eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
852 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
📌عاقبت نگاه به غرب رئیس جمهور ایران حسن روحانی را به رتبه آخر کشاند. 🌀موسسه گالوپ از معتبرترین موسسات نظرسنجی در جهان است که در یک پروژه نظرسنجی بین المللی اعلام کرد که حسن روحانی رئیس جمهور ایران *بی توجه ترین رئیس جمهور نسبت به وضعیت معیشت مردم کشور* خود است . این نظر سنجی در ۲۰۹ کشور جهان صورت گرفت و *ایران رتبه ۲۰۹* را بدست آورد رتبه اول از نظر توجه دولت مردان به وضعیت معیشت و رفاه مردم به دولت سوئیس رسید و پس از آن کشورهای دانمارک ، سوئد، فنلاند و هلند رتبه های دوم تا پنجم جهان را بدست آوردند . دولت امریکا رتبه ۴۲ و کانادا رتبه ۲۸ و پادشاهی اسپانیا رتبه ۱۹ جهان میباشند . *ایران* پس از سودان ، گامبیا و سومالی رتبه ۲۰۹ جهان را کسب کرده است . طبق این نظر سنجی میزان رفاه و معیشت مردم سوئیس ۴/۹۸ از ۵ میباشد و *میزان رفاه معیشت در ایران ۰/۰۲ از ۵ میباشد* ناگفته نماند که *ایران‌ پنجمین کشور ثروتمند جهان است*
⭕️قوه قضاییه به ۱۰۰ درصد تعهدات خود در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق عمل کرده است 💠در بحث مقابله با قاچاق سازمان‌یافته، یکی از اقدامات پیشگیرانه، تجهیز نرم‌افزاری و زیرساختی گمرکات و فراهم آوردن سامانه‌های رصد و شناسایی کالاهای قاچاق است. «قوه قضاییه به ۱۰۰ درصد تعهدات خود در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق عمل کرده است»؛ این تاکید رییس دستگاه قضا در جلسه پیگیری اجرای مصوبات سفر‌های استانی خود به زنجان و بوشهر بود. 🔸در تیرماه سال جاری نیز در آیین رونمایی از سامانه‌های جدید الکترونیکی قوه‌قضاییه با حضور آیت‌الله رییسی، اشاره شد که مطابق آمارهای ارائه شده، قوه قضاییه در بین دستگاه‌های کشور صددرصد تعهداتش را در زمینه راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالا انجام داده و سامانه‌های مورد نیاز در قوه قضاییه راه‌اندازی شده تا در ارتباط با سامانه‌های دستگاه‌های دیگر، نقش بسزایی در مبارزه با قاچاق کالا داشته باشد.
کنایه همراه صدای ایران به حوزه سازی حسن روحانی برای فرار از محاکمه و قدیس سازی از خود
27.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید |سه عامل مهم در صیانت از شأن و نقش معلّم گزیده سخنرانی رهبر انقلاب در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 : دستمزد نجومی آخوندها و مداحان در ماه محرم و رمضان نشون میده که این عزاداری ها ، همش خرافاته و دکان بازکردنه برای سوءاستفاده از احساسات و خالی کردن جیب مردم + ✅ پاسخ چقدرم که مردم پول میدن به سخنران ومداح 😳😢 بنده 38ساله سخنران ومداحم در طول این مدت شاید تنها ده نفر بودند که خودشون رو ملزم به پرداخت هدیه مردند بقیه همیشه وهمه جا گفتند شما وظیفه تونه 👆
راه اندازی اینترنت و اقتصاد پاک مسئول پاک می‌خواهد درخشش مسئولان اقتصادی و اینترنتی ما بخاطر پاکی و شفافی نیست شیشه خورده هایشان برق میزند.
📸 بشار أسد: حمایت از تولید، بهترین راه مقابله با تحریم‌های آمریکاست 🔹 رئیس جمهور سوریه در جلسه ادای سوگند کابینه جدید این کشور، خواستار حمایت از بخش تولید برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه سوریه شد.
