •••••✾...•...🌺...•...✾••••• @Admin_Mojtahed_Zadehـ •••••✾...•...🌺...•...✾•••••ـ
هدایت شده از ابوذر
💢 بدعت در بدعت بخش دوم و پایانی 🔶 در پاسخ به سؤال بعدی مبنی بر زمان توقف وعدم ابلاغ این قانون، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلام در گفت‌وگوی مورخ 11 دی 1403 با خبرگزاری فارس در خصوص زمان ابلاغ قانون عفاف و حجاب اعلام کرده که «دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نامه‌ای به مجلس ارسال و خواسته، ابلاغ قانون به تعویق بیفتد تا دولت اصلاحیه‌ای ارائه کند. او افزود که هنوز زمان دقیق ابلاغ قانون مشخص نشده است و درخواست شورای عالی امنیت ملی این بوده که فعلاً ابلاغ صورت نگیرد». 🔻 با توجه به اظهارات این عضو هیئت رئیسه مجلس دو موضوع قابل تآمل است؛ 1. زمان ابلاغ قانون "حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب" معین و معلوم نیست! 2. توقف این قانون تا زمانی که دولت اصلاحیهٔ آن را به مجلس ارائه کند. 🔻 در پاسخ حقوقی باید گفت: رئیس مجلس باید این قانون را ابلاغ می‌کرد و اگر در حین اجرا نیاز به اصلاحات بود، دولت باید اصلاحیه را به مجلس ارائه می‌داد. طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، هرگونه تغییر یا اصلاح باید قبل از بررسی نهایی شورای نگهبان صورت گیرد و پس از تأیید این شورا، دولت قادر به تغییر قانون نخواهد بود. در مورد همه قوانین رویه به این ترتیب است که قانون ابلاغ شده و بعداً با لایحه و یا حتی طرح، درخواست اصلاح آن قانون داده می‌شود. این موارد شامل همه قوانین است. بر فرض ارائه اصلاحیهٔ این قانون از سوی دولت [که برای آن زمانی مشخص نشده و تضمینی هم بر ارائه اصلاحیه وجود ندارد]، اصلاحیه جلوی ابلاغ قانون را نمی‌گیرد، از طرفی دولت تا الآن لایحه‌ای ارسال نکرده است. اگر رئیس‌جمهور نگرانی‌هایی درباره اجرای یک قانون داشته باشد، می‌تواند دلایل خود را به مقام معظم رهبری مدظله العالی ارائه دهد؛ در صورت تشخیص معظمً له ممکن است دستور توقف یا تعلیق قانون را صادر کند یا آن را به هیأت حل اختلاف قوای سه‌گانه ارجاع دهد. بنابر این طی مسیر میانبر و غیر قانونی، آثار سوئی بر کشور وارد می‌سازد. التزام به قانون موجب برقراری نظم عمومی است و عدم توجه به قانون موجب هرج و مرج می‌شود. ما در شرح قوانین به دانشجویان خود می‌گوییم؛ واضعین قانون عقلای قوم هستند. حال اگر عقلای قوم به نظر و تصمیم خود اهمیتی قائل نشوند از دیگران چه انتظاری است. از رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان، انتظار وضع قانون، احترام به قانون و نظارت بر اجرای قانون می‌رود. این بدعت‌ها می‌تواند صدمه سنگینی بر کشور وارد کند. پیشنهاد می‌شود ریاست مجلس شورای اسلامی طبق وظیفه قانونی خود قانون را ابلاغ و ریاست جمهوری از طریق قانونی و مجرای صحیح اقدام کند و مجلسِ قانونگذاری، سپربدعت جدید نباشد. ، مستشار بازنشسته دیوانعالی کشور 🖋 علی‌اصغر مجتهدزاده https://eitaa.com/bahqom نشر در 👇 ✍🏻 کانال رسمی استاد مجتهدزاده "⚖️" https://eitaa.com/Mojtahed_Zadeh 📩ارتباط با استاد: •••••✾...•...🌺...•...✾••••• @Admin_Mojtahed_Zadehـ •••••✾...•...🌺...•...✾•••••ـ
هدایت شده از انتشارات وعده صادق
