eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
وزیر خارجۀ آمریکا: تهدیدهای جانی علیه ترامپ را «بسیار بسیار جدی» می‌گیریم.
مشخصات موشک بالستیک قادر ۱: قطر: ۶۲۰ میلیمتر طول: ۷۶۶۵ میلیمتر وزن کلی: ۲۸۷۰ کیلوگرم وزن سر جنگی: ۵۰۰ کیلوگرم برد: ۱۹۰ کیلومتر
🔴یکی از ذخایر اقتصادی استراتژیک اسراییل هدف قرار گرفت 🔹‌‌مقاومت اسلامی عراق امشب انبار اصلی ذخیره «پتاس» اسراییل را در بندر ایلات منهدم کرده است. 🔹‌‌پتاس مهم‌ترین محصول معدنی صادراتی اسراییل است که رژیم صهیونیستی از «بحرالمیت» استخراج و از طریق باراندازهای بندر ایلات به فروش می‌رساند. 🔹‌‌منابع آگاه نجباء از داخل سرزمین‌های اشغالی خبر دادند که بر اثر این ضربه دقیق و موفق پهپادی، تا اطلاع ثانوی امکان صادرات این ماده معدنی استراتژیک از ایلات میسر نیست.
🔴‌رسانه های عبری: حمله به بندر ایلات همزمان با توئیت «ابوعلی العسکری»، مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق صورت گرفت.
🔴 ترامپ: اگر جای بایدن بودم تهدید می‌کردم ایران را پودر می‌کنم 🔹‌دونالد ترامپ، نامزد حزب‌جمهوری‌خواه در انتخابات آمریکا گفته چنانچه به جای «جو بایدن» در کاخ سفید بود ایران را بابت تهدید به ترور مقام‌های سابق آمریکا تهدید می‌کرد. 🔹‌ترامپ درباره فضاسازی‌های جدید در واشنگتن مبنی بر طرح احتمالی ترورش توسط ایران گفت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم، به کشور تهدیدکننده که در این‌جا ایران است اطلاع می‌دادم اگر کاری برای صدمه زدن به این آدم انجام دهید بزرگترین شهرهای شما را منفجر می‌کنم و کشورتان را پودر می‌کنم.» 🔹‌رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه از جو بایدن انتقاد کرد و مدعی شد که در حال حاضر چنین رهبری‌ای در ایالات متحده وجود ندارد.
🔴مقام پنتاگون: به اسرائیل گفته‌ایم که حمله به لبنان بدون عواقب نخواهد بود 🔹‌یک مقام وزارت دفاع آمریکا به روزنامه واشنگتن پست گفت: سیاست ایالات متحده درباره ارائه کمک‌های نظامی به اسرائیل، چک سفید نیست. 🔹‌او مدعی شد: به اسرائیل گفته‌ایم که حمایت نظامی بدون شرط نمی‌شود و اسرائیل نمی‌تواند جبهه جدیدی را بگشاید بدون اینکه عواقبی برایش نداشته باشد. 🔹‌این مقام نظامی آمریکایی افزود: همچنین به اسرائیل گفته‌ایم که باز کردن جبهه جدید، مسیر سریع‌تری برای بازگرداندن ساکنان شمال نیست. 🔹‌او با این حال گفت که اگر اسرائیل در خصوص سامانه‌های پدافند هوایی با کمبود شدید مواجه شود؛ آمریکا آماده است تا در این خصوص به اسرائیل کمک کند.
مقام آمریکایی: حداقل طی روزهای آینده امکان آتش‌بس نیست 🔹اسرائیل هیوم: به نقل از یک مقام صهیونیست: ما بر اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ اصرار داریم و با آتش‌بس موقت موافقت نمی‌کنیم. 🔹نیویورک تایمز به نقل از مقام‌های آمریکایی: حداقل در چند روز آینده امکان آتش‌بس وجود ندارد. هنوز مطمئن نیستیم که نتانیاهو و نصرالله آماده توافق برای توقف درگیری هستند.
