eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حداقل چهار ساختمان آپارتمانی در بیروت کاملاً مسطح شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از محل بمباران جنگنده های اسرائیلی در بیروت
الجزیره: هدف حمله، ترور سید حسن نصرالله بوده است
🔴اطمینانی درباره حضور سیدحسن نصرالله در ضاحیه وجود ندارد شبکه کان مدعی شد اطمینانی در مورد حضور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در زمان بمباران امروز ضاحیه بیروت در محل حادثه وجود ندارد. ارتش اطلاعاتی درباره رسیدن نصر الله به مقر فرماندهی حزب الله دریافت کرد و بلافاصله اقدام به بمباران این محل کرد 🔴حزب‌الله: سیدحسن نصرالله در مکانی امن است منابع امنیتی مقاومت: سید حسن نصرالله در یک مکان امن است و آنچه در رسانه‌های عبری منتشر می‌شود، صحت ندارد.
⭕️بعلت حجم و شدت حمله پیکرهای قابل شناسایی نیستند. 🔴فوری | آکسیوس به نقل از یک منبع اسرائیلی: مقامات ارشد در زمان حمله در مقر حزب الله در حومه جنوبی بودند. 🔴 شهرهای پرجمعیت رژیم صهیونیستی از ترس واکنش حزب‌الله درب پناهگاه‌ها را باز کرده و به عموم مردم اعلام آماده باش کردند. ⭕️پدافند هوایی اسرائیل و تمامی پایگاه های هوایی IDF در حالت آماده باش قرار گرفته است.
🚨 منابع عبری از ترور هاشم صفی الدین خبر می دهند 🛑کدکد عبری: هاشم صفی الدین در محل حمله امروز بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‌خبرنگار الجزیره: ما نمی‌خواهیم اغراق کنیم، اما آنچه رخ داد یک قتل عام بزرگ است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴‌آثار حمله ارتش تروریستی اسرائیل به چند ساختمان در ضاحیه بیروت
🔴نتانیاهو نشست با خبرنگاران را ناتمام گذاشت 🔹‌‌روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشست خبری با خبرنگاران اسرائیلی را ناتمام گذاشت. 🔹‌‌این اتفاق بعد از آن رخ داد که «رومن گافمن»، مشاور نظامی نتانیاهو چیزی در گوش او گفت.
نتانیاهو درحال پیگیری حمله به بیروت
🎥 تصاویری از انفجار شدید در بیروت
🔴 صلیب سرخ: 10 آمبولانس به حومه جنوبی بیروت فرستادیم 🔹‌رادیو ارتش اسرائیل: هواپیماهای اف-35 حملات را انجام دادند و از بمب های مخفی استفاده کردند. 🔹‌العربیه از یک منبع امنیتی گزارش داد: اسرائیل منطقه ای را بمباران کرد که معمولا مقامات ارشد حزب الله در آن حضور دارند. 🔹‌شبکه 13 اسرائیل به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: تل آویو واشنگتن را از حمله به حومه جنوبی بیروت مطلع کرد. 🔹‌یک منبع پزشکی برای الجزیره: شهدا و مجروحان حملات اسرائیل به حومه جنوبی بیروت 🔹‌آکسیوس، به گفته یک مقام اسرائیلی: مقامات ارشد حزب الله در زمان بمباران در مقر اصلی حومه شهر بودند. 🔹‌سازمان ملل: حملات اسرائیل به بیروت را با "نگرانی عمیق" دنبال می کنیم 🔹‌العربیه: پرواز مداوم هواپیماهای تجسسی اسرائیل بر فراز حومه بیروت 🔹‌اسکای نیوز: بیانیه مورد انتظار حزب الله در خصوص حمله اسرائیل به حومه جنوبی بیروت 🔹‌اسکای نیوز: منابعی از حزب الله می گویند که نصرالله در مکانی امن است 🔹‌نخست وزیر: حمله به حومه شهر ثابت می کند که اسرائیل به درخواست های جهانی برای آتش بس اهمیتی نمی دهد 🔹‌منابع العربیه: حال نصرالله خوب است و حزب الله به زودی بیانیه ای صادر خواهد کرد 🔹‌«اسکای نیوز»: شهرداری تل آویو از افتتاح پناهگاه ها در انتظار پاسخ حزب الله خبر داد.
وزارت جنگ اسرائیل: حمله به بیروت با هدایت مستقیم گالانت از اتاق فرماندهی انجام شد
🔻منابع نزدیک به حزب‌الله: سید حسن نصرالله در سلامت کامل به سر می‌برد 🔹خبرگزاری فرانسه و رویترز به نقل از منابع نزدیک به حزب‌الله گزارش دادند که سید حسن نصرالله در سلامتی کامل به سر می‌برد./فارس
🛑پرس‌تی‌وی به نقل از منابع امنیتی: سیدحسن نصرالله در مکانی امن است.
🔴‌الجزیره به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی: تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان به منظور تدارک تهاجم زمینی در صورت تصمیم گیری است.
ادعای نتانیاهو در سازمان ملل: اگر ایران ما را بزند، ما آن‌ها را می‌زنیم ▫️نخست وزیر اسرائیل گفت: جایی در ایران نیست که دست ما به آن نرسد ▫️"تهاجم ایران" اگر متوقف نشود، تهدیدی علیه همه کشورهای خاورمیانه خواهد بود ▫️ایران موشک های بالستیک مجهز به سلاح هسته ای تولید می کند؛ همه کشورها باید برای متوقف ساختن تولید تسلیحات هسته‌ای ایران، از اسرائیل حمایت کنند
🚨رسانه امنیتی عبری : منابع امنیتی در ایران و لبنان مدعی هستند که نصرالله زنده است و در مکانی امن است. یکی از امن ترین مکان ها سفارت ایران است که حدود یک کیلومتر و نیم با مقر مورد حمله فاصله دارد و طبق ارزیابی ما با یک تونل زیرزمینی به هم متصل شده است.