📓کتاب روش‌شناسی فهم اندیشه سیاسی امام خمینی در ایام سالروز منتشر شد این اثر به نقد و ارزیابی روش‌شناختی آثار مرتبط با اندیشه سیاسی امام خمینی پرداخته و روش اجتهادی را به عنوان کامل‌ترین و کارآمدترین روش برای فهم اندیشه سیاسی امام خمینی معرفی کرده است. تبیین ملزومات و مقدمات کاربست روش اجتهادی از مهمترین بخش‌های کتاب است. این اثر به دو عالم مجاهد، آیتین، شهیدین، سیدمصطفی خمینی و سیدحسن نصرالله تقدیم شده است. حضرات آیات سیفی مازندرانی، نجم‌الدین طبسی و احمد عابدی بر کتاب تقریظ نوشته‌اند و نکاتی مهم و مفید را در ضرورت مطالعات امام‌پژوهی متذکر شده‌اند. 🔸کتاب شامل چهار فصل است: 🔻فصل اول: حیات‌نامه فکری و سیاسی امام خمینی 🔻فصل دوم: جایگاه روش‌شناسی در فهم اندیشه‌های سیاسی 🔻فصل سوم: نقد الگوهای روش‌شناختی رایج در فهم اندیشه سیاسی امام خمینی 🔻فصل چهارم: روش اجتهادی؛ الگوی مطلوب روش‌شناختی در فهم اندیشه سیاسی امام خمینی کتاب حاوی نکاتی نو در تحلیل اندیشه سیاسی امام خمینی است و از این جهت برای اساتید و پژوهشگران مطالعات انقلاب اسلامی مفید خواهد بود. این اثر به قلم سهراب مقدمی شهیدانی نگارش یافته و چاپ نخست آن در ۴۲۰ صفحه توسط انتشارات وعده صادق منتشر شده است. روش تهیه کتاب: ▫️پیام در فضای مجازی: @vadehsadeqq ▫️غرفه مجازی انتشارات وعده صادق در "با سلام": https://basalam.com/vadehsadeq/product/19019774 ▫️کتاب‌فروشی کیهان: قم، روبروی مدرسه حجتیه. خبرگزاری حوزه خبرگزاری رسا افق حوزه 🔻رسانه رسمی انتشارات وعده صادق https://eitaa.com/joinchat/1089012532C0fe30a0cfb
هدایت شده از ابوالحسن
🌍 چه رابطه ای بین یهودیان مخفی ایران و عرب ستیزی و اسلام ستیزی وجود دارد؟؟؟ 🔻 نمونه‌ی یهودیان مخفی ایرانی! 🔹«حسن جلالی عزیزیان» نویسنده‌ای است که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، تاریخی، دفاع مقدس، مذهبی، سیاسی و… آثاری از خود به‌جای گذاشته است!! 🔹اجازه دهید فقط عناوین برخی از کتب و مقالات ایشان را با هم مرور کنیم: 🔻1. قصه‌های نماز 🔻2. تاریخ آبادان در روزگار اسلامی 🔻3. یاس زخمی 🔻4. زندگی‌نامه‌ی سیاسی شهید هاشمی‌نژاد 🔻5. یک کهکشان کبوتر: ستاد اولین یادواره شهدای شهر دالکی و حومه  🔻6. واقعه حره 🔻7. فرزندان چهارده معصوم علیهم‌السلام 🔻8. بزرگان خامنه: سرگذشت‌نامه رهبر جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ 🔻9. تاریخ مرند (مرند، جلفا، زنوز، هادی‌شهر) 🔻10. قصه‌های نماز “ویژه دانش‌آموزان”: 215 قصه در قالب 25 فصل 🔻11. یک کهکشان اشک: 119 قصه تاریخی وآموزنده درباره نماز 🔻12. عاشق‌ترین پروانه: داستان زندگی و شهادت حضرت قاسم (ع) 🔻13. آفتاب بروجرد: داستان‌هایی از زندگانی علامه بحرالعلوم 🔻14. نگاه سبز: سی و دو حکایت از زیارت عاشقان مهدی (ع) 🔻15. دائرة‌المعارف اندیمشک 16. مرثیه‌ی عاشورا 🔻17. عشق واقعی (پیرامون امام عصر (عج)) 🔻18. ضیافت عشق: داستان زندگی و شهادت طفلان مسلم و … 🔹بله تنوع موضوعات قدری عجیب است اما عجیب‌تر این‌که نام‌برده به یک‌باره به سوئد می‌رود و نام واقعی (فرقه‌ای) خود «» (Harun Vohouman) را فاش می‌سازد! 🔹کاشف به عمل می‌آید ایشان از «یهودیان مخفی مشهدی» بوده که عمری در میان مسلمانان رخنه کرده و با نام اسلامی و شیعی برایشان «تاریخ‌نگاری» (بخوانید: تاریخ‌سازی) می‌کرده است! 