انعکاس یادداشت محمدرضا بابایی با عنوان«راهبردهای تبلیغی در عصر انتظار» بوسیله خبرگزاری تسنیم👇
https://tn.ai/3257643
هدایت شده از رسانه شریف
38.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 تجربه یک عکاس حرفه ای از بلاگرها
🔹 اصل اول در فضای مجازی، باور نکردن ادعاهاست.
👇 نشر دهید و ما رو دنبال کنید
•┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈
🌎کانال رسانه شریف
🆔https://eitaa.com/resanesharif
هدایت شده از ماهنامه فرائد
سیاست، تجارت قمار
✍محمدرضا بابایی؛ سردبیر ماهنامه فرائد موسسه فقهی امیرالمومنین(ع)
قانون تجارت ترامپ و سهگانه «ترس، اطلاعات غلط، فشار»: ترامپ سیاست خارجی خود را مانند یک معاملهگر طراحی کرده بود. او بر این باور بود که اگر بتواند طرف مقابل را تحت فشار روانی قرار دهد، میتواند شرایط مذاکره را به نفع خود تغییر دهد...
ادامه یادداشت را در روزنامه جوان بخوانید👇
https://www.javanonline.ir/005NjH
#پویش_نوشتن
#تبلیغ_مکتوب
به ماهنامه فرائد بپیوندید 👇
https://eitaa.com/faraedmag
مظلومیت های دوران اقتدار
✍ محمدرضا بابایی
اقتدار و مسئولیت همواره با نوعی مظلومیت همراه است؛ مظلومیتی که برخلاف تصور رایج، نه از ضعف، بلکه از اوج قدرت ناشی میشود. در تاریخ، بسیاری از رهبران و اندیشمندان در اوج قدرت خود، با محدودیتهایی مواجه شدهاند که مانع از بیان آشکار حقیقت یا انجام اقدامات موردنظرشان شده است.
🔸ادامه یادداشت را در روزنامه آگاه مطالعه فرمایید.
گفتارهای محمدرضا بابایی
@babaie_ir
تنها راهحل مشکلات، پایبندی به مبانی انقلاب است.
مبانی انقلاب چیست؟
پیام آقا رو خوندین؟
آخرش اونجا که نوشتن " و سلام ویژهی من به شما فرزندان عزیزم، جوانان سلحشور لبنان ..." انگار که میگن من هستم.
یتیم نشدین هنوز :)
شما بودین عاشق چنین رهبری نمیشدین؟
#حفظه_الله
هدایت شده از فکرت
13.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ|#نشست
🎞 مقاومت را بِسُراییم..!
👤محمدجواد استادی؛
پژوهشگر مطالعات فرهنگی
📍بهترین الگو برای انتشار فرهنگ مقاومت در بین تودههای جامعه، استفاده از هنر و ابزار رسانهای مثل رمان و داستان است که میتواند چهره قهرمان و ضد قهرمان را به مردم معرفی کند.
بخشهای کامل این گفتگو را در آپارات فکرت ببینید.
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
@Fekrat_Net
هدایت شده از پایگاه خبری صدای حوزه
در اعتراض به عدم تعطیلی دروس طلاب خواهر در ایام ماه مبارک؛
🔺جامعه الزهرا تصمیم بگیرد: #تبلیغ اولویت اول است یا دوم؟!
#صدای_طلاب
یکی از مدارس علمیه سطح دو طلاب خواهر دیروز اعلام کرد:
▫️به اطلاع طلاب عزیز خواهر میرسانیم که کلاسها به شکل حضوری تا 28 اسفند برقرار است.
✍️ در چنین رویه ای دو مشکل روی خواهد داد:
🔹سلب امکان تبلیغ رمضان از خود طلاب خواهر
🔹طلاب خواهری که همسر طلبه دارند، عملا بخاطر ادامه درس ها در موارد زیادی مانع تبلیغ رفتن همسرشان هم خواهند شد!
حجت الاسلام محمدرضا بابایی:
▫️ادامه برگزاری کلاسهای جامعهالزهرا (س) در ایام تبلیغی، عملاً امکان حضور این طلاب و خانوادههایشان (که غالباً از قشر طلبه و تأثیرگذارند) در مناطق تبلیغی را سلب میکند. این تناقض زمانی آشکارتر میشود که بدانیم دیگر حوزههای علمیه، در این ایام با تعطیلی یا کاهش ساعت درسی، بستر لازم برای فعالیت تبلیغی طلاب را فراهم میکنند.
پیامدهای اجتماعی غیبت طلاب در عرصه تبلیغ
🔹خانوادههای طلاب، بهویژه بانوان، نقشی محوری در انتقال مفاهیم دینی به نسل جوان و شبکههای اجتماعی غیررسمی (مانند محلهها، مدارس، و حلقههای دوستی) دارند ...فلسفه تأسیس جامعهالزهرا (س)، تربیت مبلغان عالم و عملگراست، نه صرف انباشت معلومات نظری.
