eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
پول‌پاشی عربستان به پای رئال و رونالدو ⚽️ سعودی اسپورت از رایزنی وزارت رفاه عربستان برای برگزاری بازی دوستانه النصر با رئال‌مادرید خبر داد. ⚽️ عربستان برای کشاندن رئال به ریاض ۳ هزار میلیارد تومان هزینه می‌کند. ⚽️ رئال با این پول می‌تواند دستمزد ۳ سال امباپه را پرداخت کند.
پوتین آمریکا را تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای کرد 🔹رئیس‌جمهور روسیه: استفاده از سلاح هسته‌ای را در صورت تجاوز به خاک روسیه یا بلاروس برای خود محفوظ می‌دانیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به صدا درآمدن آژیر خطر حمله موشکی در پخش زنده شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم و فرار مجری و کارشناسان به پناهگاه مجری شبکه ۱۳ اسرائیل: واقعا شوکه‌ام؛ تل‌آویو، قلب اسرائیل مورد حمله موشکی قرار گرفت و ما باید به پناهگاه برویم! همزمان به چندین شهر و منطقه نیز حمله موشکی شده است!
🔴تاکید مجدد السودانی بر حمایت همه جانبه عراق از لبنان مقابل تجاوزات صهیونیستها 🔹‌محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با نجیب میقاتی همتای لبنانی خود با تسلیت شهید و زخمی شدن صدها غیرنظامی بیگناه لبنانی در تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی بار دیگر بر حمایت ملت، دولت و در راس آن مرجعیت عالی دینی و دیگر طیف‌های اجتماعی عراق از مردم لبنان تاکید کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دستگیری اعضای فرقه بهائیت در پوشش مربیان مهدکودک
🔴آمریکا تحریم‌های جدیدی در ارتباط با ایران اعمال کرد 🔹‌دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا بیش از ۱۲ نهاد و کشتی را با ادعای مشارکت در انتقال محموله‌های دریایی حامل نفت‌خام و سوخت نفت مایع به سوریه و آسیای شرقی تحریم کرد. 🔹‌خزانه‌داری آمریکا گفته از جمله کشتی‌هایی که امروز تحریم‌ شده‌اند چهار کشتی مرتبط با ناوگان حمل و نقل دریایی یک شهروند سوریه‌ای به نام عبدالجلیل ملاح هستند.
🔴 جدول لیگ برتر فوتبال پس از دربی 1️⃣سپاهان 2️⃣پرسپولیس 0️⃣1️⃣ استقلال
🔴 ارتش رژیم صهیونیستی عراق را تهدید به حمله کرد 🔹‌‌سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: عراق را زیر نظر داریم و هرکاری که برای حفظ امنیت‌مان لازم باشد انجام خواهیم. 🔴‌ خبرنگار رادیو ارتش اسرائیل: ۶ پهپاد امروز از عراق به سمت اهدافی در بلندی‌های جولان، ایلات و عبرة پرتاب شد.
قادر-۱: موشک جدید حزب‌الله برای حمله به تل آویو مورد استفاده قرار گرفت ▫️حزب‌الله اعلام کرد که اوایل روز چهارشنبه در حمله به مرکز فرماندهی موساد اسرائیل در نزدیکی تل‌آویو برای اولین بار از موشک بالستیک قادر-۱ استفاده کرد. در مورد این موشک چه می دانیم؟ ▫️این موشک، یک موشک بالستیک دوربرد سطح به سطح به حساب می آید که طول آن بین ۱۵.۵ تا ۱۶.۵۸ متر و قطر آن ۱.۲۵ متر است. ▫️وزن آن بین ۱۵ تا ۱۷.۵ تن و با سرجنگی به وزن ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم است. ▫️قادر-۱ از ترکیب سوخت مایع و جامد استفاده می کند و مسیر حرکت آن مشابه موشک های بالستیک است. ▫️برد این موشک از ۱۳۵۰ تا ۱۹۵۰ کیلومتر متغیر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥نمایی جدید از هنر دست مجاهدان مقاومت عراق در جنوب اراضی اشغالی
وزیر خارجۀ آمریکا: تهدیدهای جانی علیه ترامپ را «بسیار بسیار جدی» می‌گیریم.
مشخصات موشک بالستیک قادر ۱: قطر: ۶۲۰ میلیمتر طول: ۷۶۶۵ میلیمتر وزن کلی: ۲۸۷۰ کیلوگرم وزن سر جنگی: ۵۰۰ کیلوگرم برد: ۱۹۰ کیلومتر
🔴یکی از ذخایر اقتصادی استراتژیک اسراییل هدف قرار گرفت 🔹‌‌مقاومت اسلامی عراق امشب انبار اصلی ذخیره «پتاس» اسراییل را در بندر ایلات منهدم کرده است. 🔹‌‌پتاس مهم‌ترین محصول معدنی صادراتی اسراییل است که رژیم صهیونیستی از «بحرالمیت» استخراج و از طریق باراندازهای بندر ایلات به فروش می‌رساند. 🔹‌‌منابع آگاه نجباء از داخل سرزمین‌های اشغالی خبر دادند که بر اثر این ضربه دقیق و موفق پهپادی، تا اطلاع ثانوی امکان صادرات این ماده معدنی استراتژیک از ایلات میسر نیست.
