eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
انتشار برای نخستین‌بار / ولایتی و پزشکیان پشت دکتر قاتل درآمدند مادر شهید عجمیان: در دادگاه بدوی حکم اعدام آن آقای دکتر آمد، اما آقای «ولایتی» و آقای «پزشکیان» پشت ماجرا در آمدند و از آن طرف حمایت کردند و در دادگاه دیگری حکم اعدامش لغو شد. برای اینکه زیاد تابلو نشود یکی دو نفر دیگر هم عفو دادند که این آقای دکتر زیاد در چشم نیاید، و دو نفری که اعدام کردند بی کس و کار بودند. یکی خانواده‌ای نداشت و یکی فقط یک برادر معتاد داشت. سرداران رده بالا و مسئولین مملکتی که به دیدار ما می‌آمدند می‌گفتند هر کاری دارید بگویید، ما فقط می‌گفتیم حکم اعدام آن دکتر را بگیرید. ولی می‌رفتند و پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کردند. مادر شهید عجمیان گفتند: آن دکتر قاتل از دراویش است و پشتوانه دارد، لذا توانسته‌اند به شیوه‌های مختلف از اعدام نجاتش بدهند. خیلی از این رفتار قوه قضائیه ناراحت بودند و تنها درخواستشان «اعدام آن دکتر قاتل در محل شهادت سید روح الله» بود.
‏کمتر از ۴۰ درصد کشورهای جهان تغییر ساعت رو تجربه می‌کنن بیشتر از ۸۰ درصد مردم جهان دغدغه تغییر ساعت ندارن بعد اصلاح‌طلب نادان نوشته تغییر نکردن ساعت در ایران ماحصل "بنیادگرایی دینی" ه ! چرا تموم نمی‌شید شما!؟ مشکل‌تون با دین چیه!؟
انتشار برای نخستین بار / گفت‌وگو با خانواده شهید عجمیان درباره وساطت سلبریتی‌ها برای قاتلین شهید عجمیان 🔸 + در این مدت از آن‌‌طرفی‌ها چه کسانی آمده‌بودند سراغشان؟ 🔹گزارش‌گر این گفت‌وگو اینطور نقل می‌کند: [خانواده شهید عجمیان] می‌گفتند یک عده از دراویش قبل از رسیدن چهلم!!! شهید آمده بودند. که ما گفتیم حرمت مهمان برقرار و چاییتان را بخورید و بروید. که صوت آن جلسه هم گویا موجود است. دومین کار حضور بی‌حیائانه‌ی «رامبد جوان» و «شهاب حسینی» بود. برادر شهید می‌گفت تا آمدند اول عکس گرفتند و بعد سر بحث وساطت را باز کردند. 🔹واقعا این ها رسانه‌ای هستند و شگردها را خوب بلدند. من [گزارش‌گر] به خانواده شهید گفتم که طبق آیه ۹۳ سوره نسا، هرکس مومنی را بخاطر ایمانش (دقیقا وضعیت شهید شما) بکشد خدای متعال وعده چهار چیز داده که اولین آن تا ابد در جهنم بودن است و این سلبریتی‌ها برای یک جهنمی قطعی آمده‌اند وساطت که خدا این دونفر را با آنی که وساطتش کردند محشور کند و ما را با شهید.
| بند ناف اقتصاد... : ما بایستی بند ناف اقتصاد را از صادرات نفت خام ببُریم و بیشتر به فعّالیّت‌های غیرنفتی [بپردازیم]. که خب خوشبختانه آنطوری که در گزارش‌ها وجود دارد، حرکت به سمت افزایش صادرات غیر نفتی و فعّالیّت‌های اقتصادی غیرنفتی شروع شده و کارهای خوبی دارد انجام می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | اینجا ایرانه؛ دختراش ستاره میسازند کلیپ جذاب و تازه منتشر شده از دیدار رهبر انقلاب درجشن تکلیف دختران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هزاران جان ما و بهتر از ما فدای تو که جانِ جانِ جانی ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸 🍃 🌿🌹﷽🌹🌿 در اولین شب جمعه سال و ماه مبارک رمضان ماه مناجات با خدا جلسـه مناجـات خـانوادگـی «بـه وقـت حـاج قاسـم» از سـاعت ۱۲ شـب تا ۱:۲۰ بامـداد روایتگـر شـهـدا و تبییـن مسـائل سیاسـی 🔰 استـاد حـاج علـی قشقایـی🔰 مناجـات خـوانـی و قرائـت دعـای کمیـل: توسـط ذاکـران اهـل بیـت علیـهماالسـلام 🌹گلزار شهدای حسین رضا علیه السـلام 🔆لطفاً زینت و رسانه ی محفل شهدا باشید
استفاده ارتش اوکراین از راکت‌های ایرانی فجر عکسی که اخیرا منتشر شده نشون میده اوکراینی ها از مهمات راکتی ساخت ایران S-80F که به اسم FADAK-2 هم شناخته میشن استفاده میکنه عکس منتشر شده این راکت ها رو در حال لود شدن در پاد راکت یک فروند میل ۱۷ ارتش افغانستان که به اوکراین اهدا شده نشان میده نوع کلاهک این راکت ها HE-FRAG هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین 🍃💔🌹 اللهم عجل لولیک الفرج علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙اَسماءُ الحُسنی ۲ 🎵تواشیح خاطره انگیز و به یادماندنی ماه مبارک رمضان 🎼با نغمات جدید و سبکی متفاوت 🔸در باشکوه ترین مسجد تاریخی دنیا 🕌مسجد جامع عباسی،میدان نقش جهان اصفهان 🌀کاری از: 💠گروه تواشیح بین المللی تسنیم💠 📺مشاهده و دریافت فیلم باکیفیت: 🌐 aparat.com/v/1kKEU
اقدامات پیشگیرانه‌ی نیروهای مسلح در برابر تحرکات نظامی علی‌اف
🔴 میدونی چرا تو بچه‌ باباتی و بچه‌ی یه بعثی نیستی؟ 🔹چون این شیرمرد ها رفتن جنگیدن و با صورت جلوی گلوله تانک وایستادن
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هدف قراردادن پلیس در تظاهرات پاریس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مخالفین انقلاب هم به این تفاوت معترفند... شرایطی که جمهوری اسلامی برای زنان پدید آورد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سیلی از جمعیت مردم در فرانسه خواستار برکناری مکرون شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پیوستن نیروهای امنیتی و پلیس به مردم در فرانسه این پلیس‌ها توسط مردم مورد حمایت و تشویق قرار گرفتند
🔴 برخی در انگلیس با توجه به افزایش اجاره و قبض‌ها برای کاهش هزینه‌های زندگی تصمیم گرفته‌اند در خودرو زندگی کنند! 🔹‌ غرب دوستان گرام، این هم نایسه؟؟