eitaa logo
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل
629 دنبال‌کننده
32.5هزار عکس
26.1هزار ویدیو
355 فایل
دشمنان خارجی،در راس همه🔯اسرائیل غاصب؛ دل به خیانت #نفوذی های داخلی بسته اند و تمام تلاش خودرابرای به تاخیرانداختن ظهور بکارگرفته؛👊اما با #بصیرت و #سواد_رسانه_ای، نقشه های شوم آنان نابودخواهد شد؛ ان شاءالله #اندکی_صبر_طلوع_نزدیکست @SalamAZ3210 کپی آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
7.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای علی سلاجقه ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست کنونی ایران همچنان بدنبال پیوستن به معاهده پاریس است. او درکنفرانس بین المللی سخنرانی نموده و مشخص شده است که به دنبال رقم زدن فاجعه ای دیگر برای کشور به بهانه (Climate change) است . تغییرات اقلیمی دروغی بزرگ ‌به بهانه گرمایش زمین است. این فاجعه شامل موارد ذیل است: -کربن صفر یا نت زیرو تا سال ۲۰۵۰ _قیمت گذاری اقتصادی منابع طبیعی!! _استقلال سازمان حفاظت از محیط زیست از ساختار حاکمیت ها ! همگی این کار ها در راستای محدود کردن دسترسی مردم به منابع طبیعی و کنترل هر چه بیشتر مردم در راستای جهانی سازی است. لازم است که بدانید آقای علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست دولت سیزدهم(مرکز اصلی راهبری ‎سند۲۰۳۰) - شاگرد ‎آقای کاوه مدنی در دانشگاه مرکز فلوریدای آمریکا و دبیر کمیته ملی ‎توسعه پایدار سازمان محیط زیست کشور (از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶) بوده است.
⭕️ خبر خوش رئیسی به بیل گیتس و فائوچی و بقیه صهیونیست ها و دشمنان ملت ایران در WHO که برای کاهش جمعیت جهان و علی‌الخصوص ایران لحظه شماری میکنند رئیسی: آمارهای سقط جنین نگران‌کننده است هنوز مانده تا # عوارض_واکسن را درک کنید‼️ آمار نازائی ، سرطان ، اوتیسم و ...احیانا نگران کننده نیست⁉️ یا هنوز وقتش نشده اعتراف کنید⁉️ به هرحال واکسن اجباری و فازهای بعدی کروناهراسی و نظم نوین تان به بن‌بست خورده و مردم در برابر فرامین اربابان صهیونیست تان مقاوم شده اند!😏 آمار دوزهای بعدی اینو میگه!✌️ بیداری مردم با بروز سکته ، سقط و سایرعوارض واکسن✌️ فتنه علیه هم بدون واکسن های طب لیبرالی مزدوران یهود و غلبه ژن بی‌دینی و بی‌غیرتی ممکن نبود‼️ لعنت به منافقان انقلابی نما🤲 منتظر بیداری ماست ماهم ی امام خود باشیم 😔 جهادتبیین✌️
برای تو می‌نویسم ای وصیت زهرا به تو فکر میکنم ای نصیحت شهدا دلم برای تو میگیرد ای مصلحت بر زمین افتاده! ای حجاب! ای یادگار امام! ای نعمت کفران‌شده‌ی خدا! من در دهه‌ی باشکوه شصت به دنیا آمدم؛ و در دامان زنانی بزرگ شدم که به جانشان بسته بودی! کودکی نوپا بودم که شکوه تو را دریافتم؛ ارزش‌ات را شناختم؛ برایم نشانه‌ی الهیت زن شدی؛ نشانه‌ی اهل نماز بودن زن؛ علامت پاکدامنی زن؛ نشانه‌ی همه‌ی خوبیهایی که زن می‌توانست داشته باشد.. نشانه‌ی وفای بی‌نهایت نشانه‌ی عشق‌ عفیفانه نشانه‌ی یکه‌خواهی‌ها و غیرت‌های چشم‌نواز... نشانه‌ی آخرت؛ نماز؛ وفا؛ اعتماد؛ امنیت... آه... آه ای مصلحتی که قدر تو را نشناختند... ای شهید مصلحت‌نشناس‌های دنیابسنده! ای دستور بر خاک‌افتاده‌ی خدا! ای واجب بی‌قدر شده! با تمام زبان‌های تمام بندگان خدا تو را می‌ستایم! با تمام قلبم منزلت‌ات را تعظیم میکنم! من از یاد نمیبرم که چه مصیبت‌هایی را مانع شدی؛ چه موانعی را پیش پای شیاطین گذاشتی؛ چه گرفتاری‌هایی برای قلوب مریض ساختی... ای مصلحت مغضوب! میدانی نمازخوان‌ها چقدر برایت خون‌دل خوردند؛ خبر داری که اهل اشک، چقدر بی‌حرمت‌ شدنت را گریستند؛ عالمی به آنچه بر پیروان صدیقه کبری در این ۸ ماه گذشت... از دل کباب سینه‌زن‌ها خبر