فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما اگر روایت نکنید دشمن روایت میکند
به اونجوری که دل خودش می خواهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما اگر روایت نکنید دشمن روایت میکند
به اونجوری که دل خودش می خواهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدف انقلاب تمدن سازی
@@kafemydoon
# *ان مرد دعوت نشد!!*
#عدم دعوت از احمدی نژاد به عنوان #مردمی ترین کارگزار نظام
#و دعوت از بانیان وضع موجود به عنوان #منفورترین کارگزاران نظام در دیدار رمضانی با رهبر معظم انقلاب خیلی. مسائل را برای مردم ایران روشن کرد
#اینکه تمام این مخالفت نمایی ها بین جناح ها، چیزی جز فریب و دعوای زرگری نیست بلکه نشان داد
#می توان ظریف و اسحق و حسن فریدون و لاریجانی بود اما هنوز جزئی از نظام محسوب شد
#می توان برجام خسارت بار را 20 دقیقه ای تصویب کرد اما جزئی از سران نظام هم بود
#می توان 60 تن طلا و میلیاردها دلار ارز را بر باد داد. اما جزئی از نظام هم بود
#می توان دوش به دوش موگرینی و جان کری قهقهه زد و سالها مقیم آمریکا و دوست بایدن بود اما جزئی از نظام هم محسوب شد
#اما اگر 8 سال تلاش شبانه روزی برابر مردم و صدها خدمت مانند 6 میلیون مسکن مهر و سهام عدالت و.. در کارنامه داشته باشی هرگز جزئی از نظام محسوب نخواهی شد
#کلا بودن یا نبودن در نظام ربطی به عملکرد ندارد، بلکه کافی است محبوب بیت باشی
#آنان که معیار سنجش هستند در آنجا سنگر گرفته و مطب زده اند
#براستی آیا از ظریف و روحانی و جهانگیری خوشبخت تری هم هست؟!
#حالا متوجه چرایی. قسم های جلاله برای تکرار نشدن #سالهای طلایی 84 تا 92 باید شده باشیم
#ما از دعوت نشدن احمدی نژاد ناراحت نیستیم
#از دعوت شدن بانیان وضع موجود و اتصال نمایی آنها به رهبری نگران هستیم
#چرا افراد معلوم الحال که مردم. ایران را خون جگر کرده اند باید با این روش ها ، جزئی از نظام و متصل به رهبری القا شوند؟؟
#آیا این یک حرکتی ظریف برای مقصر انگاری رهبری در وضعیت موجود نمی تواند تلقی گردد؟
#آیا مایه بدبینی توده مردم به کلیت نظام و مدیزیت آن نخواهد شد؟
#در بیت چه خبر است؟
#ارتباط بانیان وضع موجود باعناصر مشغول در این نقطه امید مردم و محرومین چیست؟
*آیا دعوت از این آقایان مقصر و منفور مردم در شرایط بحران زده فعلی و نشاندن آنها بر صندلی های پیشین #نمک بر زخم مردم نیست؟*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 این کلیپ را از دست ندید و حتما ببینید
دکتر شریفی مقدم :
چرا مردم اشتباه فکر میکردند با تغییر دولت تحولی در وزارت بهداشت رخ میدهد ؟!
وزارت بهداشت ،یک وزارت مستقل و مافیایی و زالو صفتی است که در همه جا حتی مجلس اسلامی نیروهای همه کاره و ذی نفع دارد !!!!
و در ایران متاسفانه همه کاره است و کسی نمیتونه جلوی آن را بگیرد
در سایه فعالیت وزارت بهداشت با انواع ترفند ها و غذا ها و نانهای ناسالم مردم را عمدا مریض میکنند و مردم را به بیمارستان میکشانند 😭
مردم بی نوا هم پول می دهند ولی اکثرا درمان هم نمیشوند بلکه گاه میمیرند 😭
در ایران این وزارت خانه به حدی نفوذ کرده که به دولت انقلابببببببی و غیر انقلابی هم ربطی ندارد و جوابگوی هیچ کس نیست !!!!
#مرندی خائن
#نفوذ بیسابقه
#تجارت با جان و مال مردم
#بیتفاوتی _ #بی اطلاعی و #سکوت مسئولان
#یتیم خانه ایران 😡😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🌼ویژه های ماه مبارک #رمضان🌼🌼
#فیلم_دوم
#سحری
❇️در وعده سحری چه غذایی میل کنیم که قوت بدنمان حفظ شود؟
#مرغ
#روزه_اولی_ها
_ماه_مبارک_رمضان
╭─┅─🍃🌸🍃─┅─╮
🆔 @shahmoraditebyan
╰─┅─🍃🌸🍃─┅─╯
📣رسانه باشید🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🌼ویژه های ماه مبارک #رمضان🌼🌼
#فیلم_سوم
#سحری
❇️اگر برای سحری خوردن فقط ۵ دقیقه وقت داشتیم..!!
❇️روی سحری چی بخوریم که انرژیمون حفظ بشه..؟
#ماه_مبارک_رمضان
╭─┅─🍃🌸🍃─┅─╮
🆔 @shahmoraditebyan
╰─┅─🍃🌸🍃─┅─╯
📣رسانه باشید🙏
28.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌼🌼ویژه های ماه مبارک #رمضان🌼🌼
#فیلم_چهارم
#سحری
❇️تدبیر بوی بد دهان در روزه داری🤭
❇️سردرد در ماه مبارک رمضان🤕
#ماه_مبارک_رمضان
╭─┅─🍃🌸🍃─┅─╮
🆔 @shahmoraditebyan
╰─┅─🍃🌸🍃─┅─╯
📣رسانه باشید🙏
😊در ثواب روزه داری شریک شوید☺️
هدایت شده از جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی(غیر رسمی)
🔴 نکاتی پیرامون دوستان حزباللهی و فضای مجازی:
۱. یکی از مطالبات مقام معظم رهبری، جنگیدن در فضای مجازی متعلق به دشمن است. اینکه تاکنون نتیجهٔ مطلوب را در زمین دشمن نگرفتهایم، به دلیل آن است که اصول جنگیدن در زمین دشمن را رعایت نکردهایم.
الف) فضای مجازی، مثل توپ و تانک و هواپیما و... نیست. محیطی است که افکارساز است و افکارسوز. وقتی شما با هویت مشخص وارد این بستر میشوید، معلوم است از اول به کنترلکنندگان محیط گرا میدهید که محتوای بنده و خود بنده را مهندسی کن!
من را در فیلترینگ حبابی قرار بده!
قریب به اتفاق کنشگران فضای مجازی متعلق به دشمن، با اصل تقیه در این محیط نامانوسند.
لازمهٔ اینکار، تهیه دستگاه مجزا، بدون وجود کوچکترین نشانه هویتی کاربر و رعایت اصول تقیه، همانند علی بن یقتین در دستگاه خلافت عباسی است (رمز عبور، ادبیاتِ محتوا، مکان استفاده و...) باید متفاوت باشد.
ب) بسیاری از افراد، امکان تولید محتوای موثر، متناسب با محیط را ندارند و صرفاً کپی-پیستکارند. (اعم از توانِ نگارش متن کوتاه، تولید عکسنوشته، کلیپ و... متناسب با محیط، نیاز، زمان و اقتضای مخاطب)
ج) بزرگترین معضل لاینحلِ ما تاکنون، توان توزیع مؤثر محتوا است.
یعنی جریانسازی کنیم واقعاً؛ نه اینکه دلمان را به ترند شدن فلان محتوا خوش کنیم.
د) شرایط فردی مانند تقوا، نبود احتمال وقوع در گناه، آشنایی با معارف دینی و داشتن تخصص حداقل در یک موضوع لازمه حضور در سرویس دشمن است؛ چقدر از فعالان، این خصوصیات را دارند؟
و مواردی از این دست که باید بدان توجه کرد.
