eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
40.9هزار ویدیو
864 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
مداحی آنلاین - آغاز امامتت مبارک - مهدی رسولی.mp3
5.54M
آغاز امامتت مبارک آقای زمین و آسمونا با تو همه جا صفا گرفته ای جان جهان یوسف زهرا 🔊 (عج)🌺 🎙
اعمال پسندیده درشب جمعه eitaa.com/monajatbaparvardagar/126 صوت زیارت عاشورا eitaa.com/monajatbaparvardagar/44 دعای کمیل eitaa.com/monajatbaparvardagar/46 سوره واقعه eitaa.com/monajatbaparvardagar/84 آثار قرائت سوره واقعه درشب جمعه eitaa.com/monajatbaparvardagar/134 دعای پر فضیلت شب های جمعه eitaa.com/monajatbaparvardagar/48 صلوات ازبهترین اعمال شب وروزجمعه eitaa.com/monajatbaparvardagar/99
33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠حضرت آیت الله خامنه ای: 🔶 هر جا هستید، هر که هستید، در هر لباسی هستید، در هر سنّی هستید؛ ای جوان! ای پسر و دختر جوان! ای مرد و زن میانسال! ای پیرمردان و پیرزنان! ای فقر ا! ای اغنیا! ای علما! ای متوسّط‌السوادها! هر که هستید، اگر احساس نیاز به خدا میکنید - بدانید که خدا نزدیک است! یک لحظه دلتان را به خدا متوجّه کنید؛ جواب را خواهید شنید. 🔺در قرآن فرمود: «واسئلوا اللَّه مِن فَضله». از خدا بخواهید. «و لیس من عادتک ان تأمر بالسؤال و تمنع العطیّه.» بگویید، سؤال کنید، بخواهید و مگر میشود که بخواهید و ندهد!؟ البته اقتضائات زمان و مکان و خصوصیات و نظایر آن هم، در خواستن از خدا مؤثّر است. ۱۳۷۳/۱۱/۱۴
نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلكه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید. در سال روز نهم ربیع الاول كه یادمان آغاز امامت ولی عصر علیه السلام است. تصمیم گرفتیم در چند سطر كوتاه به رخ دادهایی كه پس از شهادت امام حسن عسكری علیه السلام در سامرا روی داد، اشاره كنیم. روز جمعه، هشتم ربیع الاول سال 260 هـ.ق، امام حسن عسكری علیه السلام پس از این كه نماز صبح را خواندند، بر اثر زهری كه هشت روز قبل معتمد به ایشان خورانده بود، به شهادت رسید. این حادثه در شرایطی روی داد كه امام یازدهم افزون بر این كه مانند پدران خود زمینه را برای غیبت آماده كرده بود، شب پیش از شهادتشان، دور از چشم مأموران خلیفه، نامه های بسیاری به شهرهای شیعه نشین فرستادند. خبر شهادت امام در سراسر شهر سامرا پیچید و مردم به احترام او عزاداری كردند. به گفته مورخان، در روز شهادت امام علیه السلام، سامرا به صحرای قیامت تبدیل شده بود. بر اساس گفته شیخ صدوق، خود امام زمان علیه السلام با كنار زدن عمویش جعفر كه قصد نمازگزاردن داشت، بر بدن پدر بزرگوارش نماز خواند. حكومت عباسی از مدت ها پیش بر اساس سخن رسول الله صلی الله علیه و آله و امامان معصوم علیهم السلام مبنی بر این كه مهدی فرزند امام حسن عسكری علیه السلام است، امام یازدهم را زیر نظر داشت و مراقب بود تا فرزندی از ایشان نماند، ولی امام یازدهم با پنهان نگه داشتن خبر ولادت فرزندش این نقشه را باطل كرده بود. پس از شهادت امام علیه السلام كم كم خبر فرزندی به نام مهدی علیه السلام پخش شد و تلاش چند باره خلیفه عباسی برای یافتن امام مهدی علیه السلام به نتیجه نرسید. عثمان بن سعید، نائب اول امام علیه السلام بود و با آغاز غیبت ولی عصر علیه السلام نامه های حضرت را به شیعیان می رساند. از همین زمان بود كه شیعیان برای نخستین بار طعم غیبت را چشیدند. آغاز غیبت صغرا مصادف با آغاز امامت حضرت مهدی علیه السلام بود تا مردم آرام آرام با مفهوم تلخ و دردناك غیبت آشنا شده، بتوانند تا آن زمان كه به اشتباه خود پی می‌برند و به وظایف خود در برابر امامان آگاه می‌شوند، همچنان دیندار بمانند. در دوران غیبت صغرا چهار نایب خاص،امر وساطت میان امام علیه السلام و شیعیان را به عهده داشته و چنان‌كه خواهیم دید، همه آنها معروف و سرشناس بوده‌اند. آنان احكام دین را از وجود اقدس امام زمان علیه السلام گرفته و در اختیار شیعیان می‌گذاشتند. سؤالات [كتبی و شفاهی] ایشان را به حضور امام زمان علیه السلام برده و سپس پاسخ را به شیعیان می‌رسانیدند و همچنین، وجوه شرعی شیعیان را با وكالتی، كه از امام داشتند، می‌گرفتند [و به حضرت تحویل می‌دادند یا با اجازة ایشان مصرف می‌كردند] آنان جمعی بودند كه امام حسن عسكری علیه السلام در زمان حیات خود عدالتشان را تأیید فرمود و همه را به عنوان امین امام زمان علیه السلام معرفی كرد و بعد از خود، ناظر املاك و متصدی كارهای خویش گردانید، و آنها را با نام و نسب به مردم معرفی نمود.اینها، همه دارای عقل، امانت، وثاقت، دِرایت، فهم و عظمت بودند. پاسخ چند سوال امامت كودك مسأله خلافت و امامت در اسلام، تنها بر اساس لیاقت و شایستگی افراد بوده و سن و سال هیچ تأثیری نداشته است. پیامبر اكرم صلی ‏الله‏ علیه ‏و‏آله در سال سوم هجرت بعد از دعوت خویشان خود به اسلام، علی علیه‏السلام را كه نوجوانی پیش نبود به خلافت و وصایت منصوب كرد و به قوم خود دستور داد كه از او اطاعت كنند. همچنین در واقعه مباهله با نصارای نجران، آن حضرت امام حسن و امام حسین علیه‏السلام را در حالی كه كودك بودند به همراه خویش برد. شیخ مفید در این‏باره می‏نویسد: پیامبر همراه حسنین در حالی كه طفل بودند با نصارا مباهله كرد. بعد از آن، این امر هیچگاه سابقه نداشت. این وقایع و شواهد بسیار دیگر تاریخی، دلایلی است كه امامت حضرت ولی عصر علیه السلام را در سن كودكی تأیید می‏كند. حوزه نمایندگی ولی فقیه
﷽ 🔰 امام؛ شاخصِ صدِ انسانیت ✍️🏻 در اتوبان که حرکت کنی هر کجا جاده پیچید، تو هم باید بپیچی. هر کجا مستقیم رفت، تو هم باید مستقیم بروی. هر وقت پایین یا بالا برود، تو هم باید مطابق آن حرکت کنی. ▫️ خداوند، امام را از جنس بشر آفریده تا مثل اتوبان، مرتب به آن نگاه کنی و از جاده خارج نشوی! در حوزه انسانیت اگر بخواهیم به آن نقطه صد انسانیت برسیم و آدم بشویم؛ ناخودآگاه حواسمان به (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ) جمع می‌شود و تمرکز می‌کنیم. ✍️🏻 همان‌طور که اگر کسی خواست فوتبالیست شود، ناخودآگاه یک شخصیت شاخص فوتبالیست را انتخاب می‌کند و به دنبال تکنیک‌ها، حرکات و ریزه‌کاری‌های او می‌رود تا شبیه او شود، به همان نحو، اگر کسی خواست که به آن درجه انسانیت برسد، ناخودآگاه امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ) را یاد می‌کند چون ایشان شخصیت شاخص صدِ انسانیت در عصر ما هستند. ⬅️ اگر کسی به دنبال آدم بودن است، محال است که انسانِ شاخص مورد نظر خود را فراموش کند. بنابراین آن‌هایی که آدم‌تر هستند به ایشان نزدیک‌ترند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ انتقاد از بدحجابی و بی‌حجابی به سبک استاد قرائتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😂نمایش طنز: چشمای معصوم‌ش یا بدن لختش؟ کدام؟!😁 ⛔️حضور نتانیاهو و آنشرلی با موهای قرمز در این قسمت⛔️ (کاری از تیم پاسخگوها مرتضی کهرمی ) ‏‌ ▬▬▬▬▬▬▬ 🎭 ▬▬▬▬▬▬▬ مشاهده ۹۹ نمایش دیگر(لینک) ‏▬▬▬▬▬▬▬ 📱 ▬▬▬▬▬▬▬ کانال کهرمی ‎@PasokhGooha_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز پنجشنبه و جمعه ای دیگر از راه رسید یادی کنیم از خاک و و دیگر عزیزان آسمانی با خواندن فاتحه و صلوات و دادن خیرات به نیابتشان هرچند که اندک باشد.
