eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.3هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ در این حد هوشیاری لازم است! بله 🔹 گاهی اوقات، دشمن کار را به گونه‌ای ترتیب می‌دهد که حرف حقی، از زبان یک نفر صادر بشود! دشمن ناحق و باطل است، پس چرا می‌خواهد این حرف حق از زبان آن شخص صادر بشود؟ چون می‌خواهد پازل خودش را کامل کند. این پازل از صد یا دویست قطعه تشکیل شده؛ یک قطعه‌اش هم همین حرف حقی است که آن شخص باید بزند تا این پازل را کامل کند! اینجا این حرف حق را نباید زد. . (مقام معظم رهبری) ✅نکته : 👈 میدونید اینجا آقا به من و شما چی میفرمایند؟!!! 👈 میفرمایند باشه حق با شماست، نقدتون درسته، فلان نیروی انقلابی این حرفش اشتباه بود، این مطلبش غلط بود، حق با شماست؛ اما هوشیار باش، ببین زدن این حرف حق، در این شرایط و به این شیوه پازل دشمن رو تکمیل نمیکنه؟!
های آخر هفته!😳🤔 اصلاحطلبا🤮دو ساله هی میگن مردم از رأی به رئیسی پشیمون شدن آخر هر هفته که میشه مردم میزنن تو دهنشون هر دفعه هم از یه شهر و استان های مختلف
✅گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و ایران 🔸در تماس تلفنی امروز «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه فدراسیون روسیه، با «حسین امیرعبداللهیان» آخرین تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، اوضاع فلسطین و غزه و برخی موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت.
✅سوالی ساده و مهم افراد و جریانی که امروز در مقابل بیوت بعضی مراجع معظم تقلید و دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه در قم تحت عنوان حزب‌الله قم با شعار اعتراض به بد حجابی تجمع برگزار کردید و در فراخوان ها و مواضع خود دائم فرمایشاتی از امامین انقلاب اسلامی مبنی بر قیام واجب علیه منکرات را تکرار می کنید ، آیا مطمئن هستید که امام خامنه ای عزیز با اینگونه تجمعات اعتراضی در مقابل بیوت مراجع معظم تقلید موافق هستند ⁉️ ✍محسن بخشی نیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅موجیم که آسودگی ما عدم ماست امام خامنه ای : انقلاب اسلامی مرغ خانگی نیست ، عقاب بلند پرواز است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅صورت و مخرج نامشترک! 🔸نکته‌ای که رهبر انقلاب در دیدار اخیر بسیجیان درباره مطالبه‌گری بیان کردند 🔸بسیجی ممکن است به یک مطلبی، به یک واقعیّتی، به یک شخصی معترض باشد؛ هیچ اشکالی ندارد، امّا هنجارشکنی نمیکند، با دشمن ، قبلاً هم گفته‌ام ، مخرج مشترک پیدا نمیکند.
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم 🌿اَلحَمدُ للهِ الَّذِی عَرَّفَنِی نَفسَهُ وَلَم یَترُکنِی عُمیانَ القَلب ستایش خدا را که خود را به من شناساند ومرا کوردل نگذاشت. 🌿اَلحَمدُ للهِ الَّذِی جَعَلَنِی مِن أُمَّةِ مُحَمَّدٍ صَلی اللهُ عَلَیهِ وَآلِه ستایش خدا را که مرا از امت حضرت محمّد صلی الله علیه و آله قرار داد. 🌿اَلحَمدُ للهِ الُّذِی جَعَلَ رِزقِی فِی یَدَیهِ وَ لَم یَجعَل رِزقِی فِی أَیدِی النَّاس ستایش خدا را که روزیم را در دست خودش قرار داد و آن را در دست مردم ننهاد. 🌿اَلحَمدُ للهِ الَّذِی سَتَرَ ذُنُوبِی وَ عُیُوبِی وَ لَم یَفضَحنِی بَینَ الخَلائِق ستایش خدا را که گناهانم وعیوبم را پوشاند و مرا در میان مردم رسوا نکرد. 🌟حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام 🌟 🌾هر کس از پیروان ما هر روز این چهار حمد را بخواند خداوند او را سه چیز کرامت فرماید: اول عمر طبیعی دوم مال و جمعیت بسیار سوم باایمان ازدنیارفتن وبی حساب داخل بهشت شدن ☘☘☘☘☘☘
