eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
62.5هزار عکس
50.2هزار ویدیو
939 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
KHAMENEI.IRQuran-page-429.mp3
زمان: حجم: 2.22M
📢 هر روز بخوانیم 🔹 صفحه چهارصد و بیست و نه قرآن کریم، سوره مبارکه سبأ با صدای آقای شهریار پرهیزگار بشنوید. ✏️ توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً یک صفحه قرآن بخوانید 💻 Farsi.Khamenei.ir
🔻 چرا آمریکا تا کنون به ایران حمله نکرده؟ نخواسته ؟ یا نتوانسته؟ 1. هزینه‌های نظامی و انسانی سنگین. ایران برخلاف عراق یا افغانستان، ساختار نظامی منسجم و پراکنده دارد. آمریکا میداند که: بی شک جنگ با ایران تبدیل به یک جنگ فرسایشی چند ساله خواهد شد. و جنگ فرسایشی برای آمریکا ، کمترین احتمالی برای موفقیت آمریکا ندارد. تلفات انسانی نیروهای نظامی آمریکا در مقایسه با عراق و افغانستان بسیار بیشتر خواهد بود. چرا که ساختار اجتماعی و شرایط ژئوپولیتیک ایران بسیار متفاوت است. امکان پاسخ ایران در سراسر منطقه (لبنان، سوریه، عراق، یمن، حتی پاکستان و باکو و خلیج‌فارس) کاملاً وجود دارد. 2. توان بازدارندگی ایران ایران از طریق: موشک‌های بالستیک و کروز و انواع سلاح های پیشرفته و بلحاظ نیروهای نیابتی (مانند حزب‌الله، انصارالله، حشد الشعبی و ...) بسیار خطرناک و مؤثر است. بستن تنگه هرمز (گلوگاه نفت جهان) توانسته «بازدارندگی فعال» ایجاد کند که محاسبه ریسک را برای آمریکا سنگین می‌کند. 3. نبود اجماع بین‌المللی و داخلی در آمریکا حمله به ایران نیازمند پشتیبانی داخلی و متحدان اروپایی است. با توجه به تجربه شکست‌خورده افغانستان و عراق، هیچ رئیس‌جمهوری تاکنون نتوانسته حمایت کافی برای چنین اقدام بزرگی هرگز فراهم کند. 4. برنامه هسته‌ای هرچند برنامه هسته‌ای ایران حساس است، اما بهانه کافی برای حمله نظامی در سطح بین‌الملل وجود ندارد و ضمناً انتقال تولیدات هسته‌ای ایران به نیروهای نیابتی وجود دارد. 5. گسترش جبهه مقاومت اسلامی خیزش ملتهای مسلمان و حذف حکام دست‌نشانده هم محتمل است
3.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوستان عزیز انقلابی‼️ ♨️ویروس خطرناک بدبینی نسبت به مسئولان را افرادی چون رائفی پور، ثابتی، رسایی و بدبینان افراطی دیگر میان بچه حزب‌اللهی‌ها رواج دادند! 👈قدم اول: همه مسئولان مسئله دارند! 👈قدم دوم: مدیریت حضرت آقا ضعیف است که نتوانسته افراد مناسبی کنار خودش جمع کند! ❌پازل دشمن را تکمیل نکنیم‼️
8.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مردم کوفه ثابت کردند، آن کسی که به ندای مسلم پاسخ نمی‌دهد، به ندای امام حسین هم پاسخ نمی‌دهد آن کسی هم که ولایت‌فقیه را یاری نمی‌کند، امام زمان را هم یاری نخواهد کرد...
