eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.6هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻خرید زنان ایزیدی از داعش تازه‌ترین اتهام وارده به سعودی‌ها و اماراتی‌ها 🔹رئیس خانه ایزیدی‌ها در عراق اعلام کرد افرادی از امارات و عربستان سعودی اسیران زن ایزیدی را از داعش که آنها را در عراق ربوده بود، با مبالغی بالا خریداری کرده‌اند.
🔻آقای روحانی! مردم به «وعده»‌ها رای دادند، نه «ادعا»‌ها 🖋یادداشت حسین شریعتمداری پیرامون صحبت‌های دیروز روحانی: 🔹دیروز رئیس‌جمهور محترم در جمع کارکنان وزارت خارجه بی‌آنکه برای نمونه به یکی از دستاوردهای برجام ‌اشاره کرده و یا از خسارت‌های فراوانی که برای مردم و نظام در پی داشته است یاد کند، به تعریف و تمجید همیشگی از برجام پرداخت و ظاهرا در پاسخ به منتقدان فرمودند: «من به عنوان رئیس‌جمهور، هم در دور اول و هم دور دوم، نظرم را در سیاست خارجی به رای مردم گذاشتم و یکی از شعارهای اصلی در انتخابات تعامل سازنده با جهان بود. شاید یکی از دلایل کسانی که به من رای دادند همین اصل تعامل سازنده با دنیا باشد»! 🔹در این خصوص باید به رئیس‌جمهور محترم یاد‌آوری کرد که «تعامل سازنده با جهان»، یک «ادعا» است که به «قوطی سربسته» شبیه است و از آنجا که مفهوم بایسته و پسندیده‌ای دارد، همه سیاستمداران و نامزدهای ریاست جمهوری در همه جای جهان حتی اگر به آن اعتقاد هم نداشته باشند، در تبلیغات انتخاباتی خود بر آن تاکید می‌ورزند. کدام نامزد ریاست جمهوری را می‌توان آدرس داد که در تبلیغات انتخاباتی خود گفته باشد «من اهل تعامل سازنده با جهان نیستم و هدف من ایجاد جنگ و تنش و نا آرامی در جهان است»! و یا کدام نامزد ریاست جمهوری را می‌توان یافت که ادعای مردمی بودن، حمایت از محرومان، توزیع عادلانه ثروت، گسترش رفاه، احترام به نظر دیگران و... را نداشته باشد! 🔹از این روی باید گفت شعار «تعامل سازنده با جهان» برخلاف آنچه آقای روحانی گفته‌اند علت رای مردم به عملکرد سیاست خارجی دولت ایشان و نشانه تائید آن سیاست‌ها نبوده است چرا که اگر «وعده» را قول و قرار مشخص و «ادعا» را شعار کلی تلقی کنیم، باید گفت؛ مردم به «وعده»‌ها رای می‌دهند و نه «ادعا»‌ها و اگر قرار بر رای به ادعاها باشد همه نامزدها، ادعاهای مردم‌پسند و دهان پُر‌کن دارند. بنابراین رئیس‌جمهور محترم برای ارزیابی میزان رضایت رای‌دهندگان از سیاست خارجی دولت ایشان باید وعده‌هایی را که در تبلیغات انتخاباتی خود به آنان داده است فهرست کنند و سپس برای ملت توضیح بدهند که کدامیک از آنها تحقق یافته است و چه تعداد از آن وعده‌ها بر زمین مانده و یا به عکس خود تبدیل شده است! به عنوان نمونه -و فقط نمونه- وعده داده بودید کاری می‌کنید که علاوه بر چرخ سانتریفیوژها چرخ معیشت مردم هم بچرخد و حالا هر دو از چرخش ایستاده است! 🔹فرموده بودید؛ همه تحریم‌ها را لغو می‌کنید ولی نه فقط لغو نشده که ده‌ها تحریم هم به آن اضافه شده است! وعده داده بودید که احترام پاسپورت ایرانی را حفظ می‌کنید اما، امروز وزیر خارجه شما هم در نیویورک که مقر سازمان ملل است بیش از ۸۰۰ متر مربع حق جابجایی ندارد و آمریکا قانون منع سفر به ایران را تصویب کرده است! و به نماینده‌ای که برای سفارت در سازمان ملل معرفی کرده‌اید ویزا نمی‌دهد! وزیر خارجه کشورمان را تحریم می‌کند! و.... فهرست وعده‌های بر زمین مانده به درازا می‌کشد! کاش به چند وعده تحقق یافته ‌اشاره می‌فرمودید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پلان۱: 🔹محمدرضا باهنر: فکر می‌کنید اگر در سطح بالای نظام کسی مخالف برجام بود، اصلاً کسی جرأت داشت برجام را امضا کند؟ 