eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.7هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آن كسانی‌که به دیگران پول و رشوه میدهد، در دنیا سرورانند! در آخرت چه؟ شرح حديثی از امام سجاد توسط رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی ضدانقلاب برای موج‌سواری خودش به کارگران میگه شماره کارت بدید و همه جوره پای کارتون هستیم اما مسئول مربوطه میگه اگه مطالبات‌تون رو می‌خواید برید روی ریل راه‌آهن!!!
▪️ از دیپلماسی لبخند رسیدیم به دیپلماسی قهقهه😐 خدا بخیر کنه
▪️بوریس جانسون داره میگه: اینه‌ها! همون پدیده‌ای که هر بلایی سر کشورش میاریم بازم میاد میشینه باهامون می‌خنده! هنوز ۲۴ ساعت نشده که بیانیه دادیم و گفتیم حمله به آرامکو کار ایران بوده! ولی ببین چقدر خوشحاله!
🔴موسوی لارگانی در تذکر شفاهی: رفع حصر فتنه گران مشکلات کشور را حل نمی کند 🔺نظام یک تصمیمی درباره افرادی که در سال 88 با ایجاد فتنه در مقابل نظام ایستادند و دستاوردهای انقلاب را زیر سوال بردند اتخاذ کرد و قرار شد آن ها در حصر باشند و رهبری نیز بر این امر تاکید کردند. 🔺 اصلاح طلبان که به موضوع آزادی این افراد اشاره می کنند، آیا حل مشکلات کشور در گرو رفع حصر این 4 نفر است و اگر حصر برداشته شود مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان حل می شود؟ 🔺چرا اصلاح طلبان وقتی در سال گذشته که به نام حمایت از کالای ایرانی و امسال که به عنوان رونق تولید نامگذاری شدند و نتوانستند کاری در این خصوص انجام دهند ذهن مردم را به این سمت منحرف می کنند.
تبدیل دیپلماسی لبخند به دیپلماسی قهقهه توسط پرزیدنت! همین دیروز انگلیس، فرانسه و آلمان ایران رو متهم به حمله به سعودی کردند ولی روحانی روبروی دشمن ایستاده و اینجوری می‌خنده و عین خیالش هم نیست یک کم عزت و غرور هم چیز خوبیه آقای روحانی...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥فیلمی از عملکرد قوه قضاییه در این پنج ماهی که آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان سکاندار این قوه انتخاب شده است: 🔻بازگشت حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال و شاکیان خصوصی شامل:وصول بیش از ۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی بازگشت ۱۷۸ هزار هکتار به نهادهای مختلف که توسط زمین خواران تصرف شده بود 🔻وصول ۲۳۰۰ میلیارد تومان جزای نقدی و رد مال در پرونده امیرمنصور آریا 🔻وصول ۱۸۰۰ میلیارد تومان از اموال بابک زنجانی و تحویل به وزارت نفت 🔻بازگشت ماشین سازی تبریز از مالکیت قربانعلی فرخزاد به دولت 🔻وصول ۶۰۰ میلیارد تومان از اموال بدهکار بانکی که هنوز به دادگاه نرفته 🔻بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بازگشت بدهی‌های بانکی 🔻بازگشت ۸۰۰ میلیارد تومان از اموال آستان قدس
▪️ ‏+جانسون: شنیدم آب و نون و هوای مردم ایران رو به ‎ پیوند زده بودی؟! -روحانی: 😂😂😂 + شنیدم برجام نه تنها مشکلی رو حل نکرد که وضعیت اقتصادی بدتر هم شد؟ روحانی: 😂😂😂 + شنیدم هنوز هم دنبال ‎ برای برجام هستی؟ روحانی: 😂😂😂 + اصلاً دو یو اسپیک انگلیش؟😶 -روحانی: 😂😂😂
⭕️ رییسی: در قوه قضاییه رشوه‌هایی اخذ شده که بهت‌آور است؛ از آپارتمان‌های ۶۰۰ متری گرفته تا ویلا‌های ۴ هزارمتری در شمال؛ البته متهمان بازداشت و اموال نامشروع ضبط شده‌است.
