eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨نمونه نفوذ فرهنگی 👈پشت‌پرده نفوذ قهرمان صهیونیست‌ها به شبکه نمایش خانگی/ کودکان ما از «استر» و جشن «پوریم» چه می‌دانند؟ 🔹چندوقتی‌ست انیمیشنی به اسم «داستان سبزیجات» که دارای چندین فصل است، در شبکه نمایش خانگی و سایت و نرم‌افزارهای مطرح نمایش فیلم در حال پخش است. 🔹نکته جالب درباره این انیمیشن این است که با آشنایی حداقلی از تاریخ، اسامی یکی از این فصل‌ها به نام «استر» توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. 🔹دیدن قسمتهایی از انیمیشن و جستجویی ساده پیرامون داستان و سازنده ما را با یک انیمشن که حرفهای بسیاری برای گفتن دارد روبه‌رو می‌کند. 🔹در صحنه پایانی این انیمیشن «استر» یک منجی معرفی می‌شود که قوم خود{ یهودیت} را از زیر ظلم و ستم هیمن{ ایران} نجات داده است. 🔸یکی از جشن‌های مقدس و بسیار مهم صهیونیست‌ها جشن «پوریم» است. صهیونیست‌ها هرساله این جشن را به احترام دو شخصیت مقدس خود یعنی «استر» و «مرده خای» و به مناسبت فاجعه قتل عام گسترده ایرانیان و قتل «هامان» وزیر ایرانی خشایارشاه، به تحریک استر، زن یهودی خشایارشاه برگزار می‌کنند.
به زبان ساده: درسته چند روز پیش برای پدر رومینا اعدام بکنید راه انداخته بودیم ولی امروز نون تو اعدام نکنید هست! فضای بی در و پیکر مجازی شده "هرکسی رو که ما میگیم رو اعدام کنید و هرکسی رو که فری زدیم آزادش کنید! " همین‌قدر بی‌منطق و رای‌های احساسی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تولید داروی «رمد سیویر» از هفته آینده وزیر بهداشت: 🔹خوشبختانه دو داروی «رمدسیویر» و «فاویپیراویر» که در برخی بیماران کرونایی اثربخش بوده را به مقدار کافی توزیع کردیم و هفته آینده اولین تولید ملی این دارو نیز عرضه خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فلسفه‌ی اعدام در اسلام از زبان امام خمینی (ره)؛ اعدامهایی که در اسلام است اعدام‌های رحمت است. یک طبیبی است که چاقو را برداشته و این جامعه را از یک موجودی که اگر باشد فاسد می‌کند جامعه را، از شرّ این نجات می‌دهد جامعه را. این غده سرطانی است که طبیب برای حفظ یک انسان ناچار است که این غده را بیرون بیاورد
🔸پژمانفر: استیضاح رئیس جمهور خود مشکل آفرین است رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: 🔹"استیضاح رئیس جمهور در شرایط فعلی نه تنها ضرورتی ندارد بلکه خود مشکل آفرین است و موجب ایجاد وقفه در انجام امور می‌شود. 