🔸مجری: بله؛ رهبرانقلاب بزرگترین مخالف برجام بودند. 🔹باهنر: وارد این بحث‌ها نشویم! 🎥 پلان۲: 🔸مجری: شما که از برجام دفاع می‌کنید متن کامل برجام را خوانده‌اید؟ 🔹باهنر: بله 🔸مجری: چطور وقتی بند ۳۷ برجام را خوانده‌اید هنوز از چنین توافقی دفاع می‌کنید؟ 🔹باهنر: وارد این مباحث نشویم! من اصلا تخصصی در سیاست خارجی ندارم؛ شما این مباحث را خوانده‌اید و بلدید! ⛔️سیاست کثیف یعنی اینکه مدعی اصولگرایی باشی، ولی ماله‌کشِ خرابکاری‌های لیبرالها باشی😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ضرب و شتم زنان کشمیری به جرم شیعه بودن! نهادهای بین المللی چرا خفه شده اند؟ چرا کسی صدای مظلومانه اینها را نمی شنود؟ به دنبال چیست؟ ورود ۲۷ هزار نیروی مسلح از ارتش به کشمیر قطع خطوط ارتباطی و اینترنت در منطقه کشمیر هند کشمیر هند با جمعیت اکثریت در به گفته مردم محلی به مینی معروف است و بسیاری از آداب و رسوم این منطقه شباهت خاصی به ایرانیان دارد.
🔸جزئیاتی از پیشنهاد اخیر ماکرون به روحانی 🔹شبکه خبری «المیادین» به نقل از «منابع مطلع ایرانی» نوشت، رئیس جمهور فرانسه اخیرا به همتای ایرانی، طرح تزریق پانزده میلیارد دلار به مکانیسم اینستکس را پیشنهاد داده که پنج میلیارد دلار متعلق به فرانسه است و باقی مبلغ را دیگر اعضای توافق هسته‌ای می‌گذارند. 🔹ماکرون از روحانی دعوت کرده که در نشست سران «جی هفت» که قرار است در فرانسه برگزار شود، به عنوان میهمان افتخاری حاضر شود. 🔹بهانه ماکرون برای دعوت از روحانی به نشست سران جی هفت، دیدار با ترامپ بوده تا به گفته ماکرون، او مانع این طرح اروپا نشود. 🔹این منابع گفتند روحانی مذاکره با ترامپ را تا زمانیکه آمریکا تمام تحریم‌های تحمیلی بر ایران را لغو نکند، رد کرده است./فارس
هدایت شده از گروه لیزینگ کنز
🔰 توضيح يکی از مشاوران دکتر قاليباف پيرامون ديدار با دکتر احمدی نژاد 🔹مشاور دکتر قالیباف: قالیباف بعد از تعطیلات نوروز یک بار صرفا برای احوال پرسی به منزل احمدی نژاد رفته است و سایر مباحث سیاسی مطرح شده، صحت نداشته و کذب است. 🔹اصولا در این نشست هیچ بحث #سیاسی داخلی صورت نگرفته چه برسد به موضوعی مانند ائتلاف. 🔹جریان اصلاحات بهتر است به جای این که دنبال تغییر زمین بازی باشد، به فکر پاسخگویی نسبت به عملکرد دولت باشند. 🔴 @ghalibaf_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای عجیب مسئول، آقازاده و داماد دوتابعیتی در یک فدراسیون! یا مجری صداوسیما دروغ میگه و یا وزیر نقاشی که گفت مسئول دوتابعیتی نداریم! از این دو حالت خارج نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت نمایی تانک ایرانی سپاه پاسداران در میدان مسابقات بین المللی نظامی روسیه
▪️کاش به روحانی بگویند که برجام مُرده...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه مجری شبکه سه به سخنان انتخاباتی روحانی! 🔸اون‌چنان رونق اقتصادی ایجاد شده که هر خانواده باید ماهی 7 و نیم میلیون درآمد داشته باشد تا بتواند امرار معاش کند!
