eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
38.6هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 کشتی حامل سوخت قاچاق در آب‌های «بوموسی» توقیف شد 🔹️ با تلاش پاسداران منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک فروند کشتی حامل سوخت قاچاق در جنوب آب‌های جزیره بوموسی توقیف شد. 🔹️ فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد با توقیف این کشتی ۱۶ خدمه آن که تبعه کشور مالزی هستند، دستگیر و یک میلیون و ۳۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد. پ.ن: احسنت به پاسداران انقلاب اسلامی، اما سئوالی که پیش میاد این هست که این مقدار سوخت از کدام بندر یا پالایشگاه به این کشتی بارگیری شده؟؟!! البته این سئوال در مورد سایر موارد قاچاق سوخت هم وجود دارد، مگر چند پالایشگاه و بندر وجود دارد که سوخت از آنها به کشتی‌ها بارگیری میشه؟؟!! چه کسانی از چه جایگاهی توانایی چنین قاچاق‌های کلانی رو دارند؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺پارادوکس؛ ۲هزار روز با تدبیر و امید 🎞به‌زودی در خبرگزاری فارس
سرلشکر سلیمانی در میان ۱۰ چهره اثرگذار سیاست بین‌الملل از دید «گاردین» 🔹نشریه «گاردین» در گزارشی در خصوص ۱۰ چهره کمتر رسانه‌ای که بر سیاست بین‌الملل اثرگذاری قابل توجهی دارند، نوشته است که سرلشکر سلیمانی در فعالیت‌های منطقه‌ای ایران نقشی محوری ایفا می‌کند. 🔹گاردین سرلشکر سلیمانی را «یکی از قدرتمندترین چهره‌های خاورمیانه» توصیف کرده و نوشته است که وی در قلب فعالیت‌های منطقه‌ای ایران قرار دارد و آمریکا و اسرائیل چندین بار برای حذف وی تلاش کرده‌اند.
شورای ائتلاف لیست ۳۰ نفره تهران را چگونه انتخاب می‌کند؟ محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: 🔹هر تشکل مجاز است تا حداکثر دو برابر تعداد نمایندگان تهران یعنی ۶۰ نفر را برای نمایندگی معرفی کند. 🔹در این دوره، تصمیم بر این است که با توجه به جمعیت و گستره مسائل شهرری و اسلامشهر، دو نماینده از سی نماینده لیست پیشنهادی تهران از این دو محدوده انتخاب شوند. 🔹روند معرفی و ثبت نام نامزدها از طریق سامانه ای که در اختیار تشکل‌ها قرار داده ایم انجام خواهد شد. 🔹قرار است از میان این افراد، طی ساز و کاری مشخص، فهرست ۱۲۰ نفره ای برگزیده شود. 🔹سپس با مراجعه به نظرات نخبگان سیاسی و نظرسنجی ها، نهایتا لیست ۳۰ نفره تهران قطعی شود.
آمادگی «مقتدی الصدر» برای اخراج «اشغالگر» از عراق رهبر جریان صدر عراق: 🔹پیش‌تر درباره سرانجام کشانده شدن عراق به کشمکش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی هشدار داده بودیم. 🔹امروز آماده اخراج اشغالگر از راه‌های دیپلماتیک و قانونی هستیم، پس آیا کسی است که ما را یاری کند؟ 🔹اشغالگران به رهبری احمق (ترامپ) از فساد فراگیر در کشور و شکاف عمیق بین مسئولین و مردم سوء استفاده کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پاسخ زاکانی به اظهارات رییس جمهور درباره وعده ها و قول های دولت 🔹به شعور مردم توهین نکنید.
