عصر هوشمندی
@asrehooshmandi
⭕️ حادثه نطنز و مطالبه کاربران فضای مجازی برای پرهیز از اقدام منفعلانه ایران
✍🏻معصومه نصیری ـ کارشناس و تحلیلگر رسانه
🔹حادثه خرابکاری در بخشهایی از تاسیسات نطنز طی روزهای گذشته ضمن بازتابهای متعدد و گسترده در رسانههای جریان اصلی داخل و خارج، با موجی از واکنشهای کاربران شبکههای اجتماعی نیز همراه بوده است.
📊براساس رصد دیتاک، کاربران شبکههای اجتماعی با ۷۹,۱۵۸ هزار بار استفاده از هشتگ #نطنز نسبت به اقدام خرابکارانه در تاسیسات هستهای واکنش نشان دادهاند؛ این واکنشها بخشی با تاکید بر گزاره «اگر نزنیم میزنند» بوده است و برخی هدف را «بی اثرکردن مذاکرات در وین» عنوان کردهاند اما رویکرد غالب فعالان با سویه مطالبه جدی، ضرورت اقدام بازدارنده و درخور و بدون انفعال ایران با چنین اقداماتی بوده است.
📊 کاربران توییتر، از توییت علیاکبر رائفیپور که با اشاره به سخنان ظریف مبنی بر انتقام #نطنز را با پیشرفتهای هستهای میگیریم، نوشته است «ریشهایترین و قاطعترین انتقام به زبالهدان فرستادن لیبرالها در انتخابات پیش رو است. #دولت_جوان_انقلابی» با ۲۹۴۹ هزار ریتوییت و ۷۴۹۹ لایک بهعنوان پرریتوییتترین و پرلایکترین محتوا حمایت کردند.
همچنین کاربران در این بستر با ۱۴۹٫۳ هزار توییت، ۱۱۸٫۶ ریتوییت و ۹۵۵٫۱ هزار لایک و ۶۲۳۵ پست در ساعت اقدام به کنشگری درباره اتفاق نطنز کردهاند.
📊 اتفاقات اخیر نطنز در بستر خبر نیز با ۵٫۹ هزار محتوا بیشتر در قالب اطلاعرسانی واقعه، بازتاب و واکنشهای داخلی و خارجی و طرفین موضوع بوده است که پایگاههای خبری با ۲٫۴ هزار متن، خبرگزاریها با ۳٫۲ هزار محتوا و روزنامهها با ۳۴۷ خبر و تحلیل و ۲۴۷ پست در ساعت نسبت به این رخداد، اطلاعرسانی کردهاند.
📊این موضوع در بستر تلگرام نیز مانند بستر خبر، ضمن تاکید بر خبررسانی و بازتاب واکنشها، انفعال و عدم واکنش صحیح بعد از اقداماتی همچون ترور شهید فخریزاده و ... را علل باز تکرار چنین اقداماتی دانستهاند. کاربران و کانالهای تلگرامی با ۲٫۴ هزار پست و ۸۱٫۶ میلیون بازدید و ۸۵۱ پست در ساعت به کنشگری درباره اتفاقات نطنز پرداختند.
متن خبر «موساد در حادثه نطنز نقش داشت» منتشر شده در کانال خبر فوری با ۲۴۹٫۱ هزار بازدید، پرمخاطبترین مطلب بستر تلگرام بوده است.
🔹آنچه نباید از نظر دور داشت این است که تعلل در صیانت از مواضع و حوزههای استراتژیک و بنیادین هر کشور که اکثرا از مولفه های قدرت و اقتدار آن نیز قلمداد میشود، به هر علت و با هر توضیح و توجیهی عملی غیرمسئولانه و دور از منافع ملی محسوب میشود. شاید خوب بود روزی که قبل از ترور شهید فخریزاده تایمز اسرائیل نوشت: «بخش هستهای ایران هدف اصلی است و ایران پاسخی نخواهد داد!» را منتشر و اعلام کرد، مسئولان مربوطه دور از رویاپردازی و با اتکا بر فکتهای واقعی و تجربه زیستههای پیشین اقدام به ترسیم حوزه دیپلماسی و حدود آن میکردند تا امروز شاهد آن نباشیم که روزنامههای رژیم صهیونیستی با انتشار تصویر حاج قاسم، شهید فخریزاده و تاسیسات نطنز و کشیدن خط قرمز بر آنها، سرمست از عدم واکنشهای بهموقع ما باشند. هیچ کس به کسی که بر رویش اسلحه کشیده، لبخند نمی زند!
