1⃣ترور رهبری جدید بقای جمهوری اسلامی را با خطر جدی مواجه میکند.
به بارها تهدید ایشان، حتی یک پاسخ رسمی و جدی از سوی مقامات رده بالا داده نشد، که اگر چنین غلطی کنید چنان خواهیم کرد.....
حتی یکبار یک مقام رده بالای ایرانی پاسخ تهدید را نداد ! انگار نه انگار.
2⃣قالیباف در اقدامی عجیب، خیال دشمن را راحت میکند و در اعتراض به مردمی که خونخواه رهبر هستند میگوید که خونخواهی اصلی فتح قدس است!!! و چند نتانیاهو ارزش بند کفش رهبری را ندارد....
این حرف یعنی: ما میل به پاسخ به منظور هزینهمند کردن ترور برای دشمن نداریم.
3⃣انتقام اصلی فتح قدس است یعنی : تعریف آرزوی دور دست.
پس ای دشمن خیالت از هزینهتراشی ما راحت ! ما آنقدر دور چیدهایم که ...
صدها نتانیاهو بند کفش رهبر نمیشود یعنی :ما قاتل رهبرمان را قصاص نخواهیم کرد .
❌عدم هزینه تراشی برای دشمن، تسهیل در ترور بعدیست.
⁉️آقای قالیباف در حرفهایتان تامل میکنید؟
✍مونا
🆔@awake_vs_reset2
سفر به ژنو
دهن کجی به ولایت
و مردم مبعوث شده است.
✍ مهرداد
🆔@awake_vs_reset2
همین که مجلس تعطیل شده،
مشخص است کودتا از مدتها قبل طرح ریزی شده
و فکر همه جایش را کردهاند!
✍بنیان مرصوص
🆔@awake_vs_reset2
⁉️چرا فرماندهان ارتش و سپاه باید نظر رهبری رو زیر پا بزارن؟
⁉️آیا پزشکیان و قالیباف رهبرشونه که اینجوری عمل کردن ؟!!
✍آوا
🆔@awake_vs_reset2
♨️ فقط چند سوال!
کسی نمیتواند تلاشهای سیدمجید موسوی را انکار نماید! اما سوال که میشود پرسید!
👈 حالا که نظر امام و مخالفت ایشان با اصل مذاکره مشخص شده است؛
1⃣ از نظر ایشان مصداق تبعیت در همه شئون، مخالفت با مذاکره نیست؟
2⃣ آیا اقدام نظامیان در رای مثبت به تفاهمنامهای که امام با آن مخالفت داشت، از مصادیق تبعیت در همه شئون است؟
3⃣ آیا وقتی امام با اصل مذاکره مخالف بوده و آن را خلاف شرع میداند، اصرار کردن بر آن و تضمین دادن، منطبق بر تبعیت در همه شئون است؟
4⃣ آیا با وجود مخالفت امام با مذاکره، هنوز دیپلماسی ادامه میدان است؟
💢 فقط سؤال داریم!
🆔 گروه تحلیلی دادشهر
https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
هدایت شده از 🏴🇮🇷دکتر محمدعلی صدر
در برابر شکسته شدن قبح بی اعتنایی به امام جامعه بی تفاوت نیستیم. پویش آنفالو کردن ادمینهای مروج مذاکرات بدون رضایت امام جامعه را با هشتک #ترک_کانالهای_عادی_ساز_عبور_از_اوامر_رهبری ترویج کنیم.
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر
@siyasatbrotoush
زمان:
حجم:
6.4M
♨️ پاسخ به شبهات وارد شده توسط آقای عباسی ولدی
🎙 حمزه شکریان
👈 چرا امام فرمودند: «علیالاصول نظری دیگری داشتم.»؟
🔹 این جمله اصلا مجمل نیست. اتفاقاً بسیار قطعی و محکم است.
🔸 یکی از محکمات بیانات امام شهید در مورد اصل مذاکره با شیطان است.
🔹یکی از مصادیق تحمیل، همراهی نکردن مسئولین (اعم از سیاسی و نظامی) است که در تصویب تفاهمنامه رخ داد.
🔸در هنگام تحمیل، هماهنگی با امام وجود ندارد.
🔹 بین اذن و اجازه فرق است.
💢 الان نباید مردم را با شبهات منفعل کرد؛ «وظیفه فعلی فریاد بر سر مسئولین برای اجرای همین تفاهمنامه علیل است.»
🆔 گروه تحلیلی دادشهر
https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺نکتهی مهم آرا شعام این بود که نظامیون -علی الخصوص پاسداران- گوش به فرمان قالیباف بودند، نه رهبر و امامشان!
این نکته بسیار بیش از حد معمول قابل تامل است!
🔺این وحشتناک است، وحشتناک!
پس چه کسی قرار است قدس را آزاد کند؟!
چه کسی قرار است جانفدای نائب امام زمان و خودِ امام زمان باش؟
بین امام زمان و نائبشون و قالیباف امنیت کدام را اولویت قرار میدهند؟
......
💔همهی رأیها یک طرف
این رأی نظامیها یک طرف!
خیلی دلمان را سوزاند.
خدا رهبر غریبمان را حفظ بفرماید!
✍حسن، آذرخش و بنیان مرصوص
🆔@awake_vs_reset2
#پیام_مخاطب
❌ چرا با مردم مبعوث شده این کارارو میکنن؟
چرا مایی که عاشق رهبرمون بودیم رو اذیت میکنن؟؟؟
ما از شهرستان بلیط اتوبوس گرفتیم برای ۱۳ تیر تا تو نماز و تشییع پیکر رهبر شهیدمون شرکت کنیم آنلاین بلیط خریدیم الآن از شرکت تماس گرفتن گفتن پولتونو پس میدیم چون بخشنامه اومده کسی حق نداره با اتوبوس به مراسم بره.
خدااااایاااا دردمونو به کی بگیم
چرا؟ مگه آقاجون چکارشون کرده بود؟
چرا دارن تو اوج گرما و کنسل کردن اتوبوسا، با روح و روان مردم بازی میکنن؟؟
الان قطار و هواپیما رو هم چک کردم یا زده ظرفیت تکمیل یا زده کنسل شده.
اصلاً کاری نداشت واسه چی میخوای بری، گفت دستور دادن همه رو کنسل کنیم.
من هفتهی پیش بلیط خریدم برای ۱۳ تیر، الان اینا دارند کنسل میکنند یعنی اینقدر آدمای مغرضین!!!
🆔@awake_vs_reset2
امروز پزشکیان گفت:
۵۰ روز است یک بشکه نفت نفروختیم
و گفت:
۲۰ میلیون بشکه نفت را به هوافضا دادیم برای جنگیدن.
آیا اینها اطلاعات محرمانه نیست؟!
✍حسن
🆔@awake_vs_reset2
133K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر شهید:
ملت ایران هرکسی را که مزدوری آمریکا رو قبول کنه، در زیر گامهای خود لگدمال خواهد کرد!
#کودتا
✍میلاد
🆔@awake_vs_reset2