18.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فوری و فوقالعاده
⭕️ قرارداد آذریجهرمی با مدیران تلهگرام صد برابر بدتر از ترکمنچای بوده است...
🎙 محمد #طادی امشب در شبکه پنج گزارشی داد که درصورت اثبات این گزارش و مشخص شدن خیانتِ معاملهی اطلاعات میلیونها ایرانی در دادگاه، میتواند باعث صدور رای #اعدام برای آذریجهرمی و محکومیتهای بسیار سنگین برای ابوالحسن فیروزآبادی (به عنوان آمر همکاری با بزرگترین پروژه جاسوسی تاریخ ایران) شود...
❌ باید دید تحول قضایی توانسته است تا این اندازه ظرفیت مواجهه با #نفوذ را در دستگاه قضایی بهوجود آورد؟
#سرطان_اصلاحات
🇮🇷کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
@atna_ir
✅ آداب انتقاد کردن در بیان امام خامنه ای مدظله العالی
🇮🇷کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
@atna_ir
فتنهی تغلّب روایتهایی از متن و فرامتن فتنهی ۸۸
فتنه تغلّب نوشته مصطفی غفاری روایتهایی از متن و فرامتن واقعه ۸۸ را بازگو میکند. در این کتاب تحلیلهایی از سخنان و کنشهای رهبر انقلاب در برابر واقعه ۸۸ آمده است که گاه شامل اخبار و مطالبی ناگفته یا شنیدهنشده نیز هست و مجموعاً روایت روشنی از راهبری جامعه و مهار فتنه ارائه میدهد.
فتنه تغلّب حاوی بیاناتی از رهبر انقلاب است که برای نخستینبار منتشر میشود؛ ازاینرو هم خلأ روایتهای موجود را پر میکند و هم میتواند دستمایهٔ خوبی برای روایتهای مطلوب باشد.
🇮🇷کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
@atna_ir
#پیام_صبحگاهی
♦️اینكه ما میگوییم سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست معنای واضحی دارد؛ اما یك روی دیگرش این است كه سیاست ما باید دیندارانه و پرهیزگارانه باشد. هر كار سیاسیای خوب نیست.
۱۳۸۰/۰۶/۰۵
🇮🇷 کانال اتنا (اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
@atna_ir
اَتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
💠 سلسله دروس #تاریخ_تطبیقی_اسلام #استاد_طائب 📔جلسه سی و پنجم 📝 اقدامات جبهه باطل برای از بین برد
جلسه سی و پنجم دوره جامع تدریس مجازی تاریخ تطبیقی اسلام⬆️⬆️
شروع جلسه سی و ششم دوره جامع تدریس مجازی تاریخ تطبیقی اسلام⬇️⬇️
941002.mp3
16.63M
💠 سلسله دروس #تاریخ_تطبیقی_اسلام
#استاد_طائب
📔جلسه سی و ششم
📝 برنامه های سازمان نفاق برای محو اسلام 👈 [۱]
🔰کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
🇮🇷آموزشهای تمدن ساز (#تاریخ_تطبیقی_اسلام روز های فرد در کانال اتنا)
@atna_ir
@atna_ir☀️
دوره جامع تدریس مجازی #تاریخ_تطبیقی_اسلام جلسه سی و ششم(۱)
بسم الله الرحمن الرحیم
✍️برنامه های سازمان نفاق برای محو اسلام
🔶در جلسات گذشته به اینجا رسیدیم که بعد از وفات پیامبر (ص)، حکومت مرکزی تصمیم به محو اسلام گرفت. برنامه آنها برای محو اسلام چیست؟ فکر نکنید که ما نوشتهای در این مورد پیدا کردهایم. «إِنَّ الْفِتَنَ إِذَا أَقْبَلَتْ شَبَّهَتْ وَإِذَا أَدْبَرَتْ نَبَّهَت»(1)؛ فتنه وقتی حملهور میشود، همه را به اشتباه میاندازد و وقتی صحنه را ترک کند، تازه شناخته میشود که ماجرا چه بوده است. کار آنها هم کار پنهانی است. فهمیدن این نکته که آنها چهار برنامه داشتهاند، محصول گذر زمان و خوابیدن خاک فتنه و شناخته شدن جریان حرکت آنهاست؛ یعنی از اقداماتی که انجام دادند، متوجه شدیم چهار برنامه را دنبال میکردهاند. اولویتبندیها را هم از زمان اقدامات آنها متوجه شدیم.
چهار برنامه آنها به این ترتیب بود:
🔷1.امیرالمؤمنین (ع) را حذف کنند. با وجود امیرالمؤمنین (ع) اسلام محو نمیشد؛ چراکه برای از بین رفتن اسلام باید دو چیز از بین برود: شناخت مردم از اسلام و بانی حفاظت از اسلام؛ مردم ندانند که اصلاً اسلام چیست و کسی هم نباشد که اسلام را به مردم معرفی نموده و به آن دعوت کند. همچنانکه زمانی در بین مردم پزشکی جریان پیدا میکند که اولا مردم بدانند بیماری چیست و ثانیا کسی باشد که بیماری را به مردم بشناساند؛ اما اگر هیچ مرکز بهداشتی و پزشکی نباشد و مردم هم متوجه جریان بیماری نشوند که منشأ آن چیست، میبینند که ناگهان میمیرند و کسی هم پیشگیری نمیکند.
🔶در مسائل فرهنگی هم همینگونه است؛ اگر افرادی توانستند که افکار مردم را خراب کنند، ولی از طرف دیگر، متصدی ترویج افکار صحیح هم در جامعه باشد، او میآید و افکار درست را ترویج میکند. لذا گام اول آنها برای محو اسلام، از بین بردن امیرالمؤمنین (ع) بود؛ به دو شکل حذف شخصی و حذف شخصیتی.
🔷وقتی تاریخ را مرور میکنیم، میبینیم که اقدامات اولیه جریان فتنه در آن زمان، کلا علیه امیرالمؤمنین (ع) بود؛ علیه ایشان شایعه میساختند؛ به خانه ایشان حمله میکردند و … . البته در این زمینه توفیق کامل پیدا نکردند. آنها توانستند که امیرالمؤمنین (ع) را از پیشانی جامعه و قله حکومت پایین بکشند؛ اما نتوانستند تصویر ایشان را از جامعه محو کنند. دلیلش این است که آن حضرت مثل خورشید بود. اگر خورشید را از بین بردی، تاریکی است؛ اما تا هنگامی که خورشید باشد، حتی میتواند ابر برابر خودش را هم حذف کرده و تلألؤ خود را ایجاد نماید.
🔶مهاجمان در ادامه عملکردشان، نام همین امیرالمؤمنین (ع) را که به خانهاش حمله کرده بودند، در شورای شش نفره گذاشتند. اگر علی بن ابیطالب (ع) به یک فرد بیاباننشین مجهولالهویه تبدیل شده بود، نام ایشان را در شورای شش نفره نمیگذاشتند؛ پس علی بن ابیطالب (ع) در ذهن مردم بود و مردم به ایشان توجه داشتند و به این ترتیب، مخالفان در حذف امیرالمؤمنین (ع) موفق نشدند.
🔰کانال اتنا(اندیشکده تمدن نوین اسلامی)
🇮🇷آموزشهای تمدن ساز (#تاریخ_تطبیقی_اسلام روز های فرد در کانال اتنا)
@atna_ir