🔻دلار جهانگیری؛ به ضرر مردم، به سود ایرلاین‌های خارجی! 🔹فاجعه دلار جهانگیری گویا قرار نیست دست از جیب مردم ایران بیرون بکشد؛ در جدیدترین شاهکار ارزی دولت دوازدهم، از کلاه گشادی که شرکت‌های هواپیمایی ترکیه، قطر، آلمان و ... بر سر بانک مرکزی گذاشتند؛ رونمایی شد! 🔹در لیست دریافت‌کندگان دلار دولتی که بانک مرکزی منتشر کرده است؛ هزاران شرکت و موسسه ایرانی ارز گرفتند، اما یکی از بزرگترین دریافت‌کنندگان دلار ۴۲۰۰ از بانک مرکزی ایران، شرکت‌های هواپیمایی ترکیش ایرلاین، لوفت‌هانزا، ایرفلوت، قطرایرلاین و ... بودند. 🔹ماجرا از این قرار است که درآمد شرکت‌های خارجی در ایران به ریال است، و آن‌ها برای انتقال این پول به کشور خودشان باید آن را به دلار تبدیل کنند. پس از شاهکار جهانگیری در اعلام دلار ۴۲۰۰ و میلیارد‌ها دلار رانتی که برای بسیاری به وجود آمد، شرکت‌های هواپیمایی ترکیه، قطر، آلمان، روسیه و ... درآمد‌های ریالی‌شان را به بانک مرکزی داده و در ازای آن دلار دولتی دریافت می‌کردند. به این ترتیب این شرکت‌ها در ازای دریافت دلار دولتی نباید افزایش قیمت بلیط داشته باشند؛ درحالی‌که بلیط کشور‌های مزبور با دلار آزاد یعنی میانگین بین ۱۳ تا ۱۸ هزارتومان در این ایام فروخته شد؛ و در هر دلار بین ۹ تا ۱۴ هزار تومان از جیب مردم و بانک مرکزی سود کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شبکه CBS آمریکا: ناامنی در مدارس آمریکا کار دانش‌آموزان را به خرید کیف‌های «ضدگلوله» کشاند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️در فاصله سی چهل دقیقه ای که گفتگویمان روی دور تند و چالشی افتاد، جناب باهنر سه بار این جمله را گفت: وارد این بحث ها نشویم... پ.ن: فرق بین باهنر اصولگرا و کواکبیان اصلاحطلب در چیست؟!!
🔻سامانه موشکی باور 373 اواخر مرداد رونمایی می‌شود 🔹امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و شتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی سامانه موشکی برد بلند پدافند هوایی باور 373 در روز 31 مرداد ماه (روز صنعت دفاعی) خبر داد. 🔹باور 373 مهمترین پروژه موشکی پدافندی بومی است که ساخت آن از چند سال قبل شروع شده و می‌تواند علیه اهداف متعدد هوایی در ارتفاع بالا بکارگیری شود.