🔺وی در سال ٨٣ در سوئد اثر «» را منتشر می‌كند! در این کتاب علاوه بر ترویج «یهودیت» و «بهائیت»، در اقدامی عجیب، به رسول خدا (ص) نسبت راهزنی می‌دهد! در دفاع از بی‌گناهی! «»، امیرکبیر را وحشی نام نهاده و می‌نویسد: 🔹در سال ١٢۶۶ ه.ق بود كه داغ ننگ ابدى بر پیشانى او زده شد و به دستور امیركبیر، سید على‌محمد شیرازى (باب) را از زندان چهریق بیرون آورده و در تبریز، وحشیانه و بدون هیچ دلیل و گناهى دار زد… 🔻آقاى وهومن در ذیل نام «عكا» در پاورقى کتابش «بهائیت» را دین الهی معرفی کرده و مى‌نویسد: 🔹بندر زیباى عكا كه در باستان سنت جین داكره نامیده شده و به همراه «حیفا»، به عنوان مركز جهانى دین (!!!) بهائیت شناخته شده و در سال ١٩٩٩ م ۴۴٨٠٠ نفر را در خود جاى داده است… 🔹پس از سال ٨٣ به یکباره چندین کتاب تاریخی با محوریت سفرنامه‌ها از «حسن جلالی عزیزیان» با نام جدیدش «هارون وهومن» منتشر می‌شود! 🔻با تأسف، سایت تبیان! (وابسته به سازمان تبلیغات) در مقاله‌ای ( 1391/06/04) در معرفی او می‌گوید: 🔹«هارون وهومن» پژوهشگر توانایى است که توانسته است سفرنامه‏‌هاى موجود در کتابخانه‏‌هاى رضوى مشهد، ملى تهران، ملک، کاخ موزه گلستان، مدرسه عالى ‏سپهسالار، مجلس شوراى ملى و سناى سابق، مرکز تحقیقات ایران و پاکستان در اسلام‏ آباد، مرکز احیاى میراث اسلامى و مسجد اعظم قم را به ‏صورت لوح فشرده‏ تهیه کند. قرار است مجموعه‏‌ى «سفرنامه‏‌هاى خطى فارسى» که در بر گیرنده‏‌ى ١٠٩ سفرنامه‏‌ى خطى فارسى است که به زبان فارسى و در عصر قاجاریه (1343-1193ه.ق / 1925 -1779م.) نوشته شده است، در ١٩ جلد قطع وزیرى و در زمان ۵ سال (1391 -1387ه.ق) منتشر شود. 🔹حسن جلالی عزیزیان در پاییز ١٣٨۶ کتاب «بهائیان نور مازندران» را بر اساس سه نسخه‌ی خطی عصر قاجار تصحیح می‌کند! 🔹آری! یک «یهودی مخفی» که تا دیروز درباره‌ی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، امام زمان (عج) و نماز کتاب می‌نوشت، امروز در مظلومیت «بهائیان» و «یهودیان» قلم می‌جنباند! 🔹به نُسَخ خطی مهمترین منابع کشور دسترسی دارد! و عجیب‌تر این‌که با این کارنامه‌ی سیاه دوباره پای کتاب‌هایش به کشور باز می‌شود! 🔹به‌راستی در بین این همه مبارزان دوران ستم‌شاهی، یک یهودی-بهایی آنوسی چرا باید دست بر «شهید هاشمی‌نژاد» بگذارد و چرا باید در کتاب «بزرگان خامنه» به زندگی رهبر انقلاب بپردازد؟!! 🔻یک فرد غیر ترک (غیر آذری) مشهدی چرا باید کتاب تاریخ شهرستان مرند، جلفا و زنوز را بنویسد؟! 🔻وی که در کتاب «جهودکشان» بزرگترین «تحریفات» را انجام می‌دهد، با این همه کتاب‌های تاریخی که می‌نویسد به دنبال «انحراف» در چیست؟! 🔹یک‌بار دیگر عناوین کتاب‌های «هارون وهومن» را بخوانید تا یادتان نرود «نفوذی» یعنی کسی که فکرش را هم نمی‌کنی! به مخیله‌ات هم نمی‌گنجد! (بازنشر) ﹏﹏⃟🌻﹏﹏ 🌍 کانال بین‌المللی طلایه‌داران بدون مرز (تلگرام _ایتا_بله👇) ╭┅┈┈┈┈ 𑁍◃┈┈┈╼┅╮ 𑁍 @𑁍 ╰┅╾┈┈┈ 𑁍◃┈┈┈┈┅╯
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
🔔 نشست نقد جریان انحرافی انجمن حجتیه فردا، ۱۱ بهمن در موسسه آموزش عالی کلام امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌شود @HawzahNews