eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.6هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم 🌿اَلحَمدُ للهِ الَّذِی عَرَّفَنِی نَفسَهُ وَلَم یَترُکنِی عُمیانَ القَلب ستایش خدا را که خود را به من شناساند ومرا کوردل نگذاشت. 🌿اَلحَمدُ للهِ الَّذِی جَعَلَنِی مِن أُمَّةِ مُحَمَّدٍ صَلی اللهُ عَلَیهِ وَآلِه ستایش خدا را که مرا از امت حضرت محمّد صلی الله علیه و آله قرار داد. 🌿اَلحَمدُ للهِ الُّذِی جَعَلَ رِزقِی فِی یَدَیهِ وَ لَم یَجعَل رِزقِی فِی أَیدِی النَّاس ستایش خدا را که روزیم را در دست خودش قرار داد و آن را در دست مردم ننهاد. 🌿اَلحَمدُ للهِ الَّذِی سَتَرَ ذُنُوبِی وَ عُیُوبِی وَ لَم یَفضَحنِی بَینَ الخَلائِق ستایش خدا را که گناهانم وعیوبم را پوشاند و مرا در میان مردم رسوا نکرد. 🌟حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام 🌟 🌾هر کس از پیروان ما هر روز این چهار حمد را بخواند خداوند او را سه چیز کرامت فرماید: اول عمر طبیعی دوم مال و جمعیت بسیار سوم باایمان ازدنیارفتن وبی حساب داخل بهشت شدن ☘☘☘☘☘☘
دعای روز اول ماه مبارک رمضان
✅اجرای پابندهای الکترونیکی از امروز 🔹از امروز قرار است متهمانی که بیشتر از ۳ بار سابقه سرقت دارند در تهران با پابند الکترونیک کنترل شوند. 🔹این طرح قرار است در تهران و البرز اجرا شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هلاکت سرکرده «القاعده یمن» 🔹گروهک القاعده یمن از هلاکت سرکرده خود «خالد باطرفی» خبر داد و اعلام کرد که «سعد عاطف العولقی» را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.
✅ اعطای نشان فتح به فرماندهان کل ارتش و سپاه توسط فرمانده کل قوا 🔹آیت‌آلله خامنه‌ای فرمانده کل قوا طی مراسمی نشان فتح را به سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه اعطا کردند. 🔹اعطای این نشان به فرماندهان کل ارتش و سپاه به دلیل عملکرد آنان در ارتقای توان دفاعی و رزمی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح، انجام شد. 🔹نشان فتح، به‌عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام و فاتحان این عملیات‌ها انتخاب شده است. 🔹این نشان، از سه برگ درخت نخل و گنبد مسجد جامع خرمشهر و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.
✅ رئیسی صبح‌ها چه ساعتی شروع به کار می‌کند؟ 🔹«محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور در مراسم بهره برداری از آزاد راه منجیل-رودبار: حامل سلام و تهیت رئیس جمهور به مردم استان گیلان و شهرستان رشت و رودبار منجیل هستم. امروز ساعت ۵ و نیم صبح رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند و گفتند که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند لذا فرمودند ضمن ابلاغ سلام، در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی و افتتاح پروژه ها خدمت مردم این استان خواهند رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🆔بزرگترین سازه آبگیر و آبگذر دریایی جهان‌ در ‎ با اتمام عملیات ساخت، شناورسازی و نصب بزرگترین سازه آبگیر و آبگذر دریایی جهان در چابهار،‌ گامی دیگر در راستای تحقق وعده دولت برای انتقال آب دریای ‎ به استان‌های شرقی کشور محقق شد
صِدام زدی.mp3
8.22M
✨سحر اول 🎙حاج میثم مطیعی ~~~~🌸🍃🌸🍃🌸🍃~~~~
🌺 ✍️ برابر خبر دريافتي از دفتر حضرت آيت الله العظمى سيستانى (دام ظله) ، هلال ماه رمضان رویت شد. 🔸 بنابراین فردا سه شنبه، ۲۲ اسفنـد ۱۴۰۲ ، برابر با اول ماه رمضان ۱۴۴۵ خواهد بود از خداوند متعال مسألت داریم که همگان را به طاعت و عبادت مقبول در این ماه مبارک موفق گرداند. ان شاء الله در این ماه پر خیر و برکت از دعا جهت تعجیل در فرج امام عصر (ارواحنا فداه) غافل نباشیم
دعای جوشن کبیرسید مهدی میرداماد_1.mp3
34.72M
🎙 دعای جوشن کبیر کامل 🎤 سید مهدی میرداماد 🔍 با توجه به معانی اسماء الهی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_2578312876.mp3
4.22M
📖تحدیر : جزء اول 🎙با صداے: استاد معتزآقایے‌
بهار معنویت ▪️رهبر انقلاب: همچنانی که درباره‌ی بهار فرمودند که: «تن مپوشانید از باد بهار»‌، درباره‌ی  ماه رمضان هم باید تمسّک کنیم به این جمله: «ألا فتعرّضوا لها»، «إنّ فی ایّام دهرکم نفحات ألا فتعرّضوا لها» نسیم معنویّت در ماه مبارک رمضان شامل حال همه است و خودمان را باید آماده کنیم. دلهایمان را در معرض این نسیم معنوی و الهی و معطّر بگذاریم.
🔸 تصاویری از هلال ماه رمضان بر فراز حرم حضرت عباس(ع) قمر بر قمر ما افتاده است راهش 😍😍