🔴‌رسانه های عبری: حمله به بندر ایلات همزمان با توئیت «ابوعلی العسکری»، مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق صورت گرفت.
🔴 ترامپ: اگر جای بایدن بودم تهدید می‌کردم ایران را پودر می‌کنم 🔹‌دونالد ترامپ، نامزد حزب‌جمهوری‌خواه در انتخابات آمریکا گفته چنانچه به جای «جو بایدن» در کاخ سفید بود ایران را بابت تهدید به ترور مقام‌های سابق آمریکا تهدید می‌کرد. 🔹‌ترامپ درباره فضاسازی‌های جدید در واشنگتن مبنی بر طرح احتمالی ترورش توسط ایران گفت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم، به کشور تهدیدکننده که در این‌جا ایران است اطلاع می‌دادم اگر کاری برای صدمه زدن به این آدم انجام دهید بزرگترین شهرهای شما را منفجر می‌کنم و کشورتان را پودر می‌کنم.» 🔹‌رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه از جو بایدن انتقاد کرد و مدعی شد که در حال حاضر چنین رهبری‌ای در ایالات متحده وجود ندارد.
🔴مقام پنتاگون: به اسرائیل گفته‌ایم که حمله به لبنان بدون عواقب نخواهد بود 🔹‌یک مقام وزارت دفاع آمریکا به روزنامه واشنگتن پست گفت: سیاست ایالات متحده درباره ارائه کمک‌های نظامی به اسرائیل، چک سفید نیست. 🔹‌او مدعی شد: به اسرائیل گفته‌ایم که حمایت نظامی بدون شرط نمی‌شود و اسرائیل نمی‌تواند جبهه جدیدی را بگشاید بدون اینکه عواقبی برایش نداشته باشد. 🔹‌این مقام نظامی آمریکایی افزود: همچنین به اسرائیل گفته‌ایم که باز کردن جبهه جدید، مسیر سریع‌تری برای بازگرداندن ساکنان شمال نیست. 🔹‌او با این حال گفت که اگر اسرائیل در خصوص سامانه‌های پدافند هوایی با کمبود شدید مواجه شود؛ آمریکا آماده است تا در این خصوص به اسرائیل کمک کند.
مقام آمریکایی: حداقل طی روزهای آینده امکان آتش‌بس نیست 🔹اسرائیل هیوم: به نقل از یک مقام صهیونیست: ما بر اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ اصرار داریم و با آتش‌بس موقت موافقت نمی‌کنیم. 🔹نیویورک تایمز به نقل از مقام‌های آمریکایی: حداقل در چند روز آینده امکان آتش‌بس وجود ندارد. هنوز مطمئن نیستیم که نتانیاهو و نصرالله آماده توافق برای توقف درگیری هستند.
درخواست روسیه و چین برای توقف جنگ غزه در شورای امنیت 🔹روسیه: توقف خون‌ریزی در نوار غزه راهی برای توقف تشدید تنش در لبنان و اجتناب از جنگ همه‌جانبه در منطقه است. 🔹چین: اسرائیل باید اقدامات خصمانۀ خود را که می‌تواند منطقه را وارد جنگی همه‌جانبه کند، متوقف نماید.
🔰اخبار تائید نشده‌ای از درگیری زمینی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و تصرف پایگاه المناره ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان حزب‌الله لبنان منتشر شده است 🔸برخی منابع غیر رسمی از وقوع درگیری زمینی بین نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت در منطقه المناره در داخل اراضی اشغالی خبر داده‌اند. 🔸همچنین طبق گزارش خبرنگار المیادین، پرواز پرتعداد هواپیماهای جاسوسی اسرائیل بعد از اعلام خبرهایی درخصوص یک حادثه امنیتی در نزدیکی شهرک المناره در شمال سرزمین‌های اشغالی مشاهده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عقاب آپوزیشن خشمگین می‌شود؛ فریادهای فخرآور بر سر ربع‌پهلوی؛ پس کی‌ میخوای بزرگ شی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس اسرائیلی برای بررسی وعده حسن نصرالله که گفته بود به مرور برد موشک‌های حزب الله افزایش پیدا خواهد کرد، این گراف را تهیه کرده که نشان دهده تحقق همان وعده به مرور هر ماه است. فقط جمله آخرش: "ما قورباغه‌ای درون آب، روی گاز نصرالله هستیم."