🔆رهبر معظم انقلاب: ❌ نگرانم اخلاق بی‌انصافی در جامعه رائج شود‼️ 👈من نگرانی‌ام از این نیست که حرفی زده شود، از کسی انتقاد شود؛ نه. 👈 یک نفر انتقاد میکند، یک نفر هم جواب میدهد. 👈 نگرانی من از رائج شدنِ اخلاق بی‌انصافی در جامعه است. 👈 خدمات فراوانی انجام میگیرد، انسان همه را کنار بگذارد، به نقطه‌ای بچسبد، این درست نیست. 📍 البته این خطاب به همه است. این را ما به شخص خاصی، به گروه خاصی، به جناح خاصی عرض نمیکنیم، این را به همه عرض میکنیم. همه مراقب باشند یکدیگر را تخریب نکنند. 📍 فضای تخریب، فضای خوبی نیست. مردم هم خوششان نمی‌آید. ۱۳۸۷/۰۶/۲۹ ‌‌‍‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‍‌‎‌
💠 از «فریادهایِ بی‌ثمر» تا «کنش‌هایِ پنهانیِ موثر» (تأملی در نوع مواجهه با مخالفان) 🔰 امیرالمومنین(ع): ▫️«غَضَبُ الجاهِلِ في قَولِهِ‌، و غَضَبُ العاقِلِ في فِعلِه» (بحارالانوار) ▫️خشم و نادان در گفتار اوست و خشم و خردمند در رفتار او. 🔰 پیامبر(ص): ▫️«اَلْمُؤْمِنُ قَلِيلُ اَلْكَلاَمِ كَثِيرُ اَلْعَمَلِ وَ اَلْمُنَافِقُ كَثِيرُ اَلْكَلاَمِ قَلِيلُ اَلْعَمَلِ» (تحف العقول) ▫️مومن، کمتر میزند و بیشتر میکند اما منافق بیشتر حرف زده و کمتر عمل میکند. 📌پ.ن: 🔺این سخن، تنها توصیه‌ای اخلاقی برای خویشتنداری فردی نیست، بلکه صورت‌بندی دقیقی از دو نوع مواجهه با مخالفان را پیش‌روی ما می‌گذارد؛ یکی و هیجانی، اما دیگری و سنجیده. در این دوگانه‌ی معنادار، تمایز میان خِرد و جهل، بلوغ و خامی، و اثر و ادعا پدیدار می‌شود. 🔺، مخالفت را تاب نمی‌آورد؛ دهان به اعتراض، دشنام یا داد و فریاد می‌گشاید، بی‌آنکه بداند صدایش چون فریادی در باد، جز پژواکی نخواهد بود. او گمان می‌برد شدتِ صدا، نشانه‌ی قدرت است؛ حال آنکه خردمند می‌داند گاه سکوت، است، و گاه کنش خاموش، به مثابه تیغی برّان و موثر. 🔺تصور کنیم مدیری خطایی کرده، یا اشکال و فسادی در زیرمجموعه‌اش دیده می‌شود. در چنین بزنگاهی، دو مسیر پیش روی ماست: 1️⃣ راه نخست: آن است که خطا و فساد را همان ابتدا برملا کرده و فریاد بزنیم و کنیم؛ که در اغلب موارد، نه اصلاحی در عمل رخ خواهد داد و نه نتیجه‌ای درخور. 2️⃣راه دوم: مسیری است با یک سلسله و سنجیده: گفت‌وگو با فرد مسئول یا بالادستی آن، ورود هوشمندانه از مسیر حقوقی، یا استفاده از ظرفیت‌های غیرعلنی برای اصلاح مؤثر؛ که در عمده موارد، اثر اصلاحی را به دنبال خواهد داشت. 🔺این دو راه، هر دو مشروع‌اند، اما تفاوتشان در «» است. گاه فریاد، صرفاً پژواکی در باد است، و گاه سکوتی هدفمند، درختی از تغییر می‌رویاند. 🔺گاهی همین مسئله نسبت به مخالفین ما مطرح میشود، حرف اینجا نیز صادق است. لذا در دنیایی که فریاد، جای استدلال را گرفته، و بروز هیجان در فضای مجازی به‌جای تغییر واقعی نشسته است، این روایت علوی ما را به بازنگری در شیوه‌ی مواجهه با مخالف، فرا می‌خواند. تاریخ، قضاوت خواهد کرد که بسیاری از تغییرات بزرگ، نه با ، که با و کنش‌های دقیق پنهانی و کم‌صدا آغاز شدند. 