eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیرمرد مسلمان را بعد از بازگشت از مسجد اینگونه مظلومانه آتش زده‌اند. اینست جالب اینکه خود دولت انگلیس با قانونهای معروفی مثل پیشگیری، مهاجرت، شهروندی و مرزها به‌صورت سیستماتیک، اسلام‌هراسی و تبعیض علیه مسلمانها را نهادینه کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه‌های رهبر انقلاب برای استفاده هر چه بهتر از ماه مبارک رمضان
📸 تصاویری از خرابی‌های ناشی از هجوم مردم به حافظیه شیراز در ساعات تحویل سال نو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است! اینا همونایی‌ هستن که موقعی که می‌خواستن توی حافظیه موقع سال تحویل قرآن بخونن سر وصدا میکردن که صدای قران شنیده نشه فهم و شعورشون رو می‌بينيد رفتن گند زدن به حافظیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انقلاب فرانسه کشاورزان فرانسوی به عنوان بخشی از تداوم انقلاب خود، زباله‌ها را مقابل ساختمان‌های دولتی می‌ریزند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💛 وقتي ياد ميگيري احساساتت رو كنترل كني، يعني به قوي ترين نسخه خودت تبديل شدي😌❤️‍🔥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱※ برای جذب ریزش‌های ماه رمضان، اول باید مشمول مغفرت خدا شد! ۲※ و برای جذب مغفرت، اول باید از شبکه اسم غفور خدا در عالَم، رد شد! چگونه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | این استقامت است 🔻 رهبر انقلاب: سالها است که جبهه‌ی دشمن با صدای بلند اعلام میکند که میخواهیم جمهوری اسلامی را به زانو در بیاوریم، رهبری در مقابل میگوید «غلط میکنید»؛ این تکرار نیست؛ این استقامت است. ۱۴۰۲/۱/۱ 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 بشنويد | تلاوت سوره حمد توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ⚡️ در ماه مبارک رمضان، روزانه بخشی از تلاوت قرآن توسط رهبر انقلاب منتشر خواهد شد. ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ افسر پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی: 📍وقتی عربستان می‌بیند یک گردان کامل از خلبانان ما در تمرین های خود شرکت نمی‌کنند چرا ما را رها نکند و به سمت ایران نرود؟ ما مغلوب خودمان شده و راه خود انهدامی را در پیش گرفته‌ایم کدام فرد عاقلی به یک اسب شکسته تکیه می‌کند درحالیکه در همان حوالی یک اسب چابک وجود دارد؟! ایرانی‌ها از رابطه ما با امارات خوشنود نیستند، فشار می‌آورند و عرب‌ها هم خودشان را قربانی رابطه با اسرائیل نمی‌کنند...
هشدار اتمی روسیه به آلمان درباره بازداشت پوتین «مدودف» معاون شورای امنیت روسیه: 🔹بعضی احمق‌ها و یک نادان مثل وزیر دادگستری آلمان می‌گوید خُب اگر پوتین بیاید، دستگیرش می‌کنیم. معنای آن را می‌فهمد؟ 🔹بیایید تصور کنیم رئیس یک کشور هسته‌ای به قلمروی مثلاً آلمان می‌رسد و دستگیر می‌شود. یعنی چی؟ اعلان جنگ علیه فدراسیون روسیه! 🔹در چنین شرایطی روسیه از همه ابزارهای موجود برای هدف قرار دادن پارلمان، دفتر صدراعظم آلمان و غیره استفاده خواهد کرد.
گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان 🔹فیصل بن فرحان: با اشاره به دستاوردهای مثبت نشست پکن، بر دیدار آتی وزرای خارجه و بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور تاکید دارم. 🔹امیرعبداللهیان: ضمن استقبال از بازگشت مناسبات ریاض و تهران به حالت طبیعی، بر آمادگی ایران جهت توسعه و تحکیم مناسبات با عربستان تاکید دارم. 🔸وزرای خارجه دو کشور توافق کردند در اولین فرصت با یکدیگر دیدار و مقدمات بازگشایی سفارتخانه ها و سرکنسولگری‌ها را فراهم سازند.
توضیح باقری درباره مذاکره با ۳ کشور اروپایی در نروژ معاون سیاسی وزیر امور خارجه: 🔹‏با مدیران سیاسی سه کشور اروپایی در اسلو نشستی داشتم. طیفی از موضوعات مورد علاقه و نگرانی متقابل را مورد بحث قرار دادیم. 🔹هیچ فرصتی را برای روشن کردن دیدگاه‌های‌مان و هشدار نسبت به برخی سوءمحاسبه‌ها از دست نمی‌دهیم. 🔹در پیشبرد منافع ملی خود، از جمله از طریق دیپلماسی، مصمم هستیم.
