eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.6هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی سران آشوبگر 18 تیر بعد از 20 سال در مصاحبه با شبکه سعودی ایران اینترنشنال از آرزوی شکست خورده خود در سال 78 می‌گویند نقشه ای که هواداران پرسپولیس و استقلال در دام آن نیفتادند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های جالب شهروند بجنوردی در آستانه حضور روحانی! رئیس جمهور میخواد بیاد، چیکار کرده؟ کدوم یکی از وعده‌هاشو عمل کرده؟ محبوبیت روحانی از خلوت بودن ستاد استقبالش مشخصه😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیش‌بینی عجیب استاد حسن عباسی در مورد برجام😳 من به عنوان معلم استراتژیک کل حیثیت علمیم رو گرو میزارم اگر..... پ.ن: به تاریخ این سخنرانی خوب دقت کنید (۱۳۹۴/۲/۲۴)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپی از وعده‌های روحانی و جهانگیری در انتخابات، البته این فقط قسمت کوچیکی از وعده‌هاشونه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سیدحسن نصرالله: ایران ظهر روزی ‌که گلوبال هاوک را زد از طریق دولت واسطی به آمریکا پیام داد که اگر هدفهای متعلق به ایران را بزنید اهداف آمریکا را میزنیم. به این دلیل ترامپ ۱۰ دقیقه قبل از حمله آنرا متوقف کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ خانه‌ی وحشت!.... جنایت جنسی در پارلمان انگلیس 🔺 گزارش تکان دهنده ۲۲۰ نفر از کارمندان پارلمان انگلیس درباره رفتار زورگویانه و اذیت و آزار و تعرض به آنها توسط نمایندگان این کشور؛ پارلمانی که افراد جویای کار، آنرا محل کار رؤیایی میخوانند، کارمندانش آن را میدانند.
🔻انتخابات مجلس ۹۸ | گفت‌وگوی تفصیلی رجانیوز با سخنگوی جامعه روحانیت مبارز و احمد توکلی 📸 yon.ir/2A2E0 🔰مصباحی مقدم: برجام خط قرمز نیست که هر کس موافق بوده، آدم بدی باشد/ جامعه روحانیت محوریت خود را از دست داده است؛ علت آن را از دیگران بپرسید/ انتخابات کار قربه‌الی‌الله نیست، کار سیاسی است/ در مجلس 30 هیچ شکست خوردیم ولی موفقیت نسبی بدست آوردیم! 🚨توکلی: سال ۹۴ گفتم این لیست برای شکست خوردن خیلی خوب است! 🔹جامعه روحانیت از سال ۸۴ به بعد که بحث انتخابات ریاست جمهوری پیش آمد و آقای ناطق هم فعال بود و توانست پنج نفر از کاندیداهای اصولگرا را با هم هماهنگ کند و یک نفر قبول نکرد و آن یک نفر که قبول نکرد، نتیجه این شد که از آن به بعد آقای ناطق هم از فعالیت کنار کشید و در نتیجه موقعیتی که جامعه روحانیت داشت، چه در ریاست جمهوری، چه در انتخابات مجلس، مثل سابق فراهم نشد. 🔹در سال ۹۲ سه بزرگوار برای ریاست‌جمهوری کاندیدا شدند. آقای مهدوی کنی خواستند اینها را جمع کنند، نشد و همراهی نشان ندادند. این خیلی روشن است. پس در واقع آن محوریتی كه جریان، احزاب، تشکل‌های اصولگرا و ارزشی جامعه قبلاً به آن اعتقاد و اعتماد داشتند، در ادوار اخیر و از ۸۴ به این طرف کاهش پیدا کرده و ضعیف شده است. 🔹چرائی آن مربوط به آنها می‌شود و شما دوستانتان ممکن است به سراغ آنها بروید و بپرسید که با توجه به این تاریخ و گذشته و قدرت و توانائی، چرا به سراغ جامعه روحانیت مبارز نمی‌روید؟ چرا به سراغ جامعه مدرسین نمی‌روید؟ می‌توانید این سئوال را از آنها بکنید و آنها باید پاسخ بدهند. 🔹بنای جامعه روحانیت بر این است که هرگاه مجموعه‌های احزاب و شخصیت‌ها و جمعیت‌های معتقد، متدین و ارزشی به جامعه روحانيت اقبال کنند، ورود و همکاری کند و هرگاه بنای آنها بر اقبال نیست، جامعه روحانیت هم به انها کاری ندارد. 🔹وقتی یک یا دو عضو جامعه روحانیت حرفی متفاوت با ۲۵ نفر دیگر می‌زنند، نمی‌شود آن را به دوش جامعه روحانیت بار کرد. بالاخره اشخاص برای خودشان رأی و نظری دارند. 🔹درباره برجام یک نگاهی مثل نگاه آقای شریعتمداری است که از همان اول معتقد بود که خسارت‌بار است. یک نگاه هم نگاه آقای روحانی است که نه! چنین می‌کند، چنان می‌کند، نتایجی دارد. منتظر گلابی‌هایش هم باشید. هر دو غلط است. اگر این مذاکرات صورت نمی‌گرفتند ما همچنان تحت فصل 7 شورای امنیت سازمان ملل بودیم.
