بادماراخواهدبرد
گاهی لاک هام رو پاک میکنم و از سادگی ناخن هام لذت میبرم. عاشق سادگی ام چه تو ناخن هام، چه تو ظاهر، چه تو رفتار.
دور و بر من پر از بحثه و من تنها کاری که میتونم برای سلامت روانم انجام بدم اینه که از اون جمع خارج شم.
تنها کاری که میتونم بکنم اینه که شب بشینم کتاب بخونم و خیال کنم همه ی اون پچ پچ ها و اون لحن های خشونت آمیز فقط یه داستان تو یه کتاب بوده.