درخواست روسیه و چین برای توقف جنگ غزه در شورای امنیت 🔹روسیه: توقف خون‌ریزی در نوار غزه راهی برای توقف تشدید تنش در لبنان و اجتناب از جنگ همه‌جانبه در منطقه است. 🔹چین: اسرائیل باید اقدامات خصمانۀ خود را که می‌تواند منطقه را وارد جنگی همه‌جانبه کند، متوقف نماید.
🔰اخبار تائید نشده‌ای از درگیری زمینی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و تصرف پایگاه المناره ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان حزب‌الله لبنان منتشر شده است 🔸برخی منابع غیر رسمی از وقوع درگیری زمینی بین نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت در منطقه المناره در داخل اراضی اشغالی خبر داده‌اند. 🔸همچنین طبق گزارش خبرنگار المیادین، پرواز پرتعداد هواپیماهای جاسوسی اسرائیل بعد از اعلام خبرهایی درخصوص یک حادثه امنیتی در نزدیکی شهرک المناره در شمال سرزمین‌های اشغالی مشاهده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عقاب آپوزیشن خشمگین می‌شود؛ فریادهای فخرآور بر سر ربع‌پهلوی؛ پس کی‌ میخوای بزرگ شی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس اسرائیلی برای بررسی وعده حسن نصرالله که گفته بود به مرور برد موشک‌های حزب الله افزایش پیدا خواهد کرد، این گراف را تهیه کرده که نشان دهده تحقق همان وعده به مرور هر ماه است. فقط جمله آخرش: "ما قورباغه‌ای درون آب، روی گاز نصرالله هستیم."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابداع جوان نخبه ارتشی که ستون تانک‌های بعثی را در خرمشهر با اختراع خود نابود کرد بعدها ارتش روسیه این طرح را کپی و از آن استفاده کرد
🔻فرستاده اسرائیل در سازمان ملل: «تا زمانی که اسرائیل تهدید ایران را از بین نبرد صلحی در منطقه وجود ندارد. 🔻حزب‌الله مجتمع صنایع نظامی شرکت رافائل و یک شهرک صهیونیستی را هدف قرار داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب‌الله تاکنون کدام زیرساخت‌های مهم نظامی ارتش اسرائیل را هدف قرار داده است؟
🔴گروسی: دولت هریس به برجام باز خواهد گشت 🔹‌مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: با دولت هریس در ارتباط هستیم. 🔹‌براساس اطلاعاتی که دارم، در صورت پیروزی کامالا هریس در انتخابات، او برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران آماده است. 🔹‌من اطلاعاتی درباره تصمیم دولت احتمالی جمهوری‌خواه ندارم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رهبر انقلاب: آمریکا پشت سر رژیم صهیونی است 🔹‌تصاویری از تجهیز رژیم صهیونی توسط آمریکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بعد از ۹ سال «تقریبا هیچ»: اسب برجام! 🔹‌در مصاحبه دیروز، از زبان ظریف: نیازی نیست که بر سر توافقی که پیش‌تر بر سر آن مذاکره شده، مذاکره کنیم. 🔹‌شما یک اسب را دومرتبه نمی‌خرید. ما این اسب را خریداری کرده‌ایم و بهایش را داده‌ایم. وقت آن رسیده که آمریکا این اسب را تحویل دهد.