🔻معاون اجرایی حوزه ریاست قوه‌قضاییه در دوران آیت الله آملی لاریجانی بازداشت شد 🔹نوروزی، عضو کمیسیون حقوقی مجلس خبر بازداشت اکبر طبری معاون اجرایی حوزه ریاست قوه‌قضاییه در دوران آیت الله آملی لاریجانی را تایید کرد!
🔴صحبت های جنجالی امیرآبادی، نماینده مردم قم و عضو هیات رئیسه مجلس در شبکه شما : برای پرونده کرسنت، طرحی را در مجلس آماده کردیم که ۱۷۰ نفر آن را امضا کردند، اما فقط ۵۰ نفر به آن رأی دادند! 🔹درباره پرونده «کرسنت» (پرونده زمان وزارت نفت زنگنه در دولت خاتمی) می‌خواستیم حرف بزنیم، ما را جمع کردند و به شورای عالی امنیت ملی بردند و گفتند حق ندارید حرف بزنید! ⬅️این وسط منفعت کی یا بهتره بگیم منفعت کدوم جریان به خطر میوفتاده که نخواستن راز پرونده کرسنت برملا بشه؟! زنگنه دیروز گفته بود : در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نداریم! فک کنم قرمز ما با قرمز زنگنه خیلی فرق میکنه!!!
⭕️ اظهارات قابل تأمل حاجی دلیگانی نماینده مجلس: مدیران وزارت‌خانه به جای اینکه از نجومی‌بگیر حقوق اضافی را دریافت کنند و به خزانه باز گردانند، از اعتبارات وزارت‌خانه‌کم کرده‌ و به بیت‌المال برگشت دادند؛ یعنی از بیت‌المال به بیت‌المال که این تخلفی مضاعف است مجازات نجومی‌بگیران هم مد نظر بود که این موضوع هم محقق نشده است ⬅️مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر، به موضوع دریافتی های نامشروع اشاره و از آن به عنوان برداشت های ظالمانه از بیت المال و حرام خواری یاد کرده بودند و قاطعانه خواستار سه اقدام مشخص شده بودند : ١-دریافت های نامشروع بازگردانده شود ٢-کسانی که بی‌قانونی کرده اند مجازات شوند ٣-سوءاستفاده‌کنندگان از قانون برکنار شوند.
⭕️امروز سالگرد برجام است! 🔻قرار بود برجام که تصویب شد، چرخ سانتریفیوژها بچرخه، چرخ اقتصاد هم بچرخ! حالا چرخ سانتریفیوژها از کار افتاده و چرخ اقتصاد هم پنچر شده... خدا لعنت کنه رسانه‌های خارجی و اصلاح‌طلب رو که ادرس غلطِ مذاکره با آمریکا به مردم دادند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی مریم رجوی اعتراف می‌کند مجاهدین خلق و داعش دو روی یک سکه‌اند! هر دو از یک منبع تغذیه می‌شوند و خون مردم بیگناه را می‌مکند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حسن روحانی: ملت ایران 14 ماه درگیر تحریم است. اقای روحانی دشمنان انقلاب 40 ساله دنبال تحریم این ملت هستن، شما بی‌عرضگی خودتون رو به حساب تحریم‌ها نزنید! یادش بخیر یه دولتی اومد سر کار می‌گفت با برجام همه تحریم ها بالمرّه برداشته میشه😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه بنده خدا رو از بیمارستان تو بندرعباس به‌دلیل نداشتن پول بیرون انداختن😐 میگه پول دارم میدم، الان همرام نیست از سیستم بهداشت و سلامتِ "خودت بمال" بیشتر از این هم انتظار نمیره، تفکری که ارزش پول رو بیشتر از مردم و سلامتشون میدونه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وای از آن روز که بگندد نمک!! ⭕️ وقتی موبایل وزیر ارتباطات هم حین ارتباط رادیویی قطع می‌شود آذری جهرمی: 🔹 عجب سوتی دادن 🔹 تا یک هفته سوژه دارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آمار بیکاری را از رئیس جمهور بشنوید 🔺آمار بیکاری ما سال گذشته ۱۲/۱درصد بوده و الان ۱۰/۸ درصد است !! به قول فامیل دور: من دیگه حرفی ندارم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ ۱۳۲۷ روز دروغ با دولت ببینید دروغ‌های روحانی رو از روز اول ریاست جمهوری تا به امروز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فراگیر شدن کمپین چهارشنبه‌های سفید در کل کشور😔
