eitaa logo
بچه کویر | علی سبحانی
1.6هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
3.2هزار ویدیو
6 فایل
🆔ارتباط با من: @bakhtar5
مشاهده در ایتا
دانلود
عکس حضور تک تیراندازان گارد ملی امریکا در دانشگاهها☝️ جالب انجاست؛باند غرب گرا منکر سرکوب ازادی بیان در مهد تمدن غرب یعنی امریکا بوده و میگویند: امریکا جلو ازادی بیان دانشجو را نگرفته بلکه فقط بخاطر برپا کردن چادر و راه انداختن بساط جوجه کباب روی چمن دانشگاه نیروی ویژه برای مقابله با تجمع دانشجو اورد. اصولا؛غرب زده خیلی هم ناراحت است از اینکه بگویند امریکا مخالف دموکراسی و ازادی بیان به دانشجو حمله کرده و اساتید را بلانسبت مثل بره بغل نموده و به بازداشتگاه بردند. غرب زده؛تا قبل از ماجرای دانشگاه کلمبیا؛مدعی ازادی بیان در غرب بود و میگفت درامریکا کسی را بخاطر بیان انتقادی به زندان نمیبرند. وقتی فیلم و عکس برخورد خشن و بیرحمانه پلیس و گارد ملی امریکا بیرون امد؛فورا جبهه گرفته و گفتند: نخیر! پلیس امریکا بخاطر ازادی بیان دانشجو را دستگیر نکرد بلکه بخاطر راه انداختن بساط جوج کباب و برپایی چادر گارد ویژه و تک تیرانداز حرفه ای را روی ساختمانها مستقر کرد تا مبادا چمن دانشگاه را خراب کنند! بایدن رییس جمهور امریکا در باره تجمع دانشجو علیه رژیم نژاد پرست و نسل کشی در غزه گفته بود: این حرکت خطرناک است و یهود ستیزی است و باید جلوی ان را گرفت! نتانیاهو هم واکنش تندی نشان داد و خواستار خاموش نمودن صدای دانشجو در دانشگاه امریکا شد که به نسل کشی و جنایت صهیونیست در غزه اعتراض نمود. خیلی از سیاسیون غربی طرفدار صهیونیست نظرات مشابه بایدن و نتانیاهو گرفته و خواهان برخورد و ممانعت از ادامه تجمع دانشجو در دانشگاه امریکا شدند. حالا غرب زده و طرفدار سیاست استکباری امریکا و صهیونیست جهانی حرکت خشن و بی رحمانه گارد ویژه امریکا علیه تجمعات دانشجویی برای مخالفت با ادامه جنایت علیه فلسطینیان را در حد برپایی چادر و کباب خوری و نگرانی از تخریب چمن دانشگاه تنزل داد! استاندارد دوگانه غرب پرستی همیشه همین بوده و جنایت اشکارامریکا را جنایت نمیداند؛ بلکه نوازش و دموکراسی است! https://eitaa.com/bache_kavir
شهید حسن سكالانان شهروند ترکیه‌☝️ عامل عملیات شهادت طلبانه امروز قدس.. این اتفاق نادر موجب پریشانی صهیونیست شده و به هتل محل اقامت این جوان یورش برد. روحت شاد مرد بزرگ که این عملیات روان نفاق برخی از سیاسیون ترک را به هم ریخت..! https://eitaa.com/bache_kavir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشغول الذمه هستید اگر فکر کنید مانع ازادی بیان استاد دانشگاه امریکا شدند! این مامور گاردویژه امریکا؛فقط جلو این خانم استاد دانشگاه را گرفت و انجور بی رحمانه زمین کوبید چون داخل کیف چند سیخ کباب و فندک و مقداری ذغال قایم کرده و قصد داشت روی چمن دانشگاه بساط جوج خوری راه بندازد. اصولا واضح و مبرهن است پلیس امریکا خیلی عصبانی میشود اگر کسی واردمحوطه چمن شود. خط قرمز پلیس امریکا؛ورود به محوطه فضای سبز و چمنکاری است. به ازادی بیان که کاری ندارند! ولی روی چمن دانشگاه شعار ضد صهیونیست هم نباید بدهند! وگرنه...!
مجری الجزیره:✅ درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست. 🔴«مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا: دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند. 🔴 مجری: استدلال و بهانه شما را حتی در کشورهایی که غیردموکراتیک و استبدادی می‌خوانید هم نشنیده‌ایم. پ.ن: میگه: دانشجو باید درون خانه و بیرون از دانشگاه اعتراض کند! نسخه جدید! ولی نوبت جمهوری اسلامی که میرسد؛باید درب دانشگاه را چهار طاق باز کنیم و کسی هم حق گفتن ابرو بالای چشم دانشجوی برعنداز طرفدار هرزه ها را ندارد!!!