@asrehooshmandi
⭕️ بی بی سی فارسی از تحریف علیه مردم ایران تا حمایت رسانهای از گروه های تروریستی
🔹دادستان کل دانمارک امروز اعلام کرد که سه تن از اعضای گروهک تروریستی «الاهوازیه» با همکاری دستگاه اطلاعاتی عربستان در تأمین مالی و ترویج فعالیتهای تروریستی در ایران دست داشتهاند.
🔹 حالا BBC فارسی نخست خبر بالا را زد، بعد به سرعت سعودي و الاحواز را حذف كرد و خبر پايين را زد! تحريف روشن خبر و پنهان كردن حقيقت. تازه اين نمونه اي علني است...
این است شیوه رسانه های مدعی آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات. مخاطب تا جایی باید بداند که آنها تشخیص می دهند.
@asrehooshmandi
عصر هوشمندی
@asrehooshmandi
⭕️«با اتحاد پیروزیم» و نگاهی به کنش کاربران شبکههای اجتماعی
🔹«وحدت» بهعنوان کلیدواژه پرکاربرد این روزهای فعالان انقلابی شبکههای اجتماعی ذیل هشتگ #همه_یکی_هستیم، پیگیری شده است. نکتهای که نویدبخش اتخاذ استراتژی مبتنی بر خرد جمعی، ایستادگی بر مبنای مولفههای حول گزینه اصلح و منطبق با ویژگیهای رییس جمهور مطلوب است.
📊رصد دیتاک در شبکههای اجتماعی نشان میدهد کاربران حامی کاندیداهای مطرح در جریان انقلابی، با استفاده از هشتگهای #همه_یکی_هستیم، #وحدت_کبیر، #سعید_محمد، #رئیسی و #سعید_جلیلی کلان موضوع وحدت را مورد حمایت قرار دادهاند و آن را رمز موفقیت و غلبه گفتمان مطلوبیت و عبور از مشکلات کشور میدانند.
📊در بستر توییتر، کاربران تا صبح امروز با ۵۲٫۹ هزار توییت، ۴۳٫۶ هزار ریتوییت، ۱۴۲٫۹ هزار لایک و ۲۲۰۲ پست در ساعت موضوع وحدت را پیگیری کردهاند.
📊توییت «به کوری چشم لیبرالها همه یکی هستیم» با ۲۸۹۹ لایک و ۶۴۳ ریتوییت، پرلایک ترین و پربازنشرترین محتوای بستر توییتر بوده است.
🔹این موضوع و هشتگ در فضای تلگرام با یک میلیون بازدید مخاطبان همراه شده و در بستر خبر ۶۱۵ محتوا را به خود اختصاص داده است. پایگاههای خبری با ۲۴۹ مطلب، روزنامهها با ۱۱۱ محتوا و خبرگزاریها با ۲۵۵ متن، به این موضوع پرداخته و درباره آن کنشگری داشتهاند.
🔹آنچه بیش از همه منجر به خرسندی از پیگیری گفتمان وحدت شده، نگرانی جدی از بداخلاقیها و تخریبهای درون جریانی بوده است. گفتمان وحدت ضرورت رسیدن به گزینه مطلوب از نگاه مردم و کارآمدتر برای اداره کشور را پررنگ کرده و گوشزد میکند. گزینهای که میتواند فراتر از جریانات و روالهای متداول، منجر به نتیجه مطلوبتر برای کشور شود. وحدت حول محور گزینه اصلح با شاخصهای دقیق، میتواند منجر به پیروزی در عرصه ارائه راهکار و برنامه به مردم برای اداره کشور شود. وحدت و عدم تخریب، رمز توفیق خواهد بود.
✍🏻معصومه نصیری ـ کارشناس و تحلیلگر رسانه
@asrehooshmandi
⭕️جای خالی بخش «فکت چک» و ضرورت سواد رسانهای برای همه
◀️کلیپی ساختگی (مهندسی و کارگردانی شدهای) از سیلی خوردن یک روحانی در فضای مجازی پخش شده است که آن را به یک روحانی در بندر کیاشهر نسبت دادند که البته همزمانی وقوع آن با بیانیه پلیس درباره دستگیری فرد توهینکننده دیگری منجر به فریب خوردن رسانههای جریان اصلی و مخاطبان شده است.