🔺خردمند، به‌جای آنکه خود را خرج کند، سرمایه‌ی وجود خویش را در و آرام، اما برهم‌زننده‌ی صرف می‌کند. امروز، جامعه بیش از هر زمان، نیازمند فرهنگ است. مخالفتی که نه لزوما در «لحن تند»، «فریاد» و «غوغا»، بلکه در «طرح بدیل و جامع»، «اصلاح» و «راهبرد» پدیدار می‌شود. ‼️اما با نگاهی عمیق‌تر، درمی‌یابیم که مناط و در این روایت، «اثرگذاری در عمل» است. با این ملاک، اگر در موقعیتی خاص، فریاد، ثمربخش‌تر از سکوت باشد، آری، آن فریاد دیگر نه «خشم جاهل»، بلکه «» است. و اگر سکوت و خویشتنداری، نتیجه‌ای ژرف‌تر به بار آورد، همان کنش خاموش، «» است. 🔆 یعنی گاه در موقعیتی میبینیم که اتفاقا تاثیر، در فریاد و هیاهوست، و در اینجا کنش های پنهانی، صرفا امری بی نتیجه و انفعالی است لذا در اینجا باید کار را با فریاد پیش برد، اما این فریاد دیگر «فریاد جاهلانه» نیست، بلکه «» است. 🔺«» همان چیزی است که در ادبیات دینی، از آن تعبیر به «» میکنیم. یعنی « های_متغیر» و روش های متعدد، در عین اصول و «». 🔺لذا معنای روایت، این نیست که انسان عاقل، همواره سکوت کرده و هیچ‌گاه فریاد نمی‌زند، چه اینکه حضرت میفرمایند: «مَنْ عَقَلَ اِسْتَقَالَ» (غررالحکم) یعنی عاقل در موضع درست خود، به دنبال سخنوری و تبیین است. 🔺بلکه بدین معناست که عاقل، همیشه صحنه را به درستی دیده و با لحاظ موقعیت، روش صحیح را انتخاب میکند، نه اینگونه است که با دهن‌لَقی، و دریده‌گویی، مشت خود را در برابر دشمنان باز کند و را بهم زند؛ نه اینگونه است که با خود، کمک به پیشبرد بکند. بلکه با تدبیری شگفت، افکار عمومی را آماده ساخته، و با صبر و حکمت، طرف مقابل را ناگزیر «» به پذیرش خواسته‌های برحق خود می‌کند. 📌📌اما چرا در این روایات، فریاد و زیاد حرف زدن و کم عمل کردن، به جاهل و منافق نسبت داده شده و عکس آن به عاقل و مومن؟ چون ، فریاد و هیاهو، بی ثمر است، اکثرا ولو با نیت درست، این روش، مثمر به نتیجه نیست اما در مقابل چون کنش های پنهان، موثرتر بوده، لذا حضرت چنین تعبیر کرده اند.
17.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶من مسئول انجمن حجتیّه یزدم، این‌ها هم شاگردانم هستند! ❌انجمن نجس و موذی حجتیه در تلاش است تا بی سر و صدا از بین برخی مومنین و انقلابی‌هایِ مردد شده (توسط کانال های سوپر انقلابی) عضو گیری کند. 🔷وقتی درگذشت رهبر جدید حجتیه در ماه های اخیر توسط برخی مداح ها و سخنران ها تسلیت گفته شد یعنی آنها با موفقیت و چراغ خاموش در حال عضو گیری هستند 🔶نسبت به منافقین انقلاب هوشیار باشید و روشنگری کنید. ❌هدف حجتیه و شبه حجتیه ها این است که از جوان مومن انقلابی، جوان ضد انقلاب مذهبی بسازند، مراقب باشید...
💠رفت و آمد با افراد بی نماز و بی اعتقاد 💬برخی از اقوام که نماز نمی‌خوانند، ما را دعوت می‌کنند، می‌توانیم به منزل آنها برویم؟ 📚 https://eitaa.com/joinchat/3010396160C2b8cef193c
5.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جزئیات ضربۀ سنگین اطلاعاتی به رژیم صهیونیستی
15.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شرح حدیث زندگی، سری ششم 📝قسمت دوم ♨️شرح حدیث ابتدای درس خارج فقه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ✅ موضوع: پاداش زهد در دنیا
11.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شرح حدیث زندگی، سری ششم 📝قسمت اول ♨️شرح حدیث ابتدای درس خارج فقه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ✅ موضوع: علامت دل نورانی