eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
38.4هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات دیشب ایران به روایت تصویر حتماً ببینید 😂😂😂
تصویری از ذوالفقار حناوی، فرمانده تیپ امام حسین علیه‌السلام ارتش سوریه که اسرائیل مدعی ترور او در بیروت شده است. بنیان‌گذار این تیپ در سوریه، شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشد. ‌‌‌
جانم فدایت، ای جانِ جانان
🔻بایدن: تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال خواهد شد، از حمله به تاسیسات هسته‌ای آن حمایت نمی‌کنم. 🔻در دو ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ راکت به سمت شهرک‌های غصبی شمال فلسطین اشغالی توسط حزب‌الله شلیک‌شده
🔴ادعای بایدن: از حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران دفاع نمی‌کنم 🔹‌جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مدعی شد از هر حمله اسرائیلی به تاسیسات هسته‌ای ایران دفاع نخواهد کرد. 🔹‌کاخ سفید اعلام کرد که بایدن با سران گروه هفت برای هماهنگی پاسخ به حمله ایران علیه اسرائیل (پاسخ موشکی ایران به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی) و بررسی تحریم‌های بیشتر تماس گرفته است. 🔹‌بایدن در این تماس تلفنی، پاسخ موشکی کوبنده تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم و بر ادامه حمایت از این رژیم متجاوز تاکید کرد. 🔹‌رئیس جمهور آمریکا همچنین در حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایاتش اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال خواهد کرد. 🔹‌وی همچنین گفت به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهد کرد.
🔴اظهارات وقیحانه نماینده اسرائیل در نشست شورای امنیت: جهان باید ایران را وادار به پرداخت هزینه سنگین کند! 🔹‌نماینده رژیم غاصب صهیونیستی در نشست شورای امنیت: جهان باید ایران را وادار کند تا به خاطر حمله اش(پاسخ موشکی کوبنده ایران در پاسخ به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان، غزه و اقدامات تروریستی علیه رهبران مقاومت) بهای سنگینی پرداخت کند و اگر هر اقدامی کمتر از آن انجامدهد، همدستی انجام داده است.! 🔹‌زمان درخواست‌های توخالی برای کاهش تنش پایان یافته است. 🔹‌باید فورا تحریمهایی را علیه ایران اعمال کرد! 🔹‌عواقبی که ایران به سبب اقداماتش با آن روبرو خواهد شد، بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خبرنگار اسکای‌نیوز: در حملهٔ موشکیِ ایران چیزهایی دیدم که در تمام عمرم ندیده بودم
🔴ایروانی: پاسخ ایران برای بازگرداندن تعادل و بازدارندگی ضروری بود 🔹‌امیر سعید ایروانی، سفیرو نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد، در نشست شورای امنیت پس از عملیات وعده صادق ۲ تصریح کرد: هر اقدام خویشتن‌دارانه‌ای که توسط ایران صورت گرفته، تنها رژیم اسرائیل را وقیح‌تر کرده تا جنایات و اقدامات تجاوزگرانه بیشتری مرتکب شود. در نتیجه، پاسخ ایران برای بازگرداندن تعادل و بازدارندگی ضروری بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حمله موشکی گسترده به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی 🔹‌منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔹‌این منابع تاکید کردند که در پی این حمله آژیر خطر در شرق صفد، شمال طبریا و مناطقی دیگر به صدا درآمده است. 🔹‌در پی این حمله صدای انفجارهای مهیبی در اطراف طبریا و مناطق شمالی فلسطین اشغالی شنیده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لحظه شلیک موشک‌های حزب الله به سوی جولان اشغالی 🔹‌سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در دو ساعت اخیر حزب الله ۱۰۲ موشک به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️نماهنگ زیبا و طوفانی ✳️ اختصاصی این روزها و حمله جانانه نیروهای مقاومت، علی الخصوص ایران💪 فقط آخرش که میگن: این نفسای آخره به پایانت بگو سلام اینجا ته ماجراس سه، دو، یییییک، تمام😉 تا می‌تونید پخش کنید که برسه به گوش مخاطبش
یک منبع میدانی از شبکه مقاومت اسلامی تا المیادین: نبرد قهرمانانه رزمندگان مقاومت اسلامی با نیروهای نخبه اسرائیلی در جبهه های متعدد در جنوب لبنان به کشته و زخمی شدن بیش از ۸۰ افسر منجر شده است و انهدام تقریباً ۵ تانک مرکاوا. این تنها بخشی از توان ماست و آنچه در راه است برای این دشمن دردناک تر خواهد بود.