بیانیه سپاه در واکنش به حمله جنایتکارانه آمریکا به پایگاه های الحشد الشعبی: انتقام و پاسخگویی حق طبیعی مردم و نیروهای مدافع عراق است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔹حمله هوایی تروریست‌های متجاوزآمریکایی به پایگاه های الحشد الشعبی، نقض حاکمیت ملی عراق محسوب شده و بار دیگر نشان داد آمریکا عامل اصلی ناامنی، هرج و مرج، تشنج و آتش افروزی در این منطقه است. 🔹قطعاً هیچ ملت آزاده و مستقلی برنمی‌تابد فرزندانش، هدف خوی تجاوزگری و جنایت پیشگی بیگانگان قرار گیرد. 🔹به طور طبیعی مردم رشید و الحشد الشعبی قهرمان عراق، بر اساس قوانین و منشورهای بین‌المللی، حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر آمریکایی ها را برای خود محفوظ و مسلم می دانند.
هوک: در سال آینده تحریم‌های ایران را تشدید می‌کنیم رئیس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا: 🔹واشنگتن در سال آینده میلادی هم به تحریم ایران ادامه داده و این تحریم‌ها را تشدید می‌کند. 🔹آمریکا از آثاری که تحریم‌ها بر اقتصاد ایران داشته، راضی است و با افزایش تحریم‌های ما در سال ۲۰۲۰، بیش از پیش هم تضعیف خواهد شد. 🔹نمی‌توانیم بین ایران و سازمان‌هایی که [ایران] در منطقه مورد پشتیبانی قرار می‌دهد، تفاوتی قائل شویم. 🔹ترامپ از طریق حملات، پیامی محکم ارسال کرد مبنی بر اینکه ما حمله به نیروهای خود را تحمل نمی‌کنیم.
🔺آل خبیثه! 🔸«حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین از حملات آمریکا به مواضع حشدالشّعبی در عراق حمایت کرد و از واشنگتن برای مبارزه با تروریسم، تقدیر کرده است. 👈 حاکم خبیثی که دستش تا شانه به خون صدها کودک و زن و مرد شیعه‌ی بحرین آغشته است، از ارباب تروریست‌پرور خود تشکّر کرده! احمق هنوز سرنوشت صدام و قذافی برایش عبرت نشده... آمریکا هیچ ارادتی به نوکران سینه چاک خود ندارد و زمانش که برسد، آنها را مثل دستمال توالت دور می‌اندازد...
✅ انقلابی‌های سرهنگ بالاتر از دیپلمات‌های حقوقدان 🔹نشریه «گاردین» در گزارشی سرلشکر سلیمانی را در میان ۱۰ چهره اثرگذار سیاست بین‌الملل قرار داد که وضعیت جهان در سال 2020 را مشخص خواهند کرد 🔺گاردین سرلشکر سلیمانی را «یکی از قدرتمندترین چهره‌های خاورمیانه» توصیف کرده و نوشته است که وی در قلب فعالیت‌های منطقه‌ای ایران قرار دارد و آمریکا و اسرائیل چندین بار برای حذف وی تلاش کرده‌اند.
📸 روایتی از واکنش رهبر انقلاب به شعارهای فتنه‌گران علیه ایشان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️علامه ذوالفنون حسن حسن زاده آملی؛ اینو عالم بداند، دلسوزتر از این سلسله روحانیت در بین مردم نیست... ⚠️اما...بله...بله...بله...یک مشکلی هست... 🔴نفرین امیرالمومنین بر روحانیونی که از این لباس برای اغراض دنیوی استفاده کنند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری نیویورک تایمز؛ حکم تیر مستقیم به شاه توسط آمریکایی ها ژنرال هایزر: تیر به سینه معترضین بزنید تا این غائله بخوابد فرح دیبا: "خوني که در عکس ها نشان داده شد خون گوسفند بود و مربوط به کشتار مردم نبود!"
