eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
40.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان جالب توجه آقای کریمی قدوسی، یکی از نمایندگان انقلابی مجلس انقلابی یازدهم کمی طولانیه اما ببینید قسمت اول
41.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان جالب توجه آقای کریمی قدوسی، یکی از نمایندگان انقلابی مجلس انقلابی یازدهم کمی طولانیه اما ببینید قسمت دوم
⭕️ واکنش روزنامه ها به واکسن ایرانی که رهبر انقلاب آن را زد بزرگ مرد میدان آقای خودمان امید ایران اعتماد به دانش ایرانی
حتی مقایسه‌اش هم درست نیست، اما رهبر یک کشور در اوج تحریم‌ها هم به دنبال ساخت کشور و مقاوم سازی آن است، مدام به دانشمندان کشورش امید می‌دهد و ماه‌ها صبر می‌کند تا واکسن کرونای تولید داخل را تزریق کند، پادشاهی مثل ملک سلمان هم هیچ پیشررفتی از کشورش ندارد و تکیه‌اشش به نفت است و در کرونا هم واکسن آمریکایی فایزر تزریق می‌کند که اوج ناتوانی کشورش را به رخ مردم جهان بکشد و باعث سرخوردگی مردم خود می‌شود! به تفاوت زبان بدن ایشان توجه کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بخش خبری دی‌بی‌سی فارسی گفتگوی اختصاصی دی بی سی با ژیلا اسفندیاری سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ایران درباره انتخابات ایران به همراه گزارشی از سیاوش ارغوان
🔺✅ دکتر نوش آبادی در مراسم جشن حماسه ۲۸خرداد در شهر جواد آباد: مشارکت مردم بخش جوادآباد در انتخابات ۱۴۰۰ کم‌نظیر است 🔹دکتر حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، در مراسم باشکوه "جشن حماسه ۲۸ خرداد" که از طرف ستاد برگزاری نمازجمعه این شهر برگزار شده بود، ضمن‌ تجلیل از حضور پرشور و گسترده‌ی مردم و مشارکت کم نظیر آنان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، این حضور را نشانه هوشمندی و بصیرت انقلابی مردم بخش جوادآباد دانست. 🔸نوش آبادی اظهار امیدواری کرد، با شروع به کار دولت جدید، شاهد کاهش مشکلات و رفع چالش های اقتصادی و معیشتی و رونق کسب و کار مردم باشیم. 🔹نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا، در مجلس شورای اسلامی، مبارزه با رانت خواران و مفسدین اقتصادی و رفع فقر، تبعیض و فساد را از مطالبات جدی مردم خواند و لازمه موفقیت دولت آینده را در گروی پایبندی به اصول و بکارگیری افراد با انگیزه، کارآمد، خوش نام و پاک دست، دانست واهتمام دولت را در حل مشکلات بیکاری، تورم، مسکن و ازدواج جوانان، مورد تاکید قرار داد. 🔸در این مراسم حجت‌الاسلام رضاپور امام جمعه جوادآباد نیز از حضور گسترده و دشمن شکن مردم بخش جوادآباد در انتخابات ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چشام بارونیه:(... 🆘 روزشمار ۳۸ روز تا پایان دولت چهاردرصدیهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان
🔴 روحانی دولت را با تورم ۳۵ درصدی تحویل گرفت با تورم ۴۳ درصدی تحویل می‌دهد 🔹گزارش مرکز آمار نشان می‌دهد تورم در آخر دولت دهم ۳۵ درصد بوده که طبق آخرین آمار در خردادماه ۱۴۰۰ به بالای ۴۳ درصد رسیده است. 🆘 روزشمار ۳۸ روز تا پایان دولت چهاردرصدیهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان
🔴انتقام لیبرال‌ها از مردم 🔻مخالفت دامداران با تصمیم دولت برای افزایش قیمت شیرخام 🔹مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور با بیان اینکه دامداران با افزایش قیمت شیرخام مخالفند، گفت: دولت به جای این کارها نهاده دامدار را تامین کند، نرخ جدید شیرخام بهانه‌ای برای گرانی غیر منطقی لبنیات در بازار می‌شود 🔹زمین سوخته که هیچ در تلاشند کمر مردم رو بشکنند.
