eitaa logo
باکلاس‌ها🏴🏴
11.9هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
793 ویدیو
208 فایل
💠 کانال معلم؛ علی اسعدی 👨🏻‍🏫 شناسه مدیر کانال برای ارتباطــــــات آموزشی @ali_135454 👤 پیوند ناشناس ارتبــــــــاط با مدیر https://daigo.ir/secret/2618488614 💎 به گروه «تمثیلات معلمی» هم بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/3532325272C9aeedb7464
مشاهده در ایتا
دانلود
👇👇👆👇👆👇👆 ❇️ بعد از مرور کلی روی این راهبردها👆 در جلسه دوم کارگاه، روی "راهبرد انسجام" و بحث "یادگیری معنادار" متمرکز شدیم.‌👌 🔻در یادگیری معنادار بحث بر سر این بود که دانش آموزان معمولا مباحث درسی را به صورت "خطی" و بدون فهم عمیق روابط میان مفاهیم درس، به صورت طوطی وار حفظ می کنند؛ بنابراین انگیزه و علاقه ای به یادگیری ندارند.👌 ✅در این راستا دو اقدام ضروری است:👇 ۱. توجه معلم به "پیش سازماندهنده ها" و ایجاد " داربست یادگیری" و "پل زدن" بین مفهوم جدید با پیش دانسته های قبلی دانش آموزان.🌹 ۲. تدریس درس در قالب "نقشه های نموداری" و "شبکه های مفهومی" به منظور آموزش نظام مند مفاهیم درسی و روابط بین آنها...👌 ✅ در ادامه به طور خاص بر موضوعات زیر متمرکز شدیم:🌹👇🌹👇 🎋اهمیت نقشه های مفهومی 🎋"کاربردهای چندگانه نقشه های مفهومی در آموزش. 🎋مهارت های رسم روشمند نقشه های مفهومی و نمونه های آن در دروس و پایه های مختلف تحصیلی از دبستان تا دانشگاه 🎋فواید نقشه های مفهومی در جذاب سازی کلاسی، خلاقیت بخشی، ژرف نگری، تفکر نقاد، پویایی شاگرد و معلم و کلاس و.... ✍ معلم؛ علی @baclassha
👇👆👆👇👆 ❇️ در ادامه، کاربردهای چندگانه نقشه های مفهومی در فرایند آموزش در موقعیت های زیر تحلیل شد:👇 🌻در آغاز تدریس به منظور تبیین پیش سازماندهنده ها (ارتباط با مباحث قبل) 🌻ارائه چشم انداز کلی درس 🌻ارایه محورهای اصلی و فرعی و روابط بین آن ها 🌻ارزشیابی تکوینی و فرآیندی 🌻مرور و جمع بندی 🌻ارزشیابی پایانی ................................... 🌷 ❎ پایان بخش کارگاه، پرسش و پاسخ های معلمی بود درباره برخی چالش های کلاسی و... ....................................🌷 ✍ معلم؛ علی @baclassha
پایان گزارش کارگاه ۴ ساعته امروز....👆 ✅ گفتم شما هم از این کارگاه بی نصیب نمونین...😊 ⁉️سوالی بود در خدمتم🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ قهرمانان👇👆 💡ایثار معلمی 📽 کلیپی از حماسه آفرینی معلم فداکار👌 @baclassha
✅«جهالتِ دانستگی» 📌به تجربه ثابت شده‌است که هیچ‌چیزی آسیب‌زننده تر از "توهمِ دانستگی" و جهلِ دانایی نیست. 📌اگر حقیقتا آماده‌ی فراگیری باشیم، آنگاه در عمل نیز درک خواهد شد، که هر چقدر بیشتر می‌خوانیم، و می‌دانیم و ژرف می‌نگریم، می‌فهمیم که چقدر کم می‌دانیم، و وسعتِ فکرمان، تا چه اندازه محدود است... 📌بدین‌سان نیاز است که از جهالتِ دانستگی یا توهم دانایی دست کشیده شود و پیوسته دانستگی‌هایمان را در هر مقامی زیر سوال ببریم و بدان‌ها نگرشی انتقادی داشته باشیم تا به ورطه‌ی دانایی راستین و خردی عمیق‌تر راه یابیم.👌 @baclassha 👇👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆👇👆👇👆👇 ✅ "جهالت دانستگی" در بیان پیمان معادی ♨️اگر احساس کنی کسی شدی از همون جا باختت شروع می شه... 🎙آقای پیمان معادی؛ بازیگر ؛فیلم نامه نویس و برنده ی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره های بین المللی👌 @baclassha
💡پیرو این مطلب👆👇👆 هر کجا که فهمیدی برای خود «استاد» شدی،بدان «ایستادی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در ادامه 👆 💡"۱۰۰ نکته پیرامون تدریس باکلاس"👆 📝با تلاش همکار گرامی جناب امیر حسین نوری؛ مدیر گروه هنری معلم گراف🙏