«صحیفه کامله سجادیه، نمونه کامل قرآن صاعد و از بزرگترین مناجات عرفانى در خلوتگاه انس است». (ره) 🚩
❇️ خط تحریف‌ 🔴 با آمریکا مذاکره کنیم، وضع بهتر می‌شود! 🔻روزنامه اعتماد در مطلبی به قلم «ولی نصر»، آورده است: «اگر امریکا درک خود از منافع ایران در خاورمیانه را بالا ببرد، می‌تواند ایران را تشویق کند قدرت خود در منطقه را به شکلی سازنده‌تر به کار گیرد. ایران می‌خواهد امریکا به سیاست مقابله با جمهوری اسلامی پایان دهد، اکثر نیروهای خود را از منطقه خارج کند و بپذیرد که ایران یکی از قدرت‌های منطقه است که منافع مشروع خود را دنبال می‌کند. طی ۴۰ سال اخیر ایران برای تحقق این اهداف مجبور شده گزینه تقابل را انتخاب کند. البته این رویکرد تهاجمی نتوانسته به اهداف خود دست یابد. ترور سردار قاسم سلیمانی، فرماندهی که مسئول اجرای راهبرد تقابل بود، باعث شد ایران و امریکا در ماه ژانویه سال جاری در آستانه جنگ قرار بگیرند. از سوی دیگر مشکلات اقتصادی و اعتراضات داخلی نیز در ایران تشدید شده است. در چنین شرایطی اگر امریکا مسیر بهتری را به سران جمهوری اسلامی پیشنهاد کند، شاید اتفاقات بهتری بیفتد. البته مقامات ایران به‌صورت غریزی نسبت به وعده‌های امریکا و چراغ سبز این کشور به صلح با جمهوری اسلامی بدبین و مشکوک‌اند اما همان‌طور که ایران توانست با دولت اوباما به توافق برسد، اگر رهبران این کشور ببینند امریکا در تلاش‌های دیپلماتیک خود جدی است و مذاکره می‌تواند ایران را به اهداف خود برساند، بعید است از آن صرف‌نظر کنند». مهم‌ترین تحریف صورت گرفته در این نوشته که متأسفانه به‌آسانی از سوی رسانه مکتوب داخلی به مخاطب خورانده می‌شود، متهم کردن ایران به اتخاذ گزینه تقابلی در مقابل امریکا است. سؤال این است، زبان گفتگو با دولتی که هیچ نقطه سفیدی در کارنامه‌اش با ایران ندارد و علاوه بر تحریم‌های اقتصادی چهار دهه علیه یک ملت، هزاران نیروی نظامی خود را در مرزهای ایران مستقر کرده چگونه باید باشد؟ آیا با دولتی که هرروز یک مشکل امنیتی علیه کشور ایجاد می‌کند؛ یک روز با بهره‌گیری از مزدورانی مثل داعش و النصره به دنبال ناامن کردن منطقه است، روز دیگر به‌قصد جاسوسی به حریم هوایی ایران وارد می‌شود و نهایتاً به ترور علنی فرمانده سرشناس کشورمان که پرچم‌دار مبارزه با تروریست‌ها در منطقه بود، دست می‌زند، می‌توان مذاکره کرد؟ و آیا سوابق مذاکراتی که با آن شده مثبت و سازنده بوده است که همچنان امید به اتخاذ مسیر دیپلماتیک از سوی آمریکا را دارید؟
✅ حرف روز (چهارشنبه 12 شهریور) ⚫️ ریسک بالا برای خریداران ملک در خارج! یکی از تقاضاهای مقام معظم رهبری در نشست تصویری با اعضای هیئت دولت در دوم شهریورماه سال جاری، برخورد با واردات کالاهای لوکس و خرید خانه در خارج کشور بود. در همین راستا روزنامه دیلی صباح در جدیدترین گزارش خود نوشت: «با افزایش تقاضا برای خرید ملک توسط سرمایه‌گذاران ایرانی، میزان فروش خانه به اتباع خارجی در شهر ساحلی ازمیر در حاشیه دریای اژه، برای نخستین بار از زمان شیوع بحران کرونا روندی صعودی پیدا کرده است.» در سال ۹۸ ایرانی‌ها حدود ۶۳۱۰ واحد مسکونی در ترکیه خریداری کرده‌اند. با در نظر گرفتن رقم ۲۵۰ هزار دلار