هدایت شده از ریحانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏔 قله‌ها را فتح خواهید کرد ✊ به مناسبت سالروز نهم دی 🌸 رهبرانقلاب: در میدان سیاسی، فتنه‌ی سال ۸۸ را جوانهای ما خواباندند... توی صحنه بمانید عزیزان من! کشور مال شماست... در دورانی که شما به کمال سنی رسیدید، ان‌شاءالله این قله‌ها را خواهید دید و برای ملت خودتان افتخار خواهید آفرید... ۱۳۸۹/۰۸/۱۲ ❣ @Khamenei_Reyhaneh
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📲 هم‌اکنون؛ صفحه نخست سایت KHAMENEI.IR 📜 محصولات مربوط به پرونده #بر_مدار_قانون: 1️⃣. مجموعه آیات عهد http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=44503 2️⃣. یادداشت "چرا؟" پیرامون پیدا و پنهان #فتنه۸۸ در کتاب فتنه تغلب http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=44499 3️⃣. مجموعه لوح "بر مدار قانون" http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=44491 4️⃣. مجوعه نماهنگ "جاه‌طلبی علیه قانون" http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=44496
📸 مراسم وداع و تشییع با پیکر مطهر فرمانده لشکر فاطمیون؛ 🌷شهید «محمدجعفر حسینی» ◾️وداع: زمان:چهارشنبه ۱۱ دی ساعت ۲۱:۳۰ مکان:حسینیه معراج شهدای تهران ◾️تشییع: زمان:پنجشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۰ صبح مکان:مسجد ارک بسمت معراج شهدا
🔻احکام قطعی شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری پور صادر شد 🔹سخنگوی قوه قضاییه خبر داد: شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری پور هر کدام به تحمل بیست سال حبس محکوم شدند. پ.ن: یکی از دخترانِ به تعبیر اسحاق جهانگیری معاون اول دولت چهاردرصدیها، مظلوم وزیر راهی زندان خواهد شد.
‏🔴دو تا سوال از آقای روحانی! مجید قربانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت حسین شریعتمداری از سفر برخی از چهره های به ظاهر علمی در سال ۸۸ به ایران با اهداف امنیتی و سیاسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روحانی: اگر تحريم نبود پارسال و امسال ۱۰۰ ميليارد دلار درآمد ما افزوده‌تر بود. پ.ن: برجام بدفرجام و خسارت محض چی شد؟! چرا کشور رو معطل یک قرارداد از پیش شکست خورده کردی؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحلیل حسین شریعتمداری از ریشه ائتلاف برخی اصلاح طلبان در داخل با نیروهای معارض با جمهوری اسلامی در سال ۸۸ 🔹عبدالمالک ریگی در سال ۸۸ دو بار مصاحبه کرد و گفت من حاضرم گروگان هایی که دارم را آزاد کنم به شرطی که فلانی و فلانی و فلانی (سران فتنه) آزاد شوند.
📸 خانه‌‌ای که قیمت یک متر آن ۱۸۳ میلیون تومان است! 🔹بررسی داده‌های معاملات مسکن آذرماه شهر تهران نشان می‌دهد درحالی‌که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن معامله شده کل شهر حدود ۱۳/۴ میلیون تومان است، اما این میزان در برخی از معاملات مناطق و عمدتا منطقه یک تهران، متری بین ۴۳ تا ۸۳ میلیون تومان و در یک مورد هم متری حدود ۱۸۳ میلیون تومان است. 🔹به نظر می‌رسد اغلب این معاملات مربوط به املاک لوکس شمال شهر تهران بوده که ردپای آنها در نوسان قیمتی بازار مسکن تهران هم به خوبی اشکار است.
🔻 ۳۰ نفر از اداره کل ثبت اسناد و املاک تهران بازداشت شدند سخنگوی قوه قضائیه: 🔹در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۷ هزار بازرسی از دفاتر اسناد رسمی انجام شد؛ فقط در استان تهران ۳۰ نفر از اداره کل ثبت اسناد و املاک تهران بازداشت شدند. 🔹 ۳۰۲ نفر از سردفتران و دفتریاران به انفصال موقت ، ۳۳ نفر سلب صلاحیت و ۵۱۷ نفر به جزای نقدی محکوم شدند. 🔹 ۷۰ پرونده دیگر در حال رسیدگی است که پیشنهاد شده این‌ها نیز سلب صلاحیت شوند.