eitaa logo
آزاده باش
3.2هزار دنبال‌کننده
14.8هزار عکس
6.3هزار ویدیو
2هزار فایل
سروش: http://sapp.ir/azade_baash روبیکا: https://rubika.ir/azade_baash مدیر؛ @ad_mrt ادمین؛ @a_m_031
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹 حضرت بقیة الله(روحی فداه): اگر شیعیانمان به اندازه لیوان آبی تشنه ما بودند ظهور میکردیم. 📙 شیفتگان مهدی ج۱ ص۱۵۵
💌 کلید طلایی زندگی مشترک
📊 محاسبه نفس 🌷رهبر معظم انقلاب: محاسبه‌ی نفس، خیلی چیز خوبی است. انسان باید خود را محاسبه کند، بعد یکی یکی از انجام گناهان خود کم کند. ما به بعضی از گناه‌ها عادت کرده‌ایم - گاهی انسان پنج تا، شش تا، ده تا گناه را عادت کرده - همت کنیم اینها را یکی یکی کنار بگذاریم؛ این نقاط ضعف را یکی یکی کم کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓ سوال : زمان حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها عرف جامعه فرق داشت، الان هم اینکه ما دوست پسر نداریم برامون خیلیه، آیا عرف جامعه برای ما در آینده می‌تونه راه فراری باشه!؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نرم افزار بازار کتاب (کاملا رایگان) 🔸دانلود انواع کتاب ها مانند بحارالانوار با ترجمه فارسی ، بانک جامع خاطرات امام خمینی و رهبری، کتاب های استاد مطهری ، استاد قرائتی و استاد طاهرزاده ، کتب تصویری برای کودکان، انواع کتب تفسیری قرآن ، کتب مهدوی ، حدیثی، خانواده و... 📤 برای دانلود در گوگل پلی، بازار یا سایت گوگل ، عبارت بازار کتاب را جستجو کنید
ghbook.apk
16.83M
دانلود نرم افزار بازار کتاب (برای اندروید و کاملا رایگان)
⬛️ سایه گناه
توییت‌های اکانت رسمی مؤسسه مصاف برای طوفان توییتری یوم النکبه (روز تاسیس اسرائیل) ✍ ‏-کشته شدن صدها هزار فلسطینی تا به امروز -آواره شدن نزدیک به یک میلیون نفر -اسیر شدن بیش از دویست هزار نفر -اشغال نزدیک به ۸۰ درصد از خاک یک کشور -حمله به مردم غیرنظامی و... اینها بخشی از اقدامات ویروس خطرناکی است که در سال ۱۹۴۸ شروع به انتشار کرد ولی مردم جهان آن را جدی نگرفتند ‎ ✍ ‌هر دو به جان مردم فلسطین افتاده‌اند. با این تفاوت‌ که اولی جان نوزادان را نمی‌گیرد، خانه و آشیانه مردم را ویران نمی‌کند، مسجد الاقصی را آتش نمی‌زند و قابل‌ کنترل‌تر از ویروس‌ منحوس صهیونیستی است.
دستگیری ۱۶۱ وکیل و کارشناس دادگستری و ۲۰۰ پرسنل قوه قضاییه 🔸سخنگوی قوه قضاییه: همکاران ما در واحدهای حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ، ۲۳۷ نفر از کارچاق‌کن‌ها و دلالان را شناسایی کردند. 🔸همچنین دستگیری ۱۶۱ وکیل و کارشناس دادگستری، بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل متخلف بخش‌های مختلف قوه قضاییه و تعدادی از سردفتران اسناد رسمی از جمله اقدامات دستگاه قضا بوده است. 🔸از ۳۸۰۰ گزارش کشف تخلف از دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان بازرسی، بیش از ۵۰۰ نفر در مراجع قضایی محکوم شدند.
📸 ؛ ۲۰۰ نفر از پرسنل متخلف بخش‌های مختلف قوه قضاییه که زیرمجموعه خودش هست رو بازداشت میکنه 📸 ؛هم راه به راه از دولتش جاسوس و دزد و اختلاسگر میزنه بیرون، تازه ازشون حمایتم میکنه
🔹سفیر سلامت هند در پخش زنده تلویزیونی، واکسن کووید ۱۹ را دریافت می‌کند تا به همه نشان دهد که این واکسن چقدر ایمن است... که دو روز بعد فوت می‌کند!