33.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدون شرح👌 دیدگاه امریکا در باره ازادی بیان در دانشگاه! دانشجو در دانشگاه حق اعتراض ندارد و باید به ملک خصوصی و فضای مجازی برود و انجا هر چقدر دوست دارد اعتراض کند! دقت کنید! اینجا امریکاست! همان کشوری که بخاطر کشته شدن یک سگ در اتوبان بیانیه دفاع از حقوق حیوانات صادر نموده و ان کشور را زیر تحریم بخاطر رعایت نکردن حقوق حیوانات میبرد! مسخره تر از تفکر غرب پرستی وجود ندارد. https://eitaa.com/bache_kavir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دانشجویان امریکایی علیه ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی در غزه تجمع اعتراضی شکل دادند. حال مجری پاچه خور رژیم اسراییل دانشجویان امریکایی را فاقد درک و نااگاه میداند چون ضد صهیونیست شعار میدهند! بطور کلی؛هر کسی و هر جمع و رسانه ای علیه صهیونیست و جنایات رژیم اسراییل حرف بزند؛یا انگ ضد یهود میخورد؛ یا فاقد درک و شعور است! از منظر صهیونیست ها؛حیوانات درنده گرگ صفت رژیم اپارتاید اسراییل شعور دارندو بس! کاش این صحبت ها بطور گسترده در جامعه امریکا نشر یابد تا بدانند چگونه توسط صهیونیست های شناسنامه دار جنایتکار مورد توهین قرار میگیرند. https://eitaa.com/bache_kavir
اگر هیتلر چنین موجوداتی با چنین تفکر خودخواهی و کبر و نژاد پرست را تنبیه نموده باشد؛ بنظر کار خوبی کرده! حالا کشتار زن و کودک تایید نمیشود. ولی اگر چنین دلقک هایی را کشته باشد؛کار خوبی کرده!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این تحلیل گر صحبت ها را چند سال قبل و قبل از 7 اکتبر زده است. شاید حدود دوسال قبل دیدم. ولی اکنون حرفش در حال اثبات است.
نتانیاهو : ✅ حکم دادگاه لاهه؛این یک جنایت بی سابقه از نفرت ضد یهود است. هیچ تصمیمی، نه در لاهه و نه در هیچ جای دیگری، به عزم ما برای دستیابی به تمام اهداف جنگ لطمه نمی زند. ما وارد رفح خواهیم شد زیرا چاره دیگری نداریم . گردان های حماس را در آنجا نابود می کنیم. اسرای خود را برمی گردانیم و تمام اهداف جنگ را تکمیل می کنیم. پ.ن: یک اسیر هم زنده پیدا نخواهد کرد.
اسنادی که بدست بی بی سی رسیده☝️ اوردم جهت اطلاع! بدرد جلبک مخ های برعنداز میخوره! کاه هم جلویشان بگذارید حیونکی ها بجای یونجه میخورند! کافیه اون عینک سبز را به چشم بزنند! سبز که ببینه؛قبوله و باور میکنه!
بی بی سی را سر کار گذاشتند!! یک ابرو ریزی درست کرده که بعدا صدایش بلند میشود!. فعلا فقط نیگاه کنید!!!😁
هدایت شده از پارتیزان نیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلاه برداری آسان توروخدا مواظب باشین پولی که زحمت کشیدین راحت میبرن 🚨منتشر کنین
معاون وزیر امور خارجه انگلیس در مجلس عوام گفت:✅ 🔴ایران برخلاف برجام به فعالیت خود ادامه می دهد و برنامه هسته‌ای این کشور بسیار فراتر از میزان مورد نیاز برای فرآیندهای صرفاً صلح آمیز است. 🔴ما در کنار شرکای بین‌المللی خود، آماده‌ایم تا از همه گزینه‌های موجود برای مقابله با مشکلاتی که اشاره شد، از جمله آغاز به‌کارگیری مکانیسم ماشه و پایان دادن به برجام در صورت لزوم، استفاده کنیم. 🔴حمایت ایران از گروه‌های ممنوعه در غزه، مانند حماس و جهاد اسلامی فلسطین، تلاش‌های ما برای آتش‌بس پایدار در غزه را به خطر انداخته است. پ.ن: معاون وزیر را جلو انداخته تا بعدابگوید سر خود یک حرفی زده شما سخت نگیرید!.
