⁉️چرا فرماندهان ارتش و سپاه باید نظر رهبری رو زیر پا بزارن؟
⁉️آیا پزشکیان و قالیباف رهبرشونه که اینجوری عمل کردن ؟!!
✍آوا
🆔@awake_vs_reset2
♨️ فقط چند سوال!
کسی نمیتواند تلاشهای سیدمجید موسوی را انکار نماید! اما سوال که میشود پرسید!
👈 حالا که نظر امام و مخالفت ایشان با اصل مذاکره مشخص شده است؛
1⃣ از نظر ایشان مصداق تبعیت در همه شئون، مخالفت با مذاکره نیست؟
2⃣ آیا اقدام نظامیان در رای مثبت به تفاهمنامهای که امام با آن مخالفت داشت، از مصادیق تبعیت در همه شئون است؟
3⃣ آیا وقتی امام با اصل مذاکره مخالف بوده و آن را خلاف شرع میداند، اصرار کردن بر آن و تضمین دادن، منطبق بر تبعیت در همه شئون است؟
4⃣ آیا با وجود مخالفت امام با مذاکره، هنوز دیپلماسی ادامه میدان است؟
💢 فقط سؤال داریم!
🆔 گروه تحلیلی دادشهر
https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
هدایت شده از 🏴🇮🇷دکتر محمدعلی صدر
در برابر شکسته شدن قبح بی اعتنایی به امام جامعه بی تفاوت نیستیم. پویش آنفالو کردن ادمینهای مروج مذاکرات بدون رضایت امام جامعه را با هشتک #ترک_کانالهای_عادی_ساز_عبور_از_اوامر_رهبری ترویج کنیم.
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر
@siyasatbrotoush
زمان:
حجم:
6.4M
♨️ پاسخ به شبهات وارد شده توسط آقای عباسی ولدی
🎙 حمزه شکریان
👈 چرا امام فرمودند: «علیالاصول نظری دیگری داشتم.»؟
🔹 این جمله اصلا مجمل نیست. اتفاقاً بسیار قطعی و محکم است.
🔸 یکی از محکمات بیانات امام شهید در مورد اصل مذاکره با شیطان است.
🔹یکی از مصادیق تحمیل، همراهی نکردن مسئولین (اعم از سیاسی و نظامی) است که در تصویب تفاهمنامه رخ داد.
🔸در هنگام تحمیل، هماهنگی با امام وجود ندارد.
🔹 بین اذن و اجازه فرق است.
💢 الان نباید مردم را با شبهات منفعل کرد؛ «وظیفه فعلی فریاد بر سر مسئولین برای اجرای همین تفاهمنامه علیل است.»
🆔 گروه تحلیلی دادشهر
https://eitaa.com/joinchat/983565877Cc926d13c11
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺نکتهی مهم آرا شعام این بود که نظامیون -علی الخصوص پاسداران- گوش به فرمان قالیباف بودند، نه رهبر و امامشان!
این نکته بسیار بیش از حد معمول قابل تامل است!
🔺این وحشتناک است، وحشتناک!
پس چه کسی قرار است قدس را آزاد کند؟!
چه کسی قرار است جانفدای نائب امام زمان و خودِ امام زمان باش؟
بین امام زمان و نائبشون و قالیباف امنیت کدام را اولویت قرار میدهند؟
......
💔همهی رأیها یک طرف
این رأی نظامیها یک طرف!
خیلی دلمان را سوزاند.
خدا رهبر غریبمان را حفظ بفرماید!
✍حسن، آذرخش و بنیان مرصوص
🆔@awake_vs_reset2
#پیام_مخاطب
❌ چرا با مردم مبعوث شده این کارارو میکنن؟
چرا مایی که عاشق رهبرمون بودیم رو اذیت میکنن؟؟؟
ما از شهرستان بلیط اتوبوس گرفتیم برای ۱۳ تیر تا تو نماز و تشییع پیکر رهبر شهیدمون شرکت کنیم آنلاین بلیط خریدیم الآن از شرکت تماس گرفتن گفتن پولتونو پس میدیم چون بخشنامه اومده کسی حق نداره با اتوبوس به مراسم بره.
خدااااایاااا دردمونو به کی بگیم
چرا؟ مگه آقاجون چکارشون کرده بود؟
چرا دارن تو اوج گرما و کنسل کردن اتوبوسا، با روح و روان مردم بازی میکنن؟؟
الان قطار و هواپیما رو هم چک کردم یا زده ظرفیت تکمیل یا زده کنسل شده.
اصلاً کاری نداشت واسه چی میخوای بری، گفت دستور دادن همه رو کنسل کنیم.
من هفتهی پیش بلیط خریدم برای ۱۳ تیر، الان اینا دارند کنسل میکنند یعنی اینقدر آدمای مغرضین!!!
🆔@awake_vs_reset2
امروز پزشکیان گفت:
۵۰ روز است یک بشکه نفت نفروختیم
و گفت:
۲۰ میلیون بشکه نفت را به هوافضا دادیم برای جنگیدن.
آیا اینها اطلاعات محرمانه نیست؟!
✍حسن
🆔@awake_vs_reset2
133K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر شهید:
ملت ایران هرکسی را که مزدوری آمریکا رو قبول کنه، در زیر گامهای خود لگدمال خواهد کرد!
#کودتا
✍میلاد
🆔@awake_vs_reset2
متروی تهران همچنان مجّانیست!
بعد از مدتها تاکسی و مترو سوار شدم. مسیر پنج دقیقهای را تاکسی سی هزار تومان گرفت. بعد یک مسیر طولانی با مترو رفتم مجانی!
کاش چهارتا مثل #زاکانی در دولت داشتیم که جای گران کردن مجّانی میکردند..
✍ علیرضا اکبری
🆔@awake_vs_reset2
۵۰ روزه نتونستی نفت بفروشی؟؟
میخواستی دست نظامیان رو باز بگذاری تا محاصره را بشکنند،
نه اینکه له له آتش بس بزنی!
✍وحید
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از { تلخند طب،تمدن و سیاست }🇵🇸🇮🇷
سردار عبداللهی فرمانده فعلی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در فاصله سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ به عنوان جانشین محمدباقر قالیباف در فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران فعالیت میکرد.
همچنین وی از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱ معاون هماهنگکننده نیروی انتظامی (قالیباف) بود و در فاصله سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ جانشینی فرمانده نیروی انتظامی (قالیباف) را برعهده داشت و برای مدت کوتاهی در سال ۱۳۸۴ نیز سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی برعهده داشت.
✍🏼 سردار عبداللهی اولین کسی بود که انتخاب ریاست مجلس قالیباف رو بهش تبریک گفته بود ... و الانم رای به خواست آقای قالیباف در شعام داده است .
╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮
مدیا
وعدالله با اندکی ویرایش
╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