eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.6هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هدف مهم روحانی 🔺هدف مهم حسن روحانی از تحمیل برجام چه بود؟ کدام ادعایش را باور کنیم؟ 🔹اینکه حسن روحانی اینقدر راحت دروغ می‌گوید آن هم در روزگاری که هر کس یک موبایل در دست دارد و عضو شبکه‌های مختلف اجتماعی است و به راحتی می‌تواند فیلم‌ مواضع قبلی و فعلی او را در کنار هم قرار دهد، واقعا عجیب است. 🔺تا به حال با خود فکر کرده‌اید مهمترین عاملی که چنین فردی می‌تواند اینقدر متناقض باشد، چیست؟ بله، جهل مردم، فراموشی مردم، لجاجت مردم و به دنبال آن گزیده شدن از سوراخی که یک بار از آن گزیده شده‌اند. ✍
⛔️ در سال ۲۱۸، ۸ نفر از هر ۱۰زن(۸۰٪) فرانسوی مورد مزاحمت یا سوء‌استفاده جنسی قرار گرفتند! 🔺فرانسه در رابطه با قانون جدید مقابله با اذیت و آزار زنان در خیابان، بیش از ۷۰۰ مورد جریمه صادر کردند. 🔺بنا بر گزارش موسسه مطالعاتی IFOP فرانسه در آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی، از هر ۱۰ زن فرانسوی ۸ نفر گفته‌اند که دست‌کم یک‌بار، نوعی از مزاحمت یا سوء‌استفاده جنسی را در اماکن عمومی تجربه کرده‌اند./ یورونیوز از آنجایی که غربگدایان و فمینیست‌های ایرانی علاقه‌ی بسیار زیادی به این کشور دارند، میشود چنین استنباط کرد این موجودات هم علاقه‌مند به آزار دیدن، آنهم از نوع جنیسی‌اش هستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ملت یادتونه میخواست بحران کم آبی رو حل کنه ؟یادتونه میگفت به تکنولوژی رفع این مشکل دست یافتیم ؟ خواستم بگم الان خودش به مشکل کم آبی برخورده :) -بنیاد منابع جهانی در گزارشی خبر داده که قطر و رژیم صهیونیستی در صدر لیست «بحران کم آبی» در جهان قرار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸بازهم شهرداری تهران 🔹حذف بی سر و صدای لغت شهید از نام کوچه ها و خیابانها توسط شهرداری تهران! این افسادطلبها به هیچ نمادی از دین رحم نکردند.
🔻آیت الله رئیسی: حاضریم در رسیدگی به پرونده‌ها تأخیر بیفتد اما فرد ناصالح به پرونده رسیدگی نکند رئیس قوه قضائیه: 🔹اینکه مرتبطان یک پرونده قضایی اعم ازقاضی، وکیل، کارشناس، ضابط و اصحاب دعوا باید از هرگونه لغزش و آسیبی مصون بمانند، این امر وظیفه مجموعه حفاظت و اطلاعات است. 🔹تدابیر حفاظت و اطلاعات در مراحل مختلف از جمله جذب قاضی، آموزش‌ها و انتصابات می‌تواند بسیار اثربخش باشد. 🔹جایگاه حفاظت و اطلاعات در اعلام صلاحیت افراد جایگاهی خطیر است. 🔹نباید بگویید ما قاضی نیستیم؛ شما دقیقاً در جایگاه داوری و قضاوت در مورد افراد نشسته‌اید. 🔹سوء ظن بیجا و همچنین حسن ظن بیجا آفت کار مجموعه‌های اطلاعاتی است. 🔹کوچکترین فساد در قوه قضائیه، نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی یک آسیب برای نظام است. 🔹نباید اجازه دهیم اساساً فساد منعقد شود زیرا ایجاد فساد موجب از دست دادن نیروی انسانی می‌شود. 🔹اگر افراد ناصالحی بودند که نبودنشان در دستگاه موجب خلل و تأخیر در رسیدگی به پرونده‌ها می شود، به مردم اعلام کنید. 🔹حاضریم در رسیدگی به پرونده‌ها تأخیر بیفتد اما فرد ناصالح به پرونده رسیدگی نکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹ببینید اقتدار این شهید رو در مقابل دشمن، ببینید چطور با دستان بسته در مقابل دشمن تکفیریِ وحشی، کوچکترین دلهره و ترسی به دل راه نمی‌دهد، سر را بالا می‌گیرد، سینه را سپر میکند و نمی‌گذارد دشمن تحقیرش کند. این شهید درس بزرگی به مسئولین دولتی و دیپلمات‌های ما داد، البته اگر درس گرفته باشند! 🔸به مناسبت سالروز اسارت شهید محسن محسن حججی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دولت هند در حال تدارک برای سرکوب مسلمانان کشمیر است...! 🔻گفته میشود یک میلیون نظامی هندی مسلمانان را محاصره کرده و در حال تدارک حمله‌ی نظامی به این منطقه است! این درحالی است دستگاه دیپلماسی دولت روحانی، هم نوا با دیگر کشور ها و مجامع بین‌المللی، سکوت کرده و حتی حاضر به ابراز تأسف هم نیست، چه رسد به محکوم کردن این اقدام هندی‌ها!
