Salahshoor-Ta Mashketo Tu Ab Zadi-navadiha.ir.mp3
1.42M
تا مشکتو تو آب زدی ...
🔹بی دست کربلا دست مرا بگیر...
🎙 حاج مهدی سلحشور
#شب_علمداری
@andisheengelabi
هدایت شده از مجموعه فروشگاهی قائم
lish-taakhar-Abbas.mp3
10.17M
8.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حواست هست... به موهای سپید سرم...😭
داریم با #حسین_حسین پیر می شویم
خوشحال ازین جوانی از دست رفته ایم
@andisheengelabi
Clip-Panahian-RisheHayeAshoora.mp3
2.06M
🎵اگر ریشههای عاشورا را بررسی نکنیم ...
🔻ماجرای شیعیانی که نمیتوانند امام زمان را تحمل کنند!
#کلیپ_صوتی
@Panahian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◼️◼️اولین جمله حضرت زینب(س) در سخنرانی شهر کوفه
#مدیریت_بحران با عبارتی برخاسته از عمق اعتقاد
استاد رحیم_پورازغدی
@andisheengelabi
8.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫ #حضرت_زینب_(س)، رهبری در سخت ترین شرایط تاریخ...
استاد رحیم پور ازغدی
@andisheengelabi
⚫️ چرا خود را به گریهزدن (تباکی) هم برای امام حسین(ع) ثواب دارد؟
◾️عزاداری امام حسین(ع) که به حق دربارهاش گفته شده: «مَنْ بَکی اوْ ابْکی اوْ تَباکی وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ» که حتی برای تباکی (خود را شبیه گریهکن ساختن) هم ارزش فراوان قائل شده، در اصل، فلسفهاش #تهییج_احساسات_علیه_یزیدها و ابنزیادها و به سود حسینها و حسینیها بوده. در شرایطی که حسین به صورت یک #مکتب در یک زمان حضور دارد و سمبل راه و روش اجتماعی معین و نفیکننده راه و روش موجود معین دیگری است، یک قطره اشک برایش ریختن واقعاً نوعی سربازی است.
◾️ در شرایط خشن یزیدی، در حزب حسینیها شرکت کردن و تظاهر به گریه کردن بر شهدا نوعی اعلام وابسته بودن به گروه اهل حق و اعلان جنگ با گروه اهل باطل و در حقیقت نوعی از خود گذشتگی است. اینجاست که عزاداری حسین بن علی(ع) یک حرکت است، یک موج است، یک #مبارزه_اجتماعی است.
◾️ اما تدریجاً روح و فلسفه این دستور فراموش میشود و مسئله شکل یک عادت به خود میگیرد که مردمی دور هم جمع بشوند و به مراسم عزاداری مشغول شوند، بدون اینکه نمایانگر یک جهتگیری خاص اجتماعی باشد و بدون آنکه از نظر اجتماعی عمل معنیداری به شمار رود، فقط برای کسب ثواب (که البته دیگر ثوابی هم در کار نخواهد بود) مراسمی را مجرّد از وظایف اجتماعی و بیرابطه با حسینهای زمان و بیرابطه با یزیدها و عبیداللههای زمان به پا دارند.
◾️ در چنین مراسمی است که اگر شخص یزید بن معاویه هم از گور به در آید حاضر است که شرکت کند، بلکه بزرگترین مراسم را به پا دارد. در چنین مراسم است که نه تنها «تباکی» اثر ندارد، اگر یک من اشک هم نثار کنیم به جایی برنمیخورد.
📕 استاد مطهری، بررسی اجمالی نهضتهای اسلامی در صدساله اخیر، ص۸۳
@andisheengelabi
19.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️سخنی تکاندهنده از امام حسین(ع)، ناراحتکنندهتر از زخمهای بدن مقدسش
چگونه شد که امام حسین(ع) را به قصد #قربت و بشارت #بهشت سر بریدند؟
چگونه می شود #قداست را با #حماقت به مذبح می برند؟
#شهیدمطهری(ره)
@andisheengelabi
زینب(س) چگونه زینب شد؟
🔻رهبر انقلاب در کتاب انسان ۲۵۰ ساله :
◾️ زینب کبری یک زن بزرگ است. عظمتی که این زن بزرگ در چشم ملتهای اسلامی دارد از چیست؟ نمیشود گفت بهخاطر این است که دختر علی بن ابیطالب یا خواهر حسین بن علی و یا حسن بن علی است. نسبتها هرگز نمیتوانند چنین عظمتی را خلق کنند. همهی ائمهی ما دختران و مادران و خواهرانی داشتند اما کو یک نفر مثل زینب کبری؟
◾️ارزش و عظمت زینب کبری به خاطر موضع و حرکت عظیم انسانی و اسلامی و بر اساس #تکلیف_الهی است. کار او، تصمیم او، نوع حرکت او، به او اینطور عظمت بخشید. هر کس چنین کاری بکند، ولو دختر امیرالمؤمنین هم نباشد، عظمت پیدا میکند.