⭕️حداد عادل: "در مصلحت بودن مطلع شدن مردم از رای هر نماینده تردید دارم؛ مردم باید روز اولی که قصد رای دارند بیشتر حواسشان را جمع کنند و اگر کسی مورد قبول است اجازه دهند خودش تصمیم گیرد. مخالفت با موج‌های رسانه‌ای و افکار عمومی شجاعت می‌طلبد!" 🔻جناب دکتر عادل اولا کسی که برای نفع مردم رای می‌دهد و دلیل منطقی و کارشناسی شده دارد، چه ترسی از رسانه‌ها دارد؟ ثانیا مورد قبول بودن نماینده، دلیل بر حفظ سلامت مالی نیست! همانطور که دو نماینده مجلس به تازگی بازداشت شده بودند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انیمیشن طنز 🔻این قسمت: 🔸این قسمت خشونتش خیلی زیاد است و برای هیچکس مناسب نیست. ولی ببینید دیگه؛ چاره چیه؟! 😐😂
دکتر قالیباف در دومین شب سفر به خراسان جنوبی، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در جمع هم‌رزمان و مردم فردوس: 🔹گاهی شهدایی را می‌بینیم و غصه می‌خوریم که چرا در کشور و در سطح ملی شناخته شده نیستند. منصفانه است یاد کردن از شهدای خودساخته، با ایمان، با فرهنگ، فرهیخته، مدیر و مدبر این خطه که زیاد هم هستند. 🔸باید حواسمان باشد افرادی دارای فرهنگ غربزده هستند و بعضی مواقع ذلت و قدرت‌طلبی را عاقلانه می‌دانند. هر صحبتی با جبهه باطل که مبتنی بر تغییر در مبانی و اصول باشد، باطل است. 🔹آمریکا قول حمایت به کشورهای منطقه می‌دهد اما سران این کشورها در جلسات خصوصی خود بیان می‌کنند که پهپاد آمریکایی ساقط شده، پس چگونه این کشور می‌تواند از ما دفاع کند. این عظمت انقلاب اسلامی است. 🔸تحریم به اقتصاد ما آسیب رسانده و مشکل‌ساز بوده است اما این‌که تحریم چاره‌ای ندارد قابل پذیرش نیست. عده‌ای می‌گفتند تحریم‌ها کاغذ پاره است ولی ما چنین اعتقادی نداریم. با وجود تحریم اگر ما ضعف در حوزه مدیریت و ناکارآمدی را حل کنیم و ساختارها را اصلاح کنیم و از روحیه خودباختگی در مقابل غرب دست برداریم، مشکلات را رفع می‌کنیم. 🔹کسانی که در عرصه اقتصادی حضور دارند انتظار دارند که اقتصاد ثبات داشته باشند تا بتوانند فعالیت کنند. این کار امکان‌پذیر است و امیدواریم در گام دومی که مقام معظم رهبری فرمودند، این موضوع را محقق کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جنجال امروز در مجلس 🔻در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی مشاجره لفظی پژمان‌فر و لاریجانی برای دقایقی جو مجلس را متشنج کرد 🔸پژمان‌فر: آقای لاریجانی کدام تریبون دست من است؟ برادرتان ۱۰ سال رئیس قوه قضائیه بود، خود شما ۱۲ سال است که ریاست مجلس را دارید. اگر در میدان سید اسماعیل هم از هر کسی بپرسید به شما خواهد گفت که شما و رئیس جمهور اختلاف نظری ندارید و متحد هستید، حال آیا تریبون دست من است یا شما؟ 🔹شما اجازه نمی‌دهید خیلی از مسائل در مجلس طرح شود. چطور می‌گویید مملکت را به اینجا رسانده ایم! مملکت که در دست شماست و حتی بسیاری از اختیارات مجلس را هم به جلسه سران سه قوه منتقل کردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بوسه فرمانده کل سپاه بر دستان «سردار فضلی»، فرمانده قهرمان دوران دفاع مقدس 🔹سرلشکر سلامی: «انصارالله» می‌تواند تمام میدان جنگ را تغییر دهد و این واقعیت را دشمن می‌داند.