۲. برخی دوستان شرایط را طوری ترسیم میکنند که نشان میدهد ما بیش از ۲۰ سال است که در حال اضطراریم (اکل میته و...). باید از خودمان سوال کنیم چرا دائم در حال اضطراریم و برای خروج از وضعیت اضطراری، چه کردهایم؟
۳. اشکال دیگر آن است که نسبت به فرامین حضرت آقا، نومن ببعض و نکفر ببعضیم. خوب! بالا بردن سواد رسانهای دینی عموم مردم (البته نه سواد رسانهای یونسکو که وضعیت غالب فعلی است)، نیز از مطالبات آقا از جبههٔ انقلابی است. برای تولید سواد رسانهای دینی و ممانعت از ترویج سواد رسانهای غربی چه کردهایم؟
مهمترین مطالبهٔ حضرت آقا از جبههٔ انقلابی، تبدیل مطالبات حاکمیتی به گفتمان پذیرفته شدهٔ عموم مردم است. حالا گل سرسبدِ همهٔ اینها، شبکهٔ ملی اطلاعات است. برای تبدیل مطالبات آقا به گفتمان پذیرفته شده عموم مردم، چه کردهایم؟
۴. کتاب ضاله را متخصص متعهد بخواند و رد کند. حال اگر کتاب ضاله دست مردم بود باید چه کرد؟ بگوییم دیگر نمیشود کاری کرد؟ آیا نباید برای محوِ آن و توجیه مردم نسبت به خطرناک بودنِ آن اقدام کرد؟
۵. وظیفهٔ ما در قبال تولید و توزیعکنندگان کتب ضاله چیست؟ اقدام قضایی، روشنگری، تبیین خیانتها و...، جزو بدیهیترین امور است.
۶. برخی دوستانِ ما به تمام معنا در زمین دشمن تنفس میکنند؛ مثلا در واتساپ با دوستان نزدیک و همنظر خود، ارتباط میگیرند و... . این خلاف بدیهیات قاعده اضطرار است.
۷. ایجاد انحصار محتوایی هم از دیگر مصائب است؛ بارها با افرادی برخورد کردهام که میگویند، صرفاً برای دیدن محتوای فلان طلبه، فلان کانال خبری و...، از تلگرام یا اینستاگرام استفاده میکنم.
خب برادر عزیز! شما باید محتوای خود را در سرویس بومی قرار بدهید و به نفع دشمن انحصار محتوایی درست نکنید.
۸. باید دستگاهها و مراکز دولتی و انقلابی موازنهای در تخصیص بودجه نسبت به فضای مجازی موجود ایجاد گردد؛ متاسفانه ۹۹ درصد بودجه برای حضور در زمین دشمن هزینه میشود و برای سایر موارد، با تخفیف، یک درصد.
۹. حضرت آقا در جلسهٔ قرب بقیهالله، اول به دوستان گفتند همت را بر سلب سلطه بگذارید و دشمن را از فضای مجازی بیرون کنید، بعد در ادامه بر حضور در سرویس دشمن با رعایت ضوابط، تصریح کردند. منتها انقلابیون، آن حرف را وانهادند و به این چسبیدند.
۱۰. جنگ در زمین دشمن کَمّی نیست؛ لشکر نمیخواهد. کیفی است. مدیریت واحد میخواهد و رزمندهٔ توانمند و آموزشدیده. مطالبهسازی و گفتمانسازی لشکر میخواهد. اما به عکس، آنطرف لشکری و با تأکید بر کمیت عمل میشود (و واقعاً بدون کیفیت) و اینطرف، عدهای تنها با دستان خالی.
۱۱. اکنون اطلس سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و...، بهدلیل حضور بیضابطه در سرویس دشمن و بیتوجهی به سایر مطالبات حضرت اقا، در اختیار دشمن است. این اطلس روزبهروز، کاملتر میشود. چقدر این خطر بزرگ را برای مراجع، مدیران حوزه، مسئولان سپاه، اعزه صداوسیما و... تبیین کردهایم؟
✍ استاد حجةالاسلام محمد کهوند
🇮🇷جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی🇮🇷
✊ @jebheh
هدایت شده از جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی(غیر رسمی)
🔴 نکاتی پیرامون دوستان حزباللهی و فضای مجازی:
۱. یکی از مطالبات مقام معظم رهبری، جنگیدن در فضای مجازی متعلق به دشمن است. اینکه تاکنون نتیجهٔ مطلوب را در زمین دشمن نگرفتهایم، به دلیل آن است که اصول جنگیدن در زمین دشمن را رعایت نکردهایم.