🔻نکتهای خطاب به رسانهها:
پیش از این، به مخاطبان توصیه میکردیم اگر درباره صحت و سقم یک مطلب دچار تردید شدید، رسانههای رسمی را بررسی کنید. حال اگر رسانهها نیز دچار لغزش شوند تکلیف چیست؟ بحث راهاندازی «اتاقهای فکت چک» و راستی آزمایی محتواها در دنیایی که مرز بین شبکههای اجتماعی و رسانه اصلی در حال کمرنگ شدن است، امری ضروری است، همانطور که رسانههای مطرح دنیا در این زمینه اقدام کردند. از بین رفتن مرجعیت رسانهای با کنارهم قرار دادن موارد مشابه اینچنینی در کنار یکدیگر رخ میدهد.
🔻نکتهای خطاب به مخاطبان:
شما محتواهایی را باور کرده و بازنشر میکنید که مقوم نظرات قبلی شما باشد. اینجا امکان خطا در زیست مجازی بالاتر میرود. اگر احساسات شما برانگیخته شد، اندکی تأمل کنید. شایعات و فیک نیوزها با اتکا بر احساساتی شدن ما همچون ویروس همهجا را فرا میگیرند. زنجیره پخش ویروس نباشیم.
البته این مورد جزو مواردی بوده که اکثریت را به اشتباه انداخته است، اما محل خوبی است برای یادآوری و بازتکرار این نکته که «احساسانی شدن» و «زودباوری» پاشنه آشیل مردم، مسوولان و رسانهها در فضای مجازی است. همانطور که برای خرید یک کالا بارها و بارها بررسی میکنیم، درباره محتوا هم عجله نکرده و بارها و بارها بررسی کنیم.
✍️معصومه نصیری ـ مدرس سواد رسانهای
@asrehooshmandi
💢بررسی حکمرانی سایبری، شبکه ملی اطلاعات و چگونگی مدیریت فضای مجازی
🔻اگر مجری یک برنامه اپوزیسیون آن باشد، تکلیف چیست؟
🔻مدیریت فضای مجازی باید برعهده چه نهاد و دستگاهی باشد؟
👉https://b2n.ir/q19885
@asrehooshmandi
✅ بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس برگزار میکند:
▪️موضوع:
🔻بررسی آرایش رسانهای جریانات سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰🔺
🔹باحضور:
دکتر معصومه نصیری
مدرس،کارشناس و تحلیلگر رسانه
🔹زمان : چهارشنبه یکم اردیبهشت
🔹ساعت: ۲۲:۳۰
▪️در اسکای روم به لینک زیر👇
🔗 b2n.ir/B_iribu
@asrehooshmndi
کانال رسمی پلیس فتا در شبکه اجتماعی دانشآموزان (شاد) راه اندازی شد.
-راهکارهای پیشگیری از جرم
-سواد رسانه ای
-سواد کاربری فضای مجازی
-کلاس های آ موزش برخط
و مطالب متنوع فضای مجازی را در کانال رسمی پلیس فتا در شاد دریافت کنید.
#پلیس_فتا
https://shad.ir/PoliceFata
@asrehooshmandi
💠پاسخ های انتخاباتی توسط قرآن کریم:
1⃣چرا رای بدهیم؟
✅ جواب: "ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم"
خدا سرنوشت قومی را تغییر نمیدهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند.
2⃣ من وقتی نمیدانم به چه کسی رای بدهم باید چکار کنم؟
✅جواب: "فاسئلوا اهل الذکر ان کنتم لا تعلمون"
از اهلش بپرسید.
3⃣اگر پرسیدم و دیدم هر کسی از پیش خودش اخباری میدهد و تحلیلی میکند آن وقت چه کنم؟
✅جواب: ان جائکم فاسق بنبا فتبینوا
نگاه کن به شخصی که خبر میدهد که آیا عادل است یا فاسق
قرآن میفرماید: "هرگاه فاسقی برای شما خبری آورد در مورد آن تحقیق کنید"
4⃣ اگر در جامعه موقع تبلیغات موجی ایجاد شد چه کنم؟
✅جواب: "و لا تتبعان سبیل الذین لا یعلمون"
راه کسانی را که علم ندارند پیروی نکن.
