➖دروغ دیروز:
در حمایت از لبنان تنگه را میبندیم!
+نبستند!
➖دروغ امروز:
در جواب اهانتهای ترامپ، مذاکره را متوقف میکنیم!
نکردند!
#دروغگویان
✍🏼 بانو علمدار
🆔@awake_vs_reset2
مذاکره یک روش مبارزه است،
مبارزه با نائب امام زمان!
✍ عباسی
🆔@awake_vs_reset2
✔️وقاحت این مرد در توهین به امام امت، به پشتوانهی امضاهای نیروی مسلح است...
⁉️روی امام غیرت ندارید، یا اصلاً امام را قبول ندارید که صداتون درنمیآید؟!
✍زینب
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از دکتر رضا منتظر
♨️ کار تمیز فرهنگی دکتر مهدی نیکخواه متخصص گوش و حلق و بینی و فلوشیپ جراحی گوش در ساری
دکتر نیکخواه نوشتند:
🔹موضوع حجاب در کشور با کمی غیرت و اراده قابل حل است.
🔹اینجانب متخصص گوش و حلق و بینی و فلوشیپ جراحی گوش هستم و از همه استانهای شمال کشور وگاها استانهای دوردست بیمار جهت جراحی پذیرش دارم.
🔹موضوع حجاب در مطب اینجانب با چند راه حل ساده تقریبا تا ۹۸ درصد حل شده است به این صورت که در سایت نوبت دهی تذکر پوشش دادم و داخل مطب دو تابلو زدم و منشی نیز بیماران کشف حجاب را پذیرش نمی کند و تقریبا ۹۰ درصد افراد کشف حجاب از آنجایی که نیاز به ویزیت توسط اینجانب دارند ،پوشش خود را رعایت میکنند.
🎉مبارک توافقتان با شیطان بزرگ باشد!
🔺آمریکا بزرگترین تولید کننده محصولات تراریخته اصلاح ژنتیکی شده به خصوص سویا و ذرت، دارایی های بلوکه شده ایران را منحصر به واردات این دو محصول از کشورش کرد!
▪️بیعت کردن با قاتل بزرگترین رهبر حکیم شیعه عصر حاضر، کودکان مینابی، هزاران سرباز و هم وطن و فروختن خون هزاران لبنانی که برای دفاع از اسلام و ایران کیلومترها آن طرف تر برخاستند تاوان دارد.... این هنوز اول بدبختی هاست!!
❗️اولین دستاورد و سوغات سربازان دیپلماسی از مذاکرات سوییس؟!
سویا و ذرت تراریخته
🆔@awake_vs_reset2
🔺یک تیر و دو نشان اینه؛
هم استعمار هم ترورِ بیولوژیک:
➖واردات محصولات کشاورزی در ازای «پولای بلوکه شده ایران»
یعنی شروع ترورهای بیولوژیک و سرطانهای جدید!
جیدی ونس: «میخواستیم مطمئن شویم فرآیندی را راهاندازی میکنیم که اگر زمانی داراییهای ایران را آزاد کردیم، بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که آن پول برای تفریح و سرگرمی هزینه نشود. اگر پولی آزاد شد تنها برای خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی هزینه میشود. در صورت آزاد شدن داراییهای ایران این داراییها صرف ثروتمندتر شدن کشاورزان آمریکایی خواهد شد.»
✍🏼سارا
🆔@awake_vs_reset2
امام در بیانیههای قبلی خود همیشه به بر بعثت مردم در خیابان تاکید میکردند.
اما این بار از لفظ «ملت سرافراز» و «ملت باشرف» استفاده کردند.
شاید علت این تغییر تعابیر استفاده شده توسط امام، کمکاری ما باشد!
🆔 گروه تحلیلی دادشهر
زمان:
حجم:
2.4M
♨️ ضمانت اجرای تعهدی که به امام داده شده، چیست؟
🎙 حمزه شکریان
👈 به دو نکته در پیام امام دقت کنید!
1⃣ فقط رییسجمهور تعهد و تضمین ندادند، بلکه «سایر اعضا» شعام هم تعهد و تضمین دادهاند.
2⃣ ضمانت این تعهد چیست؟
نکته نهفته در پیام امام این است که اگر در میانه جنگ وجودی، این مذاکرات طبق معمول خسارت جانی و مالی به وجود آورد، حداقل ضمانت این تعهد یک چیز است:
«عزل آقایان پزشکیان، قالیباف، اژهای و همچنین سرداران عبداللهی، وحیدی و حاتمی»
امام با این پیام خود، زمینه عزل سازشکاران را فراهم نموده است.
💢 در این مدت، وظیفه ما مردم مبعوث شده، ایجاد مطالبه عمومی برای اجرای این پیام امام است.
🆔 👈 گروه تحلیلی دادشهر
برنامه نفت در برابر غذا را اینگونه با سالاد کلمات تحویل جامعه میدهند.
تصور میکنند مقام رهبری در ج.اسلامی بیش از گذشته تضعیف شده و از همین رو درونیاتشان را راحتتر بیرون میریزند. این ادامه همان ادبیاتی است که میگفت به جای گفتگو با اروپاییها، مستقیماً با کدخدا مذاکره کنیم.
✍🏼پطر کبیر
🆔@awake_vs_reset2
«بیعت» یعنی چی؟
یعنی قبول حکومت و حکم حاکم
حالا به این جملات خوک زرد توجه کنید:
«باید تمام پولهای آزاد شده را در کشور آمریکا هزینه کنند و فقط برای ذرت و سویا خرج کنند!»
این، یعنی حکم، یعنی دستور.
وقتی در مورد پول خودمان اینطور دستور میدهد و مسئول ایرانی آن را میپذیرد، این یعنی بیعت؛ یعنی مسئول ایرانی یزید زمانه را به عنوان حاکم و صاحب حکم قبول دارد!
🆔@awake_vs_reset2