eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.7هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
📌تلاش مکرون و جانسون برای راضی کردن روحانی به دیدن ترامپ/جانسون به روحانی: شما و ترامپ باید دو طرف استخر باشید و در یک لحظه به درون آب بپرید. 🔹مکرون (رئيس جمهور فرانسه) به روحانی: اگر کشور را ترک کنی و ترامپ را نبینی، از دست دادن یک فرصت است....چون شما که تا مدتی برنمی‌گردی و ترامپ به تهران نمی‌یاد....
🔻علیرغم تکذیب دستور #آذری_جهرمی به یکی از اپراتورها مبنی بر خرید ۲۰۰ لپ تاپ برای نهاد ریاست جمهوری، بررسی برخی اسناد نشان میدهد پیش فاکتور چنین سندی وجود دارد! وزیر ارتباطات امروز در واکنش به این خبر گفته است به خاطر ندارم که بنده ۲۰۰ دستگاه لپ‌تاپ به دولت هدیه داده باشم! 💬
جزئیات تغییرات در برجام از قول یک نماینده مجلس «پورمختار» نماینده مجلس: 🔹شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که دولت در جریان مذاکرات خود با طرف‌های غربی به دنبال ایجاد تغییراتی در متن برجام است. 🔹این تغییرات مربوط به تاریخ‌های ذکر شده برای انجام تعهدات است و افزایش زمان اجرای تعهدات و محدودیت‌های ایران در جریان تغییر برجام مدنظر است. 🔹همچنین شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که دولت پذیرفته است در قبال رفع تحریم‌ها، پروتکل الحاقی را بپذیرد و آن را اجرا کند که البته در این باره باید بگویم رای مجلس درباره اجرای پروتکل الحاقی تعیین کننده است.
اصلاحات پیشنهادی ایران در برجام چیست؟ 🔹اولین بار تیر ماه امسال بود که روزنامه «گاردین» گزارش داد ظریف در جمع گروهی از خبرنگاران در نیویورک گفته است ایران پیشنهادی دارد که اگر واقعا واشنگتن برای رسیدن به راهکار دیپلماتیک جدی است، باید آن را بپذیرد. 🔹این روزها با سفر روحانی به نیویورک همان پیشنهاد این بار با عنوان «اصلاحاتی کوچک» در برجام مطرح شده است. 🔹بر اساس پیشنهاد ایران، باید هرآنچه که قرار بود در سال ۲۰۲۳ از سوی تهران و واشنگتن به اجرا درآید، امروز وارد مرحله عملیاتی شود. 🔸امروز نیز یک منبع مطلع به شبکه «پرس تی‌وی» گفته است پیشنهاد ایران به آمریکا این است که پروتکل الحاقی پیش از موعد در پارلمان ایران تصویب شود و در مقابل توافق هسته‌ای به تصویب کنگره آمریکا رسیده و واشنگتن تمام تحریم‌ها را بردارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ به چی میخندی؟! 🔻مکرون (خطاب به روحانی): اگر کشور را ترک کنی و ترامپ را نبینی، از دست دادن یک فرصت است. چون شما که تا مدتی برنمی‌گردی و ترامپ به تهران نمی‌یاد. 🔺روحانی: ایح ایح ایح 🔻بوریس جانسون به روحانی: موافقم، شما باید در لبه/کنار استخر وایسی و همزمان بپری توش. 🔺روحانی: ایح ایح ایح لازم به ذکر است که روحانی دکتری حقوق از دانشگاه گلاسکو انگلیس دارد!
▪️پایگاه اطلاع رسانی دولت: دیدار انتقادی روحانی و جانسون پ.ن: این حجم از انتقاد واقعا بی‌نظیره آقای روحانی یکم یواشتر انتقاد کن ، کشتیش...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آموزش زبان عربی جهت سوختن بیشتر اونا و کیف کردن شما😅
▪️-مگه انگلیسی بلدی که داری این‌جوری می‌خندی؟ - نه! ولی بهش اعتماد دارم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خلبان ایرانی ملقب به «گرگ آسمان» تنها خلبانی که از استاد سختگیر آمریکایی نمره ۱۰۰ گرفت!