⭕️بیش از چهل سال است‌‌‌... سایه ات از سر ما کم نشود حضرت عشق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بازتاب گسترده تزریق واکسن ایرانی به مقام معظم رهبری در رسانه های فرانسه ✖️نشریه ون مینوت: رهبر معظم "انقلاب" ایران با واکسن ملی برکت واکسینه شد ✖️پایگاه فرانس انفو: آیت الله خامنه ای نخستین دوز واکسن ضد کووید ساخت دانشمندان ایرانی با نام برکت را دریافت کردند ✖️نشریه اقتصادی لاتریبون: آیت الله خامنه ای رهبر 81 ساله ایران توسط واکسن ساخت ایران واکسینه شد. ✖️شبکه تلویزیونی فرانس 24: آیت الله خامنه ای‌ اولین دوز واکسن ملی برکت را برای ستایش از دانشمندان ایرانی دریافت کرد ✖️نشریه لوپوان: آیت الله خامنه ای با واکسن ساخت ایران واکسینه شد ✖️پایگاه خبری اوریینت: آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران اولین دوز واکسن تمام ایرانی ضد کووید 19 را دریافت کرد ✖️نشریات، رسانه ها و سایت های لومَتَن ، لوپاریزن، رادیو فرانس اینترناسیونال و لیبراسیون و دیگر رسانه های فرانسه هم خبر دریافت واکسن تمام ایرانی برکت را توسط مقام معظم رهبری بازتاب داده اند 👈به وجود چنین رهبر هوشمندی میبالیم که با حرکت هوشمندانه‌ی خود یک دنیا را متوجه ساخت واکسن ایرانی کرد✌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خامنه‌ای گفتن اسناد علمی ساخت واکسن ایرانی کرونا رو منتشر کنید تا بقیه دنیا هم بسازن و کسی بیمار نشه، بیل گیتس و آمریکا و غرب هم می‌خوان با واکسن کرونا تجارت کنن؛ جون انسان‌ها کیلویی چند! این مخصوص اونایی که میگن دین غربی‌ها انسانیته و می‌خوان با اسلام مقابله کنن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر از سرهایمان کوه بسازند نمیگذاریم در تاریخ بنویسند سیدعلی تنها ماند...♥️🌱!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 واسطه‌گری عربستان بین و امریکا ⭕️ "شهرزاد میرقلی خان" که به اتهامات واهیِ جاسوسی، اختلاس و نفوذی بودن در زندان‌های آمریکا به سر میبُرد؛ از " ارسال اطلاعات محرمانه کشور توسط هاشمی رفسنجانی با کمک عربستان به آمریکا " که در کتاب 500 صفحه‌ای «شهرزاد» به آن اشاره کرده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با طرح ساماندهی مجلس، فضای مجازی کشور چگونه خواهد شد؟ 🔹مجلس شورای اسلامی در پی افزایش جرائم در فضای مجازی به ویژه تضیع حقوق کاربران و درخواست های مکرر مردم برای ساماندهی فضای مجازی درحال بررسی طرحی با عنوان «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» است. ✅ اما این طرح چه می‌گوید و نکات مهم آن چیست؟
میزان افزایش قیمت زمین در شهر تهران در دوره دولت حسن روحانی منطقه یک از متری ۸ میلیون شده متری ۹۵ میلیون! هم برای مردم خونه نساختند، هم قیمت زمین و ساخت و ساز رو بردند بالا؛ واقعا خسته نباشید؛ هیچ کس نمیتونست اینجوری گند بزنه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علت ترس دشمن از ما قدرت تکبیر ماست! صدای ماندگار سردار شهید علی هاشمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس جمهور منتخب: بنای دولت بر این است که بهترین ها برای مردم شکل بگیرد و ایران‌قوی ایجاد شود نقد به دولت اگر پذیرفته نشود جفای به خود دولت است البته نقد باید منصفانه باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 قدردانی رئیس مجلس از رهبر معظم انقلاب برای تزریق واکسن ایرانی 🔹قالیباف: سیره رهبر انقلاب در حمایت عملی از تولید داخلی منجر به افزایش روحیه خودباوری و انگیزه دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی می شود. کانال رسمی دکتر محمدباقر در تلگرام @ghalibaf_official
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رئیس مجلس: شهید بهشتی الگوی «سیاست‌ورزی مومنانه» است محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور: 🔹شهید بزرگوار آیت‌الله دکتر بهشتی نماد یک «سیاست‌مدار دین‌مدار» است که هنوز بعد از ۴۰ سال آن چنان که باید قدرش دانسته نشده است. 🔹راز مظلومیت شهید بهشتی در همین ناشناخته بودن اوست؛ چه در زمانه خودش و چه تا به امروز، بهشتی همچنان مظلوم است لذا اگر می‌خواهیم آن مظلومیتی که امام درباره ایشان اشاره کردند را برطرف کنیم باید اولا ویژگی‌های این مرد بزرگ را بشناسیم و ثانیا او را الگوی «سیاست‌ورزی مومنانه» قرار دهیم. 🔹بهشتی چشم و چراغ مردم ایران بود و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه تمامی کارگزاران کشور در تمامی دستگاه‌ها پیروی از مسیر آن شهید بزرگوار است.