💢 آیا نهم ربیع روز خلیفه دوم است؟ "این متن بدنبال دفاع از نیست؛ بلکه هدف رفع یک داستان تخیلی در بین است" ✅تاریخِ قتل عُمَر بن خطاب به دست ابولولو : طبق منابع تاریخی شیعه و سنی ، عمر بن الخطاب ( خلیفه دوم ) در بیست وششم ذی الحجه ترور شد و بعد از حدود سه روز درگذشت. بنابراین وی در آخر ذیحجه یا اول محرم درگذشته است. این مطلب را همه‌ ی مورخان اعم از شیعه و سنی در آثار خود آورده اند. بنابراین اقلیت قلیلی که در نهم ربیع الاول مراسم عمرکشان ( عید الزهرا یا فرحة الزهراء ) برگزار می کنند اساسا حدود هفتاد روز تأخیر می کنند و کارشان حتی اگر توجیه شرعی و عقلی دشته باشد ، دستکم از نظر تاریخی دچار اشکال است. ✅برای اطمینان می توانید به منابع تاریخی زیر مراجعه فرمایید که همگی آخر ذی الحجه را به عنوان تاریخ قتل عُمَر بیان کرده اند: ✅منابع تاریخی یا متمایل به تشیع : ۱. تاریخ ‏الیعقوبى ، یعقوبی، ج‏۲ ، ص۱۵۹ ، قرن سوم ، مولف آن شیعه است. همچنین تاریخ ‏یعقوبى/ ترجمه فارسی آیتی ، ج‏۲ ، ص۴۹ ۲. التنبیه ‏و الإشراف ، مسعودی ، ص۲۵۰ ، قرن چهارم ، مؤلف آن شیعه یا متمایل به تشیع است ۳. مروج ‏الذهب ، مسعودی ، ج‏۲ ص۳۰۴ و ص۳۲۱ ، قرن چهارم ، مولف آن شیعه یا متمایل به تشیع است. ۴. الفتوح ، ابن اعثم کوفی ، ج‏۲ ، ص۳۲۳ ، قرن چهارم ، مولف متمایل به تشیع است. ۵. مَسارّ الشیعه ، ص42 ، مؤلف: شیخ مفید (ره) پیشوای بزرگ شیعیان در اوایل قرن پنجم که خوشبختانه نسخه خطی اصلی این کتاب با دستخط مؤلف موجود است. در این کتاب نیز مرگ عمر در ذیحجه ذکر شده است. می دانیم که شیخ مفید(ره) از نظر عظمت علمی و تقوایی در حد عالی هستند تا جایی که برخی بر این باورند که به دریافت توقیع ( نامه ) از امام عصر (عج) مشرف شده اند. ✅برخی دیگر از تاریخی: ۶. الإمامة و السیاسة ، مولف ناشناس، ج‏۱ ص۳۹ ، قرن سوم ، مذهب مولف: نامعلوم ۷. المعارف ، ابن قتیبه، ص ۱۸۳ ، قرن سوم ، مذهب مولف: سنی ۸. أنساب‏ الأشراف، بلاذری، ج‏۱۰، ص۴۱۷ ، قرن: سوم ، مذهبِ مولف: سنی ۹. الطبقات‏ الکبرى، محمد بن سعد، ج‏۳ ، ص:۲۵۸ ، قرن سوم ، مذهب مولف: سنی ۱۰. تاریخ ‏الطبری، طبری، ج‏۴، ص:۱۹۱ ، قرن چهارم ، مذهب مولف: سنی ✅بد نیست بدانیم که قدیم ما شیعیان درباره اینکه « عمر در ذیحجه کشته شده » اتفاق نظر داشته اند و حتی مرحوم علامه مجلسی(ره) نیز به این موضوع اعتراف کرده است 📚بحارالانوار، ج‏۳۱، ص ۱۱۸ ✅البته مجلسی(ره) خود سعی کرده به هر قیمت شده ربیع الاول را تایید کند!! بعید نیست ایشان که در عصر صفوی می زیست از سوی حکومت یا جو جامعه تحت فشار بوده اند و از این رو به روایتی که از نظر سندی ضعیف است و از نظر متن نیز با مسلمات تاریخی و روایی در تعارض است استناد کرده اند! روایتی که مجلسی به آن استناد کرده از طریق دو راوی مجهول الهویه به احمد بن اسحاق قمی(ره) منسوب شده که سند و متن آن بسیارِ ضیعف است. ✅کفعمی از ابن ادریس حلی (صاحب کتاب السرائر) نقل کرده که درباره تاریخ نهم