▪️بیانات مهم آیت الله باقری کنی در خصوص سفر اخیر رئیس جمهور: الاسلام یعلو ولایعلی علیه. این تصویر و مانند آن زیبنده یک فرد در سطوح پایین کشور هم نیست. این وهن اسلام است. هیچ کس چنین حقی ندارد. من هم حق ندارم سکوت کنم. اسلام را در مقابل اینها-دولتمردان زورگو غربی- نباید پایین آورد. امام رحمه الله علیه که از همه بالاتر بود و از او بالاتر هم نمی‌توانند چنین کنند. متوجه نیستیم و فکر می‌کنیم همه کاره‌ایم و می‌توانیم همه اسلام را زیرپا بگذاریم. وقتی خدا را داریم نباید ترسی داشته باشیم، چه زنده بمانیم و چه بمیریم یا کشته و شهید بشویم، پیروزی از آن ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی زمین خواری به اتوبان شهید همت تهران رسید! به نظرتون با چه رانتی میشه توی قلب تهران زمین خواری کرد!؟ یا به کجا باید وصل باشی تا بتونی همچین کاری انجام بدی ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برشی از مستند روایت فتح 🔹انتشار به مناسبت هفته دفاع مقدس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برشی از سخنان رئیس قوه قضائیه در خصوص ضرورت بازنگری در خصوصی‌سازی‌ها ۱۳۹۸/۷/۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه مجری برنامه ثریا به سبک زندگی برخی از مسئولین 🔹برخی از مسئولین در حالی مردم را به ساده زیستی و مقاومت در برابر تحریم‌ها دعوت می‌کنند که خودشان در رفاه کامل قرار دارند و فرزندانشان در خارج از کشور.
انگلیس بار دیگر ایران را عامل حملات به «آرامکو» خواند وزیر خارجه انگلیس: 🔹ما اکنون اطمینان داریم که ایران مسئول حملات اخیر به تأسیسات نفتی عربستان سعودی است. 🔹شواهد روشن است و هیچ توضیح جایگزین محتمل دیگری وجود ندارد. 🔹لندن در حال رایزنی با شرکای خود است تا به «مؤثرترین شکل» به این حادثه پاسخ دهد. 🔹 باید فعالیت‌های گسترده‌تر ثبات‌زدای ایران را نیز مورد توجه قرار داده و از نقض قوانین آزادی تردد و کشتی‌رانی در تنگه هرمز و قوانین بین‌المللی دریانوردی، ممانعت کنیم. 🔹ما همواره به یاد داشته‌ایم که برجام یک توافق بی‌نقص نبوده است. 🔹این تهران است که توافق را در معرض خطر نابودی قرار داده است.
شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل ادعاهای کذب 🔹در پی اظهارات اخیر بهزاد نبوی در مورد اعضای دفتر سردار نقدی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و همچنین ادعای واهی بی اختیار بودن دولت در امور اقتصادی، معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی، سایت الف و عصر ایران در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران شکایت کرد. 🔹در این شکایت آمده است: سخنان سراسر کذب بهزاد نبوی و انتشار آن از سایت‌های الف و عصر ایران بدون ملاحظه تبعات حقوقی و امنیتی و کنترل صحت و سقم آن زمینه سوء استفاده توسط معاندین و جنجال رسانه‌های ضد انقلاب را فراهم آورده است. 🔹این اظهارات بدون شک با انگیزه خاص تخریب و سوء نیت مشارالیه به قصد تشویش اذهان عمومی و بدبین نمودن افکار عمومی نسبت به نهادها و شخصیت‌های انقلابی بوده است.
