eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
40.9هزار ویدیو
864 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
32.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۱/۱۰/۵ 🏷 🏴 Farsi.Khamenei.ir
🎙 | سرمشق فاطمی 🏴 رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا سلام‌الله علیها، کلیپ صوتی «» را منتشر میکند. 🎧 بشنوید👇
🏴اطلاع‌نگاشت | الگویی برای تمام تاریخ ◾ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شخصیت الگوساز حضرت فاطمه سلام‌الله علیها را این‌گونه توصیف می‌کنند: «نقشه‌ی جامع هویّت زن در منطق اسلام این است؛ مادر خوب، همسر خوب، مجاهد فی‌سبیل‌الله، در عین حال کدبانو، مدیر خانه، و در عین حال عابد و بنده‌ی خدای متعال.» ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ایشان در بیانات مختلف جایگاه والای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و ابعاد گوناگون زندگانی ایشان را شرح داده‌اند که بخش زن، خانواده و سبک زندگی(ریحانه) رسانه KHAMENEI.IR آنها را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند. 📥 نسخه قابل چاپ👇 https://khl.ink/f/51572
📸 مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حال برگزاری است. 🏴 Farsi.Khamenei.ir
14011005_42944_1281k.mp3
14.74M
🎙بشنوید | مداحی آقای حاج محمود کریمی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۱/۱۰/۵ 🏷 🏴 Farsi.Khamenei.ir
📜 | درس احقاقِ حق 🏴 رهبر انقلاب: ما باید راه فاطمه‌ی زهرا (سلام‌اللَّه‌علیها) را برویم... مگر نمی‌گوییم که با حال ناتوانی به مسجد رفت، تا حقی را احقاق کند؟ ما هم باید در همه‌ی حالات تلاش کنیم، تا حق را احقاق کنیم. ما هم باید از کسی نترسیم. مگر نمی‌گوییم که یک‌تنه در مقابل جامعه‌ی بزرگ زمان خود ایستاد؟ ۱۳۷۰/۱۰/۰۵ 💻 Farsi.Khamenei.ir
🏴 یک رهبرِ به تمام معنا نگاهی به شخصیت، سبک زندگی و مجاهدت‌های حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) ▫️ رهبر انقلاب: شخصیت و مجاهدت‌های حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) از زوایای گوناگون، پیام‌ها و درسهای بی‌نظیری برای انسانها به‌همراه دارد؛ شخصیتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک «الگو» و «اسوه» است. قطعا بهره‌مندی از این دریای عظیمِ «معنویت و معرفت و مجاهدت» نیازمند این است که شناخت کافی از ابعاد گوناگون شخصیتی این بانوی بزرگوار و سیره و سبک زندگی و مجاهدت‌های ایشان پیدا کنیم. ◾️ بخش زن، خانواده و سبک زندگی (ریحانه) رسانه KHAMENEI.IR در گزیده بیانات ذیل براساس بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابعاد مختلف شخصیت و سیره‌ی ایشان را در ۳ محور: بُعد معنوی و معرفتی، بُعد زندگی خانوادگی و بُعد اجتماعی و سیاسی بازخوانی کرده است. 📥 دریافت نسخه PDF 👇
📸 مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از مردم عزادار و مسئولان کشور در حسینیه امام خمینی در حال برگزاری است. 🏴 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | دیوار دم می‌داد، در بر سینه می‌زد محراب می‌نالید، منبر داشت می‌سوخت 🏴 شعرخوانی درباره شهادت حضرت زهرا و اشکهای رهبر انقلاب 🏷 💻 Farsi.Khamenei.ir