طبق درخواست مدیر دانشگاه؛پلیس رسما وارد دانشگاه کلمبیا شدو حدود 100 دانشجو را دستگیر نمودند. ولی در 22 ایالت و بیش از 50 دانشگاه معتبر دانشجویان در حمایت از غزه تجمع دارند. خبر میرسد تجمع دانشجویی موجب کشیده شدن تشکل های کارگری و دانش اموزی به جمع انها شده و توانسته اند جو جامعه را به سمت خود جلب کنند. مسیله اعتراض دانشجویی چالشی است برای دولت امریکا و پیش بینی میشود ادامه و گسترش یابد. https://eitaa.com/bache_kavir
دانشجو با پلیس درگیر نیست. یک تجمع اعتراضی به عملکرد نظام سرمایه داری امریکا در قبال مسیله فلسطین بوده و به اموال دانشگاه هم خسارتی وارد نشده است. برخلاف معمول دانشجو در مقابل پلیس هم مقاومت نمیکند و افرادی را شناسایی و دستگیر میکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئوی لورفته از بایدن: ✅ باید با ایران توافق کنیم! این ویدئو در حال انتشار است. احتمالا نمیخواهند فرصت به ترامپ بدهند. حدس میزنم ترامپ طرح رابطه را مطرح کرده و حال جناح رقیب متوجه شده است.
امریکا چاره دیگری ندارد! تحریم و فشار اورد به امید شورش مدنی مردم ایران! 45 سال گذشته و مردم ایران هم انتقادشان را میکنند و به گرانی و تورم هم معترض بوده ولی با اینحال حاضر نیستند با دشمنان همگام شوند. کسی به مملکت خودش خیانت نخواهد نمود! حالا با این همه فشار؛وقتی نتیجه ای نگرفته باید سر عقل بیاید!
بی بی سی وقتی متوجه خبط گنده ابرو ریز در باره شاه کرمی شده؛ شروع به توجیه کردو گفته این سند اصلی نیست! سند اصلی را نگه داشته تا منابع لو نرود! بابا طراح! افشاگر!! چند قلو زا..! حقه باز !!
نگفتم صبر کنین یک ابرو ریزی گنده در انتظار انگلیس هست..!؟😁
طبق معمول فراریان اواره از وطن دست بکار شده و یک چیزایی به اسم سند ساخته و دست بی بی سی دادند! بنگاه خبر سازی انگلیس هم هیجان زده شده و بدون بررسی به عنوان افشاگری قرن روی انتن برده! حالا گندش در امده و مانده جواب مخاطب را در برابر انبوه ضد و نقیض هایی که اورده را چه بدهد! دخترک حدود حوالی نیمه شب با خاله اش تماس تلفنی داشته ولی بی بی سی در سناریویی ساختگی به سبک فیلم های هالیوودی عصر در ماشین یخچالدار اورا به قتل رساند! وقتی انقدر پکر و دست پاچه میشوندکه روایت سازی جعلی را بجای سند نشر میدهند؛حقشان هست چنین دچار بی ابرویی نداشته گردند. بنگاه خبر پراکنی انگلیس درس نمیگیرد؟ از این داستان سرایی چه گیرش امد؟ کذابها همیشه ته چاه بی اب میافتند! https://eitaa.com/bache_kavir
«دیوید کامرون»، وزیرخارجه انگلیس قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را رد کرد. در این گزارش گفته شده که از آن جا که کامرون می خواهد روابط دیپلماتیک خود را با تهران حفظ کند، با قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریستی مخالفت کرده است. ✅✅✅ اینهم از این! کل ماجرای سناریو سازی بی بی سی و توماچ و..بخاطر همین مرحله بود تا کشورهای اروپایی را به تنش با جمهوری اسلامی بکشانند! کاملا معلوم بود یک باره موج ضد ایرانی راه انداخته و گفتند با جمهوری اسلامی مماشات نکنید! قرار نیست کشورها با داستان سرایی چند فاحشه سیاسی تصمیم بگیرند! بفهم ادم!! https://eitaa.com/bache_kavir
قطع رابطه دانشگاه با رژیم اسراییل✅ 🔹️روزنامه واشنگتن ‌پست: دانشگاه براون در ایالت «رود آیلند» آمریکا با دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین به توافق رسیده است که توقف سرمایه‌گذاری در اسرائیل را به رأی بگذارد. 🔹️شبکه سی‌ان‌ان: دانشجویان اعلام کردند که امروز به تحصن خود پایان خواهند داد. آن‌ها این توافق را یک پیروزی «بی سابقه» و رأی‌گیری را «یک امتیاز بزرگ» توصیف کردند. 🔹️دانشگاه قرار است در ماه اکتبر توقف سرمایه‌گذاری در شرکت‌های اسرائیلی حامی دانشگاه را به رأی بگذارد. ✅✅✅ خواسته دانشجویان معترض امریکا؛قطع رابطه مراکز آکادمیک امریکا با رژیم صهیونیستی بود. حاشیه سازی بعدی برای بهانه سرکوب بود که نتیجه نداد. https://eitaa.com/bache_kavir
جبهه مقاومت افغانستان:✅ کشورهای منطقه ادعای طالبان مبنی بر مبارزه با تروریسم را باور نکنند ✅✅✅ کدام ادعا را باور کنیم؟ روایت جبهه متحدی ها...!؟ اینها که همه از افغانستان خارج شدند. کسی داخل نمانده که بگویم جبهه دارند! یک ادرس بدهند ببینم کجا هستند؟