🔹امیدواریم دولت از فرصت ایجاد شده از ناحیه رهبر معظم انقلاب و از حمایت‌های مقام معظم رهبری استفاده لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشد و به مردم خدمت کند." ✅✅خدا قوت به درایت این نماینده مجلس 📝پی نوشت : 📍آقایان نماینده مجلس واقعا در این شرایط بحرانی کشور که هنوز نتوانستیم ویروس کرونا را در کشور مهار کنیم اصلا صحبت از استیضاح رئیس جمهور به صلاح کشور بود!! 👈حتما لازم است برای هر چیزی رهبری نظام وارد میدان شود و به شما تذکر و یادآوری کند که به بپردازید و حاشیه سازی نکنید! 👈میدانید خود این حاشیه سازی ها به دولت کمک میکرد که به جای کار کردن بهانه تراشی کند برای امور اجرایی کشور! اونم در این بحران کرونا 👈بعد آتش این توقف امور به جان مردم بیگناه می افتاد. ✅برای همین رهبری نظام با درایت و بصیرت به طور غیر مستقیم مانع شدند. 🌹امام خامنه ای: "بنده اعتقاد راسخ دارم که دولتها بایستی که دولتها بایستی تا آخرین روز مسئولیتشان تلاش کنند و کار کنندو وظایف خودشان را انجام بدهند بعد امانت را به دولت بعدی تسلیم کنند . 👈در این شرایطِ حسّاسِ سالِ آخریِ دولت که سال اوّل شروع کار شما و فعالیّت شما است، بایستی هر دو -هم دولت، هم مجلس-سعی کنند فضا را به نحوی مدیریّت کنند که به کار مهم کشور هیچ گونه لطمه ای وارد نشود.۹۹/۴/۲۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای هشتگ از زبان شبکه های ماهواره ای ✅ مجری بی بی سی: این افراد حین سرقت مسلحانه دستگیر شدند که از موبایلشان معلوم شد بانک و ساختمانهای مختتلف را آتش زدند و در اغتشاشات شرکت داشتند ✅ کارشناس شبکه سعودی اینترنشنال: طبق ماده 687 قانون تعزیرات این افراد باید اعدام شوند ۸۹ ۹۸
‏الان همین ایشون نشسته تو آلبانی و هشتگ میزنه ‎ به همین وقاحت
‏روحانی همین الان: «کارنامه سال ۹۸ ما نشان می‌دهد که توانستیم تورم را کاهش بدهیم» بعد یه عده هشتگ میزنن که اعدام نکنید
ترند جهانی شدن هشتک دو منشأ جدی داشت. یک: بی بی سی و کسانی که در آلبانی و عربستان و آمریکا با دریافت دلارهای فراوان، ارتش سایبری تشکیل داده اند و سعی می کنند با استفاده از ربات های متعدد این هشتک را ترند کنند. البته در این میان نقش سلبریتی هایی که همواره در جهت خواسته های رسانه ای ضد انقلاب به خط بوده اند نباید نادیده گرفته شود. دو: عدم درک درست قوه قضائیه از رسانه و عدم عبرت گرفتن آن از موارد مشابه پیشین. آقایان قوه قضائیه، لطفا کمی در مدیریت رسانه و افکار عمومی همت به خرج دهید تا مجبور نشوید ابتدا اعلان کنید که رأی اعدام قطعی است؛ اما بعد از هجمه توییتری صحبت از اعاده دادرسی منوط به تقاضای وکیل مجرمین بزنید.
کسی که بزدلانه عامل امنیت ایران رو در شب ترور میکنه جای تعجب نیست تو روز روشن از عاملان ناامنی ایران حمایت کنه.