♻️ بازنشر 🔰 لوح | گمنام در خاک، معروف در افلاک 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «سلام بر شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه‌ی افلاکیان.» ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ 🖨 نسخه قابل چاپ👇 https://khl.ink/f/49397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لعیا زنگنه در برنامه زنده: افتخار می‌کنم رهبرم از نسل حضرت زهرا(سلام الله علیها) است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مگه با یه تار مو دنیا خراب میشه که گیر میدین؟ بزارین مردم آزاد باشن! 🔰 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
اعتراف زنان غربی به نابودی زنان با فمنیسم 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
27.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥روایت فرزند شهید آقامولایی از آخرین دیدارش با حاج قاسم 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توضیحات سردار باقرزاده بر روی وسایلی که در تفحص شهدا پیدا شده است رئیس کمیته جستجوی مفقودین: 🔸تصویر ذهنی مردم این است که جسمی که تفحص میشود هیچ چیزی نیست در حالی که اینگونه نمی‌باشد 🔸از لحاظ آناتومی بدن و لباس و وسایلی که همراه شهید بوده به ما کمک میکند که این فرد ایرانی است 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهدای گمنام 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: به ما از کانال‌های مختلف پیغام می‌دهند که حاضریم مذاکره کنیم کی گفته ما دنبال براندازی بودیم؟ 🔹اگر فکر کردید با شایعه‌سازی کردن می‌توانید به اهداف خود برسید بارها تجربه کردید تجربه ناموفقی است. 🔹چرا در محاسبات خود دوباره دچار اشتباه شدید. 🔹حالا پس از آن که ناامنی‌ها با همت مردم و نیروهای جان بر کف امن شده است به ما از کانال‌های مختلف پیغام‌ می‌دهید می‌خواهیم با شما حرف بزنیم. 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اعتراف عبدالمالک ریگی به قدرت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران 🔹حساب کار دست تروریست‌ها و اغتشاشگرانی که به امنیت ایران خدشه میزنن دربیاد. پرنده شوی یا خزنده راه فرار نداری... 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آغوش ملت برای فریب‌خوردگان باز است رئیس جمهور در مراسم تشییع ۲۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس: 🔹چرا به ما از کانال‌های مختلفی پیام می‌دهید که ما آماده گفتگو هستیم و ما قصد براندازی نداریم، در حالی که ما شما را می‌شناسیم! 🔹آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد. 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️تفحص از دل خاک 🔹یافتن پیکر شهدا را از دهه هفتاد، گروه جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح آغاز کرده است. 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گریه های پدر کیان پیرفلک بعد از این که متوجه شد پسرش شهید شده 🔹️ لعنت بر تروریست بی شرفی که در میدان شهر این طور اسلحه به دست مردم را به رگبار بست. 🆔 @Imam_asheghan ✅ کانال