5⃣ چگونه افراد را تشخیص دهیم؟
✅جواب: به دنبال کسانی که از چاپلوسی و تعریف و تمجید لذت میبرند نروید.
قرآن میفرماید : "یحبون ان یحمدوا بما لم یفعلوا"
دوست دارند به خاطر کارهایی که در حیطه وظایف آنها بوده و انجام ندادهاند مورد ستایش قرار گیرند
6⃣ به چه کسی رای بدهیم؟
✅جواب: به کسی رای بدهیم که از سرزنش هیچ ملامتگری نمیهراسد.
"ولا یخافون لومه لائم
#انتخابات_۱۴۰۰
#برنامه_کارنامه
@asrehooshmandi
#هیأت_ملت
گفت و گوی صاحب نظران مسائل کشور
با نسل جوان امروز
ویژه برنامه انتخاباتی شبکه رادیویی جوان
شنبهها، دوشنبهها و چهارشنبهها
ساعت ۲۱- موج FM ردیف ۸۸
هیأت ملت را از #رادیو_جوان بشنوید و از #ایران_صدا ببینید.
RadioJavan.ir
IranSeda.ir
@asrehooshmandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#هیأت_ملت
گفت و گوی صاحب نظران مسائل کشور
با نسل جوان امروز
کارشناس مجریان جوان:
ـ میز فرهنگ / علی مرادخانی
ـ میز جامعه / معصومه نصیری
-میز اقتصاد / سید حسین رضویپور
ـ میز سیاست و بینالملل / علیرضا فیروزی
گوینده: سینا هوشمندینژاد
تهیه کننده: مجتبی امیری
ویژه برنامه شبکه رادیویی جوان
شنبهها، دوشنبهها و چهارشنبهها
ساعت 21 - موج FM ردیف 88
*هیأت ملت* را از *رادیو جوان* بشنوید و از *ایران صدا* ببینید
RadioJavan.ir
IranSeda.ir
@asrehooshmandi
✍️نگاهی به برخی تکنیکهای انتخاباتی
🎯تکنیک نامزد پوششی (Anti shock)
در این روش سعی میشود با ورود دو فرد از یک جریان سیاسی به گود رقابت انتخاباتی و کناره گیری وی در واپسین لحظات، آرای بیشتری را در سبد فرد مورد نظر سرازیر کرد.
🎯تکنیک دره عمیق (Deep valley)
با به کارگیری تکنیک "دره عمیق" میتوان به تخریب گسترده مسوولان قبلی پرداخت. به عبارت دیگر یک نامزد میتواند نتیجه اقدامات قبلی ها را به درهای عمیق و غیر قابل جبران برای اذهان عمومی تبدیل کند تا بر عدم تواناییهای خود خط بطلانی بکشد.
🎯تکنیک شکستن آرا
در این تکنیک برنامه ریزیهای دقیق و همه جانبه ای صورت میگیرد تا در مسیر دوقطبی سازی کاذب، برای خود مخالف سازی کنیم و پس از آن که اکثریت جامعه را دچار شوک احساسی کردیم (مظلوم نمایی) و مستقیم و غیرمستقیم آرای مردم را به سمت خود سرازیر مینماییم.
🎯تکنیک سایه
تکنیک "سایه" یکی از متداول ترین و قدیمی ترین تکنیکهای انتخاباتی محسوب میشود که در آن یک نامزد با دیدارهای مکرر و تبادل نظر با یک فرد خاص یا یک جریان سیاسی فراگیر، خود را به آن جریان یا فرد خاص منتسب میکند و با این روش وی صاحب آرای تمامی طرفداران آن فرد یا جریان سیاسی خاص میشود.
🎯تکنیک دشمن فرضی (Virtual enemy)
این روش نیز مشابه تکنیک "شکستن آرا" است و تنها از آن جهت تغییر کرده که موضوعات خاص و به روز را در مسیر خود قرار میدهد تا با بیشترین آرا مواجه شود؛ مانند : "مباحث مربوط به زنان و حقوق اجتماعی آنان" ، "حقوق بشر" ، "آزادی زندانیان" و ...