🔴خواب شیطانی اجانب برای زنان چادر به سر ایرانی! ✔️مارتین ایندیک ✡️مارتین ایندیک، از عناصر اصلی محقق آمریکایی درباره اسلام و خاورمیانه در اظهاراتی آورده: دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم؛ بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را سرنگون کرد. ✔️میشل هوئلیک ✡️میشل نویسنده اسلام ستیز فرانسوی می گوید: جنگ بر ضد اسلام گرایی؛ با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد؛ فقط با فاسد کردن آن ها می‌توان به پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان دامن ها ی کوتاه فرو بریزیم. ✔️جیمز لادن ✡️خبرنگار رادیو ملی آمریکایی طی گزارشی با خوشحالی اعلام کرد: مردم ایران برای آزادی بیشتر فشار آورده اند. اکنون انواعی از موسیقی که قبلاً با مخالفت شدید رو به رو بود؛ عمومیت یافته؛ و زن ها حجاب را تعدیل می کنند و کت های آنان کوتاه و کوتاه تر می شود. ✔️دیوید کیو ✡️دیوید کیو مامور سابق سیا: مهم ترین حرکت در جهت براندازی جمهوری اسلامی، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم. ✔️کنت دمارانش ✡️کنت دمارانش رئیس سابق جاسوسی فرانسه در اظهاراتی به ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: شما نمی توانید با یک عقیده به وسیله تانک و هواپیما مبارزه کنید. شما باید با هر عقیده ای به وسیله عقیده بجنگید. این بار دشمن ما مذهب است. ✔️بنیامین نتانیاهو ✡️به کمیته اصلاح دولتی آمریکا گفت: آمریکا می تواند با پخش سریال هایی که افراد زیبارویِ جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهند و زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند یک انقلاب را علیه حکومت ایران به راه اندازد. این[سریال ها] واقعا براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس های دلپسندی که دراین سریال ها می بینند خواهد خواست. آن ها استخرها و زندگی های پرزرق و برق راخواهند خواست. ✔️مستر همفر ✡️جاسوس معروف انگلیسی: زنان مسلمان دارای حجاب محکم هستند و نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست. به هر وسیله ای شده باید آن ها را از حجاب اسلام خارج کرد. آنگاه مردان و جوانان فریفته می شوند و فساد در کانون خانواده ها رخنه می کند. ✔️مقامات آمریکا ✡️یکی از جاسوسان کاخ سفید در گزارش خود آورده است: ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گل دار تبدیل کنیم چادر را هم به مانتو و مانتوهای بلند را به مانتوهای رنگین تنگ و خیلی کوتاه. اکنون از حجاب برخی زنان مسلمان فقط یک روسری مانده است. ✡️یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در ارتباط با پوشش در ایران گفت: هر زن چادری در کوی و برزن ایران؛ به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا ما برای براندازی این نظام؛ باید حجاب را سست نماییم. حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است. گر شکوه زن مسلمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺روش ساخت ماسک ضد ویروس شیوع مجدد ویروس و تاکید مسولان کشور مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک باعث شد تا دوباره مردم به استفاده از روی آورند. اما استفاده از چه نوع ماسکی می‌تواند از نفوذ به بینی و دهان جلوگیری کند؟ این سوالی است که ذهن مردم را به خود مشغول کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنگوی دولت: برجام نتوانست انتظارات اقتصادی مردم را برآورده کند اما هنوز ارزش توجه و یادآوری دارد
🔻بنیاد مستضعفان تمامی زندانیان جرائم غیرعمد کمتر از ۵۰ میلیون تومان را آزاد کرد 🔸۲۵۷۴ زندانی جرایم غیرعمد که برای آزادی نیازمندکمک مالی به میزان کمتر از ۵۰ میلیون تومان بودند، با مساعدت بنیاد مستضعفان آزاد می‌شوند. به موجب تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان با قوه قضائیه، این بنیاد بدهی تمام این افراد را به مبلغ کل ۵۰ میلیارد تومان پرداخت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: نمی‌شود نماینده مردم بود و در بین مردم نبود و نمی‌شود مشکلات مردم را در میدان ندید و بعد پشت درهای بسته و از روی صندلی‌ها تصمیم گرفت
🔴 اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضائیه درباره خبر یکی از رسانه ها مبنی بر توقف اجرای حکم 3 اعدامی 🔻در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر صدور دستور اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه، مرکز رسانه قوه قضائیه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد همچنانکه روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری اعلام کرد «ممکن است در فرایند قانونی اجرای احکام، دادرسی‌های فوق‌العاده مانند اعمال ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری چه در این پرونده و چه در سایر پرونده‌ها نتیجه پرونده را توأم با تغییر کند». بنابراین در این پرونده نیز در صورت وصول درخواست، قوه قضائیه طبق روال قانونی به آن رسیدگی خواهد کرد اما تا کنون درخواستی از جانب وکلای متهمین واصل نشده است.