الف) فضای مجازی، مثل توپ و تانک و هواپیما و... نیست. محیطی است که افکارساز است و افکارسوز. وقتی شما با هویت مشخص وارد این بستر میشوید، معلوم است از اول به کنترلکنندگان محیط گرا میدهید که محتوای بنده و خود بنده را مهندسی کن!
من را در فیلترینگ حبابی قرار بده!
قریب به اتفاق کنشگران فضای مجازی متعلق به دشمن، با اصل تقیه در این محیط نامانوسند.
لازمهٔ اینکار، تهیه دستگاه مجزا، بدون وجود کوچکترین نشانه هویتی کاربر و رعایت اصول تقیه، همانند علی بن یقتین در دستگاه خلافت عباسی است (رمز عبور، ادبیاتِ محتوا، مکان استفاده و...) باید متفاوت باشد.
ب) بسیاری از افراد، امکان تولید محتوای موثر، متناسب با محیط را ندارند و صرفاً کپی-پیستکارند. (اعم از توانِ نگارش متن کوتاه، تولید عکسنوشته، کلیپ و... متناسب با محیط، نیاز، زمان و اقتضای مخاطب)
ج) بزرگترین معضل لاینحلِ ما تاکنون، توان توزیع مؤثر محتوا است.
یعنی جریانسازی کنیم واقعاً؛ نه اینکه دلمان را به ترند شدن فلان محتوا خوش کنیم.
د) شرایط فردی مانند تقوا، نبود احتمال وقوع در گناه، آشنایی با معارف دینی و داشتن تخصص حداقل در یک موضوع لازمه حضور در سرویس دشمن است؛ چقدر از فعالان، این خصوصیات را دارند؟
و مواردی از این دست که باید بدان توجه کرد.
۲. برخی دوستان شرایط را طوری ترسیم میکنند که نشان میدهد ما بیش از ۲۰ سال است که در حال اضطراریم (اکل میته و...). باید از خودمان سوال کنیم چرا دائم در حال اضطراریم و برای خروج از وضعیت اضطراری، چه کردهایم؟
۳. اشکال دیگر آن است که نسبت به فرامین حضرت آقا، نومن ببعض و نکفر ببعضیم. خوب! بالا بردن سواد رسانهای دینی عموم مردم (البته نه سواد رسانهای یونسکو که وضعیت غالب فعلی است)، نیز از مطالبات آقا از جبههٔ انقلابی است. برای تولید سواد رسانهای دینی و ممانعت از ترویج سواد رسانهای غربی چه کردهایم؟
مهمترین مطالبهٔ حضرت آقا از جبههٔ انقلابی، تبدیل مطالبات حاکمیتی به گفتمان پذیرفته شدهٔ عموم مردم است. حالا گل سرسبدِ همهٔ اینها، شبکهٔ ملی اطلاعات است. برای تبدیل مطالبات آقا به گفتمان پذیرفته شده عموم مردم، چه کردهایم؟
۴. کتاب ضاله را متخصص متعهد بخواند و رد کند. حال اگر کتاب ضاله دست مردم بود باید چه کرد؟ بگوییم دیگر نمیشود کاری کرد؟ آیا نباید برای محوِ آن و توجیه مردم نسبت به خطرناک بودنِ آن اقدام کرد؟
۵. وظیفهٔ ما در قبال تولید و توزیعکنندگان کتب ضاله چیست؟ اقدام قضایی، روشنگری، تبیین خیانتها و...، جزو بدیهیترین امور است.
۶. برخی دوستانِ ما به تمام معنا در زمین دشمن تنفس میکنند؛ مثلا در واتساپ با دوستان نزدیک و همنظر خود، ارتباط میگیرند و... . این خلاف بدیهیات قاعده اضطرار است.
