eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.6هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کنایه مجری شبکه ۳ به هادی رضوی: 🔹دستتو از جیبم درآر!
🔻محور شرارت سعودی رو به زوال است شریف کامل نویسنده مصری: 🔹رژیم‌های عربستان و امارات به قیمت در امان ماندن از سقوط توسط انقلاب‌های مردمی، منطقه را نابود کردند. 🔹 آل سعود از زمان تأسیس دولت خود تا به امروز تنها به استعمار و صهیونیسم جهانی یاری رسانده است. 🔹فرزندان زاید و سعود مزدوران جنبش صهیونیسم هستند، اما نباید فراموش کنیم که جنبش صهیونیستی پس از انجام نقش خود، عوامل خود را حفظ نمی‌کند. بلکه به فنا رفتن آنها و ثروت‌هایشان بخشی از این نقشه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سفیر ایران در نیجریه به خاطر حمایت از نهضت اسلامی شیخ زکزاکی عزل شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️باهنر یکی از لیدرهای اصولگرانماهاست. در ویدئوی بالا ملاحظه می‌کنید که چگونه مقابل سوال چالشی مجری انقلابی درباره برجام کم آورد. پاسخ‌های امام خامنه ای به امثال باهنر هم دیدنی است.
⭕️ نتانیاهو، مفتی اعظم رژیم سعودی را بعد از حمله او به حماس، به سرزمین های اشغالی دعوت کرد.
⭕️۴ سال اول روحانی دو تا چیز به ملت ثابت کرد به شرطی که عبرت بگیریم ۱- اصلاح‌طلبان در ۸۸ ادعا میکردن که نظام ۱۱ میلیون رای تقلب کرده ، خب نظامی که میتونست آنقدر تقلب کنه ۲۰۰هزارو خرده ای رو نمیتونست جابجا کنه؟ ۲- میرحسین اگر رای میاورد کابینه اش با کابینه روحانی هیچ تفاوتی نمیداشت.
⭕️و همچنان اصلاح طلبان سرمایه های اسراییل در ایران هستند. 🔺 و همچنان اکانت توییتری براندازان و هتاکان به مقدسات و نظام، عکاس و خبرنگار روزنامه های اصلاحطلب از آب درمی آیند. 🔺چند وقت دیگه هم که ولشون کردن مثل امیرحسین اسماعیلی فرار میکنن خارج از کشور و مورد حمایت اربابانشون قرار میگیرن؛ و ما همچنان میگیم اصلاحطلبا براندازایی هستند که نقاب به چهره دارن #سرطان_اصلاحات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست معافیت سربازی نخبگان و واکنش حضار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خلاصه عملکرد دولت در توافق‌نامه برجام به همراه دست‌آوردها😁
💢 ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ سالروز کشتار زائرین خانه خدا #مکه #بصیرت
⛔️ رابطه‌ی عمیق یک براندازِ فحاش با اصلاح‌طلبان 🔻این موجود، نوشین جعفری می‌باشد، صاحب حساب توییتریِ براندازِ "یاردبستانی" که ظاهراً خاتمی رو خیلی دوست داره، ۹۶ هم به روحانی رای داده و در فتنه‌ی ۸۸ هم پای ثابت اغتشاشات بوده. همچنین این موجودِ خبیثِ هتاک، عکس‌های دونفره زیادی با برخی سلبریتی‌ها همچون "باران کوثری" داره! 👈این واقعیتِ ذات جریان اصلاحات است که دو چهره دارد. یک چهره‌ی ریاکارانه که از این طریق بتواند در جای جای این نظام نفوذ کرده و مسئولیت بگیرد، چهره‌ی دیگرش هم مأمن بسیاری از براندازان و جاسوسان است...! جمهوری اسلامی رسما مار و عقرب تو آستینش پرورش میده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرارسیدن سالروز🌷شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام محمدباقر(ع) را به عموم شیعیان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام تسلیت عرض میکنم. 💢 توی دستاش ملکوته ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ترفند اقتصادی دولت و دوستان به روایت مهران مدیری!
🔻تانک‌ها در خیابان‌های عدن؛ روز دوم درگیری نیابتی عربستان و امارات 🔹شهر «عدن» در جنوب یمن امروز برای دومین روز متوالی شاهد درگیری نیابتی عربستان سعودی و امارات بود. 🔹این درگیری‌ها امروز در سه محله «کریتر» (شرق)، «جبل حدید» (شمال) و «خور مکسر» (شمال شرق عدن) جریان داشت. 🔹امروز پای تانک‌ها نیز به خیابان‌های عدن باز شد و تاکنون حداقل یک نفر کشته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ «قهرمان قهرمانان» در وصف 🌷شهید حججی 🔹سالروز شهادت نشانه خدا و سخنگوی شهدای مظلوم و سر جدا، 🌷شهید محسن حججی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظاتی از گفت‌وگوی سرلشکر قاسم سلیمانی با خبرنگاران در چند سال اخیر
⭕️حرفی که تازه در "زَر وَرق" به کدخدا گفته شده بود ... 🔹 ۱۷ مرداد ۹۸ | سخنگوی وزارت خارجه: از وزارت خارجه نباید توقع حرف و عمل شدید و غلیظ داشته باشید؛ این وزارت‌خانه، انقلابی است و انقلابی عمل می‌کند، اما وزارت خارجه باید بتواند اهداف انقلابی را در زَر وَرق گزاره‌های دیپلماتیک بپیچد و به جامعه بین‌الملل ارائه کند|فارس 🔹 ۱۴ مرداد ۹۸| ظریف، وزیر خارجه دولت روحانی در نشست خبری: برخی اوقات، آمریکایی‌ها حرف‌های گنده‌تر از دهان‌شان می‌زنند|ایسنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️اقدام اینستاگرام علیه پیام رسان محبوب ایرانی اینستاگرام که تحت مدیریت یک کودک کش اسرائیلی میباشد در اقدامی غیر قانونی صفحاتی که لینک را در بیو خودگذاشته باشند را بلاک می‌کند و اجازه نمی‌دهد از این به بعد کسی در بیوی صفحه خود، لینک ایتا را قرار دهد. این اقدام اینستاگرام را بگذارید در کنار اقدام وزارت ارتباطات کشور خودمان که یک اتوبان ۱۰ بانده از پهنای باند اینترنت کشور را مجانی به اینستاگرام هدیه کرده و در مقابل کلی محدودیت در مسیر رشد پیام رسان ایرانی قرار داده است.