🔴‏فقط ۵ روز از اعترافات زم میگذره که در آن به صراحت اعلام میکنه که فرانسه از او برای براندازی و ایجاد اغتشاش در ایران حمایت میکرد و براش محافظ گذاشته بود و ماهانه بهش پول تو جیبی میداد اونوقت رییس جمهور روز ملی فرانسه را تبریک میگه و ابراز امیدواری میکنه که روابطمون گسترش پیدا کنه!
🔴آیت الله جنتی:اگر به فرمایش‌های رهبر انقلاب عمل شده بود، امروز شاهد مشکلات اقتصادی نبودیم. ♦️در انتخابات مجلس یازدهم در برابر فساد‌ها و فشار‌ها کوتاه نیامدیم. ♦️مجلس برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌جویی کند. ♦️انتظار نداریم مشکلات اقتصادی یک شبه حل شود، اما باید اقدامات فوری و کوتاه مدت در کنار برنامه‌ریزی بلند مدت انجام شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گام قوه قضائیه برای حمایت از تولید/درِ دستگاه قضایی به روی بانک‌های متخلف بسته شد 🔹طی سال‌های گذشته بخشی از پرونده‌های مفتوح در دستگاه قضایی که تعدادی از آن‌ها نیز مربوط به واحدهای تولیدی بوده، به شکایت بانک‌ها از مشتریانی برمی‌گردد که نتوانسته بودند سود و جریمه غیرمتعارف وام اخذ شده از بانک را پرداخت کنند. 🔹این اختلاف در موارد متعددی منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی تسهیلات گیرنده، بیکاری کارگران و مصادره اموال به نفع بانک می‌شد. 🔹اکنون و با پیگیری دستگاه قضایی بخشنامه‌ای از سمت رئیس قوه قضائیه به تمامی مراجع قضایی کشور ابلاغ شده که بر اساس آن در صورتی که بانک یا مؤسسه اعتباری چنین قراردادی که بالاتر از نرخ‌های اعلامی از سمت بانک مرکزی باشد را با مشتریان خود منعقد و سپس در اجرای آن با مشتری به اختلاف برخورد، درب عدلیه برای ارائه شکایت و پیگیری قضایی در خصوص اینگونه قراردادهای غیرقانونی بسته خواهد بود و در واقع از این به بعد بانک‌ها هیچ ضمانت اجرایی برای پیگیری مطالبات غیر متعارف و غیر قانونی خود نخواهند داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📤📤پیش بینی استاد از مسئولیت ناپذیری مسببان برجام در آینده 🔴🔴سخنرانی در سال 94 انجام شده است
♻️ اعدام بکنیم یا نکنیم؟! نظر حمید رسایی در باره حکم اعدام سه محکوم که جنجال به پا کرده است: ‏‌در رسیدگی به یک پرونده قضایی، سه نفر محکوم به اعدام شده‌اند. ‌عده‌ای (که بخشی از آنها از روی عناد است) هشتک‌ زدند ‎ بلافاصله در مقابل‌شان عده‌ای مدافعانه هشتک زدند ‎. ‌هر دو هشتک، مطالبه‌ای غلط است، حتی آن کسی که در دفاع از حکم قطعی صادر شده هشتک می‌زند وقتی هنوز درمسیر پرونده امکان دادرسی مجدد هست. ‌‏اگر در اعاده دادرسی، مشخص شد حکم اعدام درست بوده ‎ حتی اگر طوفان توییتری راه انداخته شود و اگر مشخص شد که حکم متزلزل است، ‎، هرچند همه کسانی که در دفاع از شما توییت دمغ شوند. ‌یک محکوم تا آخرین مرحله حق استفاده از ظرفیت قانونی‌اش را دارد خصوصا محکوم به اعدام. ‎