⛔️ نیویورک تایمز: جاسوسان دستگیر شده برای جمع آوری اطلاعات فروش نفت ایران تلاش می‌کردند روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز فاش کرد: 🔻افرادی که اخیرا در ایران به جرم جاسوسی برای سیا بازداشت شده اند به ویژه تلاش داشته اند اطلاعاتی در مورد فروش و صادرات نفت ایران جمع آورری کنند. 🔻جاسوسان غربی برای دریافت اطلاعاتی در مورد فروش نفت ایران حاضرند مبالغ بسیار بالایی از 100 هزار تا یک میلیون دلار به کارکنان بخش فروش نفت ایران پرداخت کنند. 🔹 سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، ماه گذشته یک شبکه جاسوسی را متلاشی و ۱۷ جاسوس آمریکایی را دستگیر کرده بودند.
⭕️ تفاوت دو تفکر و دو نگاه در موضوع زنان! ✍ #افسران 🔻 تفکری که شعار حمایت از حقوق زنان میدهد. اما فقط شعار میدهد و هدفش تنها زینت‌المجلسی زنان است. نگاهی که ریکارانه از دفاع از حقوق زن دم می‌زند اما چشمانش هرزگی‌ او را میکند و دستانش گستاخانه تن او را آزار میدهد. تفکر و نگاهی که زن را تنها برای لذت میخواهد و در صدد از میان برداشتن قوانین دست و پاگیری است که مانع لذت بردن او از زنان میشود. 🔹 در مقابل تفکر انقلابی است که خود را فدای حفظ حرمت، عزت، کرامت و حیای زن میکند. او تا کمر خم میشود تا زنی در مقابلش قد خم نکند. تفکر انقلابی شعار نمی‌دهد اما خود را در مقابل نگاه‌های هرزه‌‌ سپر میکند تا لکه‌ای بر دامن ظریف زنان مملکتش ننشیند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اقرار نظامیان و مقامات پنتاگون به قدرت ایران نظامی ایران و ناتوانی متحدان آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی وزیر دفاع و مقامات سابق پنتاگون درباره حمله آمریکا به ایران: 🔹ایران هشتمین ارتش بزرگ دنیا را دارد، در صورت حمله، آمریکا هم کشتی از دست خواهد داد، هم هواپیما، هم سرباز. 🔹نفوذ منطقه ای ایران جنگ را فراتر از مرزهای ایران خواهد برد. 🔹هم‌پیمانان آمریکا هم به شدت صدمه خواهند دید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتي امنيت كشورت به جايي ميرسه كه از صداي اگزوز موتور هم مي ترسي...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشانه‌های افول آمریکا در اعترافات بی‌بی‌سی! آمریکا تاکنون تنها توانسته نظر بریتانیا را برای حضور در ائتلاف نظامی-امنیتی خلیج فارس جلب کند و اسرائیل هم تنها از نظر اطلاعاتی قول همکاری داده است درحالی که مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده از ۶۰ کشور برای حضور در این ائتلاف دعوت کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به یادشهید بی‌سر... 18مرداد سالروز شهادت محسن حججی 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ قاچاق در دستان ۴ خانواده! 🎙روایت ؛ نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از پشت پرده فساد : 💬 خانواده ۱۲۵ هزار خودرو با رانت در این مدت وارد کرده بود که به خیلی جاها وصل بود. پشت سر اینها قطعا افرادی هستند که مسئولیت دارند! 💬 ۳۴ هزار خودرو به صورت غیرقانونی در زمان معاون تخصصی شریعتمداری؛ وزیر صنعت و معدن ثبت شده است!