حزب‌الله اعلام کرد که پایگاه های ارتش اسرائیل در عفدون در نزدیکی نهاریه را هدف قرار داده است
الجزیره: پاسخ اسرائیل به ایران تند خواهد بود اما منجر به جنگ منطقه‌ی نمی‌شود. 😄 به به سلام بر وعده صادق ۳ و نهایی🚀🚀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بیانات حزن‌آلود صبح امروز رهبر انقلاب در عزای شهید سیدحسن نصرالله را با این تدوین ببینید؛ حاج‌مهدی رسولی است که می‌خواند «بارون اومده... حاج قاسم برات مهمون اومده...»
ورق یک شبه برگشت، همانند غرق شدن کشتی افسانه ای تایتانیک 🔹 رسانه عبری GLZRADIO: امروز صبح ده خانه در متولا مورد اصابت مستقیم‌ موشک های حزب الله قرار گرفت 🔹 منتقدین دولت صهیونیست مدام شکست خوردن صهیونیست ها را به غرق شدن ناگهانی تایتانیک تشبیه میکنند و میگویند ورق یک شبه علیه اسرائیل برمیگردد، گویا آن شب، دیشب بود، از شب گذشت جنس ضرباتی که اسرائیل از جبهه مقاومت می‌خورد کاملا متفاوت و کاری شده است.
🔻سی ان ان : حزب الله هنوز از موشک های پیشرفته و دوربرد خود استفاده نکرده است. 🔻حزب‌الله: تمامی کماندوهای اسرائیلی رخنه کرده به اراضی لبنان، کشته و زخمی شده و یا فرار کردند
چرا پایگاه نواتیم اسرائیل در عملیات وعده صادق ۲ هدف قرار داده شد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پزشکیان: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد طور دیگری عمل کند پاسخ محکم‌تری خواهیم داد 🔹‌رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست مشترک با امیر قطر: ما به خاطر صلح از پاسخ به اسرائیل صبر کردیم؛ اما این نامردها جری تر شدند. 🔹‌جنایاتی که اسرائیلی‌ها مرتکب شدند هیچ جانی در تاریخ مرتکب نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نظر بلاگر لبنانی امریکایی در مورد دفاع مشروع ایران
🔴امیر قطر: سفر رئیس جمهور ایران در راستای تقویت روابط میان دو کشور انجام شده است 🔹‌شیخ تیم بن حمد آل ثانی امیر قطر:سفر رئیس جمهور ایران در راستای تقویت روابط میان دو کشورانجام شده است. ما شرایط سخت و دشواری را که منطقه به سبب تجاوزات به غزه و لبنان در آن به سر می برد ، بررسی کردیم. 🔹‌تجاوزات مستمر به لبنان همچنان ادامه دارد و تمام منطقه را در لبه پرتگاه قرار داده است. 🔹‌ما از همان ابتدای تجاوزات(اسرائیل) به غزه، درباره تشدید تجاوزات به لبنان هشدار داده بودیم. 🔹‌بر ادامه تلاشهای خود برای توقف جنگ در غزه تاکید می کنیم. 🔹‌از جامعه بین المللی می خواهیم مسئولیت های خود را برعهده گیرند. 🔹‌میانجیگری گزینه راهبردی ما است و به تلاشهای خود ادامه خواهیم داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴‌ پنجره متفاوتی از درخواست انگشتر و عبا از رهبر انقلاب توسط یکی از نخبگان در مراسم امروز 🔹‌‌این نخبه که اجرای دیدار امروز را برعهده داشت، محمد نوروزی، دارنده مدال طلای المپیاد دانشجویی، رتبه ۸ کنکور تجربی، رئیس کمیته ملی المپیاد زیست‌شناسی و دبیر شبکه نخبگان ایران است.