🔸جامعهالزهرا (س) به عنوان پرچمدار آموزش بانوان مبلغ، باید با اصلاح رویه فعلی، نشان دهد که «علم بدون عمل» در قاموس مکتب اهلبیت (ع) جایگاهی ندارد.
متن کامل:
🌐 https://v-o-h.ir/?p=46112
➕ طلاب خواهر و مشکلات مغفول: اینجا و اینجا
🎙جایی برای شنیدن صدای طلاب
🆔 @sedayehowzeh
هدایت شده از ماهنامه فرائد
📚 شماره #بیستم ماهنامه پژوهشی مدرسه فقهی امیرالمؤمنین(علیه السلام) با عنوان «فرائد» منتشر شد.
📖برای خواندن یادداشتها روی آن کلیک کنید.
1️⃣ فقاهت کتابخانه یا تفقه جامعه؟
📌 به قلم آقای علیرضا شهامت _ طلبه پایه هشتم مدرسه فقهی امیرالمومنین(ع)
2️⃣ نسبت انبعاث مکلفین با تکلیف الهی.
📌به قلم حجه الاسلام محمدابراهیمی _ معاون آموزش مدرسه فقهی امیرالمومنین(ع)
3️⃣جایگاه علم اجمالی در علم اصول.
📌به قلم حجه الاسلام محمدحسین اسقانیان _ طلبه پایه هشتم مدرسه فقهی امیرالمومنین(ع)
4️⃣ واکاوی فقه مضاف مبتنی بر نگاه سیستمی.
📌 به قلم حجه الاسلام محمدرضا بابایی _ طلبه درس خارج مدرسه فقهی امیرالمومنین(ع)
👈🏻علاقه مندان می توانند نسخه چاپ شده آن را جهت درج و نصب در مدراس و اماکن علمی مختلف با مراجعه حضوری به معاونت پژوهش مدرسه تهیه نمایند.
#فرائد
#انتشار
#پویش_نوشتن
به کانال ماهنامه فرائد بپیوندید👇
https://eitaa.com/faraedmag
هدایت شده از رحا مدیا
♨️ حوزههای شیعه و صدور اندیشه مقاومت
❗️حوزههای علمیه شیعه، بهویژه در قم و نجف، همواره کانونی برای تربیت رهبرانی بودهاند که نه تنها در سطح ملی بلکه در عرصههای بینالمللی به نمادهای مبارزه با استکبار تبدیل شدهاند. این نهادها، علاوه بر آموزش فقه و کلام، به عنوان آکادمیهای مقاومت عمل میکنند که با ترکیب الهیات انقلابی و استراتژیهای مبارزه، نسل جدیدی از فرماندهان و متفکران را پرورش میدهند.
🔻این حوزهها با صدور انسانهای مقاوم بهجای سلاح، الگویی منحصربهفرد در مبارزه با استکبار جهانی ایجاد کردهاند. این انسانها، محصول آموزشی هستند که «عشق به شهادت» را با «استراتژی نظامی» پیوند میزنند. از لبنان تا عراق و یمن، این حوزهها ثابت کردهاند که معنویت میتواند ابر سلاح جهان مدرن باشد.
✍️ محمدرضا بابایی
متن کامل یادداشت را اینجا بخوانید
🌐 رسانه حوزه انقلابی (رحا مدیا)
🆔 @rahamedia
سلام و احترام
نماز و روزه هاتون قبول انشاءالله 🌱
🔸در این کانال برخی اوقات سوالاتی میپرسم تا ماندگار در تاریخ باشد و اگر کسی رجوع کرد بعدها به اهمیت آنها بیشتر پی ببرد.
اکنون خواهشمندم به سوالات ذیل توجه کنید شاید در آینده بیشتر راجع به آنها نوشتم و یا گفتم:
۱ـ بنظر شما فرق جهل، جاهل و جاهلیت در چیست؟
۲ـ چرا حدیث داریم که فرمود: بعد از پیامبر همه مرتد شدند الا سه یا چهار نفر؟
۳ـ چرا در زمان ائمه(ع) آنها خیلی توان انجام امور را نداشتند؟ و بعبارتی حکومت عدل الهی را نتوانستند جاری کنند؟
📎منبع برای محققین فرمایشات دقیق آیه الله جوادی آملی (حفظه الله) در این زمینه است.
(نیم ساعت بیشتر نیست که با دور تند یک ربع بیشتر نمیشود)
🖊هرکدام مایل بودید پاسخهایتان را برای بنده بفرستید.
@Mohammad_reza_babaie
گفتارهای محمدرضا بابایی
@babaie_ir