🔻سخنان دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی در یوم الله ۲۳ تیر ۱۳۷۸ 🔹حسن روحانی: دشمنان داخلی و خارجی می‌دانند آن سد نیرومندی که در طول 20 سال گذشته در برابر همه توطئه‌ها ایستاد و مقاومت کرد اسلام بود. مردم ما به خوبی می‌دانند آن قدرتی که توانست در دفاع 8 ساله در برابر همه قدرت‌های استکباری و حامیان آنها بایستد و مقاومت کند و پیروز شود اسلام و اسلامیت نظام بود. آن عاملی که امروز ملت ما را متحد کرده است و پیوند ناگسستنی در ملت ما ایجاد کرده است، اسلام است و مظهر این اسلامیت، رهبری و مقام ولایت است. (تکبیر حضار) 🔹مردم ما به خوبی می‌دانند مسئله ولایت به‌عنوان مظهر وحدت ملی جامعه است. مسئله ولایت مظهر اقتدار ملی ما است. اهانت به مقام ولایت، اهانت به ملت است. اهانت به ایران است. اهانت به اسلام است. اهانت به مسلمانان است. اهانت به همه آزادگانی است که قلبشان برای ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام می‌تپد، بنابراین این حرمت‌شکنی نه برای مردم ما و نه برای عاشقان انقلاب در سراسر جهان قابل تحمل نیست. 🔹گر چه آنهایی که به این عمل زشت دست زده‌اند، تعدادشان بسیار اندک است، اما در عین حال لبخند و تشویق استکبار جهانی و امیدهای نابخردانه‌ای که در آنها ایجاد کرد نشان می‌دهد که قدرتهای استکباری توسط مزدورانشان سنگ زیرین این بنا را مورد هدف قرار داده‌اند... اگر منع مسئولین نبود مردم ما، جوانان مسلمان، غیور و انقلابی ما با این عناصر اوباش به شدیدترین وجه برخورد می‌کردند و آنها را به سزای اعمالشان می‌رساندند. (تکبیر حضار)... 🔹مطمئن باشید دولت و ارگان‌های امنیتی کاملاً بر کشور مسلط هستند و این گروهک‌ها و این چند صد نفر اوباش چیزی نیستند که بخواهند برای ملت ما و برای مردم عزیز و قهرمان تهران، نگرانی به وجود آورند... در کدام کشور جهان، حرکت‌های آشوب‌طلبانه این چنین تحمل می‌شود اینها خیلی پست‌تر و حقیرتر از آن هستند که بخواهیم نسبت به آنها تعبیر حرکت براندازی را مطرح کنیم. در کجای دنیا و در کدام کشور و توسط کدام دولت، آشوب، تخریب و بر هم زدن نظم جامعه، تحمل می‌شود؟ 🔹... اشتباه دشمن این بود که هنوز بعد از این 20 سال مردم ما را نشناخته است. (تکبیر حضار) تصور آنها از مردم، تصور ناصحیح و غلطی است مردم ما به اسلام، قرآن، به خاندان رسالت، به انقلاب، به امام و به راه امام و به ولایت عشق می‌ورزند و در برابر این توطئه‌ها تسلیم نخواهند شد. البته اگر آمریکا یا رژيم اشغالگر قدس از این عناصر آشوبگر حمایت کردند توقع هم همین بود این کشورها همیشه حامی آشوبگران، جنایتکاران و افراد وابسته و مزدور هستند... حوادث چند روز اخیر، یک پالایش دیگر برای انقلاب ما بود. 🔹فتنه گران ۱۸ تیر ۷۸ عده ای اراذل و اوباشِ فرصت طلبِ آشوب طلب بودند از این پس اگر جرات بروز دارند نیروی انتظامی و بسیج با برخورد انقلابی آنها را سرکوب می کند. yon.ir/2PeRU
🔻لیبرمن: نتانیاهو سگی است که پارس می‌کند، ولی گاز نمی‌گیرد وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی: 🔹عذر خواهی بابت کشته شدن یک نیروی جنبش حماس، دیوانگی محض است و این حکایت از ترس نتانیاهو دارد. 🔹هر ماه بیشتر و بیشتر به حماس رشوه می‌دهیم تا به ما حمله نکنند. 🔹نتانیاهو مانند سگی است که فقط پارس می‌کند، اما گاز نمی‌گیرد.
🔴شوخی روحانی با آمار بیکاری!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 گزارش ایران اینترنشنال از تهدید بی سابقه اسرائیل توسط سیدحسن نصرالله: اگر به ایران حمله شود اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.
🔴وزیر بهداشت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تجهیزات پزشکی رفته و هنوز دقیقا معلوم نیست چه کسی برده است!
🔸قاچاق نفت توسط تعدادی از عوامل حراست وزارتخانه جعفرزاده ایمن آبادی: 🔹تعدادی از عوامل حراست وزارت نفت اقدام به قاچاق نفت می‌کردند که مدیران کل حراست به این موضوع پی‌برده و با آنها برخورد کرده است. 🔹امکان به صفر رساندن میزان فروش نفت ایران وجود ندارد 🔹عوامل فشار به دنبال تسلیم شدن وزارت نفت هستند 🔹رسانه‌ها تا موضوعی مستند نشده بر علیه این وزارتخانه منتشر نکنند.