🔻قصد جسارت به اصحاب رسانه را نداشتیم/ وجهه بنیاد مستضعفان را اصلاح می‌کنیم فتاح رئیس بنیاد مستضعفان : 🔹همانطور که در کمیته امداد سیاسی عمل نکردیم و وارد انتخابات نشدیم، در بنیاد مستضعفان هم وارد انتخابات نخواهیم شد و سیاسی عمل نخواهیم کرد چون این را به صلاح بنیاد مستضعفان نمی‌دانیم. 🔹در ایام پیش‌رو سعی خواهیم کرد وجهه بنیاد مستضعفان را در اذهان مردم اصلاح کنیم بنابراین از کارهایی که در شأن بنیاد نیست خارج می‌شویم و در این مدت به مناطق محروم رسیدگی بیشتری کرده و بنیاد علوی را هم تقویت خواهیم کرد. 🔹با ظرفیتی که داریم امیدواریم تحریم‌ها را دور بزنیم. 🔹در واکنش به احتمال حضور در انتخابات سعی می‌کنم در همین سنگر پاسداری کنم و اگر همین مسئولیت را به خوبی انجام دهم خدا را شکر خواهم کرد. 🔹در خصوص حواشی مربوط به دانشکده خبر مخلص اصحاب رسانه هستیم. قصد جسارت نداشتیم اگر اشکالی به عوامل ما از نظر رفتاری بر می‌گردد عذرخواهی می‌کنم. این یک تلنگر برای کسانی بود که باید پیغام را می‌گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ پاسخ رهبر انقلاب به ادعای برجامی باهنر 🔰 حمید رسایی: شب گذشته در برنامه جهان‌آرا آقای باهنر با استدلالی عوامانه برای اینکه برجام را محصول تصمیم رهبری نشان دهد، گفت: فکر می‌کنید اگر در سطح بالای نظام، کسی (رهبری) مخالف برجام بود، اصلا کسی جرأت داشت برجام را امضا کند؟ باهنر چون در برابر صراحت و دستان پر مجری جوان اما مسلط برنامه چیزی در چنته نداشت، حاضر به ادامه بحث نشد، اما فکر می‌کنید در صفین، کنار امیرالمومنین خواصی مثل همین باهنر خودمان نبود، چرا بود. آن روز هم یارانی عوامانه می‌گفتند: اگر علی (علیه‌السلام) مخالف حکمیت بود، آن را نمی‌پذیرفت! همینطور که باهنر (کسی که ۲۴ سال نماینده مجلس بوده) امروز مواضع رهبرش را نفهمیده، آن روز هم جماعتی حرف علی (علیه‌السلام) را نفهمیدند! آن روز هم جماعتی می‌گفتند که اگر علی با حکمیت مخالف بود، کسی جرائت داشت آن را بپذیرد! «تحمیل» همیشه محصول اطرافیان ولی و رهبر جامعه اسلامی است. اگر اینها به وظایف‌شان عمل می‌کردند، نه تحمیل صفین محقق می‌شد نه تحمیل برجام. پاسخ صریح رهبر معظم انقلاب به ادعای محمدرضا باهنر را ببینید...
🔻توهمات یک اصلاح طلب «بهزاد نبوی»، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه: 🔹دولت روحانی بهترین کاری که یک دولت بعد از انقلاب می‌توانست بکند، یعنی امضای برجام را انجام داده است، که واقعا یک کار تحسین برانگیز است!