برای هر یک از املاک که کف رقم مصوب (شرط اعطای تابعیت) است، می‌توان گفت که در سال ۹۸ بیش از 1.5 میلیارد دلار سرمایه از کشور به مقصد ترکیه خارج شده است. نکات تحلیلی: 1- از سال ۲۰۱۳ با تغییر در قوانین خرید ملک توسط اتباع خارجی در ترکیه، میزان فروش خانه به خارجی‌ها در این کشور افزایش محسوسی را تجربه کرد که بعدها این روند با تصویب قانون جدید شهروندی سرعت بیشتری هم پیدا کرد. طبق قوانین جدید، اتباع خارجی با خرید خانه‌ای به ارزش ۲۵۰ هزار دلار و بیشتر می‌توانند شهروندی ترکیه را به دست آورند. این رقم قبل از قانون جدید، یک‌میلیون دلار بود. یکی از دلایل اصلی خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان، کسب شهروندی این کشور است. 2- تسهیلات جدید بانک‌های ترک در افزایش رغبت ایرانیان به خرید ملک در این کشور نیز مؤثر بوده است. بانک‌های دولتی «زراعت بانک» و «کیف بانک» و «هالک بانک» در سال جدید وام‌های رهنی کم‌سابقه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. نکات راهبردی: طی سال‌های اخیر تجربه خرید آپارتمان توسط اتباع ایرانی در کشورهای همسایه همواره با شکست مواجه شده که جدیدترین نمونه به گرجستان مربوط می‌شود. در سال‌های گذشته اغلب ایرانی‌های خریدار خانه در بیروت، دوبی و کویت نیز ورشکست شدند و بعضی از آن‌ها هنوز هم در زندان‌های این کشورها به سر می‌برند. در ترکیه شرط ارائه سند اصلی، استقرار دائم در آن خانه است، استقرار دائم نیز مستلزم دریافت اقامت است، لذا هیچ‌گاه این هدف محقق نمی‌شود. به اقرار بسیاری از سرمایه‌گذاران ملک و مسکن، هیچ‌کدام از کشورهای منطقه، اقلیم چهارفصل ایران را ندارند و اتباع این کشورها به آب‌وهوای ایران غبطه می‌خورند. لذا به دلیل بالا بودن ریسک سرمایه‌گذاری در خارج، به هم‌وطنان توصیه می‌شود سرمایه خود را بدون ریسک در کشور خود هزینه کنند تا در کنار اشتغال‌زایی و آبادانی ایران، از خروج میلیاردی ارز نیز جلوگیری شود. (نویسنده: علی قاسمی)
✅ خط تحریف (چهارشنبه 12 شهریور)‌ 1️⃣ با آمریکا مذاکره کنیم، وضع بهتر می‌شود! روزنامه اعتماد در مطلبی به قلم «ولی نصر»، آورده است: «اگر امریکا درک خود از منافع ایران در خاورمیانه را بالا ببرد، می‌تواند ایران را تشویق کند قدرت خود در منطقه را به شکلی سازنده‌تر به کار گیرد. ایران می‌خواهد امریکا به سیاست مقابله با جمهوری اسلامی پایان دهد، اکثر نیروهای خود را از منطقه خارج کند و بپذیرد که ایران یکی از قدرت‌های منطقه است که منافع مشروع خود را دنبال می‌کند. طی ۴۰ سال اخیر ایران برای تحقق این اهداف مجبور شده گزینه تقابل را انتخاب کند. البته این رویکرد تهاجمی نتوانسته به اهداف خود دست یابد. ترور سردار قاسم سلیمانی، فرماندهی که مسئول اجرای راهبرد تقابل بود، باعث شد ایران و امریکا در ماه ژانویه سال جاری در آستانه جنگ قرار بگیرند. از سوی دیگر مشکلات اقتصادی و اعتراضات داخلی نیز در ایران تشدید شده است. در چنین شرایطی اگر امریکا مسیر بهتری را به سران جمهوری اسلامی پیشنهاد کند، شاید اتفاقات بهتری بیفتد. البته مقامات ایران به‌صورت غریزی نسبت به وعده‌های امریکا و چراغ سبز این کشور به صلح با جمهوری اسلامی بدبین و مشکوک‌اند