eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
439 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
🎉مبارک توافقتان با شیطان بزرگ باشد! 🔺آمریکا بزرگترین تولید کننده محصولات تراریخته اصلاح ژنتیکی شده به خصوص سویا و ذرت، دارایی های بلوکه شده ایران را منحصر به واردات این دو محصول از کشورش کرد! ▪️بیعت کردن با قاتل بزرگترین رهبر حکیم شیعه عصر حاضر، کودکان مینابی، هزاران سرباز و هم وطن و فروختن خون هزاران لبنانی که برای دفاع از اسلام و ایران کیلومترها آن طرف تر برخاستند تاوان دارد.... این هنوز اول بدبختی هاست!!‌ ❗️اولین دستاورد و سوغات سربازان دیپلماسی از مذاکرات سوییس؟! سویا و ذرت تراریخته 🆔@awake_vs_reset2
🔺یک تیر و دو نشان اینه؛ هم استعمار هم ترورِ بیولوژیک: ➖واردات محصولات کشاورزی در ازای «پولای بلوکه شده ایران» یعنی شروع ترورهای بیولوژیک و سرطان‌های جدید! جی‌دی ونس: «می‌خواستیم مطمئن شویم فرآیندی را راه‌اندازی می‌کنیم که اگر زمانی دارایی‌های ایران را آزاد کردیم، بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که آن پول برای تفریح و سرگرمی هزینه نشود. اگر پولی آزاد شد تنها برای خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی هزینه می‌شود. در صورت آزاد شدن دارایی‌های ایران این دارایی‌ها صرف ثروتمندتر شدن کشاورزان آمریکایی خواهد شد.» ✍🏼سارا 🆔@awake_vs_reset2
امام در بیانیه‌های قبلی خود همیشه به بر بعثت مردم در خیابان تاکید می‌کردند. اما این بار از لفظ «ملت سرافراز» و «ملت باشرف» استفاده کردند. شاید علت این تغییر تعابیر استفاده شده توسط امام، کم‌کاری ما باشد! 🆔 گروه تحلیلی دادشهر
زمان: حجم: 2.4M
♨️ ضمانت اجرای تعهدی که به امام داده شده، چیست؟ 🎙 حمزه شکریان 👈 به دو نکته در پیام امام دقت کنید! 1⃣ فقط رییس‌جمهور تعهد و تضمین ندادند، بلکه «سایر اعضا» شعام هم تعهد و تضمین داده‌اند. 2⃣ ضمانت این تعهد چیست؟ نکته نهفته در پیام امام این است که اگر در میانه جنگ وجودی، این مذاکرات طبق معمول خسارت جانی و مالی به وجود آورد، حداقل ضمانت این تعهد یک چیز است: «عزل آقایان پزشکیان، قالیباف، اژه‌ای و هم‌چنین سرداران عبداللهی، وحیدی و حاتمی» امام با این پیام خود، زمینه عزل سازشکاران را فراهم نموده است. 💢 در این مدت، وظیفه ما مردم مبعوث شده، ایجاد مطالبه عمومی برای اجرای این پیام امام است. 🆔 👈 گروه تحلیلی دادشهر
‌برنامه نفت در برابر غذا را اینگونه با سالاد کلمات تحویل جامعه می‌دهند. تصور می‌کنند مقام رهبری در ج.اسلامی بیش از گذشته تضعیف شده و از همین رو درونیات‌شان را راحت‌تر بیرون می‌ریزند. این ادامه همان ادبیاتی است که می‌گفت به جای گفتگو با اروپایی‌ها، مستقیماً با کدخدا مذاکره کنیم. ✍🏼پطر کبیر 🆔@awake_vs_reset2
«بیعت» یعنی چی؟ یعنی قبول حکومت و حکم حاکم حالا به این جملات خوک زرد توجه کنید: «باید تمام پول‌های آزاد شده را در کشور آمریکا هزینه کنند و فقط برای ذرت و سویا خرج کنند!» این، یعنی حکم، یعنی دستور. وقتی در مورد پول خودمان این‌طور دستور می‌دهد و مسئول ایرانی آن را می‌پذیرد، این یعنی بیعت؛ یعنی مسئول ایرانی یزید زمانه را به عنوان حاکم و صاحب حکم قبول دارد! 🆔@awake_vs_reset2
اول توییت این روزنامه‌نگار را ببینید. بعد به این نکته دقت کنید: وقتی دشمنی با ۱۵۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی به ایران حمله کرده است، آیا نظامی‌های ما باید بروند در اسنپ کار کنند و هزینه‌های زندگیشان را تأمین کنند؟ دولت را مردم انتخاب می‌کنند که کارهای اداری کشورشان را انجام دهد. وظیفه‌ دولت در هنگام وقوع جنگ و دفاع نظامی از کشور، اختصاص بودجه در این رابطه است. اگر نمی‌توانید چرا کاندید می‌شوید و قبول مسئولیت می‌کنید؟ 🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از جواد جاویدنیا
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️حجت الاسلام اسماعیل رمضانی: آی مردم، این خط، این نشون! این مسیری که آقایون میرن، به زندگی سخت‌تر شما میرسه. جواب امامی که دفن نشده رو چی بدم من؟ بذارید بزنن قطعمون کنن، تندرو، خوارج ببندن به ما، بار همه این حرفها رو می‌کشیم ولی شرمنده دین و قرآن نمی‌خوابیم. قیام لله رسما کودتا شده؟ این همه ذلت و سکوت در مقابل جنایت و تحقیر؟ سکوت برخی انقلابیون در مقابل عمل صریح خلاف ولایت تنها خواسته ما مطالبه از امام جامعه جهت اعمال قانون و جاری کردن حد شرعی بغی نسبت به مسئولان متمرد از امر رهبری است. این مسئولان ذلیلِ دشمن صلاحیت ادامه مسئولیت را ندارند و رسما علیه جمهوریت و اسلامیت نظام کودتا کرده اند و چیزی جز خسران برای این کشور به دنبال ندارند... مردم خیابان کار را تمام خواهند کرد و هر مسئولی که به راه امام بازنگردد را هدایت خواهند کرد 💠 🆔 @Dr_Javidnia
دعوت مردم از نمایندگان جهت برگزاری جلسات صحن علنی مجلس در خیابان 💪 ✔ اطلاعیه شماره ۱ : امام سید مجتبی خامنه‌ای: در این میدان جهاد، به‌مثابه‌‌ی سنگر خط مقدّم تحوّل در مسیر پیشرفت کشور قلمداد می‌شود. ۱۴۰۵/۳/۷ 🔆پویش: ما مردم، . همگی به نمایندگان شریف‌مان در استانها پیامک اعلام حمایت و دعوت بدهیم و از همه وکلای محترم‌مان در سراسر کشور بخواهیم حتماً در زمان مقرّر، خود را به پایتخت برسانند تا با حضور در حلقه آغوش امن زنجیره حمایت مردم، راس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۷ تیرماه ، یوم‌الله دیگری بسازند و به اذن پروردگار با مدد اباعبدالله الحسین(ع) ، نخستین جلسه رسمی صحن مجلس شورای اسلامی سال ۱۴۰۵ را به کوری چشم شیطان، ولو شده در خیابان، با برقراری آرامش و سکوت و نظم توسط ما مردم برگزار نمایند. 🔆 متن نامه‌های بالا را با دقّت بخوانید چه کسی از تعطیلی مجلس خوشحال است⁉️ 🟠در انتشار این پیام سنگ تمام بگذارید 🆔 @awake_vs_reset2