eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
سلاحهای مقاومت یکی یکی نمایش داده می‌شوند. در گفتگو با نیروی یمنی با المیادین: پهپاد صمد ۴ در نبرد با صهیونیست‌ها به نمایش گذاشته شد. این پهپاد می‌تواند مواد منفجره را برای حمله به اهداف استراتژیک حمل کند. این پهپاد دارای برد پروازی ۲۰۰۰ کیلومتر بوده و قابلیت رادارگریزی بالایی دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تذکر رئیس مجلس نسبت‌به بی‌نظمی‌های داخل صحن، حین گزارش رئیس بانک مرکزی
🚨منابع سوریه می‌گویند حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی چند سایت راداری هشدار زودهنگام و پدافندی در سویدا و درعا واقع در جنوب سوریه را هدف قرار داده است.
شبکه المنار: منتظر سورپرایز باشید/موشک فادی ۴ !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مطلبی از دستور صریح رهبر معظم انقلاب که برای اول بار گفته شد فرمانده معظم کل قوا فرماندهان سپاه را احضار و گفتند: اگر آمریکایی‌ها جایی از ایران را زدند، از من (رهبری) سوال نمی‌کنید، از شورای عالی امنیت ملی هم اجازه نمی‌گیرید، باید حداکثر تا نیم ساعت این اقدام را پاسخ دهید
آیا می‌دانید تمام عملیات‌های هوایی ارتش اسرائیل تنها از ۳ پایگاه انجام می‌شود ؟ 😏
خبر حمله موشکی قریب‌الوقوع ایران به اسرائیل را CNN نیز تأیید کرد
🆘فوری | Axios در مورد یکی از مقامات کاخ سفید: ما اطلاعات اطلاعاتی داریم که نشان می دهد ایران قصد دارد به زودی به اسرائیل حمله موشکی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 الجزیره مدعی شد: سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل: تغییر دستورات فرماندهی جبهه داخلی پس از نشانه‌هایی مبنی بر قصد ايران برای حمله به اسرائیل صورت گرفت
اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: نتانیاهو رایزنی های امنیتی در مورد حمله مورد انتظار ایران انجام داد.😄 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: هرگونه پرتاب موشک از سوی ایران به سمت اسرائیل، عواقبی خواهد داشت😄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک دقیقه وقت بزار و این ویدئو رو ببین تا متوجه بشی چرا صهیونیسم دشمن کل بشریت هست نه فقط مسلمانان و ایرانی‌ها و ...
یدیعوت آحرونوت: پس از پیش بینی حمله ایران به اسرائیل، نتانیاهو درحال تلاش برای ارتباط تلفنی با پوتین است! آکسیوس: هشدار درباره حمله مورد انتظار ایران حوالی ظهر به وقت محلی به اسرائیل رسید. اسرائیل فکر می کند این حمله در چند ساعت آینده انجام خواهد شد. نیویورک تایمز : ایران در حال آماده‌سازی حمله موشکی - پهپادی علیه ۳ پایگاه هوایی و ۱ مقر اطلاعاتی در شمال تل آویو است که ظرف ۱۲ ساعت آینده رخ خواهد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خمینی (ره): اسلام اجازه نمی‌دهد ما به کشوری تعدی کنیم لکن فرموده است اگر به شما تعدی کردند بزنید تو دهنشون اگر کفار یک دسته‌ای از مسلمین بی‌گناه را سپر قرار دادند، بر ما واجب است مسلمان و غیرمسلمان رو بکشیم.
🔴توصیه‌های غیر عادی نتانیاهو به شهرک نشینان صهیونیست 🔹‌بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد «روزهای چالش های بزرگ» در پیش رو است و در این باره هشدار داد. 🔹‌نتانیاهو افزود: «آنچه از شما می خواهم دو چیز است. یک، اطاعت دقیق از دستورات فرماندهی جبهه داخلی. زیرا این اقدامات جان شما را نجات می دهد. 🔹‌او ادامه داد: «و دوم اینکه با هم باید کنار هم بایستیم. ما در روزهای سخت پیش رو با هم مستحکم خواهیم ماند. با هم خواهیم ایستاد، با هم خواهیم جنگید و با هم پیروز خواهیم شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سید مقاومت از این خطر به همه خبر داده بود 🔹سهل انگاری کردیم ایشون هم از دست دادیم سهل انگاری رو باید تمومش کنیم خدا لعنت کنه بزدلانِ ترسویِ لیبرالِ غربگرا که عزت اسلامی و ایرانی‌مان را خدشه‌دار کرده‌اند...
🔴 ترور های گذشته ی اسرائیل نشون میده هیچ حد و مرزی ندارن. 🔹قبل از اینکه نفر بعدی رو بزنن باید بزنیم.
🔴حزب الله: حومه تل آویو را موشک باران کردیم 🔹‌حزب الله: پایگاه هوایی «سده دوف» ارتش رژیم صهیونیستی در حومه تل آویو را موشکباران کردیم. 🔹‌در این حمله از موشک فادی 4 استفاده کردیم.
🔴 بیانیه مهم یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن 🔹‌سه عملیات نظامی در دریای سرخ، اقیانوس هند و دریای عرب انجام دادیم 🔹‌مسلح یمن در اولین عملیات خود،نفتکش انگلیسی "CORDELIA MOON" را در دریای سرخ هدف قرار دادند. 🔹‌نفتکش انگلیسی را با هشت موشک بالستیک، بالدار، پهپاد و شهپاد هدف قرار دادیم. 🔹‌در عملیات هدف قرار گرفتن نفتکش انگلسی، خسارتهای سنگینی به آن وارد شد. 🔹‌در عملیات دوم نیروهای مسلح یمن، کشتی "MARATHOPOLIS" در اقیانوس هند با موشک بالدار هدف قرار گرفت.
🔴سنتکام مدعی اعزام جنگنده‌های اضافی به منطقه شد 🔹‌فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شد که 3 اسکادران دیگر از جنگنده‌های «اف-15»، «اف-16» و «ای-10» در حال حرکت به سمت خاورمیانه هستند.
🔴 ‌شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه: یزیدیان پس از شهادت امام حسین(ع) شاد بودند و جشن گرفتند، هم‌اکنون نیز پیروان آنها در شهادت سید حسن نصرالله جشن گرفتند که پایدار نخواهد ماند. 🔹‌با خون پاک او ان‌شاءالله به زودی پیروزی نهایی رقم خواهد خورد.
🔴 انگلیس ایران را به خویشتنداری دعوت کرد! 🔹‌لامی، وزیر خارجۀ انگلیس اعلام کرد که انگلیس با همتایان ایرانی خود در حال مذاکره است و در بحبوحه افزایش تنش‌ها در منطقه، این کشور را به خویشتنداری دعوت می‌کند.
🔴 گردان های قسام: یک تانک مرکاوا و دو بولدوزر «D۹» رژیم صهیونیستی را با گلوله های «یاسین ۱۰۵» در شرق خان یونس در جنوب غزه هدف قرار دادیم.
35.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴تصاویری از عملیات بامداد امروز مقاومت اسلامی عراق در هدف قرار دادن عمق رژیم صهیونیستی