اما همان‌طور که ایران توانست با دولت اوباما به توافق برسد، اگر رهبران این کشور ببینند امریکا در تلاش‌های دیپلماتیک خود جدی است و مذاکره می‌تواند ایران را به اهداف خود برساند، بعید است از آن صرف‌نظر کنند». مهم‌ترین تحریف صورت گرفته در این نوشته که متأسفانه به‌آسانی از سوی رسانه مکتوب داخلی به مخاطب خورانده می‌شود، متهم کردن ایران به اتخاذ گزینه تقابلی در مقابل امریکا است. سؤال این است، زبان گفتگو با دولتی که هیچ نقطه سفیدی در کارنامه‌اش با ایران ندارد و علاوه بر تحریم‌های اقتصادی چهار دهه علیه یک ملت، هزاران نیروی نظامی خود را در مرزهای ایران مستقر کرده چگونه باید باشد؟ آیا با دولتی که هرروز یک مشکل امنیتی علیه کشور ایجاد می‌کند؛ یک روز با بهره‌گیری از مزدورانی مثل داعش و النصره به دنبال ناامن کردن منطقه است، روز دیگر به‌قصد جاسوسی به حریم هوایی ایران وارد می‌شود و نهایتاً به ترور علنی فرمانده سرشناس کشورمان که پرچم‌دار مبارزه با تروریست‌ها در منطقه بود، دست می‌زند، می‌توان مذاکره کرد؟ و آیا سوابق مذاکراتی که با آن شده مثبت و سازنده بوده است که همچنان امید به اتخاذ مسیر دیپلماتیک از سوی آمریکا را دارید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | محتوایِ سیاستهای اجرائی آموزش و پرورش گزیده سخنرانی رهبر انقلاب در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️🎥 |بخش هایی از فیلم سینمایی در مورد رشادت‌های شهید 11 شهریور 1365- عملیات کربلای2
واکنش انصارالله به اخبار تاسیس پایگاه جاسوسی امارات و رژیم صهیونیستی در سقطری یمن «محمد علی الحوثی» به ادعای تاسیس پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی از ایران با همکاری امارات در جزیره سقطری یمن واکنش نشان داد. یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن به اخبار حاکی از تاسیس پایگاه‌هایی امارات در یمن که رژیم صهیونیستی از آنجا استفاده می کند واکنش نشان داد. «محمد علی الحوثی» در صفحه توئیتر خود نوشت: «صحبت در مورد پایگاه‌های اماراتی در یمن که اسرائیل از آن استفاده خواهد کرد، یک فضاسازی رسانه‌ای است برای استتار کردن جای پای واقعی که امارات برای اسرائیل در نزدیکی ایران باز کرده است».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️♦️ماجرای سفر مخفیانه مک فارلین به ایران و کلید روحانی! استاد
☑️سال تحصیلی حوزه های علمیه از ۱۵ شهریور ماه آغاز می شود 🔸معاون آموزش حوزه‌های علمیه گفت: آئین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه با سخنرانی ضبط شده آیت الله مکارم شیرازی و حضور آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه در حیاط مدرسه فیضیه برگزار می‌شود
🔴 تحرکات دوباره و مشکوک کاظمینی بروجردی در غرب تهران 🔹کاظمینی بروجردی که قبلا به دلیل طرح برخی از ادعاها و تحرکات شبهه برانگیز سیاسی و دینی بازداشت شده بود، پس از آزادی فعالیت های خود را حوالی «پارک اوستا» در خیابان آزادی شروع کرده است. 🔻کاظمینی بروجردی در سال ۱۳۸۵ توانسته بود با جذب پیروان زیاد، مدتی در غرب تهران به ایجاد التهاب و آشوب بپردازد که نهایتا در مهر۸۵ بازداشت و به ۱۱سال زندان محکوم گردید.