⭕️جناب لاریجانی در اولین روز بعد از تعطیلات مجلس از از شایعات پیرامون پروانه سلحشوری انتقاد کرده! 🔻شاید این حق رو باید داد که از نماینده حمایت کنه، اما چرا وقتی همین خانم سلحشوری و علی مطهری بایت امنیت کشور را به خطر انداختند، وقتی دو نماینده مجلس به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت شدند، وقتی نماینده سراوان با یک دلال خودرو در گمرک آبروی کشور را برد و زمانی که نمایندگان لیست امید با توانستند در سطح بین‌الملل آبروریزی کنند ، جناب لاریجانی سکوت کرده بود؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ شجاعانه‌ی سردار سلامی به آمریکا و آل‌سعود فرمانده کل سپاه: ما به مرز نترسیدن از هر قدرتی رسیده‌ایم، وقتی می‌زنیم، می‌گوییم شجاعانه هم می‌گوییم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روحانی: صبر ایران هم حدی دارد. وقتی آمریکا قطعنامه سازمان ملل متحد را حرمت نمی‌گذارد و اروپا ناتوانی خود را به نمایش می‌گذارد. تنها راه تکیه بر عزت، غرور و اقتدار ملی خودمان است. واقعا سوال ما هم همینه چرا بجای التماس، تکیه بر عزت، غرور و اقتدار ملی نمی‌کنید؟! ۶سال دنبال این کشورها دویدید برای یکبار هم که شده تنها راه باقی مانده را امتحان کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جناب ژنرال! سهمیه‌بندی بنزین خوب بود یا بد؟ 🎙 کارشناس برنامه پایش: 💬 طبق اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، در طول ۸ سال ۱۰۰ میلیارد ‌دلار از محل کاهش واردات بنزین و کاهش مصرف سوخت صرفه‌جویی کرد. 💬 گفتند که سهمیه‌بندی بنزین کار بدی است و به دولت قبل فحش دادند. آقای جواب بدهد الآن چرا این کار را می‌کند؟ چرا اصلاً این طرح را متوقف کردید؟
فست فودی معتبر در تهران "محدوده سوهانك" با محیطی سالم و فرهنگی، نیروی آقامذهبی، خوش اخلاق، مودب و ترجیحا دانشجو بصورت پاره وقتی جذب مینماید: ١.هر روز در هفته (از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد) يك روز در هفته تعطيل ٢.روزهاي شنبه ، دوشنبه ،چهارشنبه( جمعه ها يك هفته در ميون) از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد ٣.روزهاي: يكشنبه ، سه شنبه، پنج شنبه(جمعه ها يك هفته در ميون) از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد ٤.همه روزِ از ١٠ صبح الي ١٨:٣٠ عصر ۵.روزهاي شنبه، يكشنبه ،دوشنبه، سه شنبه(از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد) ۶.روزهاي ٤ شنبه ، ٥ شنبه، جمعه( از ساعت ١٠ صبح الي ١ بامداد) حقوق توافقی براساسِ توانمندی بدون جای خواب ☎️ 09122400689
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میدونستین توی آلمان به زنان بالای 50 سال وام نمیدن!چرا؟ ‏واقعا شرمم میشه دلیلشو بگم. ‏ میتونین دلیلش رو توی کلیپ ببینین
⭕️گردان پشت میدون مین زمین‌گیر شده بود. چند نفر بلند شدن که معبر رو باز کنن. 14 سال بیشتر نداشت! چند قدم که به سمت میدون مین دوید، ایستاد و برگشت سمت ما! گفتیم حتما ترسیده! ترس هم داشت. وقتی رسید به ما، پوتین‌هاش رو در آورد و گفت: "اینارو تازه امروز از گردان گرفتم، حیفه! بیت‌الماله" پا برهنه رفت... 🔸کاش برخی از دولتمردان و مسئولین، حفظ بیت‌المال را از این بچه‌ها یاد می‌گرفتند... #خاطرات_شهدا