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 رهبر انقلاب خطاب به والیبالیست‌های جوان و نفرات برتر المپیادهای علمی: 🌟 پیشرفت را ادامه دهید و نگذارید که این ظرفیت و استعداد در این حد تمام بشود 🔻 رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان: 🔹️ راه نخبگی یک راه بی‌انتها است و توان انسان یک ظرفیت فوق‌العاده و بی‌پایان است. نگذارید که این ظرفیت و استعداد در این حد تمام بشود. وقتی به میرسید، باید این را ادامه بدهید. 🔹️ ما خیلی کار داریم؛ یک روزی در دنیا سرآمد بودیم، بعد یواش‌یواش در این تنزل پیدا شد. لکن این تنزل و عقب‌رفت در یکی دو قرن اخیر که پای خارجی‌ها به کشور باز شد، دیگر طبیعی نیست و تحمیل‌شده است. 🔺️ ما عقب ماندیم و دنیا پیش رفته؛ ما هنوز با همه‌ی تحرکی که بعد از انقلاب به وجود آمده، نتوانستیم مرزهای فناوری را جلو ببریم. این کار را شما باید بکنید. ۹۸/۵/۱۶ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 رهبر انقلاب: همیشه اعتقاد داشته‌ام که سرمربی ما باید ایرانی باشد 👈 از اینکه یک توانسته جوانها را به اینجا برساند خوشحال شدم 🔻 رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان: 🔹️ الحمدلله توانستند افتخار بیافرینند، آن‌هم در کجا؟ در کشوری که البته مردمش با ما خیلی خوبند منتها حکومتشان با ما بد است؛ رفتید آنجا در قله‌ی والیبال ایستادید. این خیلی باارزش است. مردم خوشحال شدند و من هم از جهت خوشحالی مردم . 🔺️ درباره‌ی سرمربی ایرانی هم همیشه اعتقادم این بوده و واقعاً معتقدم این برای کشور ما، باشگاه‌ها و مجموعه‌های ایرانی شایسته است. البته دخالتی نمیکنم اما لزومی ندارد [سرمربی ایرانی نباشد]. یک وقتی هم که سرمربی ایرانی گذاشتند تشکر کردم. از اینکه یک سرمربی ایرانی توانسته جوانها را به اینجا برساند خوشحال شدم. ۹۸/۵/۱۶ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 پاسخ رهبر انقلاب به گلایه‌ی یکی از نخبگان حاضر در دیدار: 👈 ناامیدی، سمّ است/ مشکلات نباید جوان را متوقف و ناامید کند/ هیچ بهانه‌ای مجوز ناامیدی نیست 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به گلایه‌ی یکی از جوانان نخبه از مشکلات موجود بر سر راه : 🔹️ مشکلات نباید جوان را متوقف و ناامید کند، زیرا ناامیدی، سمّ است و هیچ بهانه‌ای مجوز ناامیدی نمیشود و مجوز فرار نمیشود. 🔺️ اگر نسل‌های قبل متوقف و ناامید می‌شدند، ما باید همچنان در همان دوران فساد و طاغوت می‌ماندیم ولی اکنون به برکت همان جوانان نسل قبل، در کشور شرایطی فراهم شده است که استعدادهای بروز و ظهور پیدا می‌کند و می‌تواند با بایستد و حرفهای خود را بزند. ۹۸/۵/۱۶ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 پاسخ رهبر انقلاب به یکی از نخبگان درباره انتقاد به ابلاغیه اصل۴۴ 👈 من همواره مهم‌ترین منتقد اجرای نادرست سیاستهای اصل۴۴ هستم دولتها در این زمینه خوب عمل نکردند 🔻 رهبر انقلاب با اشاره به سخنان یکی از جوانان نخبه که معتقد بود اجرای نامناسب اصل ۴۴، ناشی از ابلاغیه‌ی سیاستهای کلی است، گفتند: 🔹️ در قضیه‌ی اصل ۴۴، تفسیریه، علت نتیجه‌ی نامناسب آن نیست بلکه علت اصلی، عملکردها است و من همواره مهم‌ترین منتقد آن عملکردها بوده‌ام و در بسیاری از موارد هم در مقابل اشکالها ایستاده و آنها را باز گردانده‌ام. 🔺️ آن تفسیر یک نیاز قطعی کشور بود و در همان زمان بسیاری از اساتید و کارشناسان اقتصادی بر ضرورت چنین تفسیری برای ۴۴ تأکید داشتند اما متأسفانه دولتها در این خصوص خوب عمل نکردند و من این موضوع هستم. ۹۸/۵/۱۶ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 هم‌اکنون؛ #تیتر_یک سایت Khamenei.ir 🔻 رهبرانقلاب، صبح امروز در دیدار والیبالیست‌های جوان و نفرات برتر المپیادهای علمی: ⚠️نا امیدی سم است 👈 مشکلات نباید جوان را متوقف و ناامید کند. ۹۸/۵/۱۶ 💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره منتشر نشده از زبان آیت الله خامنه‌ای در جلسه با امام خمینی (ره) درباره‌ی موضوع انتخاب رهبری...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب خطاب به والیبالیستهای جوان و نفرات برتر المپیادهای علمی در دیدار امروز: سربلندی شما مایه سربلندی ملت و همه ماست