میگویند امام زین العابدینِ بیمار. نخیر؛ مقاومت، تشکل، ضربه‌زدن به بنی امیه، آماده کردن ذهنیت مردم برای انقلاب دوباره، از زمان امام سجاد شروع شد. ۵۹/۶/۱۴
خوردن چشم گوسفند برخی از مردم بر این باورند که خوردن چشم گوسفند و حیوانات حلال گوشت دیگر، حرام است. در حالی که آنچه حرام است حدقه است نه خود چشم. در مقابل همه مراجع تقلید بیضه گوسفند را حرام می دانند، اما برخی از مردم آن را می خورند و می گویند مکروه است! توضیح المسائل امام خمینی (ره) م 2626 🔸 برداشت های نادرست از احکام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ ابوالفضل ساجدی ❓" چرا ؟" 8️⃣ كليپ فوق پاسخي عملي مي دهد. ❣️كليپ فوق، روضه ي سوزناك حضرت زينب س از زبان جواني است كه با افتخار، كفش زوار اربعين را واكس مي زند.❗️ ✅ اين صحنه يكي از هزاران شاهدي است كه كاركرد دنيوي عزاداري حسيني ع را به ترسيم مي كشد، چه رسد به كاركرهاي اخروي آن كه فوق تصور امثال حقير است. ❓عزاداري براي چيست؟ براي تقويت صفات برجسته اخلاقي (مانند تواضع، تعاون و ايثار) در ميان جوانان. جوان فوق، متواضعانه و ايثارگرانه، به زوار خدمت مي كند و در اين تعاون و مشاركت جمعي حضور دارد. ✅ عزاداري براي گسترش خدمت عاشقانه به مومنان است. شركت عاشقانه اين جوان در كمك به زوار اربعين و نيز جوانان در سراسر كشور در همياري مومنانه به محرومين در محرم امسال نمونه آن است. ✅ عزاداري براي حفظ مدار قلبها در مسير امام حسين ع در ميان طوفانهاي بلاخيز جنگ نرم فتنه هاي آخر الزمان است كه براي برجسته سازي لذات مادي و خاموشي نور معنويت اسلامي در ذهن و دل جوانان تلاش مي كنند. ✅ عزاداري براي ارتقاء سطح تحمل جوانان براي حركت در مسير خدا است. ✅ بدين دلايل مي توان گفت عزاداري با شور و شعور حسيني ظرفيت كاهش آسيبهاي اجتماعي در ميان جوانان و ارتقا صفات انساني و اخلاقي آنها را دارد. ✅ هر قدر در مراسم حسيني ع براي همراهي شور و شعور، نه شور بي شعور و نه شعور بي شور، بيشتر تلاش كنيم، شاهد بركات فزونتر فردي و اجتماعي، و دنيوي و اخروي آن خواهيم بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روز امام مظلوم ما،کف می‌زنند و سوت می‌کشند 💢امام خمینی(ره) : امام مظلوم ما به شهادت رسیده، روز شهادت امام مظلوم ما، پای نطق و سخنرانی یک نفر آدمی که با آنها دوست است کف می‌زنند و سوت می‌کشند و را از یاد می‌برند. خط این بود که اصلًا امریکا منسی بشود. 📅 به مناسبت هتک حرمت آشوبگران در ظهر عاشورا ۸۸ 📥دریافت سایر کیفیت‌ها👇 http://emam.com/posts/view/20533