@asrehooshmandi
🔹چند نکته کوتاه درباره سواد رسانهای و اطلاعاتی
🔻آیا ما واقعا حق انتخاب آزادانه محتواهای رسانهای را داریم؟
✅#عصر_هوشمندی؛ مجموعه تخصصی سواد رسانهای و اطلاعاتی
@asrehooshmsndi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چطور فیکنیوزها رای ما رو تغییر میدن
🎥 هرچی به انتخابات نزدیکتر میشیم، حجم اخبار دروغ هم بیشتر و بیشتر میشه. بیاید توی این ویدیو ببینیم این خبرهای فیک چطور سر از رسانههای بزرگ درمیارن!/تبیان/
#انتخابات۱۴۰۰
#فیک_نیوز
#مهندسی_افکارعمومی
#سواد_رسانه_ای
@asrehooshmandi
عصر هوشمندی
@asrehooshmandi
⭕️ واکنش کاربران فضای مجازی به سازندگان دوقطبی «میدان»- «دیپلماسی»
✍🏻معصومه نصیری؛ کارشناس و تحلیلگر رسانه
🔸بخشهایی از فایل مصاحبهای که گفته میشود برای تاریخ شفاهی ضبط شده و بلاشک دارای اطلاعات طبقه بندی شده قطعی است، ناگهان از شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال سردرآورده است. فایلی که از لحظه انتشار بهت دلسوزان داخلی و شادمانی دشمنان خارجی را به همراه داشته و البته بیشتر وجود مهندسی انتشار را به ذهن متبادر میکند تا یک خطا!
🔸اما این فایل که بازتاب رسانهای وسیعی داشته، براساس رصد دیتاک در شبکههای اجتماعی نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
📊فعالان توییتر بیشترین واکنش را به این موضوع داشتهاند که این واکنشها در دو بخش «محتوای فایل صوتی» و «چگونگی نشر آن در رسانه معاند برای نخستین بار» و با هشتگهای #ظریف، #پایان_ظریف، #رسوایی_آشنا و #گاندو پیگیری شده است. کاربران توییتر با ۳۰٫۳ هزار توییت، ۲۳٫۹ هزار ریتوییت، ۱۴٫۸ هزار لایک و ۱۲۶۲ پست در ساعت در این زمینه تولید محتوا کردهاند.
📊پرلایکترین توییت با متن «اصلاحطلبان پروژه انتخاباتی بد (#ظریف) و بدتر (#سپاه) رو برای انتخابات رسما با این فایل صوتی و پوشش رسانهای گسترده کلید زدن. مردم گول یک مشت اصلاحطلب دروغگوی خائن و آدمکش را نخورید» با ۱۶۵۵ لایک بوده است. توییت «کمتر از یک ماه بعد از اینکه دکتر ظریف گفت از اول تا آخر گاندو دروغ است فایل صوتی یکی از محرمانهترین گفتگوهایش که صرفا برای ثبت در آرشیو بیان شده بود در رسانههای ضد انقلاب منتشر شد. جاسوسها تا کجا در کنار مسئولان ارشد دولت نفوذ کردهاند» با هزار ریتوییت، پربازنشرترین محتوای توییتر بوده است.
📊تلگرام اما بستر انتشار سه ضلعی خبر، تحلیل و واکنش عمومی کاربران بوده است. ۱٫۶ هزار پست با ۶٫۵ میلیون بازدید نتیجه واکنشهای کاربران تلگرام به فایل صوتی بوده که به اعتقاد برخی فعالان سیاسی و کاربران بیشتر برای مهندسی انتخابات و مذاکرات منتشر شده است. متن توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه در کانال خبر فوری درباره این فایل صوتی با ۲۲۷ هزار بازدید، پربازدیدترین محتوای تلگرام بوده است.
📊بستر خبر نیز با ۱٫۴ هزار محتوا دراینباره به انتشار محتوا پرداخته که ۵۸۱ محتوا در خبرگزاریها، ۶۹۸ متن در پایگاههای خبری و ۱۳۸ متن در روزنامهها منتشر شده است. خبر فارسی، مشرق و انتخاب برترین منابع خبری در این زمینه بودهاند.
✅درحالیکه هنوز کنشگری فعالان شبکههای اجتماعی درباره این فایل صوتی ادامه دارد، نباید از نظر دور داشت که انتشار فایل صوتی که گفته میشود محرمانه بوده، چند سناریوی "آشنا" را به ذهن متبادر میکند؛ «بیاعتباری سیاست دوری از غرب و تشکیک بر روی متحدان شرقی ازجمله روسیه و چین»، «فرار از پاسخگویی و برداشتن بار بینتیجه بودن مذاکرات از روی محور دیپلماسی و گذاشتن آن بر دوش محور میدان» و «ایجاد دوقطبی کاذب با اهداف خاص برای به حاشیه بردن موضوعی مهمتر».
