eitaa logo
سراج منیر
459 دنبال‌کننده
16.6هزار عکس
9.4هزار ویدیو
175 فایل
بصیرت اسلامی ،فرهنگ مومن انقلابی ارتباط با مدیر : @majidmalekkhah معلم دانشگاه و حوزوی غیر معمم برگزاری جلسات معرفتی و تربیتی نهج البلاغه خوانی ، شرح بیانات امام خامنه ای ( امام خوانی ) جهاد تبیین و .... https://eitaa.com/joinchat /3084648448C02b5fcc7d4
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺🌺🌺میلادمسعود کریمه اهل بیت علیهم السلام.🥀🥀🥀
توئیت جالب ماموستا فایق رستمی امام جمعه اهل سنت سنندج و نماینده مجلس خبرگان در مورد دو کاندیدای ریاست جمهوری.
❇️زاکانی هنگام ورود به محل مناظره: امروز رقابت بین غارت زدگان وغارت شدگان است 🔹خیلی ناجوانمردیست که عده ای نام مردم را به زبان می آورند و با نام زنان و جوانان و ایثارگران عده ای به دنبال کاسبی هستند 🔹بنده خودم را صدای مظلوم غارت شدگان می دانم با دست پر مشت کسانی که به دنبال فریب مردم هستند را باز خواهم کرد
✅ اینجا غارت زده به معنی غارتگر به کار رفته یعنی غارت زننده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 💖 اربعین موسوی را دریابیم... 💯 در این بحبوحه مناظرات و انتخابات از خودسازی غافل نباشیم. 🙏 صحبت های استاد عاملی در این زمینه راهگشاست☝️ 👈 یه کار خوبی رو انجام بدید هر روز؛ مثلا چهل روز نماز اول وقت یا ... 🎀 چلّه موسوی از امروز شروع میشه؛ میتونه نقطه آغاز خوبی برای یک تحول باشه. •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•
📸نامه همتی برای افزایش قیمت بنزین به 5 هزار تومان 🔻زاکانی در مناظره تلویزیونی درباره این نامه افشاگری کرد که همتی پاسخ او را نداد.
🔴پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به بیانیه علی لاریجانی :‏ برای اعتراض به عدم احراز صلاحیت و انتشار عمومی دلائل آن در قانون انتخابات ریاست جمهوری حکمی پیش بینی نشده است.
🔴 پاسخی به حملات کورکورانه مهرعلیزاده به قوه قضائیه ♦️محسن مهرعلیزاده درحالی مدعی شد که پرونده عیسی شریفی چهار سال در حال خاک خوردن است، که چند ماه قبل وی به‌خاطر فساد اقتصادی به ۲۰ سال حبس محکوم شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ معاون همتی در یک جلسه محرمانه به دوستانش که میپرسند کی بازار بورس میریزد می گوید یک ماه بعد از اینکه دولت سهامش رو میفروشه به مردم بورس سقوط میکنه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ پاسخ استاد رائفی پور به مهرعلیزاده و همتی به زبان ترکی👌 👈 شما به جز اینکه آبروی ترک ها رو ببرید چه کاری انجام دادید؟! 👈 ترک ها زبونشون رو با تربت امام حسین(علیه السلام) بازمیکنند.
🚨 ‏‎ یعنی خودت رسماً نامه بنویسی که بنزین باید ۵ برابر شود (۵۰۰۰ تومان) و گاز هم ۱۰۰۰ تومان! اما حالا ژست بگیری که من مخالف افزایش قیمت بنزین بودم! جناب ‎ با مردم صادق باش. ‎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 دیگه فریب بسه . حرفای آقایون روشنه . 🚫لطفا این ویدیو را تا روز رای گیری برای هر چند روز در میان، نشر دهید . 🎥 این کلیپ در خصوص خیانت گران کردن دلار است.
❇️ کسانی که نمیخوان رای بدهند کلا دو دسته اند : 1_ اونایی که وطن فروش ، غرب زده و یا عاشق غربن ، اینا در توهم اند با اونا کار نداریم . 2_ افرادی که وطن دوست اند . این عده نباید باهم لج کنن حداقل اینه که به فکر دو چیز باشند : کمک به محرومان و امنیت کشور . واین جز بادخالت در انتخابات ممکن نیست . امروز کسی هست که رسیدگی به نیازمندان رو در عمل ثابت کرده ، با شرکت در انتخابات امنیت خود و خانواده ها هم حفظ میشه . مناظره ، و پیروزی یا شکست در سخن ملاک نیست . اصل صداقت و عمل است . فایده حداکثری هم که زیاد داره ..... 👈باهم باشیم همدل باشیم لجبازی نکنیم . خدا خیرتون بده .🌺🌺 ✏️مجیدملکخواه @asserajolmonir ✌ 🌹 🍃
🔴تکذیب ادعای همتی/ کشتی‌های زیادی با پرچم ایران تردد می‌کنند 🔹دبیرکل انجمن کشتیرانی با رد سخنان دیروز همتی که گفته بود «ما الان یک کشتی با پرچم ایران نمی‌توانیم به دریا بفرستیم»، گفت: همین امروز کشتی‌های زیادی تحت‌ پرچم ایران در آب‌های بین‌المللی تردد دارند. 🔹در همه دنیا و در حرفه دریایی، در حوزه مالکیت کشتی، الزام، پرچم نیست.
همتی: "عربستان دشمن ما نیست" عربستان نه تنها دشمن ما بلکه دشمن تمام جهان اسلام است. جناب شما خون تمام شهدای منا را پایمال کردید... از خانواده شهدا خجالت بکشید. ۱۴۰۰ محسن رایجی
🔴 ‏آسوشیتدپرس نوشته عبدالناصر همتی در مصاحبه با این رسانه گفته چنانچه در انتخابات پیروز شود مایل است با جو بایدن دیدار کند، اما «لازم است آمریکا سیگنال‌های بهتر و قوی‌تری ارسال کند» ✍ آقای همتی سیگنال بهتر و قوی تری از ترور می خواهید ⁉️ 🔹 ما به دستور مستقیم امریکا ترور شده است. غیرت ندارید عذرخواهی رسمی امریکا را مطالبه کنید، لطفا دهانتان را ببندید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ استاد رائفی پور به مهرعلیزاده و همتی به زبان ترکی👌 👈 شما به جز اینکه آبروی ترک ها رو ببرید چه کاری انجام دادید؟! 👈 ترک ها زبونشون رو با تربت امام حسین(علیه السلام) بازمیکنند.
1_1061437581.m4a
4.69M
🔴 فوری فوری🔴 ⛔️حتما بشنوید| 🔶صحبت‌های مهم سید ابراهیم رئیسی بعد از مناظره درباره اتفاقات هفته پیش رو
🌀 همیاران انقلاب، صدای شما هستیم 🔻جهت مشاوره تلفنی 👆👆