داری... ای وسیله‌ی تقرب! ای تاج زیبای بندگی! ای انتخاب اهل عافیت! ای حجاب مصلحت‌آمیز الهی! پیش خدا شهادت بده که شبی بر ما نگذشت مگر که برای تو غصه خوردیم؛ و روزی از ما سپری نشد مگر که دلنگران‌ات بودیم خواهند گفت فلانی بکلی دیوانه شده! با «حجاب» نجوا میکند!!! بگذار خالی شوند... بگذار شاد باشند در محرومیت از تو!! بگذار نفهمند چه گنج شایگانی را مُفت از کف داده‌اند... بگذار تاریخ بنویسد که چه بی‌لیاقت‌هایی بودیم من و هم‌عصرهای من! بگذار قصه‌ی بی‌عُرضگی ما شهره شود... بلکه همه بدانند بر «مصلحت‌آمیزترین امر خدا» چه گذشت... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خواص مفید و جادویی ماساژ کف پاها برای درمان سردرد و کمردرد و سیاتیک که تاکنون نمی دانستیم! طب اسلامی 🌷🌹 ‌‌‌‎‌‌
🖥️ تماشا بدون نیاز به دانلود در تلوبیون: (به زودی...) فصل: چهارم قسمت: سی و دوم عنوان: به کدامین هیات مهمان: آقای علی فضلعلی شبکه چهار، سه شنبه 5 اردیبهشت ساعت: 22:30 بازپخش: ساعت 13:15 روز بعد تهیه کننده و مجری: عباس موزون 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تناقض واضح غنی‌نژاد لیبرال: من اگر در اقتصادلیبرال از هایک، کانت و... می‌گویم علم است ولی در تعریف اقتصاداسلامی حق ندارد از امام حرف بزند و این شعار است و علم نیست!!! @hzamanim
و الحمدلله للحامد
جاستین ترودو اکنون می گوید هرگز کسی را مجبور به واکسینه شدن نکرده است! او میگوید "عوارض جانبی احتمالی در واکسیناسیون وجود دارد. و افرادی هستند که احتمالاً در اثر واکسیناسیون بسیار بیمار شده اند... در حالی که کسی را مجبور به واکسن زدن نکردم، تصمیم گرفتم مطمئن شوم که همه مشوق ها و همه حمایت ها برای تشویق کانادایی ها وجود دارد. برای واکسینه شدن." https://rumble.com/v2k82s6-new-justin-trudeau-rewrites-history-by-now-saying-he-never-forced-anyone-to.html https://twitter.com/TheChiefNerd/status/1650598625141989385 @tebeslami_ir
درود به که از عده ای برای خودت نساختی. ستاد احیای طب اسلامی در کشور 🆘@TEB_ISLAMIGILAN5
کفر به طاغوت علم‌نمای غرب 🔹آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی(ره): آنچه از به‌عنوان آمده کم نيست. زلزله‌ای که آمده کوچک نيست. ديواری که بر سر ما فرو ريخته بسیار سنگین است. ما جامعۀ زلزله‌زده‌ای هستيم از نظر فرهنگی، مخصوصاً از نظر و . ما بايد از زير اين سنگها بيرون بيائيم تا بتوانيم قرآن را بفهميم و قرآن را بپذيريم. ما بايد به خيلي از طاغوت‌ها کفر بورزيم تا زمينۀ ايمان به الله در ما تقويت شود: «...فَمَنْ يَکفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ يُؤْمِن بِاللّهِ» ما بايد به ، کفر پيدا کنيم، فرهنگی که می‌خواهد به ما شک در فطرت، شک در ذاتيات انسان، شک در آگاهي انسان، شک در عقل، شک در جهت‌يابی را تزریق کند، کفر بورزيم. کفر به اين طاغوت، مقدمۀ ايمان به خداست. 📗برگرفته از کتاب اخلاق اسلامی 💠 همراه با سفیر ۴۲👇👇 eitaa.com/joinchat/2544959550Cb00c549ac8
💥 علامه حسینی از سال ۱۳‌۵۰ که با بعضی از گروه‌های انقلابی همکاری فکری داشتند، برای آنها بحث روش اجتهاد حوزه را تدریس می‌کردند. ایشان معتقد بودند که بعضی از گروهک‌ها چون روش فقاهت را اصل قرار نمی‌دهند، طبیعتاً به انحراف می‌افتند. 💥 خطرناک‌ترین لایۀ التقاطی در تحقیقات حوزوی، استفاده از روش تحقیق غربی‌ است. علامه حسینی به‌دنبال این بودند که جلوی التقاط در مقیاس روش تحقیق را بگیرند. 