eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.6هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر روحانی جواب تلفن اوباما را نمیداد چه اتفاقی می افتاد؟ 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸فیلم تکان‌دهنده از شکنجه‌ی مردم مظلوم کشمیر توسط ارتش هند 🔹پیامبر اسلام«من سمع رجلاً ينادي يا للمسلمين فلم يجبه فليس بمسلم»، هر كس فرياد استغاثه هر مظلومي (اعم از مسلمان يا غير مسلمان) را بشنود كه مسلمين را به ياري مي‌طلبد، اما فرياد او را اجابت نكند مسلمان نيست» ✍️گویا وزارت امورخارجه همچنان خواب است!
🔸اظهارات دادستان کشور درباره پرونده معاون سابق قوه قضاییه 🔹منتظری: در خصوص پرونده یکی از معاونان سابق قوه قضاییه، کلیات داد و ستدها را می‌دانستیم و از زمانی که یک سری علایم و نشانه‌های مشخص تری به دست آوردیم از دوره قبل بررسی‌ها شروع شد. 🔹به این دلیل تدریجی بود چرا که برخی افراد به نحوی حرکت می‌کنند که از خودشان جای پایی بر جای نگذارند که یکی از مشکلات ما در برخورد با فساد همین است که به زحمت می‌توان محقق شدن جرم را محرز کرد. 🔹 فعالیت های اطلاعاتی و امنیتی در این رابطه شدت گرفته و هر کسی که دخیل باشد برخورد می شود، البته نسبت به فساد و مقابله با آن حساس و به همان اندازه نیز نسبت به آبروی اشخاص حساسیم/ فارس
💢 توقع از وزارت خارجه 🔹 سخنگوی وزارت خارجه گفته نباید از ما توقع حرف و عمل شدید و غلیظ داشته باشید.
🔻تایم: آمریکا از درون نابود می شود 🔹مجله آمریکایی تایم در گزارشی با بیان اینکه سران آمریکا در مقابله با تهدید تروریسم ملی گرایان سفیدپوست این کشور شکست خورده اند، به نقل از دیوید هیکتون، دادستان سابق آمریکایی نوشت: حمایت از برتری سفیدپوستان در حال حاضر نسبت به تروریسم بین المللی تهدید بزرگتری است. ما داریم از درون نابود می شویم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیان خصوصیات شب و روز عرفه از زبان مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی... بهترین فرصت برای کسانی که در رمضان نتوانستند کاری بکنند شب و روز عرفه است.
📸 مدیرعامل سای‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پا ممنوع الخروج شد 🔹سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حکم بازپرس شعبه پنجم دادسرای کارکنان دولت از اسفندماه سال گذشته به مدت ۶ ماه ممنوع الخروج شده است. 🔹 اخیراً سخنگوی قوه قضاییه نیز با تشریح جزئیات بازداشت مدیران ارشد سایپا گفته بود: پرونده تشکیل شده و افرادی تحت تعقیب قرار گرفتند. این پرونده ۲۵ متهم دارد که ۶ نفر بازداشت هستند.
🔹پرونده سلاطین گوشت بسته شد، قیمت گوشت تا ۸۰ هزار کیلویی پایین آمد! جانشین رئیس جهاد کشاورزی استان تهران: ۱۲ سال حبس رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی: ۱۰ سال حبس مدیرعامل تعاونی مصرف بنیاد مستضعفان تهران: ۷ سال حبس تصور کنید که اگر چهار سلطان پایینی محاکمه و مجازات شوند، قیمت‌ها چقدر پایین خواهد آمد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فریادهایی که شنیده نشد!! 🔺۱۴سال پیش حسن عباسی در زمانی که روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود، چیزهایی گفت که کمتر کسی این حرفها رو باور کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ناشنوا؛ امّا شنواتر از برخی مسئولین! 🔸ستاد نمازجمعه‌ی شهرستان «کن»؛ در اقدامی تحسین برانگیز؛ روز گذشته میزبان جمعی از ناشنوایان تهران به همراه رهبر مترجم گروهشان شد. اما جالبتر، مصاحبه‌های این عزیزان در خصوص «آرمان‌های انقلاب» و «خباثت‌های آمریکا» و همچنین «موظّف دانستن خود و همه جهت شرکت در نمازجمعه» است. ظاهراً این ناشنوایان عزیز؛ پیام انقلاب و اسلام را خیلی بهتر از برخی مسئولین شنیده‌اند که ناکامی برجامی خود را گردن شعارهای نمازجمعه می‌انداختند...