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️آزادی زنان از بند مدرنیته (بخش اول) 💠نگاهی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت نقد الگوی غربی زن 🔹 چندی پیش در دیدار جمعی از بانوان نخبه کشور بیانات مهمی را در خصوص در و همچنین مطرح کردند. ایشان در این دیدار با تبیین دقیق جایگاه زنان در جامعه و خانواده، مطالبه نقد الگوی غربی زن را مطرح کردند. متاسفانه طی چند قرن اخیر راهبرد و سیاستی در جهان در خصوص زنان پیگیری می‌شود که شاید در ظاهر امر موضوع عدالت جنسی را به ذهن متبادر سازد، اما در حقیقت این الگو زن را به برده دنیای مدرن تبدیل ساخته است. البته امروز به واسطه تکنولوژی رسانه‌ای خویش توانسته است الگوی زن غربی را برای جهانیان نهادینه سازی کند چنانچه نقد این الگو به نحوی در جهان تابو شکنی محسوب می‌شود. در الگوی زن غربی که به اصطلاح زن مدرن خوانده می‌شود اساسا تفاوتی میان مرد و زن وجود ندارد. 🔹این گزاره در بدایت امر، بسیار عدالت محور و آزادیخواهانه به نظر می‌آید. اما با اندکی کنکاش معلوم می‌شود که نه تنها الگوی زن غربی به آزادی و مساوات میان زنان و مردان منتج نمی‌گردد، بلکه این الگو که البته با زرق و برق بسیار برای جهان تبلیغ می‌شود، را به در برابر مرد می‌کشاند. امروزه جنسیت زن را بر انسانیت او غلبه می‌دهند و می‌کوشند زنان را با الگوها و ویژگی‌های ناپسند مردانه نظیر خشونت و وحشی‌گری تطبیق دهند. آنان به جسم زن اصالت می‌دهند و روح او را نادیده می‌انگارند. در الگوی زن مدرن زنان باید با زبان، لباس، ادبیات و روش مردانه رفتار کنند. در الگوی زن مدرن، گرایش زنان به صفات مردانه، پوشش‌های مردانه و هر آنچه که مردان می‌توانند انجام دهند و آزادی جنسی برای زن و شکستن تمامی محدودیت‌هایی که پیش از آن برای زنان متصور بود، دو رکن اساسی مطرح می‌شود. حال آنکه این دو ویژگی نه تنها در راستای آزادی زنان و عدالت جنسی نیست، بلکه زنان را از بعد انسانی خارج می‌کند و در رقابتی نابرابر به مثابه ابزاری در خدمت سرمایه داری و شهوت پرستی مردان می‌گمارد. در الگوی زن مدرن زنان از هرگونه محدودیت و حصاری آزاد شده‌اند. آنان می‌توانند حتی بدون پوششی خاص و نیمه عریان وارد اجتماع شوند. 🔹دیگر تقیدی به ارضای نیاز جنسی در کانون خانواده نیست، بلکه جنسیت و شهوانیت به عرصه اجتماع کشیده شده است. اما باید دانست که متضرر اصلی این نوع حضور زن در اجتماع زنان و متنفع‌ترین افراد نیز مردان هستند. به تعبیر مقام معظم رهبری « ... اشکال اینجاست که یک نامعادله‌ای را به تدریج به وجود آورده‌اند؛ یک طرف ذینفع، یک طرف مورد انتفاع؛ بشریت را این جوری تقسیم کرده‌اند. طرفِ ذینفع مرد است، طرفِ مورد انتفاع عبارت است از زن. این به طور آرام، با تدریج، با شیوه‌های گوناگون، با تبلیغات مختلف، در طول ده‌ها سال - که شاید به صد سال، صد و پنجاه سال هم برسد، که من دقیق نمی‌توانم بگویم و این مسئله قابل تحقیق است - در جوامع غربی در درجه اول، و بعد در جوامع دیگر جا افتاده. شان اجتماعی زن را این جوری معرفی کردند، این جوری تعریف کردند: زن به عنوان یک موجودی که مورد انتفاع مرد باید قرار بگیرد. لذا در اگر بخواهد در جامعه نمود پیدا کند، شخصیت پیدا کند، حتماً باید از جذابیت های جنسی خودش چیزی را ارائه بدهد. حتّی در مجالس رسمی، نوع پوشش زن باید جوری باشد که برای طرف ذی نفع و منتفع - یعنی طرف مرد - چشم نواز باشد». ... نویسنده؛ طهورا مهدوی منبع: روزنامه رسالت، ش ۷۲۷۶، ص ۷ @tabyinchannel