القاء نا امیدی تخریب رهبری تشویق به ترک جهاد علیه اسرائیل و آمریکا بله صدای آمریکاهم باید خزعبلات این فرد بی هویت سکولار را منتشر کند. لینک صدای آمریکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خود زنی اسراییل در طوفان الاقصی گزارش کانال عبری 12 پخش شده از صداو سیما این گزارش درباره خود زنی ارتش اسراییل به همون یگان که مستقر در این منطقه بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⁉️ پرسش: «مقصود از امتحان حضرت زهرا سلام الله علیها پیش از آفرینش ایشان چیست؟» 💢 تبیین سوال: «در نخستین فراز از زیارت نامۀ حضرت زهرا سلام الله علیها چنین می خوانیم: ای کسی که خداوند، پیش از آنکه تو را بیافریند، آزمود و تو را در این امتحان صابر یافت. چگونه می توان، پیش از آفرینش انسان، از او امتحان به عمل آورد؟»
📝حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسین فاریاب (دکترای کلام اسلامی؛ عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی ره) ✅پاسخ: تفسیر قطعی از این فراز، دشوار است؛ در عین حال، می‌توان دست کم دو احتمال بیان کرد: 1️⃣مقصود از این امتحان، امتحان در مقام علم خداوند متعال است. 📌 به این معنا که خداوند متعال، پیش از آفرینش انسان ها، از تمام افعال و نیز امتحاناتی که قرار بود پس از آفرینششان از آنها به عمل آورد، آگاه است. بر این پایه، خداوند متعال، از این امتحانات و ازموفقیت حضرت زهرا سلام الله علیها در این امتحانات آگاه است. 2️⃣این امتحان، ناظر به امتحان در عالم ذر یا عوالم پیش از این دنیا بوده است. 📌 بدین معنا که بر اساس روایات معتبر، حضرت زهرا سلام الله علیها دو آفرینش داشته است. یکی آفرینش نوری ایشان و دیگر اهلبیت علیهم السلام به عنوان نخستین مخلوقات و دیگری آفرینش در این دنیای مادی در زمان و مکان مشخص. 3️⃣خداوند متعال قبل از آفرینش دنیوی ایشان، از ایشان آزمون به عمل آورد و مهم ترین این امتحان، همان امتحان نسبت به پذیرش ربوبیت الهی است؛ چنانکه از تمام پیامبران نیز آزمون به عمل آورد. به طور مثال زمانی که از رسول خدا (ص) سوال کردند چرا شما از سایر انبیاء افضل هستید، ایشان موضوع میثاق میان همه انبیاء را مطرح و تصریح کردند که ایشان نخستین کسی بود که به ربوبیت خداوند متعال ایمان آورد: «فَقَالَ إِنِّي كُنْتُ أَوَّلَ مَنْ آمَنَ بِرَبِّي وَ أَوَّلَ‏ مَنْ‏ أَجَابَ‏ حَيْثُ‏ أَخَذَ اللَّهُ‏ مِيثاقَ النَّبِيِّينَ‏ وَ أَشْهَدَهُمْ عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ أَ لَسْتُ بِرَبِّكُمْ‏ ‏...». (الکافی، ج2، ص10) 4️⃣ البته این امتحان، تنها در ساحت ایمان به ربوبیت الهی نبود، بلکه شامل امتحان در امر ولایت و ... نیز بود. (الکافی، ج1، ص438) تحمل چنین ایمانی از همگان بر نیامده و برخی در این امتحان بسیار موفق و برخی نیز ناموفق بودند و اهلبیت علیهم السلام و از جمله حضرت زهرا سلام الله علیها موفق ترین انسان ها بودند. 5️⃣به نظر می رسد، احتمال دوم با ظاهر عبارت زیارت نامه همسوتر است؛ چرا که از وقوع امتحان پیش از آفرینش خبر می دهد.
| | قابل تامل❌ ‌ جواب کسایی که تا بحث حجاب میشه یاد مشکلات دیگه ای مثل اختلاس و گرونی میوفتن !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دردی که را می‌کُشت!! ⁉️ دغدغه فکری چه بود؟ 💢 عاملی که موجب می‌شود انسان دق کند! 🔰 برشی از سخنرانی 🔻 11روز دیگر تا سالگرد 🔸 دریافت نسخه با کیفیت 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
زینب سلیمانی: شهید سلیمانی معتقد بود همه دعوای ما با عالم غرب بر سر «مسجد الاقصی» است و برای این اعتقاد جنگید. 🔹این روزها که مردم فلسطین به خروش آمده و برای آزادی آن مسجد می‌جنگند، چهارمین سالگرد شهید عزیزمان را با عنوان گرامی و زنده نگاه خواهیم داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹عدم تمایل حاج قاسم سلیمانی به حضور سردار شهید حسین پورجعفری در سفر آخرشان که منجر به ترور و شهادت شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ داخل تابوت شهدا چیست؟ 🔹️چند روز پیش یکی از خبرنگاران در توئیتی توهین آمیز بازگشت شهدای گمنام به کشورمان را "نمایش تراژیک و عذاب آور" توصیف کرد و با سوال "تو این جعبه‌ها چی می‌ریزن" در این خصوص شبهه افکنی کرده بود. 🔹️واکنش سردار سیدمحمد باقرزاده به توییت چند روز پیش یک خبرنگار، با انتشار کلیپی که تفحص یک شهید را نشان می‌دهد.