ثبت مرگ ۱۰،۵۷۰ نفر و آسیب به ۴۰۵،۲۵۹ نفر در نتیجه تزریق واکسن کرونا در سامانه عوارض دارویی اتحادیه اروپا منبع : https://b2n.ir/w11814 ❗️اگر در اروپا مثل ایران مرگ و میر در اثر واکسن به شدت سانسور بشه میتونیم بگیم آمار واقعی خیلی بیشتر از این مقدار است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش میدانی جالب یک ایرانی از وضعیت کرونا در ♻️ کشوری که رئیس جمهورش به صورت رسمی به مردمش گفته بود که کرونا یک است؛ رئیس جمهور این کشور اخیرا به طرز مشکوکی کشته شد! اما همچنان آمار مرگ و میر کرونا در این کشور، است!!
KayhanNews75979710412150505537113.pdf
10.66M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌹مولا علی(علیه السلام): امانت را برگردانید، حتی اگر به قاتل فرزند پیامبران باشد. 📙کافی:۵:۱۳۳
4_5850552734909990537.mp3
2.69M
🍃 صبر بر بندگی خداوند 👤 حجت‌الاسلام عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات در بسیاری از نقاط دنیا از جمله لندن در دفاع از ملت فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها 🔸روز به روز کار برای جنایتکاران و غاصبان سرزمین مقدس مسلمان‌ها سخت‌تر می‌شود. 🔸دفاع جانانه مقاومت و حمایت مردم دنیا، صهیونیست‌ها را بیش از پیش کلافه و سر در گم کرده است.
شلیک ۳۰۰۰ راکت از غزه به سوی اراضی اشغالی 🔸سخنگوی قسام: با نام و قدرت خداوند و دستور مستقیم محمد الضیف فرمانده کل گردان های قسام موشک های با قدرت تخریب بسیار بالا و برد 250 کیلومتر به سمت فرودگاه رامون شلیک کردیم. 🔹رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که از آغاز درگیری‌ها در غزه تاکنون ۳۰۰۰ راکت و موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شیک شده است. 🔹سازمان سیا: اگر درگیری ها این چنین ادامه پیدا کند، امکان دارد تا سال ۲۰۲۲ هیچ اثری از اسرائیل نباشد؛ غزه بخوبی توانسته توان اسرائیل را فرسایشی کند و اگر حزب الله، ایران و یمن وارد جنگ شوند، کار اسرائیل تمام است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گردان‌های اقسام از پهپاد بومی «شهاب» رونمایی کرد 🔸گردان‌های عزالدین قسام: به یاری خدا، سلاح جدیدی را در نبرد «سیف القدس» وارد میدان کردیم و به واسطه تعدادی از پهپادهای انتحاری تولید داخل از نوع «شهاب» سکوی گازی اسرائیل مقابل سواحل شمال غزه و تجعمات نظامی دشمن در نزدیکی مرزهای نوار غزه را هدف گرفت. 🔹تحلیلگر نظامی اسرائیلی: موساد مهندس فادی البطش را ترور کرد تا مانع از دست‌یابی حماس به پهپادهای هجومی شود، اما آنگونه که پیداست، آن‌ها بدون مهندس به این پهبادها دست یافته‌اند. 🔹همچنین سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به ارتش خبر دادند گروه‌های مقاومت جنگ الکترونیکی گسترده‌ای را آغاز و شماری از سرورها را هم هک کرده‌اند.
تحلیلگر صهیونیستی: باید این سرزمین را ترک کنیم «آری شابیط» در مقاله روزنامه هاآرتص: 🔹صهیونیست‌ها سرزمین اشغالی را ترک کنند و به موطن اصلی خود بازگردند؛ اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد. 🔹ما در بدترین و سخت‌ترین دوره تاریخ خود هستیم، مثل اینکه ما راهی جز اعتراف به حقوق آنها و پایان دادن به اشغالگری نداریم. 🔹باید اعتراف کرد فلسطینیان در این سرزمین ریشه دارند از این رو برای بقا باید به دنبال راه سومی برای خود باشیم. 🔹نه تنها در بُعد عملی بلکه در بُعد روحی و  روانی هم همه چیز برای ما پایان یافته است‌، باید با دوستان خود خداحافظی کرده و برای زندگی به سان فرانسیسکو ، برلین یا پاریس نقل مکان کنیم. /تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 یادمان نرود اگر روحانی برجام را در ماه ها مذاکره به ایران قالب کرد ، لاریجانی در ۲۰ دقیقه این کار را انجام داد...