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️تهاجم فرهنگی (بخش سوم) 🔸 ، سیستمی است که برای تهی‌سازی هویت اجتماعی از هرگونه محتوا، گام بر می‌دارد و جامعه را به‌سوی از هم‌پاشیدگی سوق می‌دهد تا مردم را به انسان‌هایی بدون‌ وطن، امت و دولت تبدیل کند. و آن‌چه امروز در فرهنگ عصر ما، به غرب نسبت داده می‌شود دارای یک بار منفی است، که همان آثار ضد‌ معنوی‌، ضد‌ اسلامی و ضد‌ الهی است که در تمدن غرب و فرهنگ آن‌ها به‌وجود آمده است. 💠ویژگی‌های ناتوی فرهنگی 🔹برای تهاجم فرهنگی می‌توان ویژگی‌های زیر را بر‌شمرد: 1⃣نامحسوس و نامرئی است: در ناتوی فرهنگی به‌دلیل نامحسوس‌بودن‌، اقدامات و فعالیت‌های آن مشخص نیست، به‌‌عبارت دیگر، سلاح دشمن در نبرد فرهنگی، امور به ظاهر رسمی از قبیل تولید فیلم، مصاحبه، سخنرانی‌، چاپ و انتشار و... است که همگی در قالب‌های ظاهر‌فریبی چون رشد و ترویج هنر و ادب، آزادی بیان و قلم و تبادل اندیشه‌ها صورت می‌گیرد. [۱] 2⃣دراز‌مدت و دیرپاست: کار فرهنگی به همان میزان که نتیجه و محصول خود را دیر به‌دست می‌دهد، اثری را که از خویش بر جای می‌گذارد نیز دیر‌پا و ماندگار است و به ‌آسانی از روح و فکر و متن جامعه‌، زایل‌شدنی نیست. [۲] 3⃣برخورداری از عمق: در ناتوی فرهنگی، بعنوان پایه‌های اصلی یک جامعه مورد هدف قرار می‌گیرد، بنابر شواهد موجود، در این تهاجم، مهم‌ترین بخش فرهنگ، یعنی هویت ملی و اعتقادی جامعه مورد هجوم قرار می‌گیرد. [۳] 4⃣اقدام با برنامه‌ی قبلی: داشتن طرح و برنامه برای اجرا در فواصل کوتاه‌ مدت، میان ‌مدت و دراز‌ مدت، از مهم‌ترین شگردهای صاحبان تفکر ناتوی فرهنگی است؛ بر خلاف کسانی که گاه بدون برنامه حرکت می‌کنند‌، دشمنان در عرصه‌ها‌ی فرهنگی همچون جنگ سرد فرهنگی، با برنامه‌ریزی دراز مدت، گاه ثمره‌ی کار خویش را در فاصله‌ی زمانی قریب به پنجاه ‌سال بعد درو می‌نمایند. [۴] 5⃣توجه خاص به جوانان: حضرت امام (ره) در وصیت‌نامه‌ی سیاسی‌ - الهی خویش، به این امر اشاره می‌فرمایند: "نقشه آن است که جوانان را از فرهنگ و ادب و ارزش‌های خودی منحرف کنند و به‌سوی مشرق یا غرب بکشانند و دولتمردان را از بین این‌ها انتخاب و سرنوشت کشورها و حکومت را به آنها دهند، تا به‌دست آنها هر‌چه می‌خواهند، انجام دهند."[۵] 💠ابزارهاى ناتوی فرهنگى‌ 🔹 ، مجموعه امکانات و وسایلى هستند که در رساندن پیام، مورد استفاده قرار مى‌گیرند. نیز از این روش‌ها و ابزارها براى گسترش فرهنگ خود بهره مى‌گیرند برخی از این ابزار ها عبارتند از: هنر و ابزارهاى هنرى، [۶]‌ ادبیات و ابزارهاى ادبى،[۷] ورزش و میادین ورزشى [۸] و زنان و محرک‌هاى عاطفى و... [۹] ... پی نوشت‌ها؛ [۱] پوررضا، معصومه؛ تقابل فرهنگی غرب و شرق، نشر ریحانه، ص۲۴ [۲] همان، ص۳۱ [۳] همان، ص۳۹ [۴] منصوری، جواد؛ جنگ فرهنگی علیه انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی، ص۲۰ [۵] امام خمینی‌ (ره)؛ وصیت‌نامه‌ی سیاسی الهی، نشر فدک، ص۱۲ [۶] طهماسبی، احمد؛ شبیخون فرهنگی، انتشارات یاقوت، ص۷۴ [۷] کمال‌طلب‌، صادق؛ فرهنگ غرب در جدال با فرهنگ اسلامی، یاران، ص۶۱ [۸] همان، ص۱۲۰ [۹] همان، ص۸۹ نویسنده؛ مرتضی اشرافی منبع؛ وبسایت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) @tabyinchannel