ربیع گفته است: " مَنْ زَعَمَ أَنَّ عُمَرَ قُتِلَ فِیهِ فَقَدْ أَخْطَأَ بِإِجْمَاعِ أَهْلِ التَّوَارِیخِ وَ السِّیَرِ " ترجمه: « هر کس بپندارد عمر در نهم ربیع کشته شده به اجماع صاحبان کتب تاریخ و سیره در اشتباه است». سپس خود کفعمی تاریخ ذیحجه را صحیح دانسته می افزاید: « الإجماعُ حاصلٌ مِن الشیعةِ و أهلِ السنّةِ على ذلک» یعنی «شیعه و سنی بر این موضوع اتفاق نظر دارند» 📚کفعمی، مصباح الکفعمی = جنة الأمان الواقیة ، ص: 511 و مجلسی، بحارالانوار، ج‏۳۱، ص ۱۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 وقتی لعنِ پیامبر بازیچه و بهانه شیعیان میشود! کاری که به آن با افراط گرایی دامن میزند☝️
🌷 ویژه فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس 🎤 | صنعت قوی و هویت‌ساز با فناوری قوی میسر می‌شود 🖼 پرونده: نوشت‌افزار هویت‌ساز 🎤 بررسی وضعیت تولید داخلی نوشت‌افزار و تأثیر آن بر فرهنگ و هویت جامعه در گفت‌وگو با مهدی کلانتری عضو هیئت مدیره مجمع مراکز تولید و توزیع نوشت‌افزار اسلامی-ایرانی 🔹 درحال‌حاضر بیش از ۵۰ درصد تولیدات ‌نوشت‌افزار صرف‌نظر از محتوای آن‌ها، ایرانی است و در برخی از کالاها مثل مداد، خودکار، دفتر و نه کاغذش، کیف و جامدادی تقریباً به خودکفایی رسیدیم. 🔹 فقط نباید به مسئله تولید صرف بسنده کرد؛ علاوه بر تولید کالای خوب و باکیفیت در تیراژ بالا، کالاها باید متنوع باشند که تمام این عوامل قابلیت دسترسی و توزیع را بالا میبرد. 🔹 شخصیت‌سازی و الگوسازی برای ما بسیار مهم است. اگر برای جوان و نوجوانمان الگو نسازیم، دیگران برای آنها می‌سازد. 🔹 ابزارها تغییر می‌کنند و تداوم کیفیت مهم است. ما گاهی تولیدات خوب و با کیفیت داریم ولی آن را ادامه نمی‌دهیم و اول کار خوبیم و در ادامه کیفیت را پایین می‌آوریم. 🔍 ادامه را بخوانید👇 khl.ink/f/54186
📢 هر روز بخوانیم 🔹 امروز؛ صفحه صد و شصت و یک قرآن کریم سوره مبارکه الأعراف ✏️ توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. 💻 Farsi.Khamenei.ir
Quran-page-161.mp3
2.09M
📢 هر روز بخوانیم 🔹 صفحه صد و شصت و یک قرآن کریم، سوره مبارکه الأعراف با صدای آقای شهریار پرهیزگار بشنوید. ✏️ توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً یک صفحه قرآن بخوانید 💻 Farsi.Khamenei.ir
مروری بر دیدگاه انجمن حجتیه نسبت به انتظار ◀️ اعتقاد و روش انجمن موسوم به «انجمن حجتیه» در مسئله انتظار، کاملاً منفعلانه و به دور از هر نوع فعالیتی در به نتیجه رساندن انتظار منتهی به ظهور است و این دیدگاه انفعالی مطابق و برخاسته از نظریه و بینش اصطلاحاً دیالکتیکی نسبت به تحولات تاریخی است. هرچند خود ندانند یا دانسته آن را انکار کنند. ◀️ این نگاه مبتنی بر مثلث «تز، آنتی تز و سنتز» در شکل «هگلی» و «مارکسیستی» است که تحولات تکاملی طبیعت از جمله تاریخ به‌عنوان عضوی از اعضای طبیعت را از زاویه انقلاب اضداد به یکدیگر توجیه می‌کند. برای روشن شدن مطلب