◾️بخش عمدهی این عظمت از اینجاست که اولاً موقعیت را شناخت؛ هم موقعیت قبل از رفتن امام حسین به کربلا، هم موقعیت لحظات بحرانی روز عاشورا، هم موقعیت حوادث کشنده بعد از شهادت امام حسین را و ثانیاً طبق هر موقعیت یک انتخاب کرد. این #انتخابها زینب را ساخت.
@andisheengelabi
هدایت شده از خبرگزاری رسا
🔸 جلوی اجرای سند۲۰۳۰ را بگیرید
🔹 رهبر انقلاب: به این فکر کنیم چرا انقدر طواغیت عالم و فراعنه عالم اصرار دارند که در آموزش و پرورش کشورها گاهی اوقات با سر و صدا مثل سند ۲۰۳۰، نفوذ کنند؟ اصرار آنها به نفوذ به خاطر تاثیر آموزش و پرورش است.
🔹دشمن قصد دارد کاری را که بوسیله نظامی از انجام آن ناتوان است، با نفوذ و از راههایی مانند سند ۲۰۳۰ و تربیت انسانهایی که مثل او فکر کند و اهداف عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملتها فراهم شود.
🔹الان هم شنیدهام #سند۲۰۳۰ در گوشه و کنار بوسیله آدمهای ناباب یا غافل دارد اجرا میشود؛ این را باید به طور جدی دنبال کنید. ۹۹/۶/۱۱
🆔 @rasanewsagency
هدایت شده از بیداری ملت
🔴جریان تحریف چگونه مقابل ساماندهی پیامرسانها ایستاده است؟
⏪یادداشت دکتر معصومه نصیری در روزنامه کیهان
جریان تحریف با طرح گزارههای از اساس پر اشکال، پاره حقیقتگویی، برجستهسازی برخی واژگان و عدم پرداخت به نکات مهم طرح سعی در مهندسی افکار عمومی برای مقابله با طرح و به نتیجه نرسیدن آن و اساساً ساماندهی فضای افسارگسیخته مجازی دارند.
این موضوع از همان ابتدای کار و با سانسور نام صحیح طرح و تنها اشاره به ساماندهی پیامرسانهای اجتماعی پیگیری شده است. عنوان این طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیامرسانهای اجتماعی» است. دو واژه #صیانت و #ساماندهی نیز در روانشناسی زبان دارای بار معنای مثبت هستند و اینکه عدهای حتی ساماندهی را با عنوان انسداد پیگیری میکنند خود نشان میدهد میتوان در هزاره سوم و عصر انبوه رسانه زیست و اینچنین در گرداب دروغ و سانسور گیر افتاد و مقهور پروپاگاندای رسانهای شد.
اما جریان تحریف چگونه مقابل ساماندهی پیامرسانها ایستاده است؟ اگر از آدرس غلط دادن موضوع « #ساماندهی » به « #فیلترینگ » که پیش از این اشاره شد عبور کنیم، با قلب واقعیت درباره بندها و تبصرههای گوناگون طرح مواجه هستیم.
در این یادداشت به شبهاتی درباره فعالیت پیام رسان های خارجی در ایران، اجازه تفتیش محتوا و صفحات کاربران داخلی، وضعیت کسب و کارها براساس این طرح، بحث فیلترشکن ها و ... پاسخ داده شده است.
متن بخش نخست این یادداشت را در لینک زیر بخوانید:
http://kayhan.ir/fa/issue/1939/11
🔴 بیداری ملت
@bidariymelat
@bidariymelat