انتشار برای نخستین‌بار / ولایتی و پزشکیان پشت دکتر قاتل درآمدند مادر شهید عجمیان: در دادگاه بدوی حکم اعدام آن آقای دکتر آمد، اما آقای «ولایتی» و آقای «پزشکیان» پشت ماجرا در آمدند و از آن طرف حمایت کردند و در دادگاه دیگری حکم اعدامش لغو شد. برای اینکه زیاد تابلو نشود یکی دو نفر دیگر هم عفو دادند که این آقای دکتر زیاد در چشم نیاید، و دو نفری که اعدام کردند بی کس و کار بودند. یکی خانواده‌ای نداشت و یکی فقط یک برادر معتاد داشت. سرداران رده بالا و مسئولین مملکتی که به دیدار ما می‌آمدند می‌گفتند هر کاری دارید بگویید، ما فقط می‌گفتیم حکم اعدام آن دکتر را بگیرید. ولی می‌رفتند و پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کردند. مادر شهید عجمیان گفتند: آن دکتر قاتل از دراویش است و پشتوانه دارد، لذا توانسته‌اند به شیوه‌های مختلف از اعدام نجاتش بدهند. خیلی از این رفتار قوه قضائیه ناراحت بودند و تنها درخواستشان «اعدام آن دکتر قاتل در محل شهادت سید روح الله» بود.
‏کمتر از ۴۰ درصد کشورهای جهان تغییر ساعت رو تجربه می‌کنن بیشتر از ۸۰ درصد مردم جهان دغدغه تغییر ساعت ندارن بعد اصلاح‌طلب نادان نوشته تغییر نکردن ساعت در ایران ماحصل "بنیادگرایی دینی" ه ! چرا تموم نمی‌شید شما!؟ مشکل‌تون با دین چیه!؟
انتشار برای نخستین بار / گفت‌وگو با خانواده شهید عجمیان درباره وساطت سلبریتی‌ها برای قاتلین شهید عجمیان 🔸 + در این مدت از آن‌‌طرفی‌ها چه کسانی آمده‌بودند سراغشان؟ 🔹گزارش‌گر این گفت‌وگو اینطور نقل می‌کند: [خانواده شهید عجمیان] می‌گفتند یک عده از دراویش قبل از رسیدن چهلم!!! شهید آمده بودند. که ما گفتیم حرمت مهمان برقرار و چاییتان را بخورید و بروید. که صوت آن جلسه هم گویا موجود است. دومین کار حضور بی‌حیائانه‌ی «رامبد جوان» و «شهاب حسینی» بود. برادر شهید می‌گفت تا آمدند اول عکس گرفتند و بعد سر بحث وساطت را باز کردند. 🔹واقعا این ها رسانه‌ای هستند و شگردها را خوب بلدند. من [گزارش‌گر] به خانواده شهید گفتم که طبق آیه ۹۳ سوره نسا، هرکس مومنی را بخاطر ایمانش (دقیقا وضعیت شهید شما) بکشد خدای متعال وعده چهار چیز داده که اولین آن تا ابد در جهنم بودن است و این سلبریتی‌ها برای یک جهنمی قطعی آمده‌اند وساطت که خدا این دونفر را با آنی که وساطتش کردند محشور کند و ما را با شهید.
| بند ناف اقتصاد... : ما بایستی بند ناف اقتصاد را از صادرات نفت خام ببُریم و بیشتر به فعّالیّت‌های غیرنفتی [بپردازیم]. که خب خوشبختانه آنطوری که در گزارش‌ها وجود دارد، حرکت به سمت افزایش صادرات غیر نفتی و فعّالیّت‌های اقتصادی غیرنفتی شروع شده و کارهای خوبی دارد انجام می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | اینجا ایرانه؛ دختراش ستاره میسازند کلیپ جذاب و تازه منتشر شده از دیدار رهبر انقلاب درجشن تکلیف دختران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هزاران جان ما و بهتر از ما فدای تو که جانِ جانِ جانی ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸 🍃 🌿🌹﷽🌹🌿 در اولین شب جمعه سال و ماه مبارک رمضان ماه مناجات با خدا جلسـه مناجـات خـانوادگـی «بـه وقـت حـاج قاسـم» از سـاعت ۱۲ شـب تا ۱:۲۰ بامـداد روایتگـر شـهـدا و تبییـن مسـائل سیاسـی 🔰 استـاد حـاج علـی قشقایـی🔰 مناجـات خـوانـی و قرائـت دعـای کمیـل: توسـط ذاکـران اهـل بیـت علیـهماالسـلام 🌹گلزار شهدای حسین رضا علیه السـلام 🔆لطفاً زینت و رسانه ی محفل شهدا باشید