به توضیح این طرز تفکر به‌صورت خلاصه و به آن اندازه که با مسئله «انتظار» مرتبط است، پرداخته می‌شود. ◀️ دیدگاه دیگر نسبت به مسئله انتظار این است که آن را مساوی با محبت و انسان منتظر را صرفاً «محب» می‌داند که فقط حسرت دیدار امام (ع) را دارد، از دوری و فراق او تضرع و بی‌قراری می‌کند و دنبال راهی است، برای رسیدن محضر امام (ع)، پس، از هر عالِم و متقی سراغ ایشان را می‌گیرد و راه رسیدن به او را جویا می‌شود. صرف همین کارهای ظاهری را در صدق عنوان منتظر برای انسان کافی می‌داند. حتی بلکه بیشتر از آن را هم بدعت و موجب تأخیر در امر ظهور تلقی می‌کند. ◀️ از دیگر دیدگاه‌های انجمن حجتیه نسبت به مسئله ظهور این است که انسان منتظر انسانی است، صبور که باید در مقابل ظلم ظالم در حکومت جور، برای لو نرفتن و پیشبرد کار خود صبر و تقیه کند. اعتقاد انجمن بر این پایه استوار است که صرفا باید آماده بود و نیروی خود را حفظ و ذخیره کرد و حتی تظاهر به مخالفت با دشمن هم نکرد و چه بسا موافقت زبانی هم با او داشت و همیشه تا زمان ظهور و قیام امام (عج) در سنگر تقیه باقی ماند. 💥پایگاه خبری مفاز💥
💠 سخنی کوتاه با آن دسته عزیزانی که مخالف برگزاری هستند ✳️ هرساله وقتی ایام نهم ربیع الاول ، سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) فرا می رسد ، عده ای از عزیزان و بزرگواران که قطعا قابل احترام هستند نظری مخالف با برگزاری جشن های دارند دلیل این عزیزان این می باشد که: ⏺ چون در فردای روز شهادت امام حسن عسکری (ع) به خانه ایشان هجوم بردند تا اگر شخصی به نام امام زمان (عج) پیدا کردند او را به شهادت برسانند ، پس چرا ما باید شادی کنیم ؟ چرا در شام غریبان امام عسکری (ع) که وقت عزاداری هست ، باید شادی کنیم؟ امام زمان (عج) ، داغدار پدر خویش هستند ، آیا شادی معنا دارد؟ 👈 در جواب به این عزیزان عرض می کنم : 1️⃣ آیا قرار است ما در مراسم ، پایکوبی و رقص و هلهله به راه بیاندازیم؟ اصلا فلسفه برگزاری این مراسم را می دانید❓ 2️⃣ این مراسم یک فرصتی فوق العاده مهم است برای آشنا کردن مردم با امام زمان (عج) ، توجه دادن مردم به این امام عزیز ، استفاده از سخنرانان و مداحان خوب برای اینکه بحث معرفتی مهدویت را در بین مردم جا بیاندازند ، آیا این اشکالی دارد❓ آیا اینکار بی احترامی به امام عسکری (ع) است ❓ 3️⃣ ما هم مثل شما با اسامی و عناوینی مثل جشن تاج گذاری و... مخالفیم، اما این را هم نباید فراموش کرد که طبق نقل تاریخ ، بعد از شهادت امام عسکری(عج) ، یکی از سخت ترین دوران های عقیدتی شیعه شروع شد و آن هم ندیدن امام بود، بعد امام عسکری (ع) ، شیعیان به گروههای مختلف تقسیم شدند که فقط یکی از آنها شیعیان 12 امامی بودند، بقیه آنها امام دوازدهم را تکذیب کردند حال که در همین دوران ما هم ، عده ای از افراد معتقد به حضرت ، به خاطر شدت فتنه ها ، کمی در اعتقاد به امام زمان (عج) ، سست شده اند یا نعوذبالله کار را به انکار حضرت کشاندند ، آیا این فرصت ، زمان مناسبی نیست برای تعمیق فرهنگ مهدویت و اثبات اصل امام زمان (عج) ❓ 4️⃣ امروز که تمام دنیا درگیری بیماری ، فقر، قحطی ، جنگ ، تبعیض ، فساد و... هست و کم کم بشر دارد به این نقطه می رسد که بسیاری از مشکلات با دستان و قوانین بشری حل نخواهد شد ، آیا این فرصت ، زمان خوبی نیست برای تشویق مردم به زمینه سازی ظهور ❓ آیا فرصت خوبی برای همدلی تبلیغ مهدویت برای خارجی هایی که امام را نمی شناسند نیست ❓ ⬅️ اگر ما در روز ، هدفمان همین هایی باشد که عرض کردم، باز هم بی احترامی به امام عسکری (ع) خواهد بود❓ قطعا خیر ، نخواهد بود 👌 ترویج فرهنگ مهدویت و زمینه سازی برای ظهور ، در راستای هدف اهل بیت (ع) است و قطعا اگر ما روز بعد شهادت امام ، مراسم هایی بگیریم و در آن ، این مباحث را ترویج کنیم ، هیچ ایرادی نخواهد داشت. ✍️ احسان عبادی / مدرس مهدویت و پژوهشگر علوم حدیث و تاریخ پ.ن. توجه داشته باشید این سخن👆 به معنای برگزاری مراسم عمر کشون و لعن علنی و استفاده از الفاظ رکیک و نسبت های نا روا توسط مداح و منبری نیست ❌❌❌❌ بلکه اگر کسی میتواند مجلسی در مدح امام زمام عج الله و بازگو کردن فضائل و مناقب اهل بیت علیهم السلام داشته باشد و در این روزی که بیش از هر زمان دیگری رعایت وحدت لازم و واجب است مراسمی برپا کند بسم الله 🤷‍♀🌺🌸🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا عید الزهرا سند تاریخی دارد؟؟ حقیقت ماجرای عیدالزهرا و ابولولو چیست؟ استاد مهدوی ارفع بدعت پیشاپیش از صحنه های داخل کلیپ عذر خواهیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔 عاشقانی که مدام از فرجت می‌گفتند 🥀عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری سخنان تاریخی شهید رئیسی درمورد امام زمان(عج) در سازمان ملل 🌷بمناسبت آغاز امامت مولایمان(عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای لعنت امام صادق برای یکی از اصحاب!!! 🔻 متن روایت 👇👇 وقيل للصادق - عليه السلام -: يا ابن رسول الله، إنا نرى في المسجد رجلا يعلن بسب أعدائكم ويسميهم. فقال: ما له - لعنه الله - يعرض بنا 📚 منبع: الاعتقادات في دين الإمامية - الشيخ الصدوق - الصفحه ۱۰۷ 🔰 برشی از سخنرانی به مناسبت نزدیک شدن به 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
| توهین به مقدسات مذاهب ⁉️ لعن و نفرین کردن نسبت به مقدسات یا بزرگان دیگر مذاهب، در سخنرانی یا مداحی‌ها چه حکمی دارد؟ ✅ هر گونه گفتار یا کردار و رفتاری که در زمان حاضر بهانه به دست دشمن بدهد و یا موجب اختلاف و تفرقه بین مسلمانان گردد شرعا حرام اکید است.
توهین به مقدسات سایر مذاهب حرام شرعی ست🔥🔥🔥
| توهین به مقدسات مذاهب ⁉️ لعن و نفرین کردن نسبت به مقدسات یا بزرگان دیگر مذاهب، در سخنرانی یا مداحی‌ها چه حکمی دارد؟ ✅ هر گونه گفتار یا کردار و رفتاری که در زمان حاضر بهانه به دست دشمن بدهد و یا موجب اختلاف و تفرقه بین مسلمانان گردد شرعا حرام اکید است.