فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌪 تخریب و انتقاد چالهمیدونی استاد دانشگاه از #رئیسی در زمان حیات ایشان
😓 اسباب تأسف....
📛 نباید موج تحقیر و تخریب #رییسی توسط جریان غربگرا رو فراموش کرد!
☝️ این آقای #مصطفی_ملکیان، استاد فلسفه اخلاق دانشگاههای جمهوری اسلامی است‼️
❌ حضور چنین افرادی در جامعه آموزشی و دانشگاهی ما اسباب تأسف است!
5.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎓 رئیسجمهوری که در تاریخ ایران، بالاترین مدرک تحصیلی را داشت‼️
#شهید_جمهور
🎤 حجت الاسلام #راجی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبرنگار: چقدر از صفر تا صد سیاست خارجی جمهوری اسلامی در این ۸ سال دست محمدجواد ظریف بود؟
ظریف: صفر
پ. ن.
پس چرا اینقدر برای شرکت در انتخابات دست و پا میزنید؟
آقاامیرالمومنینعلیهالسلام:
مبادا کاری انجام دهی،
که مجبور به #عذرخواهی شوی!
| نهجالبلاغه،نامه۳۳
🕊 #نهج_البلاغه ای شویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✖️دروغ بزرگی که درباره#شهید_رئیسی گفتند
✖️حجتالاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان: دیوار کشیدن در پیادهروها و خیابانها توسط رئیسی، دروغی بود که یک سیاستمدار گفت و البته از آنها در تاریخ نامی به افتخار نمیماند؛ چنین افرادی از آمدن رئیس به عنوان یک شخصیت دینی و انقلابی میترسیدند.
#پناهیان
❌امکان اعتراض به ردصلاحیتها وجود ندارد
🔹سخنگوی شورای نگهبان: امکان اعتراض به ردصلاحیتها در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد
19.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ما دیگه به هرررر کسی رضایت نمیدیم
ما به عقب برنمیگردیم!
واقعا رییسی توقع مردم رو از رییسجمهور بالا برد👌
5.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♥️رئیسجمهوری که بالاترین مدرک تحصیلی تاریخ را دارد!
#شهید_جمهور
🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیسجمهور
مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.
🔸۱. برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام میگردد.
🔸۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد.
🔸۳. با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است.
🔸۴. بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید میگردد)
🔸۵. با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی میباشد.
🔸۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانسهای مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی میباشد. (لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است)
🔸۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است.
یادآوری میگردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل دادهها ادامه مییابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.