#دلبرانه💖😍
حاضرم در عوضِ❣
دست کشیدن زِ بهشت،💕
#تُ فقط قسمتِ من باشی❣
و من قسمتِ #تُ...!💕❣💕😘😍
@asraredarun
┄┅─✵💞✵─┅┄
هدایت شده از مشاور خانواده| خانم فرجامپور
┄┅─✵💝✵─┅┄
#بسم_الله_الرحمن_الرحیم
💜به نام خداوند لوح و قلم
💖حقیقت نگار وجود و عدم
💙خدایی که داننده رازهاست
💚نخستین سرآغازِ، آغازهاست
سلام صبحتون بخیر
الهی به امید تو💚
@asraredarun
┄┅─✵💝✵─┅┄
هدایت شده از علیرضا پناهیان
16.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 عزاداری، عنوانِ کاملی برای اربعینیها نیست!
🔻 به شما بگویند «یاوران اباعبدالله الحسین» بیشتر به دلت میچسبد یا بگویند «عزاداران اباعبدالله الحسین»؟
👌 احساس یاوری داشته باش! از همین آغاز پیادهروی گامهایت را محکم بگذار..
🔆 حسّ یاوری امام زمان را بگیرید..
@Panahian_ir
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
4_5938301588236929858.mp3
28.91M
#اربعین_چیست؟ (نسخه فارسی)
از صفر تا صد، همهی آنچه که باید دربارهی #اربعین بدانیم؛
ـ بررسی بُعد تاریخی اربعین!
ـ بررسی بُعد بینالمللی اربعین!
ـ بررسی بُعد سیاسی و اجتماعی اربعین!
ـ بررسی بُعد آخرالزمانی و معنوی اربعین!
#Arbaeen2022
#استاد_شجاعی 🎤
#آخرالزمان
@Ostad_Shojae
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
انسان شناسی ۱۲۷.mp3
11.41M
#انسان_شناسی ۱۲۷
#استاد_شجاعی
#استاد_پناهیان
📌 این فرمول اساسی انسانشناسی است:
✦ نفوس انسانها، به یکدیگر متصل است !
۱ـ نفسِ دیگران، نفسِ خود توست، و تو در دیگران تجلی یافتهای!
۲ـ نفس دیگران، نفس اهل بیت علیهم السلام است که در یکدیگر جا دارند !
۳ـ نفس دیگران، نفس خداست که کاملاً حقیقتی یکپارچهاند.
- چگونه این مفاهیم را میشود ادراک کرد؟
@Ostad_Shojae
هدایت شده از علیرضا پناهیان
5.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 مثل بانوان کربلا
🔆 مؤمنین مانند یاران امام حسین به این تشخیص رسیدهاند که باید بمانند هر چند امام حسین شب عاشورا آنها را آزاد گذاشت...
#اربعین #تصویری
@Panahian_ir
بهترين زمان،براي ازپوشک گرفتن کودک،فصل گرماست
وزمان شروع آموزش توالت رفتن از ۱۸ماهگی است هرگزچند آموزش را همزمان انجام ندهيدمثل ازشيرگرفتن، جدا كردن محل خواب،پوشك گرفتن.
#تربیت_فرزند
@asraredarun
بهترين زمان براى درمان مشكلات رفتارى كودكان از جمله لجبازى، رفتارهاى مقابله اى و پرخاشگرانه چه زمانى است؟
كودكان پيش از دبستانى كه با شدت و مدت زيادى شاهد مشكلات رفتارى والدين و يا مراقبان خود هستند به احتمال بيشترى رفتارهاى پرخاشگرانه مقاوم به در مان از خود نشان مى دهند زيرا كودكى كه شاهد پرخاشگرى از جانب مراقبان خود مى باشد قدرت تشخيص اين رفتار( پرخاشگرى) را به عنوان يك رفتار ناسازگارانه ندارد و در ديگر موقعيت ها نيز از اين رفتار به جهت كنترل محيط استفاده مى كند.
بهتر است براى كودكانى كه مشكلات رفتارى و پرخاشگريشان تبديل به يك رفتار پايدار و مقاوم شده است و براى آنها مشكلات رفتارى حاد را بوجود آورده است در سالهاى پيش از ورود به مدرسه درمان صورت گيرد.
عدم درمان مشكلات رفتارى در اين كودكان روند رشد اجتماعى شدن، رشد توانمنديها و مهارتهاى ارتباطى و تحصيلي آنها را دچار مشكل مى كند .
در سنين پيش از دبستان به دليل عدم ورود كودك به جمع همسالان راهبردهاى درمانى به گونه اى كاربردى تر توسط والدين انجام مى شود و ميزان الگو گيرى كودكان از همسالان خود نيز كمتر است و راحت تر با توجه مثبت والدين به رفتارهاى سازگارانه اين رفتارها را شدت مى بخشند.