⭕️بیش از ۲۰ فرمانده لشگر زیره۲۵سال داشتیم که ۸سال تمام اجازه ندادند حتی یک وجب از خاکمون به دست دشمن تا دندان مسلح بیفته، بیش از هشتاد درصد رزمندگانمون زیره ۳۰سال بودند که همه دنیا رو از جنگیدن با ماپشیمان کردند، چقدر جایتان خالیست این روزها، شهدا... ولی خدا رو شکر راهتان ادامه دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هدف مهم روحانی 🔺هدف مهم حسن روحانی از تحمیل برجام چه بود؟ کدام ادعایش را باور کنیم؟ 🔹اینکه حسن روحانی اینقدر راحت دروغ می‌گوید آن هم در روزگاری که هر کس یک موبایل در دست دارد و عضو شبکه‌های مختلف اجتماعی است و به راحتی می‌تواند فیلم‌ مواضع قبلی و فعلی او را در کنار هم قرار دهد، واقعا عجیب است. 🔺تا به حال با خود فکر کرده‌اید مهمترین عاملی که چنین فردی می‌تواند اینقدر متناقض باشد، چیست؟ بله، جهل مردم، فراموشی مردم، لجاجت مردم و به دنبال آن گزیده شدن از سوراخی که یک بار از آن گزیده شده‌اند. ✍
⛔️ در سال ۲۱۸، ۸ نفر از هر ۱۰زن(۸۰٪) فرانسوی مورد مزاحمت یا سوء‌استفاده جنسی قرار گرفتند! 🔺فرانسه در رابطه با قانون جدید مقابله با اذیت و آزار زنان در خیابان، بیش از ۷۰۰ مورد جریمه صادر کردند. 🔺بنا بر گزارش موسسه مطالعاتی IFOP فرانسه در آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی، از هر ۱۰ زن فرانسوی ۸ نفر گفته‌اند که دست‌کم یک‌بار، نوعی از مزاحمت یا سوء‌استفاده جنسی را در اماکن عمومی تجربه کرده‌اند./ یورونیوز از آنجایی که غربگدایان و فمینیست‌های ایرانی علاقه‌ی بسیار زیادی به این کشور دارند، میشود چنین استنباط کرد این موجودات هم علاقه‌مند به آزار دیدن، آنهم از نوع جنیسی‌اش هستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ملت یادتونه میخواست بحران کم آبی رو حل کنه ؟یادتونه میگفت به تکنولوژی رفع این مشکل دست یافتیم ؟ خواستم بگم الان خودش به مشکل کم آبی برخورده :) -بنیاد منابع جهانی در گزارشی خبر داده که قطر و رژیم صهیونیستی در صدر لیست «بحران کم آبی» در جهان قرار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸بازهم شهرداری تهران 🔹حذف بی سر و صدای لغت شهید از نام کوچه ها و خیابانها توسط شهرداری تهران! این افسادطلبها به هیچ نمادی از دین رحم نکردند.
🔻آیت الله رئیسی: حاضریم در رسیدگی به پرونده‌ها تأخیر بیفتد اما فرد ناصالح به پرونده رسیدگی نکند رئیس قوه قضائیه: 🔹اینکه مرتبطان یک پرونده قضایی اعم ازقاضی، وکیل، کارشناس، ضابط و اصحاب دعوا باید از هرگونه لغزش و آسیبی مصون بمانند، این امر وظیفه مجموعه حفاظت و اطلاعات است. 🔹تدابیر حفاظت و اطلاعات در مراحل مختلف از جمله جذب قاضی، آموزش‌ها و انتصابات می‌تواند بسیار اثربخش باشد. 🔹جایگاه حفاظت و اطلاعات در اعلام صلاحیت افراد جایگاهی خطیر است. 🔹نباید بگویید ما قاضی نیستیم؛ شما دقیقاً در جایگاه داوری و قضاوت در مورد افراد نشسته‌اید. 🔹سوء ظن بیجا و همچنین حسن ظن بیجا آفت کار مجموعه‌های اطلاعاتی است. 🔹کوچکترین فساد در قوه قضائیه، نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی یک آسیب برای نظام است. 🔹نباید اجازه دهیم اساساً فساد منعقد شود زیرا ایجاد فساد موجب از دست دادن نیروی انسانی می‌شود. 🔹اگر افراد ناصالحی بودند که نبودنشان در دستگاه موجب خلل و تأخیر در رسیدگی به پرونده‌ها می شود، به مردم اعلام کنید. 🔹حاضریم در رسیدگی به پرونده‌ها تأخیر بیفتد اما فرد ناصالح به پرونده رسیدگی نکند.