💠 استاد سید محمدمهدی میرباقری: «دغدغه‌ اصلیِ علامه سید منیرالدین حسینی تحقق اسلام در زندگی اجتماعی بود. ایشان معتقد بودند عقلانیت و تفکر نظری، کاربردی و تجربی جامعه باید مذهبی شود تا جامعه بتواند مذهبی زندگی کند. طبیعتاً اگر کسانی، ملتزم به عقلانیت مدرن باشند، امکان اینکه اسلام را در عینیت، لااقل به‌نحو کامل، پیاده کنند نیست. این سخن اخیراً هم در به یک معنا مورد پذیرش واقع شده و معتقد شده‌اند که علوم، تابع پارادایم‌ها و چارچوب‌های نظری و فلسفی هستند. در تفکرات اجتماعی هم این نظر مورد توجه قرار گرفته است، منتها عمقی که ایشان به آن عنایت می‌کردند با بقیه متفاوت است؛ دیگران حداکثر در حد چارچوب‌های فلسفیِ حاکم بر علم، و فلسفه‌های_مضاف، توجه می‌کردند، ولی مرحوم حاج آقای حسینی بحث را از این هم عمیق‌تر می‌دیدند. به نظر می‌رسد باید ایمان و تعقل و تجربه در هم تنیده شود تا یک ایجاد شود. آن‌وقت این عقلانیت مذهبی در تشخیص موضوعات هم حجت است. به تعبیر دیگر، هم باید به حجیت برسد و راه رسیدنش هم این است که عقلانیت جامعه، ایمانی شود؛ مرحوم حاج آقای حسینی این را هم در حد فلسفۀ علم کافی نمی‌دانستند، بلکه در حد علوم جاری می‌دانستند و معتقد بودند که ما باید از این حوزه شروع کنیم و روش پژوهش را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که جای تفقه دینی در موضوع‌شناسی معیّن شود. طبیعتاً اگر بخواهد منظومه تحقیق اجتماعی بشر و از این طریق، حیات اجتماعی بشر را سرپرستی کند باید خود فقه و روش تفقه تکامل پیدا کند. ایشان منظومۀ تکامل تفقه دینی و روش علوم و مدل‌های اجرایی را منظور نظر قرار داده بودند و دنبال این بودند که مبتنی بر مذهب این کار را هم انجام دهند؛ یعنی در نقطۀ مقابلِ برخی روش‌های هرمنوتیکی که می‌خواستند معرفت ایمانی را تابع معرفت تجربی قرار دهند، ایشان می‌فرمودند باید معرفت‌های فقهیِ ما محور منظومۀ معرفتی و عقلانیت اجتماعی باشد و تولید آن هم مبتنی بر همان باشد. در نهایت هم معتقد بودند که حوزه و دانشگاه باید درون یک سیستم بزرگ‌تر هماهنگ شوند. نکته‌ای که مرحوم حاج آقا واقعاً جدی گرفته بودند، مسئلۀ تعبد به دین است؛ یعنی اینکه بالأخره اگر آدم بخواهد کاری انجام دهد یا خدمتی به دین کند، نباید «واو یا تایی» اضافه شود. من گاهی اشاره می‌کردم آن زحمتی که یک فقیه می‌کشد تا یک اَحوط را اولیٰ کند یا بالعکس، و آخرش هم نمی‌تواند (چیزی كه ارزشش بیشتر از یک چله ریاضت كشیدن است)، تعبدش در استناد به دین است. دغدغۀ اصلی ایشان این تعبد بود و حتی از سال پنجاه که با بعضی از گروه‌های انقلابی همکاری فکری داشتند برای آنها بحث اجتهاد و حوزه را می‌گفتند. معتقد بودند که بعضی از گروهک‌ها چون این روش را در تفقه و اعتقاداتشان دنبال نمی‌کنند طبیعتاً به انحراف می‌افتند. حتی با بعضی از بزرگان هم سر همین موضوع اختلاف داشتند و آخر هم معلوم شد که ایشان درست فهمیده‌اند. دوره‌هایی هم كه تا سال ۶۰ بود، اولین بحثی که می‌گفتند، بحث روش اجتهاد بود. بعدها این بحث تبدیل به کتاب شد که البته تنقیح همان روش فقهاست و چیز جدیدی نیست و همان روش را در مقایسه با روش‌های تأویل قدیمی مثل قیاس اهل سنت یا تأویل‌های جدید مثل دینامیزم قرآنِ گروهک‌ها یا روش‌های علم زیستی جدید مقایسه می‌کردند و تفاوت‌هایش را می‌فرمودند و حجیت و عدم حجیتش را بیان می‌کردند. هم‌اكنون نیز به نظر می‌رسد چیزی که رد پایش گاهی در تحقیقات محققین حوزه دیده می‌شود و شاید خطرناک‌ترین لایۀ التقاطی در تحقیقات حوزوی هم هست، روش تحقیق غربی‌ است که متأسفانه چون به‌راحتی تشخیص داده نمی‌شود که کجای این روش تحقیقات مشکل دارد، کم‌وبیش وارد فضای تحقیق حوزه می‌شود. آنچه ایشان دنبال می‌کردند این بود که جلوی را بگیرند. همچنین روش تحقیق در حوزۀ علوم و روش تحقیق در مدل‌های اجرایی و در نهایت، تکامل در تفقه در حوزه هم به‌گونه‌ای نشود که به انفعال تفقه در مقابل روش تحقیق غرب منتهی شود.» ☑️ @mirbaqeri_ir