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️سواد رسانه‌ای ضرورتی در عصر اطلاعات و ارتباطات (بخش چهارم و پایانی) 💠سئوالاتی که باید در مواجهه با مطالب رسانه های اجتماعی از خود بپرسیم 🔹دانستن برخی شیوه های عمومی می تواند تا حدودی تک تک ما را در برابر این انبوه اطلاعات راست و دروغ واکسینه کند. به طور مثال در برابر مطالبی که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به ما می رسند، پیش از هرگونه عملیاتی از جمله باور و یا بازنشر آن ها، چند سئوال را خیلی سریع در ذهن‌مان مرور کنیم: 1⃣چه کسی این مطلب را نوشته و برای من ارسال کرده است؟ آیا منبع این مطلب معتبر است؟ (اگر یک خبر، هیجان انگیز و شگفت آور است سریعاً در رسانه های معتبر و صفحات سازمان های خبری به دنبال آن بگردید. مطمئن باشید اگر مطلب اینقدر شگفت انگیز است، رسانه های معتبر هم آن را گزارش کرده اند. ممکن است یک عکس یا ویدئو یا حتی خبر مربوط به ماه ها قبل یا حتی کشور دیگری باشد و با تغییر توضیحات به اسم مکان دیگری و در زمان دیگری منتشر شده باشد.) 2⃣چرا این مطلب توجه من را به خود جلب کرده است؟ آیا نویسنده از تکنیک های خاصی استفاده کرده است؟ آیا آن‌ها قصد دارند احساسات من را فعال کنند یا نوعی ترس یا تعصب (مذهبی، سیاسی، قومی و...) به من تزریق کنند؟ (در این مواقع مطلب شامل واژگان احساس برانگیز و تصاویر خاصی است. معمولاً برای برانگیختن احساسات از تصاویر افراد ضعیف، زنان و کودکان بهره می برند) 3⃣چگونه این مطلب را تفسیر می کنم؟ آیا افراد دیگر هم چنین برداشتی از آن دارند؟ یا افراد مختلف می توانند برداشت های متفاوتی از این مطلب داشته باشند؟ 4⃣چه چیز‌هایی در این مطلب برجسته شده اند؟ چه روایتی را نمایندگی می کند؟ این مطلب چه چیز‌هایی را از من پنهان کرده است؟ 5⃣و سرانجام اینکه، چرا این مطالب برای من ارسال شده است؟ هدف آن چیست و به چه کسی یا گروهی خدمت می کند؟ 💠نتیجه گیری 🔹اگر مرتباً در استفاده از رسانه های اجتماعی سئوالات یاد شده را از خودتان بپرسید، قادر به تشخیص چرایی تولید مطالب و چیستی اهداف انتشار آن ها خواهید بود. شما همچنین به اهداف و پشت پرده تولید مطالب پی می برید و بزودی متوجه خواهید شد که یک رسانه خاص چه هدفی کلانی را دنبال می کند، جهت گیری و استراتژی حاکم بر آن چیست. به طور مثال متوجه می شوید که یک رسانه صرفاً مشکلات و کاستی ها را برجسته می کند، در حالی که از موفقیت ها و پیشرفت ها گزارشی نمی دهد. پس هدف عمده آن سیاه‌نمایی از وضعیت و ترویج نومیدی است. جامعه ای که دارای است، جامعه ای است که بهتر می اندیشد، راحت‌تر زندگی می کند و احتمال اینکه تحت تأثیر مطالب مغرضانه و عوام فریبانه رسانه ای قرار بگیرد کمتر است. پژوهشگر: محمدحسین آزادی منبع: وبسایت خبرگزاری صدا و سیما @tabyinchannel