♦️محدعلی وکیلی نماینده‌ی اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید مجلس: «اصلاحطلبان وفادارترین افراد به نظام بوده‌اند.»😳 👈تعجّب‌برانگیزتر از این هم هست! تعریف‌ها و تمجیدهای این نماینده‌‌ی مجلس از اصلاح‌طلبان، به اینجا ختم نمی‌شود و می‌گوید:«اصلاح طلبان در هر بزنگاهی نشان دادهاند عهدشان با انقلاب اساساً گسستنی نیست در این زمانه، عهدِ اصلاحطلبی، بهتر میتواند از عهده‌ دفاع از ایران برآید!» 🔸با اینکه هنوز اونقدر از تاریخ انقلاب دور نشدیم که سوابق افراد و جناح‌ها قابل فراموشی باشن، هستن کسانی که تو روز روشن، با وضوح بالای 500، اینگونه تاریخ رو تحریف کنن!😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ ماجرای فروش ایرلاین ۱۰۰۰ میلیاردی که به قیمت ۳۴ میلیارد تومان توسط سازمان خصوصی‌سازی فروخته شد! 🔸این وسط چقدر پول گیر چه کسی میاد؟ 🔹چرا عبدالله پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی سازی هنوز محاکمه نشده؟! 🔸چرا روحانی با وجود اطلاع از این قضایا و نامه‌ی درخواست نمایندگان مجلس برای برکناری پوری حسینی کاری انجام نمیده؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️جواب زیبای استاد شهید مرتضی مطهری به یک شبهه که در چند سال اخیر در فضای مجازی مطرح شده: به جای سفر زیارتی این پول را خرج فقرا کن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مردم و اقتصاد کشور، هنوز هم دارند تاوان ۸۸ را می‌دهند 🎙اظهارات تلخ ، رئیس کل بانک مرکزی درباره بلایی که فتنه ۸۸ بر سر مردم و اقتصاد کشور آورد (۱۸ مرداد ۹۸): ➖ مجری: فکر می‌کنید اتفاقاتی تلخی که در فتنه ۸۸ رخ داد چقدر به اقتصاد ما لطمه زد؟ ➕ همتی: خیلی! به همه چیز لطمه زد. هنوز هم داریم هزینه می‌دهیم. اصلاً بد شد. خیلی از اختلافات از همان زمان ایجاد شد. ➖ مجری: چقدر آن تحریم‌هایی که سراغ ما آمد، به خاطر همین اتفاقات بود؟ ➕ همتی: حتماً تاثیر دارد. وقتی دشمن ببیند شما اختلاف دارید آنها هم فشار را بیشتر می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت مصطفی کواکبیان از ماجرای بگو مگوهایش با لاریجانی در مجلس!
🔴تاجزاده و نوشین جعفری صاحب حساب توتیتری یار دبستانی
▪️یکی از دستاوردهای پسابرجام دولت تدبیر واردات آب پنیر به ارزش ۱۰ میلیون دلار به کشور بوده . قبلا اورانیوم غنی میکردیم الان آبِ پنیر هم نمی‌تونیم تولید کنیم! اینجاست که باید بگیم "علی برکت الله"
⭕️ مکرون به دنبال مقروض کردن ملت ایران است سیدیاسر جبرائیلی کارشناس اقتصادسیاسی: 🔺اروپایی‌ها در راستای سیاست حمایت از تولید داخلی و بسط بازار برای تولیدات ملی خود، پیشنهاد خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری را به ایران ارائه کرده‌اند و نتیجه این پیشنهاد، جز مقروض‌شدن ایران از بابت سرازیر شدن کالاهای مصرفی اروپایی به بازار ما نیست. 🔺 هدف، تصرف بازار ایران است و در این مسیر اگر برجام کارگشا نبود، اینستکس به ابزار تصرف تبدیل می‌شود. 🔺 می‌خواهند ایران را مقروض کنند، از محل این بدهی، کالاهای مصرفی و غیرضرور به ما بفروشند، بعد پایشان را بگذارند روی گلوی ما و پول‌شان را با سودش مطالبه کنند.
🔴بدترین گونه‌های حزب الهی 🔹 بدترین گونه حزب‌الهی، همانی است که برای توجیه سبک زندگی خود پای ائمه را وسط میکشد! آن وقت است که ترسناک میشود. 🔺میخواهد ماشین لاکچری بخرد، میگوید پیامبر به داشتن مرکب خوب سفارش کرده! 🔺لباس های گران‌قیمت میخرد و میپوشد، داستان امام صادق و سفیان ثوری را تعریف میکند. 🔺طرف شب و روزش با چند خانم(صیغه) سر میشود، بعد مدام از چندهمسری امام کاظم میگوید. 🔺آن یکی با همه دعوا دارد، حرف از قیام و‌سازش ناپذیری سیدالشهدا میزند. 🔺دیگری نمیتواند به ظالم معترض شود و از حق خودش دفاع کند، دم از صلح امام حسن میزند. 🔺آن خانم محجبه هم مدام در بین آقایان سرگرم است، در جواب معترضین خطبه حضرت زینب در کوفه را متذکر میشود! 🔺در این میان از همه بی سلیقه تر همان عزیز ملبس به لباس پیغمبر است که برای مال‌اندوزی از حیات طیبه اهل‌بیت کد می‌آورد!!! 💢اگر روزی دچار این سبک زندگی شدید، سرتان را بالا بگیرید، صدایتان را صاف کنید و بگویید: دلم میخواهد اینطور باشم! اینطور شرافتمدانه‌تر است. اهل‌بیت را خرج رفتار خودمان نکنیم. ✍ استاد #پناهیان
⭕️ شاید یه روزی قدم زدن ظریف با جان کری رو فراموش کنیم، اما این خنده‌های تلخ با وزیر امور خارجه نیجریه، زمانی که شیخ زکزاکی زیر شکنجه بود، رو هرگز فراموش نمی‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️آیا مردم دوباره به شما رأی میدن 👈 جواب رو ببین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️رئیس بانک مرکزی: در صادرات ریالی به‌جای بازگرداندن ارز به کشور، خیلی‌ها در کانادا ویلا خریدند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ از آزادی رسانه‌ها حمایت می‌کنیم 🔸نماهنگی از دیدار رئیس قوه قضائیه با مدیران و اصحاب رسانه. ۱۳۹۸/۲/۳۱