📌تلاش مکرون و جانسون برای راضی کردن روحانی به دیدن ترامپ/جانسون به روحانی: شما و ترامپ باید دو طرف استخر باشید و در یک لحظه به درون آب بپرید. 🔹مکرون (رئيس جمهور فرانسه) به روحانی: اگر کشور را ترک کنی و ترامپ را نبینی، از دست دادن یک فرصت است....چون شما که تا مدتی برنمی‌گردی و ترامپ به تهران نمی‌یاد....
🔻علیرغم تکذیب دستور #آذری_جهرمی به یکی از اپراتورها مبنی بر خرید ۲۰۰ لپ تاپ برای نهاد ریاست جمهوری، بررسی برخی اسناد نشان میدهد پیش فاکتور چنین سندی وجود دارد! وزیر ارتباطات امروز در واکنش به این خبر گفته است به خاطر ندارم که بنده ۲۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به دولت هدیه داده باشم! 💬
جزئیات تغییرات در برجام از قول یک نماینده مجلس «پورمختار» نماینده مجلس: 🔹شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که دولت در جریان مذاکرات خود با طرف‌های غربی به دنبال ایجاد تغییراتی در متن برجام است. 🔹این تغییرات مربوط به تاریخ‌های ذکر شده برای انجام تعهدات است و افزایش زمان اجرای تعهدات و محدودیت‌های ایران در جریان تغییر برجام مدنظر است. 🔹همچنین شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که دولت پذیرفته است در قبال رفع تحریم‌ها، پروتکل الحاقی را بپذیرد و آن را اجرا کند که البته در این باره باید بگویم رای مجلس درباره اجرای پروتکل الحاقی تعیین کننده است.
اصلاحات پیشنهادی ایران در برجام چیست؟ 🔹اولین بار تیر ماه امسال بود که روزنامه «گاردین» گزارش داد ظریف در جمع گروهی از خبرنگاران در نیویورک گفته است ایران پیشنهادی دارد که اگر واقعا واشنگتن برای رسیدن به راهکار دیپلماتیک جدی است، باید آن را بپذیرد. 🔹این روزها با سفر روحانی به نیویورک همان پیشنهاد این بار با عنوان «اصلاحاتی کوچک» در برجام مطرح شده است. 🔹بر اساس پیشنهاد ایران، باید هرآنچه که قرار بود در سال ۲۰۲۳ از سوی تهران و واشنگتن به اجرا درآید، امروز وارد مرحله عملیاتی شود. 🔸امروز نیز یک منبع مطلع به شبکه «پرس تی‌وی» گفته است پیشنهاد ایران به آمریکا این است که پروتکل الحاقی پیش از موعد در پارلمان ایران تصویب شود و در مقابل توافق هسته‌ای به تصویب کنگره آمریکا رسیده و واشنگتن تمام تحریم‌ها را بردارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ به چی میخندی؟! 🔻مکرون (خطاب به روحانی): اگر کشور را ترک کنی و ترامپ را نبینی، از دست دادن یک فرصت است. چون شما که تا مدتی برنمی‌گردی و ترامپ به تهران نمی‌یاد. 🔺روحانی: ایح ایح ایح 🔻بوریس جانسون به روحانی: موافقم، شما باید در لبه/کنار استخر وایسی و همزمان بپری توش. 🔺روحانی: ایح ایح ایح لازم به ذکر است که روحانی دکتری حقوق از دانشگاه گلاسکو انگلیس دارد!
▪️پایگاه اطلاع رسانی دولت: دیدار انتقادی روحانی و جانسون پ.ن: این حجم از انتقاد واقعا بی‌نظیره آقای روحانی یکم یواشتر انتقاد کن ، کشتیش...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آموزش زبان عربی جهت سوختن بیشتر اونا و کیف کردن شما😅
▪️-مگه انگلیسی بلدی که داری این‌جوری می‌خندی؟ - نه! ولی بهش اعتماد دارم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خلبان ایرانی ملقب به «گرگ آسمان» تنها خلبانی که از استاد سختگیر آمریکایی نمره ۱۰۰ گرفت!