🏴بمناسبت‌هجمه‌علیه‌قانون‌قصاص/١ 💠رهبرانقلاب ‼️اگر قصاص کردید، قتل واقع نمیشود. اگر اجرای عدالت به شکل دقیق انجام گرفت، ظلم در جامعه اتفاق نمیافتد. اگر مجرم کما هو حقه تعقیب شد و مُرّ حق و عدل درباره‌ی او جاری شد، کسی به جرم گرایش پیدا نمیکند. این، یک امر قهری است! ۷۱/۱۰/۲۳ ‼️دشمن مایل نیست که اسلام به طور کامل پیاده شود؛ چون اگر اسلام به طور کامل پیاده شد، آسیب‌ناپذیر میگردد. حال، برای این‌که آسیب‌پذیر شود، باید چه کار کنند؟ باید ناقصش کنند.باید یک گوشه‌اش را نگذارند عمل شود. مثلاً نسبت به «لایحه قصاص» و «قانون مجازات»، جنجال آفرینی کنند. وظیفه علما و مبلّغین و روحانیون و معمّمین، این‌جا روشن میشود. ۷۵/۲/۲۶ ‼️امام راحل، جامع‌الاطراف بود، یکی از اطراف شخصیت ایشان همین بود؛ حساس بود. مثلاً بمجرد اینکه نسبت به قانون قصاص یک حرکتی انجام گرفت - که خوب، یک قانون بود - فوراً حساسیت امام مطلب را درک کرد؛ فهمید که معارضه‌ی با قانون قصاص اسلامی، معنایش چیست؛ و آن برخورد عجیب و قاطع را که یادتان هست، انجام داد. ما باید اینجور باشیم؛ باید حساس باشیم. ۸۸/۱۲/۶ @Jahade_tabeini
🏴بمناسبت‌هجمه‌علیه‌قانون‌قصاص/٢ 💠رهبرانقلاب ‼️اگر کسی پیدا شود که به انکار ضروریّات دین - که از جمله ضروریّات دین، قطعاً قصاص اسلامی و شرعی است - تجاهر کند، این مرتّد است و حکم مرتد هم در اسلام معلوم است. اگر کسانی خیال میکنند که با پشتیبانی دستگاههای تبلیغاتی استکباری و شبکه و امپراتوری تبلیغاتی صهیونیستی در دنیا، میتوانند کارشان را در این مملکت از پیش ببرند، اشتباه میکنند؛ چنین چیزی نیست! ۷۸/۶/۱۰ ‼️سر قضیه‌ی قصاص به ما اعتراض میکنند و فشار می‌آورند، سر قضیه‌ی دیه به ما فشار می‌آورند، سر قضایای گوناگون در مسائل مختلف به ما فشار می‌آورند؛ لذا ما تسلیم شویم؛ انعطاف به این معنا باشد. نه، این انحراف است؛ این انعطاف نیست. باید توجه کنیم، همان آیه‌ی شریفه‌ی «و ان تطع اکثر من فی الارض» اینجا هم جاری است. نباید به خاطر اینکه رادیوهای بیگانه و تبلیغات خصمانه و اتاقهای فکر دشمن و کمربسته‌ی علیه نظام اسلامی، راجع به فلان حکم، راجع به فلان مبنا اعتراض میکنند، فریاد میکشند، ما بیائیم بگوئیم حالا تجدید نظر کنیم برای اینکه با دنیا هماهنگ شویم؛ نه، این خطاست، این انحراف است؛ به این انحراف نباید دچار شد. ۹۰/۶/۱۷ @Jahade_tabeini
با ۱۲ انسان چیکار میکنن؟ دو تا بمب گذار سال ۸۹ توی مهاباد 12 نفرو کشتن، باز یه عده تحت تاثیر چهارتا شبکه، دارن از قاتل حمایت میکنن، به سلبریتی ها سواری ندهیم و ساده لوح نباشیم میگم چرا؟ میگه: جوان بودن!!!! ساده نباشیم