📸 برادر «عبدالملک الحوثی» به شهادت رسید 🔹 وزارت کشور یمن از ترور و شهادت «ابراهیم بدرالدین الحوثی» برادر رهبر جنبش أنصارالله توسط مزدوران سعودی و آمریکایی خبر داد. 🌷🌷🌷 شهادت راه مردان خداست...
🔻کشتی مسافری انگلیسی سفر به خلیج فارس و عبور از تنگه هرمز را لغو کرد 🔹شرکت مالک کشتی مسافری تفریحی P&O اعلام کرد که سفر به خلیج فارس و دبی را به دلیل تشدید تنش بین ایران و انگلیس در تنگه هرمز لغو کرده است. 🔹این شرکت اعلام کرده است که از ماه اکتبر تا حداقل ماه مارس سال آینده میلادی سفر خود به خلیج فارس و دبی را لغو کرده و این مساله را به تمام مشترکین خود اعلام کرده است.
🔻سخنگوی دستگاه قضا: بازداشت دادستان سابق تهران صحت ندارد سخنگوی قوه قضائیه: 🔹بر اساس اطلاعات رسیده به ما و بررسی‌های انجام گرفته می‌توان گفت خبر بازداشت آقای «جعفری دولت‌آبادی» دادستان سابق تهران کذب است و به طور قطع این خبر صحت ندارد.
📸سقوط مشکوک پهپاد پیشرفته آمریکا در عراق 🔹 یک فروند پهپاد پیشرفته آمریکایی به دلایل نامعلومی در منطقه «الرضوانیه» در شمال غربی بغداد سقوط کرد. 🔹احتمالا این پهپاد پیشرفته آمریکایی در نتیجه یک حمله الکترونیکی یا پارازیت (اختلال در امواج ارتباطی) از سوی طرف های ناشناخته ای سقوط کرده یا ناچار به فرود اضطراری شده است.
📸 دستخط رهبر انقلاب بر تصویر شهید محسن حججی 🔹سالگرد شهادت شهید محسن حججی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سخنان آیت الله سید ابراهیم رئیسی درباره برخورد با مفسدین قوه‌قضاییه: اگر اعلام کردند ۳ نیروی فاسد از مجموعه کنار رفته اند این تضعیف دستگاه قضاست یا تقویت آن؟ باور ما این است که این تقویت دستگاه قضاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌🔴خبر خوب یکی دیگر از کارگران مسیح علینژاد بنام "معین حاجی زاده" که سابقه امنیتی هم دارد دستگیر شد😎 مصی کجایی ببینی کارگرات یکی یکی به فنا میرن😁
⭕️ براندازی که دیتا سنتر بود...! 🔻تصویر بالا صورتجلسه‌ی اقلام توقیف شده از #نوشین_جعفری است. بجز انواع هارد و مموری چیز دیگری در این لیست نمی‌بیند! مجموع اطلاعات کشف شده از این عنصرِ هتاک نزدیک به بیست هزار گیگ اطلاعات است! طرف برای خودش یه پا دیتا سنتر بوده! 🔹 نوشین جعفری، عکاس سینمایی بوده. از این رو به احتمال زیاد عکس و فیلم های زیادی از سلبریتی‌های سینمایی در اختیار دارد. شاید راز دست و پا زدن مطرب‌های سینمایی از جمله مهناز افشار برای آزادی آن جاندارِ برانداز همین باشد! عکس‌ها و فیلم‌هایی که در صورت دسترسی مقامات قضایی به آنها، برخی سلبریتی‌های سینمایی را به درد سر میاندازد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان شنیده نشده از شهید مطهری: آفت دين سه چيز است؛ ١-فقيه فاسد ٢-پيشواى ظالم ٣-مقدس نادان