✅شاید رمزگشایی از اتفاقات در حال وقوع نیاز به گذر زمان داشته باشد اما در پایان توجه شما را به توییت پمپئو در واکنش به فایل صوتی منتشر شده جلب میکنم. او نوشته است: ترور قاسم سلیمانی موفق بود؛ اگر باورتان نمیشود حرفهای ظریف را گوش دهید.
@asrehooshmandi
سرهنگ رجبی، رئیس مرکز تشخیصو پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا:
از 185 برنامه استیکرساز موجود در فروشگاههای اندرویدی 48 مورد آنها که در مجموع 400 هزار نصب نیز داشتهاند بدافزار بوده است.
--نشانه های آلودگی ویروسی موبایل
*کاهش سرعت تلفن همراه،
*افزایش مصرف باطری،
*نصب برنامه ناخواسته،
*عضویت ناخواسته در کانالهای تلگرامی و شبکههای اجتماعی،
*افزایش مصرف اینترنت
cyberpolice.ir/node/154197
@asrehooshmandi
⭕️آقایان! به فکر ایرانِ پساانتخابات هم باشید
🔸معصومه نصیری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه درباره «نقش رسانه در انتخابات ۱۴۰۰» گفت: از مهمترین کارویژه های رسانهها در زمان انتخابات را تبیین ویژگیهای اصلح، توجه دادن مردم به «برنامه» و «کارنامه» بهجای شعار و وعدههای بیپشتوانه و سخنانی که تنها برای جذب رأی است.
🔸از نهادهای نظارتی و مدعیالعموم انتظار می رود اگر فردی در منظر افکار عمومی اتهامی را علیه شخص، نهاد یا سازمانی مطرح کرد آن اتهام را بررسی کنند که در صورت صحت برخورد لازم انجام شود و اگرنه هزینه سخنان تضعیف کننده اعتماد عمومی را بهقدری بالا ببرد که فرد بهراحتی و بدون دغدغه با بیاخلاقی و بداخلاقی انتخاباتی، نسبت به مخدوش و مشوش سازی افکار عمومی اقدام نکند.
🔸اگر ما به بهانه دفاع از کاندیدای مورد قبول خود و تخریب کاندیدای رقیب، اقدامات رسانهای داشته باشیم که آن اقدامات در سبد رسانههای معاند قرار گرفته و منتهی به موفقیت همان کلان روایت رسانههای جبهه معارض ایران یعنی القای ناکارآمدی و ناامیدی عمومی شود که سرریز این حس عدم حضور پای صندوقهای رأی است، عملاً یعنی بصیرت و فهم سیاسی دقیقی نداشتهایم و فقط پشت عناوین، خارج از مسیر درست حرکت کردهایم.
◀️متن کامل را در https://hawzahnews.com/xb7Qc بخوانید.
@asrehooshmandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*هیأت ملت*
ویژه برنامه شبکه رادیویی جوان
*گفت و گوی صاحب نظران مسائل کشور*
با نسل جوان امروز
گفت و گوی سوم
*مصطفی کواکبیان*
دبیرکل حزب مردم سالاری
چهارشنبه ۸ اردیبهشت
ساعت ۲۱ - موج FM ردیف ۸۸
*هیأت ملت* را از *رادیو جوان* بشنوید و از *ایران صدا* ببینید
RadioJavan.ir
IranSeda.ir
@asrehooshmandi
کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان برگزار میکند:
سلسله نشست های بصیرتی مجازی با موضوع انتخابات ۱۴۰۰
🔶️ نشست چهارم؛ «انتخابات و فضای مجازی» 🔶️سخنرانان
سیدعلیرضا آل داوود_ پژوهشگر فضای مجازی و رسانه
دکتر معصومه نصیری _ مدرس و پژوهشگر سواد رسانه ای
🔷زمان: یکشنبه تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۲ ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ شب
🔷نشانی https://www.skyroom.online/ch/lurestanuni/basij
@asrehooshmandi
فرا رسیدن ایام سوگواری 🥀
امیرالمومنین امام علی (ع) تسلیت باد
برای یکدیگر دعا کنیم.🙏
خدایا عاقبتمان را ختم بخیر کن.🙏
@asrehooshmandi