۷. ایجاد انحصار محتوایی هم از دیگر مصائب است؛ بارها با افرادی برخورد کردهام که میگویند، صرفاً برای دیدن محتوای فلان طلبه، فلان کانال خبری و...، از تلگرام یا اینستاگرام استفاده میکنم.
خب برادر عزیز! شما باید محتوای خود را در سرویس بومی قرار بدهید و به نفع دشمن انحصار محتوایی درست نکنید.
۸. باید دستگاهها و مراکز دولتی و انقلابی موازنهای در تخصیص بودجه نسبت به فضای مجازی موجود ایجاد گردد؛ متاسفانه ۹۹ درصد بودجه برای حضور در زمین دشمن هزینه میشود و برای سایر موارد، با تخفیف، یک درصد.
۹. حضرت آقا در جلسهٔ قرب بقیهالله، اول به دوستان گفتند همت را بر سلب سلطه بگذارید و دشمن را از فضای مجازی بیرون کنید، بعد در ادامه بر حضور در سرویس دشمن با رعایت ضوابط، تصریح کردند. منتها انقلابیون، آن حرف را وانهادند و به این چسبیدند.
۱۰. جنگ در زمین دشمن کَمّی نیست؛ لشکر نمیخواهد. کیفی است. مدیریت واحد میخواهد و رزمندهٔ توانمند و آموزشدیده. مطالبهسازی و گفتمانسازی لشکر میخواهد. اما به عکس، آنطرف لشکری و با تأکید بر کمیت عمل میشود (و واقعاً بدون کیفیت) و اینطرف، عدهای تنها با دستان خالی.
۱۱. اکنون اطلس سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و...، بهدلیل حضور بیضابطه در سرویس دشمن و بیتوجهی به سایر مطالبات حضرت اقا، در اختیار دشمن است. این اطلس روزبهروز، کاملتر میشود. چقدر این خطر بزرگ را برای مراجع، مدیران حوزه، مسئولان سپاه، اعزه صداوسیما و... تبیین کردهایم؟
✍ استاد حجةالاسلام محمد کهوند
🇮🇷جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی🇮🇷
✊ @jebheh
♦️تاخت و تاز #کرونا در شبکههای اجتماعی
🎤مصاحبه با مهندس روح الله مومن نسب
🔹گاهی تشخیص کذب یا صدق بودن این محتواها برای کارشناسان نیز سخت میشود، چراکه این محتواها توسط تیمهای حرفهای عملیاتروانی تدوین و طراحی شدهاند.
🔹باید توجه داشت که پیامها ساده نیستند و برای ساختن هریک از این پیامها چند نفر، مدت زیادی را اختصاص دادهاند.
🔹لذا حرف به حرف این پیامها حسابشده نوشته شده است. این مطالب در نهایت به گونهای منتشر میشوند که پاسخها به این شایعات دیده نشوند. یعنی شایعه منتشر میشود، اما پاسخ به این مطالب کذب در اختیار کاربران قرار نمیگیرد.
🔹در چنین شرایطی باید بیشتر دقت شود که خدایناکرده، به این شایعات دامن نزنیم. بعضاً دیده میشود که مدیران صفحات پربازدید برای اینکه از دور کنار نروند، اخبار روز را بازنشر میکنند.
🔹از نظر قانونی، جرم بازنشر کننده محتوا و تولید کننده باهم برابر است. از نظر اخلاقی و شرعی نیز انتشار اینگونه مطالب پسندیده نیست.
🔹تصور کنید، پیام، تصویر یا ویدئویی در صفحهای منتشر میشود و به فردی میرسد که مشکل قلبی دارد. این فرد از ترس اینکه به عارضه موجود در محتوای تولید شده دچار نشود، دچار سکته میشود و حتی جان خود را از دست میدهد.
🔹به نظر من بیشتر از آموزش مقابله با کرونا، نیازمند آموزش سواد رسانه و سواد فضای مجازی در این روزها هستیم.
🔹بایستی به #جامعه آموزش داده شود که از محصولات بدِ فناوری اطلاعات استفاده نکنند و بلکه از محصولات خوب نیز به اندازه استفاده کنند.
🇮🇷@jebheh1