🔴 جلوی اجرای سند۲۰۳۰ را بگیرید رهبر انقلاب: 🔹به این فکر کنیم چرا انقدر طواغیت عالم و فراعنه عالم اصرار دارند که در آموزش و پرورش کشورها گاهی اوقات با سر و صدا مثل سند ۲۰۳۰، نفوذ کنند؟ اصرار آنها به نفوذ به خاطر تاثیر آموزش و پرورش است. 🔹دشمن قصد دارد کاری را که بوسیله نظامی از انجام آن ناتوان است، با نفوذ و از راههایی مانند سند ۲۰۳۰ و ساختن انسان‌هایی تربیت کند که مثل او فکر و اهداف عملیاتی او را پیاده کنند تا زمینه غارت ملتها فراهم شود. 🔹الان هم شنیده‌ام سند۲۰۳۰ در گوشه و کنار بوسیله آدمهای ناباب یا غافل دارد اجرا میشود؛ این را باید به طور جدی دنبال کنید.۹۹/۶/۱۱
🔴فوری// واکنش امروز رهبر انقلاب به توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی 🔻 رهبر انقلاب، امروز: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملتهای عرب و کشورهای منطقه خیانت کرد و هم به فلسطین خیانت کرد. البته این خیانت دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند. پای صهیونیستها را به منطقه باز کردند و مسئله فلسطین را که مسئله غصب یک کشور است به فراموشی سپردند و عادی‌سازی کردند. ملت فلسطین زیر فشارهای شدید قرار دارند از همه جهات، آن‌وقت آنها می‌آیند با اسرائیلی‌ها و عناصر پلید آمریکایی مثل آن یهودی که در خانواده ترامپ وجود دارد علیه مصالح دنیای اسلام کارمیکنند و با قساوت تمام با دنیای اسلام برخورد میکنند. امیدوارم اماراتی‌ها زود بیدار شوند و کاری که کرده‌اند را جبران کنند. ۹۹/۶/۱۱
🏴تلخ‌ترین شب‌ها ✍ رهبر انقلاب: در یازدهم ماه محرم یکی از عظیم‌ترین فاجعه‌های تاریخ اسلام به وقوع پیوست. کسانی از خاندان نبوت ا‌سیر شدند که عزیزترین و شریف ترین انسان‌های تاریخ اسلام بودند. زنانی در جمع هیأت اسراء وجود داشتند که شأن شرف آنها در جامعه اسلامی آن روز نظیر نداشت و کسانی این عزیزان را به اسارت گرفتند که از خبیث ترین و پلیدترین انسان های زمان خودشان بودند. ۱۳۶۸/۰۵/۲۳
١٣ 💠 *نگاهی گذرا به زیارت عاشورا* ✳️ *«اَللّهُمَّ اجْعَلْنی عِنْدَکَ وَجیهاً بِالْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ فِی الدُّنْیا وَ الاْخِرَهِ»* 💠 «پروردگارا مرا به واسطه محبت و شفاعت حسين عليه‌السلام نزد خودت در دو عالم وجيه و آبرومند گردان.» 🍃 گفتيم در اين فراز سخن از حضور در خدمت امام است، حضوری كه بركاتش دنيا و قيامت انسان را تامين می‌كند. *روايات بيان می‌دارد هر روز همه انبیاء و شهدا و ملائک مقرّب و همه اولیاء در زيارت حسين علیه‌السلام حضور دارند حال به زائر اجازه داده شده در جمع اين بزرگان حضور يابد.* 🔹 اگر كسي با اين ديد به مجالس اباعبدالله علیه‌السلام بنگرد هرگز حضور در مجالس حضرت برای او عادی و تكراری نمی‌شود و اين مجالس در نگاه او هميشه از حرمت خاص خود برخوردار است. ✳️ هرچه معرفت ما نسبت به اين حضور بيشتر باشد بركاتش افزون‌تر است. ✨ بی معرفت مباش که در من یزید عشق ✨ اهل نظر معامله با آشنا کنند 🔹 هر چه بامعرفت‌تر باشیم آشناتر می‌شویم و وقتی با اين خاندان آشناتر بشویم از اكرام خاص بهره‌مند می‌گرديم.