🔴مخالفت شدید مقامات رژیم صهیونیستی با آتش‌بس ۲۱ روزه با حزب‌الله لبنان 🔹‌طرح پیشنهادی آتش‌بس ۲۱ روزه میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی جهت دستیابی به راه‌حل سیاسی از سوی سیاستمداران عربی و غربی، با مخالفت مقامات و وزرای رژیم صهیونیستی روبرو شد. 🔹‌یائیر لاپید، رئیس جریان اپوزیسیون رژیم: دولت اسرائیل باید امروز صبح پذیرش پیشنهاد آتش‌بس بایدن-ماکرون را اعلام کند، اما تنها برای ۷ روز، تا از بازسازی سیستم‌های فرماندهی و کنترل حزب‌الله جلوگیری شود. 🔹‌بِتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم:نبرد در شمال باید با یکی از دو سناریو به پایان برسد؛ یا نابودی حزب‌الله و سلب توانایی آن در تهدید ساکنان شمال، یا ادامه جنگ. 🔹‌ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم: در پی گزارش‌هایی درباره مذاکرات برای توافق آتش‌بس بین اسرائیل و حزب‌الله، فراکسیون عوتسما یهودیت در ساعات آینده نشست فوری برگزار خواهد کرد. 🔹‌میکی زوهار، وزیر فرهنگ و ورزش رژیم: آتش‌بس بدون دریافت هیچ امتیاز ملموسی از حزب‌الله یک اشتباه بزرگ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دیروز ارتش امارات از کشته شدن ۴ نفر و مجروح شدن ۹ نفر از نیروهای خود خبر داد بدون آنکه بگوید در کجا و در اثر کدام حادثه این اتفاق رخ داده است 🔹‌حالا این سوال وجود دارد: اینها کجا کجا کشته شده‌اند؟ در دفاع از رژیم صهیونیستی، در قتل عام مردم یمن، در سودان یا لیبی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 منابع محلی می گویند جنگنده‌های اسرائیلی گذرگاه مطربا در مرز سوریه و لبنان در استان حمص را هدف قرار داده اند 🔹 این گذرگاه یکی از مسیرهای ورود پناهجویان لبنانی به سوریه است.
⭕️ انفجار در کیف و سایر مناطق : 🔹 انفجارهایی در کیف، منطقه کیف و استاروکونستانتینوف، جایی که پایگاه هوایی نیروی هوایی اوکراین در آن قرار دارد، ثبت شده است.
🔴تذکر رئیس مجلس به چند عضو شورای شهر تهران برای دوری از اختلاف‌افکنی سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران: 🔸ما این روزها می‌بینیم که صحبت‌های برخی اعضای شورا نه در رسانه‌های غیرانقلابی بلکه سر از ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی درمی‌آورد. 🔸در شورای شهر مخالفت‌ها باید تخصصی، کارشناسانه و دلسوزانه باشد؛ به نظر می‌رسد برخی اعضا با این مخالفت‌ها قصد نزدیک‌شدن به اصلاح‌طلبان را دارند. 🔸بارها شنیدم مثلا آقای قالیباف با برخی از اعضای شورا تماس گرفته و نسبت به تداوم اختلاف تذکر داده است. یا مثلاً آقای دکتر حدادعادل هم بارها به نزدیکان خودشان که با اعضای شورای شهر نزدیک هستند، درباره کنارگذاشتن این اختلافات تذکر داده‌اند. 🔸متأسفانه این افراد حتی به تذکر بزرگان انقلاب و دوراندیشی دلسوزان نظام احترام نمی‌گذارند؛ حتی این افراد به تذکر چهره‌هایی که منتسب به آن‌ها هستند هم احترام نمی‌گذارند. 🔸شهرداری تهران در این دوره کارنامه درخشانی داشته از قرارداد چین و پروژه‌های عمرانی شهر تهران تا ورود به حوزه‌هایی مانند مسکن و آسیب‌های اجتماعی که وظیفه ذاتی‌اش نبود اما به آن ورود کرد./ فارس
جدیدترین گزارش وزارت دفاع روسیه از عملیات نظامی ویژه ▫️وزارت دفاع روسیه رسما آزادسازی شهرک اوکراینسک در جمهوری خلق دونتسک را اعلام کرد ▫️بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه، تلفات نیروهای اوکراینی در شبانه روز گذشته به ۲۲۸۰ نفر رسیده است. ▫️حملاتی به تأسیسات انرژی اوکراین که از فعالیت شرکت‌های صنایع دفاعی اوکراین پشتیبانی می‌کردند و همچنین به زیرساخت‌های یک فرودگاه نظامی انجام شد.
‌ لبنان هم آتش‌بس با رژیم صیونیستی را تکذیب کرد 🔹دفتر نخست‌وزیر لبنان: اخبار منتشره درخصوص امضای پیشنهاد توافق آتش‌بس پس از دیدار میقاتی با بلینکن و هوکشتاین نادرست است و ما آن را تکذیب می‌کنیم. 🔹سخنگوی وزارت خارجۀ قطر: ما هیچ اطلاعی از وجود ارتباط مستقیم میان پیشنهاد آتش‌بس در لبنان و پیشنهاد آتش‌بس در غزه نداریم.